quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.
Terwijl Kitty de verdrietige Nouchine troostte en Grace een triest afscheidsliedje zong, ging in de achtergrond de deur in de BB-omheining krakend open. Onopgemerkt door de bewoners, sloop een schim de tuin in...
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!![]()
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
[..]
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.
Terwijl Kitty de verdrietige Nouchine troostte en Grace een triest afscheidsliedje zong, ging in de achtergrond de deur in de BB-omheining krakend open. Onopgemerkt door de bewoners, sloop een schim de tuin in...
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!Geweldigggggggggggg was t maar zo en feest!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!
Wat de bewoners niet weten... is dat Kitty's onderbroek "verdwenen" is....quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef freaky40 het volgende:
Pasta is bijna net zo roze als het huispak van Kitty.
Ja dat zou ik niet moetenquote:
😂😂😂😂quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat de bewoners niet weten... is dat Kitty's onderbroek "verdwenen" is....
Het ziet er inderdaad meer uit als gesneden schapendarm dan als pastaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Darmen... Met heel veel Bechamelk saus![]()
Wie zegt dat het er niet lekker uitziet wordt per onmiddellijk genomineerd![]()
[ afbeelding ]
AUB niet zegquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef Angelique61 het volgende:
Ge
[..]
Geweldigggggggggggg was t maar zo en feest!
pasta is te grof en te dikquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:14 schreef 5thencounter het volgende:
Darmen... Met heel veel Bechamelk saus![]()
Wie zegt dat het er niet lekker uitziet wordt per onmiddellijk genomineerd![]()
[ afbeelding ]
Kookt ze morgen soep vanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat de bewoners niet weten... is dat Kitty's onderbroek "verdwenen" is....
Peter houd wel van ballen in zijn mondquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
pasta is te grof en te dik
Zit je meelballen te eten
[..]
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!Whuzzel von DrakensteinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!
Hoe vaak heb ik je nu al moeten vertellen dat je niet te lang boven de flessen chloor moet hangenEen losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
Maar ruikt zo lekkerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whuzzel von Drakenstein
Hoe vaak heb ik je nu al moeten vertellen dat je niet te lang boven de flessen chloor moet hangen
Het heet ook niet voor niets Commentaar op streamsquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het zou de CoS niet zijn als we niet over echt elk klein dingetje wat te zeiken hadden
Godkolere...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Het zou de CoS niet zijn als we niet over echt elk klein dingetje wat te zeiken hadden
Waar heb je dat gezien dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:08 schreef GayGuy het volgende:
Promo belooft een gruwelijk plan met de bewoners. Laat me raden, ze moeten stoppen met dat suffe spel🤣
Ah fijne infoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Peter houd wel van ballen in zijn mond
Gammaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het heet ook niet voor niets Commentaar op streams
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere...
Noem één "Groot Dingetje" de afgelopen week
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef mario390 het volgende:
ik ben te druk hier en
daar cappen
dann wollt ik inkopen gaan
en dann vind ik mijn kamm niet![]()
KITTY's TIETEN!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Godkolere...
Noem één "Groot Dingetje" de afgelopen week
Een geheel verzorgd diner voor gemaakt door Kitty met Kittyquote:
Laat me raden... broccoliquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Een geheel verzorgd diner voor gemaakt door Kitty met Kitty
Pastaquote:
Heb je haar al ten huwelijk gevraagd?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:22 schreef rinardo het volgende:
En net als afgelopen dagen liegt iedereen weer dat het heerlijk is, ze liegen zelfs zo erg dat ze 2 x op scheppen, wat zijn het toch leugenaars of niet?
Ziet er goor uit
Te dik
papperig
vieze kleur
En nog steeds zijn jullie er niet van overtuigd, dat het misschien toch wel lekker is, maar dat jullie het gewoon niet willen zien , omdat je walgt van Kitty
En wie is dan de judasquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:24 schreef 5thencounter het volgende:
Gezelliiiiiiiiiiii.. Een BB-Tafel door de eeuwen heen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Salar, lijkt me duidelijkquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |