Denk dat dat Instagram niet zo'n succes wordtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Na ruim een uur welgeteld 10 reacties op een Big Brother Instagram post.
Het leeft wel echt he
Serieus? Zijn daar foto's van?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor is al wel gewassen Hing op het rekje in de nacht
Dat doen ze echt zelf...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef UtopiaFreak het volgende:
Na ruim een uur welgeteld 10 reacties op een Big Brother Instagram post.
Het leeft wel echt he
Iemand vertelde dat hier die had nachtdienst en die gaf vanmorgen aan dat het op het rekje heeft gehangen denk het nietquote:
Klinkt erg ongeloofwaardigquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Iemand vertelde dat hier die had nachtdienst en die gaf vanmorgen aan dat het op het rekje heeft gehangen denk het niet
Nee, rekje hing aan haar klittie.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb Kitty niet zien hangen op dat rekje vannacht
Aaah. Niet meegekregen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hoor is al wel gewassen Hing op het rekje in de nacht
Dan was er nu geen rekje meer geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb Kitty niet zien hangen op dat rekje vannacht
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaah. Niet meegekregen.
Vanmiddag hier daar de pasta op te drogen
Fritsieee...Ouwe Aanhakerquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
SterrenChef Kitty Bocuse weer wat in elkaar flansen met broccoli
hahah ieuw moet ik niet aan denkenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Aaah. Niet meegekregen.
Vanmiddag hing daar de pasta op te drogen
Bestrooid met zelfgemaakte tenenkaas van Kitty !quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:55 schreef UtopiaFreak het volgende:
zelfgemaakte pasta, geen vlees.
Als dat geen smullen wordt
Moord en doodslag...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag net een vooraankondiging van BB live vanavond : Sercan of Kristof gaat naar huis EN big brother heeft een gruwelijk plan met de bewoners .
Als het zo gruwelijk is als de laatste week, gaan we onder onze dekens moeten kruipen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik zag net een vooraankondiging van BB live vanavond : Sercan of Kristof gaat naar huis EN big brother heeft een gruwelijk plan met de bewoners .
Ze moeten 1 bewoner uitkiezen die ze daarna moeten slachten?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog gruwelijker dan een week lang een roze pak?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ze vermoeden het, want dat was vooraf de aankondiging geweestquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef engine het volgende:
Weten de bewoners eigenlijk al dat het vanavond live show is? Dat ze zo vroeg gaan eten.
Dat kan twee kanten op: te slaapverwekkend om te blijven kijken of te gruwelijk om aan te zienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Als het zo gruwelijk is als de laatste week, gaan we onder onze dekens moeten kruipen.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nog gruwelijker dan een week lang een roze pak?
Ah okay, maar BB heeft ze dat nog niet verteld dus.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ze vermoeden het, want dat was vooraf de aankondiging geweest
Nee, want Salar zei net nog, dat als ze rond 21:00u nog niets gehoord het het waarschijnlijk toch niet vanavond zou zijnquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:06 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay, maar BB heeft ze dat nog niet verteld dus.
Die hand valt er straks afquote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:06 schreef 5thencounter het volgende:
Wie was die slijmjurk?
[ afbeelding ]
Morgenochtend polonaise lopen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Nog een week brocolli?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ze mogen meelezen op Fok!![]()
![]()
Sadist.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, ze mogen meelezen op Fok!![]()
![]()
Iemand anders moet nu een week dit pak aan. Dit moet live, voor de camera, verwisseld worden van eigenaar.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
Geen roze pak???quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:04 schreef D. het volgende:
[..]
Nog gruwelijker dan een week lang een roze pak?
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:03 schreef Charlotte-007 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 18:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Na het vertrek van Sercan, zaten de overgebleven 10 bewoners aangeslagen in het BB-huis. Buiten was ondertussen de nacht gevallen en viel een kille regen op het schaars verlichtte dak.
Terwijl Kitty de verdrietige Nouchine troostte en Grace een triest afscheidsliedje zong, ging in de achtergrond de deur in de BB-omheining krakend open. Onopgemerkt door de bewoners, sloop een schim de tuin in...
De enige die lachte in het huis was Kristof. Hij mag blijven, maar het is maar de vraag of dat wel een zegen is. Door de donkere tuin sluipt de schim naderbij het huis. Net als Peter naar buiten kijkt, duikt de schim ineens op in het licht dat naar buiten valt. Hij bonkt hard op het raam en toont zijn boosaardige gezicht aan de bewoners!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GRUWELIJK!![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |