'totaal niet mijn ding'quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: als deze big brother alleen dit is, als dit de uitdaging is, zit ik in de verkeerde editie.
chapeau
Hear hear, face that!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace: als deze big brother alleen dit is, als dit de uitdaging is, zit ik in de verkeerde editie.
chapeau
Het heeft ff geduurd. Maar tadaaaaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
chapeau
Beloond? Voor wat?!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel: Ze zeiden tegen mij: de eerste week gaat hard zijn, maar niet vergeten dat je daarna wordt beloond. Niet vergeten he.
Als dit hard is, dan is Parnassia 'n pretparkquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawel: Ze zeiden tegen mij: de eerste week gaat hard zijn, maar niet vergeten dat je daarna wordt beloond. Niet vergeten he.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het doorstaan van deze keiharde bigbrother
Ai.....ze heeft net zoveel rimpels als mijn oma die bijna 90 was.quote:
En wij dan, wij kijken ook al de hele week tegen Kitty aanquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Het doorstaan van deze keiharde bigbrother
Tijdens het douchen zet ze dat pak in de hoek neer zodat het niet kreuktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat roze pakkie moet inmiddels toch ook behoorlijk beginnen te stinken
wij worden niet beloond maar beslissen wel meer dan ooit. Ook lekker toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef D. het volgende:
[..]
En wij dan, wij kijken ook al de hele week tegen Kitty aan
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Je hebt het door, allemaal kleurloze lieven mensjes...quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
Met een homogene groep heb je helemaal niets om er wat van te maken.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Tijdens het douchen zet dat pak in de hoek neer zodat het niet kreukt
Ja. Is ook niet gewassen nog, toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Teken jij maar voor Peterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:37 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Peter is 56 hè, boh daar zou ik voor tekenen
Ik beslis dan bij deze dat ik dat roze pak niet meer wil zienquote:Op zaterdag 8 januari 2022 17:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
wij worden niet beloond maar beslissen wel meer dan ooit. Ook lekker toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |