Och, het is wachten op wat onderdelen gebaseerd op nieuwerwetse atletiekgekkigheden, zoals de gemengde achtervolging en gemengde teamsprintquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Baanwielrenwissel op ijs, inventief
Of bijvoorbeeld de mixed aflossing in het shorttrack!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och, het is wachten op wat onderdelen gebaseerd op nieuwerwetse atletiekgekkigheden, zoals de gemengde achtervolging en gemengde teamsprint
Daarom hadden ze Ntab moeten meenemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:35 schreef BasEnAad het volgende:
Het is wachten tot de winterspelen niet divers en te wit genoemd gaan worden. Ik zit er al een tijdje op te wachten.
Verbij is er welquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:37 schreef superniger het volgende:
[..]
Daarom hadden ze Ntab moeten meenemen.
Daarom, het begin is al gemaaktquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:36 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Of bijvoorbeeld de mixed aflossing in het shorttrack!
Euuhhh
1200 meterquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe lang is de teamsprint eigenlijk? Heb het idee dat Krol of Nuis in zijn eentje echt veel sneller zou zijn.
3x binnenbocht, zal iets van 1100 meter zijn?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hoe lang is de teamsprint eigenlijk? Heb het idee dat Krol of Nuis in zijn eentje echt veel sneller zou zijn.
Dan zou de tijd erg tegenvallen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
3x binnenbocht, zal iets van 1100 meter zijn?
Ja da's waar. Valt wel mee dan. Even 1000 meter tijd extrapolerenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minder; ze rijden alleen binnenbochten.
Yep, dat hangt sowieso van de baan af.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef franklop het volgende:
[..]
3x binnenbocht, zal iets van 1100 meter zijn?
Dan zijn ze inderdaad best langzaam eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Minder; ze rijden alleen binnenbochten.
Status van de luchtdruk?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, dat hangt sowieso van de baan af.
Schroeiijsquote:
Ik zat ook al te rekenen, maar de laatste meters op een 1000 individueel komen natuurlijk al nooit heel erg makkelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:40 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dan zijn ze inderdaad best langzaam eigenlijk.
1.07 op de 1000, dat moet dan toch wel onder de 1.19 kunnen blijven met 100 meter of zo extra?
Erg mooiquote:
Toen was ik al 4 uur wakker jaquote:
Jawel! Gaat helemaal goedquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:44 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Hoe is het met je kind? Ben je de gelukkigste man op aarde?
Allemaal aan boord van de NvdP-express!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:48 schreef Zorro het volgende:
Ik hoop dat die Jackson wegbijft.
Ik krijg nu al jeuk op de meest vreemde plekken door die acherlijke hypetrain van de NOS
Misschien moeten ze dat eens gaan analyserenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS en de analisten hebben geen flauw idee van de regels.
Ik denk dat het meer dan 1100 m is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:42 schreef Dale__Cooper het volgende:
1.08 op de 1.000 is 1.14,8 op 1.100 meter. Laat het misschien iets meer zijn, dan rijdt Krol of Nuis dus ongeveer 1.16 .
21=5quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer dan 1100 m is.
Bij een verschil van 1 seconde wordt een kruising vaak krap. Dat is circa 4% over een ronde. Een binnenbaan is dus circa 400m * (1- 0.04) = 384m
9 als ik snel telquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:53 schreef Janneke141 het volgende:
Hoeveel ritten zijn er? Kom net binnenvallen.
Niet toevallig uit het land van Krienbuhlquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Een koordje bij die Zwitserse, dat zie je niet zo vaak meer.
Dan zou je ongeveer op 1.17/1.18 uitkomen. Nog steeds ruim sneller. Volgens mij verlies je relatief veel tijd bij het wisselen/overnemen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer dan 1100 m is.
Bij een verschil van 1 seconde wordt een kruising vaak krap. Dat is circa 4% over een ronde. Een binnenbaan is dus circa 400m * (1- 0.04) = 384m
Jan Terlouw zou trots zijn op dat touwtje.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Marja Vis had dat ook altijd.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat hoop ik ook, Jackson niet op de spelen zou toch gewoon jammer zijn, zelfs al is het haar eigen fout.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hier gaan Noorse dames niet onder
Duitse schaatsen is overleden. Katja Franzen is een laatste stuiptrekking.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Halverwege kruising al voorbij Wormuth. Duitse schaatsen ligt op sterven
Franzen is een halve Nederlandse natuurlijk,maar zijn er behalve Diettrich en Friesinger nog andere schaatsers uit West Duitland gekomen?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:00 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Duitse schaatsen is overleden. Katja Franzen is een laatste stuiptrekking.
Intro is me wel ietwat tegen gaan staan omdat ie altijd hier voorbij komt als fillerquote:
Klopt, ik krijg ook altijd de neiging om mijn schaatspak aan te trekken als ie voorbij komt in de playlistquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Intro is me wel ietwat tegen gaan staan omdat ie altijd hier voorbij komt als filler
Met satesaus?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Ik ga kant en klare nasi goreng opwarmen.
Geniet ervan Braddiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Als ie kant en klaar was zou ie al warm zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Het uitzinnige publiek maakt het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef Zorro het volgende:
Je ziet de doldwaze uitgelaten vreugde bij het halen van deze Europese titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef superniger het volgende:
Welk muziek draaien ze nu bij Femke kok?
Niet dagelijks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie last van vaginale droogheid?
Ja, verwacht er ook weinig van.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
Sven gaat hier recreatief baantjes trekken
Ik zou dat toch wel weer jammer vinden. De afgelopen jaren heeft ie best vaak al in een titeltoernooi een race laten lopen, dat zou ik niet zo sympathiek vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, verwacht er ook weinig van.
Pechtold blijft een beetje achter.quote:
Als hij dat al gaat redden.quote:
Meestal hebben oudere mannen juist het tegenovergestelde probleem.quote:
Ach, 1,5 week na OKT, in opbouw naar iets groters. Had geen wonderen verwachtquote:
Ik ook, het lijkt alsof Erik een A4'tje met teksten voor zich heeft liggen die die gisteravond heeft uitgetypt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:35 schreef franklop het volgende:
Ik mag hopen dat Herbert de mannen mag doen op de OS, maar vrees van niet
En ook de vrouwen trouwens
Om vervolgens consequent mis te zitten bij eindtijden en wie de rit wintquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook, het lijkt alsof Erik een A4'tje met teksten voor zich heeft liggen die die gisteravond heeft uitgetypt.
Op naar rondjes 35,6quote:
Toch rijdt ie harder dan ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:41 schreef BasEnAad het volgende:
Die vetzak rijdt al een halve ronde achter.
Ik denk dat ie mij op 2 rondjes zet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Toch rijdt ie harder dan ik.
Binnen 5 minuten.quote:
Op de 10 km zou hij tegen een Van der Poel op drie rondjes worden gezet.quote:
1,5 rondje zoquote:
Langzamer dan Eric Heiden op de Spelen van 1980.quote:
Thialf lijkt ook beter te zijn voor lange afstanden dan hooglandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef VoMy het volgende:
Hallgeir sneller dan hij in Calgary en SLC deed.
EK allround met 30+ deelnemers waren ook top. Liefst nog in de buitenluchtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me denken aan die Koreaan die ooit op het WK allround verscheen, kae ti ba of zoiets. Dat was een sprintkampioen die kwam om Zuid-Korea meerdere startplaatsen te kunnen geven, hij won de 500 maar moest ook een 5KM rijden, dat ging ehhh moeizaam.
Andres GomezGenot.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
EK allround met 30+ deelnemers waren ook top. Liefst nog in de buitenlucht
Die 5km's van Erbanovaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
EK allround met 30+ deelnemers waren ook top. Liefst nog in de buitenlucht
Ki-Tae Ba was dat. Rondjes 38 op een gegeven moment. Maar hij reed hem uit. Wat een baas!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me denken aan die Koreaan die ooit op het WK allround verscheen, kae ti ba of zoiets. Dat was een sprintkampioen die kwam om Zuid-Korea meerdere startplaatsen te kunnen geven, hij won de 500 maar moest ook een 5KM rijden, dat ging ehhh moeizaam.
Gokken wat voor een laatste rondje ze zou rijden.quote:
Er was ook eens een Chinees met rondjes 40 op het eind.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:50 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Ki-Tae Ba was dat. Rondjes 38 op een gegeven moment. Maar hij reed hem uit. Wat een baas!
Hij kan wel mooie slotrondes rijden als ie in vorm is hoor. Maar zijn stijl geeft weinig weg ja, een soort robot op het ijs.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:51 schreef LekkerWeertje het volgende:
Ik vind weinig schaatsers zo saai om naar te kijken als Trofimov.
Bakkie thee. Ba Ki-Taequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Song Chen (1993), won wel de 500m.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:57 schreef Ericr het volgende:
[..]
Bakkie thee. Ba Ki-Tae
Vooral een sprinter met meerdere deelnames aan WK allround. Op zich vielen die 5K's van hem nog mee. Waren altijd nog wat grotere prutsers op zo'n WK.
Stok in hun reet en op kop over het ijs met die gasten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:01 schreef VoMy het volgende:
Commentatoren vergaten dat er gedweild wordt.
Blijft een leuke aflevering.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:02 schreef LekkerWeertje het volgende:
Jaaa, niet eerder vertoonde beelden van Tarzan en zn gepruts met de klappers.
Rintje Valderramaquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:12 schreef TommyL0204 het volgende:
In dit tempo heeft Rintje volgend jaar een afro coupe
Geblokte Noor?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:38 schreef LekkerWeertje het volgende:
De tering, die Ekensskar mag wel wat kilo's verliezen
In z'n gezicht.
Geblokte Zweed is het dan.quote:
Stukje jaren 90 genot.quote:
Zwaar van zijn fiets gevallen afgelopen zomer.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Pedersen gebeurd? Vaccin?
Of Rune Stordalquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Felagund het volgende:
Wie is de Noorse Mark Tuitert? Even Wetten?
Sondral.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Felagund het volgende:
Trivago.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Mani89 het volgende:
Wat is er met Pedersen gebeurd? Vaccin?
Kramer is kennelijk nog altijd de maat der dingen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:53 schreef VoMy het volgende:
Dat de commentatoren uberhaupt nog naar de tijd van Kramer kijken is wel opmerkelijk.
Oystein Grodum.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Felagund het volgende:
Gezwollen Zweed.quote:
Die is meervoudig wereldkampioen.quote:
quote:
Håvard Bøkko, met aan zijn zijde de Noorse Annette Gerritsen: Hege Bøkkoquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:19 schreef Felagund het volgende:
Die kon ook een leuke 5.000 rijdenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:24 schreef Salina het volgende:
Ådne Søndrål.
Waarom ben ik zo oud aan het worden.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:27 schreef Zorro het volgende:
[..]
Håvard Bøkko, met aan zijn zijde de Noorse Annette Gerritsen: Hege Bøkko
Ik zit net even de resultaten van dat rare WK te bekijken, Tuitert staat precies tussen ze inquote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:24 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die is meervoudig wereldkampioen.
[..]Dat is nog een betere kandidaat idd.
Hohoho IKO heeft wel een 14-voudig belgisch kampioen in hun gelederen!quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:29 schreef VoMy het volgende:
Kijken of de dramatische vorm van Team IKO ook bij Bart Swings aan is gekomen.
Raymond Ceulemans moet hier erg hard om lachen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hohoho IKO heeft wel een 14-voudig belgisch kampioen in hun gelederen!
Begin tijdsperk Bergsma?quote:
Erik en denken is geen goede combinatie.quote:
Dat komt nu.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 16:40 schreef VoMy het volgende:
Dit is niet het vuurwerk dat Tuitert beloofd had.
Eerste rit gemist neem ik aan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:32 schreef -XOR- het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag
16:58 1.500 meter vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |