Geniet ervan Braddiequote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Ik ga kant en klare nasi goreng opwarmen.
Als ie kant en klaar was zou ie al warm zijn.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef superniger het volgende:
De 5km sla ik over.
Ik ga kant en klare nasi goreng opwarmen.
Het uitzinnige publiek maakt het plaatje compleet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:08 schreef Zorro het volgende:
Je ziet de doldwaze uitgelaten vreugde bij het halen van deze Europese titel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:12 schreef superniger het volgende:
Welk muziek draaien ze nu bij Femke kok?
Niet dagelijks.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:15 schreef superniger het volgende:
Hebben jullie last van vaginale droogheid?
Ja, verwacht er ook weinig van.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:21 schreef BasEnAad het volgende:
Sven gaat hier recreatief baantjes trekken
Ik zou dat toch wel weer jammer vinden. De afgelopen jaren heeft ie best vaak al in een titeltoernooi een race laten lopen, dat zou ik niet zo sympathiek vinden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:23 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Ja, verwacht er ook weinig van.
Pechtold blijft een beetje achter.quote:
Als hij dat al gaat redden.quote:
Meestal hebben oudere mannen juist het tegenovergestelde probleem.quote:
Ach, 1,5 week na OKT, in opbouw naar iets groters. Had geen wonderen verwachtquote:
Ik ook, het lijkt alsof Erik een A4'tje met teksten voor zich heeft liggen die die gisteravond heeft uitgetypt.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:35 schreef franklop het volgende:
Ik mag hopen dat Herbert de mannen mag doen op de OS, maar vrees van niet
En ook de vrouwen trouwens
Om vervolgens consequent mis te zitten bij eindtijden en wie de rit wintquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:36 schreef Remco het volgende:
[..]
Ik ook, het lijkt alsof Erik een A4'tje met teksten voor zich heeft liggen die die gisteravond heeft uitgetypt.
Op naar rondjes 35,6quote:
Toch rijdt ie harder dan ik.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:41 schreef BasEnAad het volgende:
Die vetzak rijdt al een halve ronde achter.
Ik denk dat ie mij op 2 rondjes zet.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Toch rijdt ie harder dan ik.
Binnen 5 minuten.quote:
Op de 10 km zou hij tegen een Van der Poel op drie rondjes worden gezet.quote:
1,5 rondje zoquote:
Langzamer dan Eric Heiden op de Spelen van 1980.quote:
Thialf lijkt ook beter te zijn voor lange afstanden dan hooglandquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef VoMy het volgende:
Hallgeir sneller dan hij in Calgary en SLC deed.
EK allround met 30+ deelnemers waren ook top. Liefst nog in de buitenluchtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:47 schreef TweedeKlum het volgende:
Doet me denken aan die Koreaan die ooit op het WK allround verscheen, kae ti ba of zoiets. Dat was een sprintkampioen die kwam om Zuid-Korea meerdere startplaatsen te kunnen geven, hij won de 500 maar moest ook een 5KM rijden, dat ging ehhh moeizaam.
Andres GomezGenot.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:48 schreef franklop het volgende:
[..]
EK allround met 30+ deelnemers waren ook top. Liefst nog in de buitenlucht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |