Nee dát zie je verkeerdquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Die maatregelen waardoor de besmettingen nu weer op lopen?
In Frankrijk wordt het vier maanden: https://www.telegraaf.nl/(...)-scherpen-regels-aanquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar waar zie je dan dat die booster maar 3 maanden geldig is?
Uiteraard wordt het zo gebracht. We gaan niet zeggen dat andere landen met minder maatregelen een zelfde patroon zagen en dat de daling al was ingezet vóór die laatste lockdown.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben dit te danken aan de maatregelen jongens.
Prima, laten we die Fransen lekker links liggen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Frankrijk wordt het vier maanden: https://www.telegraaf.nl/(...)-scherpen-regels-aan
3 boosters per jaar dus voor een groen vinkje in Frankrijk
dat is voor Ernst, Hugo sluit goed afquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Haags het volgende:
[..]
Die maatregelen waardoor de besmettingen nu weer op lopen?
Ja maar het is toch maar een prikje?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja dus het draait weer om de QR codes.
We zijn mensen, geen koeien die alleen de wei in mogen met een geel oormerk.
Maar goed dat een bezoekje aan Frankrijk dit jaar niet op de planning staat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
In Frankrijk wordt het vier maanden: https://www.telegraaf.nl/(...)-scherpen-regels-aan
Je ziet vaak wel dat andere landen volgen. Geloof dat ze in Oostenrijk begonnen met beperkte geldigheid van het vaccinatiebewijs zonder booster. Dat is nu EU-breed geregeld.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:06 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Prima, laten we die Fransen lekker links liggen.
Jeetje wat lief, we boffen toch maar met zo'n begaan bedrijfquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Binnenkort ook 0-5 jaar, Pfizer denkt aan iedereen.
https://www.reuters.com/b(...)by-april-2022-01-05/
Op 'n terras in Nederland loopt je geen "enge ziektes" op. Of je moet daar punto blanco een heroinehoertje op tafel nemen of zo.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:07 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja maar het is toch maar een prikje?
Als je naar 1 of lander “eng” land gaat met “enge ziektes” moet je jezelf toch ook laten vaccineren?
zo lees ik het dus niet, de 2e vaccinatie was 7 maanden geldig maar na 15 februari moet je binnen 4 maanden een booster nemen, hoe lang die geldig is wordt niet vermeldquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Halcon het volgende:
[..]
Heroinehoertjes moet je nergens barebacken, voor je het weet valt je lul eraf.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef Halcon het volgende:
[..]
Op 'n terras in Nederland loopt je geen "enge ziektes" op. Of je moet daar punto blanco een heroinehoertje op tafel nemen of zo.
Laten we er inderdaad een keiharde econoom op zetten, veel beter, qua volksgezondheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Een Minister van Volksgezondheid die afkomstig is uit de ziekenhuizenlobby. Ik denk dat we wel kunnen inschatten welke kant dat op gaat.
Daar heb je gelijk in inderdaad. Afwachten dus maar hoe lang die booster geldig is.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
zo lees ik het dus niet, de 2e vaccinatie was 7 maanden geldig maar na 15 februari moet je binnen 4 maanden een booster nemen, hoe lang die geldig is wordt niet vermeld
Dat bedoelde Janneke idd vastquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Laten we er inderdaad een keiharde econoom op zetten, veel beter, qua volksgezondheid.
Mijn schoonvader was een paar weken geleden aan de beurt, mankeert ook van alles net als jij beschrijft over je opa en oma. Wij hielden ons hart vast. Wonderwel is hij er met wat keelpijn vanaf gekomen. Wel gevaccineerd overigens. Het kan dus ook heel onverwacht anders lopen dan je denkt.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:47 schreef Oriente het volgende:
Mijn opa en oma hebben twee zelftests gehad via de thuiszorg, positief.
Mijn opa en oma zijn echt zeer, zeer fragiel. (Oma is sowieso al terminaal, kanker + vergevorderde alzheimer) en m'n opa heeft ook van alles en is een man van 1m97 die nog rond de 60 kilo weegt. Ze zijn, vooral m'n opa, ook echt slecht te pas. Ze wonen niet in mijn buurt dus ik hoor het allemaal via mijn ouders maar vooral m'n opa gaat echt vrij slecht.
Ze zijn ongevaccineerd (mijn oma snapt het allemaal niet meer dus die volgt mijn opa gewoon) en mijn opa boeit het allemaal geen ene reet meer, die probeert alleen nog voor z'n vrouw te zorgen tot die sterft.
Dus... ik weet niet echt wat nu, mijn ouders zijn er in het weekend nog geweest dus ik heb ze gezegd dat die ook moeten gaan testen want m'n pa is ook aan het hoesten en snotteren.
Hopelijk is het Omikron, dan geef ik ze nog een kans, ze zullen ook sowieso niet meer naar een ziekenhuis gaan indien het zo ver komt.
Wat een ellende.
Gezien de neiging om werkelijk alles in een kosten en batenplaatje te rammen: ja.quote:
Ik heb toch wel moeite mee om hier de afweging te maken wat goed is voor je eigen kind.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Jed1Gam het volgende:
Binnenkort ook 0-5 jaar, Pfizer denkt aan iedereen.
https://www.reuters.com/b(...)by-april-2022-01-05/
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben dit te danken aan de maatregelen jongens.
Ook als die groep zich wel laat boosteren lost het het probleem niet op.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:15 schreef TheVulture het volgende:
Die 20-29 categorie die zich niet laat boosteren lost het probleem zelf op door massaal besmet te raken
Dat boosterpercentage zegt in feite ook gewoon geen hol, tenzij je de besmette mensen er gewoon bij optelt
Denk van nietquote:
Gezien de booster in werking na tien weken alweer flink instort zou ik mezelf er vast op instellen dat je na die eerste booster gewoon weer een nieuwe nodig gaat hebben.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in inderdaad. Afwachten dus maar hoe lang die booster geldig is.
hij geloof vooral in zichzelf, ook een kwaliteitquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:16 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]![]()
Zou hij dat dan zelf eigenlijk wel echt geloven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |