SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ja? Wel als dat niet noodzakelijk is. Mijn kinderen die al covid gehad hebben en nergens last van hadden ga ik absoluut niet zomaar vaccineren. Denk dat weinig ouders dit gaan doen. Tenzij je een ernstig ziek kind hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:44 schreef speknek het volgende: [..] Ja OF we moeten niet zo moeilijk doen over een vaccinatie natuurlijk. Dat is wel de grootste debiliteit van deze eeuw, niet de maatregelen of de wappies an sich, maar dat we als hele maatschappij nu net doen alsof vaccinatie iets is dat je af moet wegen.
![]()
Ben jij degene die in dat gifje buitengesloten wordt door de jonge fitte generatie?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:44 schreef Salina het volgende:
[..]
Ik val zelf in de leeftijdsgroep 40-45 (lachen!) dus ik wil hier niets van weten.
[ afbeelding ]
PS sterkte @:Oriente100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Of tenzij geen vaccin straks betekent dat je kind niet meer naar de sportclub mag, niet meer naar het pretpark, naar de kermis, naar de opvang of wie weet, naar school...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja? Wel als dat niet noodzakelijk is. Mijn kinderen die al covid gehad hebben en nergens last van hadden ga ik absoluut niet zomaar vaccineren. Denk dat weinig ouders dit gaan doen. Tenzij je een ernstig ziek kind hebt natuurlijk.![]()
n Friesland zijn vooralsnog te weinig afspraken voor een boosterprik gemaakt om het streven van een vaccinatiegraad van 80 procent te kunnen halen. "We hebben nog wat te bereiken", laat een woordvoerder van GGD Fryslân weten.
"We zien dat de bereidheid tot het nemen van een boosterprik afneemt", verklaart de woordvoerder. Verder speelt volgens hem ook de bereikbaarheid van de priklocaties mee. "Als je van Stavoren naar Leeuwarden moet komen, dan ben je wel even aan het rijden. Maar de redenen om wel of geen prik te nemen zijn natuurlijk per persoon sterk verschillend."
Om de 80 procent in Friesland te halen moeten nog ongeveer 124.000 prikken worden gezet, rekent de woordvoerder voor. Voor de komende weken staan echter een stuk minder afspraken gepland: ruim 31.000. Dat aantal loopt wel op, omdat er nog steeds mensen afspraken maken.
https://www.nu.nl/coronav(...)t-te-gaan-halen.html
Voor een prikje van Stavoren naar Leeuwarden. En niet iedereen heeft een auto.![]()
Nee maar dat is voornamelijk luiheid, ik ga niet doen alsof het een rationele keuze is, of dat ik gezonder ben dan het niet te doen (TBC daargelaten, daar krijg je een lelijk litteken van).quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Jij haalt elk jaar de grieprrik? Jij bent gevaccineerd voor TBC? En met alle beschikbare vaccins voor pneumokokken en meningokokken?They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.![]()
Ja dus het draait weer om de QR codes.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:52 schreef Halcon het volgende:
[..]
Of tenzij geen vaccin straks betekent dat je kind niet meer naar de sportclub mag, niet meer naar het pretpark, naar de kermis, naar de opvang of wie weet, naar school...
We zijn mensen, geen koeien die alleen de wei in mogen met een geel oormerk.![]()
Wat een leuke rode kleurtjes allemaal zeg.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:25 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]
N.a.v dit nieuwe onderzoek kan iig buiten alles gewoon open/doorgaan. Gym van Arie boomsma mag dicht blijven.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ik vraag me af als je Booster overslaat dat je dan wel voor de tweede Booster kan gaan.
Of gaat de tweede Booster dan de 3de prik worden.![]()
maar kinderen hebben toch uberhaupt geen QR?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja dus het draait weer om de QR codes.
We zijn mensen, geen koeien die alleen de wei in mogen met een geel oormerk.![]()
Nee nee, dit is meer een allegorie. Aangezien ik zelf 40-45 (echt, hou op met lachen nu hoor) ben wens ik de gedachte dat vanaf 40-50 de ziekenhuisopnamen toe beginnen te nemen te verwerpen/buiten te sluiten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben jij degene die in dat gifje buitengesloten wordt door de jonge fitte generatie?
Snappie?
Was meer grappig bedoeld eigenlijk.
Overigens ben ik zelf nog fris en fruitig trouwens. Nou ja, even afkloppen. Kan morgen anders zijn na de booster.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.![]()
Nog niet. Maar zelfs los daarvan zit er geen meerwaarde bij voor bijna alle kinderen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar kinderen hebben toch uberhaupt geen QR?![]()
Ja, voor veel mensen zal dat ook de reden zijn om zich te laten prikken. Omdat ze anders amper nog de wei in mogen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:54 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja dus het draait weer om de QR codes.
Komt nog, vanaf 5 jaar. Extra Qrtje bijgeschreven in je vaccinatie-app.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar kinderen hebben toch uberhaupt geen QR?![]()
Ik zat te bedenken dat ik nu nog een keer moet vaccineren voor de zomer omdat ik anders Spanje, Frankrijk of Italie niet inkom vanwege 180 dagen...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, voor veel mensen zal dat ook de reden zijn om zich te laten prikken. Omdat ze anders amper nog de wei in mogen.Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!![]()
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Komt nog, vanaf 5 jaar. Extra Qrtje bijgeschreven in je vaccinatie-app.![]()
![]()
En dan met 2G is Den Haag straks weer verbaasd als de besmettingen toenemen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:58 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, voor veel mensen zal dat ook de reden zijn om zich te laten prikken. Omdat ze anders amper nog de wei in mogen.![]()
Of je laat je herbesmetten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:59 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken dat ik nu nog een keer moet vaccineren voor de zomer omdat ik anders Spanje, Frankrijk of Italie niet inkom vanwege 180 dagen..."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Ja daarom blijf ik roepen, wacht gewoon als je <40 of 50 bent.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:59 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken dat ik nu nog een keer moet vaccineren voor de zomer omdat ik anders Spanje, Frankrijk of Italie niet inkom vanwege 180 dagen...VBL SC influencer
Left, right, behind![]()
HuGoat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben dit te danken aan de maatregelen jongens.![]()
Die maatregelen waardoor de besmettingen nu weer op lopen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:01 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
We hebben dit te danken aan de maatregelen jongens.Zonder wrijving geen glans![]()
Ik ga mijn kinderen ook niet laten vaccineren, die hebben in november covid gehad en weining tot geen hinder daarvan ondervonden (ja dat ze thuis moesten zitten). Ik zie echt helemaal geen reden om dat te doen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:49 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Ja? Wel als dat niet noodzakelijk is. Mijn kinderen die al covid gehad hebben en nergens last van hadden ga ik absoluut niet zomaar vaccineren. Denk dat weinig ouders dit gaan doen. Tenzij je een ernstig ziek kind hebt natuurlijk.![]()
maar waar zie je dan dat die booster maar 3 maanden geldig is?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:59 schreef popje het volgende:
[..]
Ik zat te bedenken dat ik nu nog een keer moet vaccineren voor de zomer omdat ik anders Spanje, Frankrijk of Italie niet inkom vanwege 180 dagen...![]()
Voor mij val je als 40'er gewoon in de categorie 'oud'quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:57 schreef Salina het volgende:
[..]
Nee nee, dit is meer een allegorie. Aangezien ik zelf 40-45 (echt, hou op met lachen nu hoor) ben wens ik de gedachte dat vanaf 40-50 de ziekenhuisopnamen toe beginnen te nemen te verwerpen/buiten te sluiten.
Snappie?
Was meer grappig bedoeld eigenlijk.
Overigens ben ik zelf nog fris en fruitig trouwens. Nou ja, even afkloppen. Kan morgen anders zijn na de booster.![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: