Allemaal natuurwetten die lockdowns inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".
Van een partij die een motie indiende omdat het "onverantwoord" was om eind april de avondklok af te schaffen en de terrassen 's middags te openen had ik niet anders verwachtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KuikenDie kan ook maar 1 plaatje afdraaien.
Iets met sport zal er wel gebeuren vermoed ik. En nog wat kruimels.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Gunner het volgende:
Ik zou graag anders zeggen maar verwachten jullie echt wat beters voor het einde van de maand? OMT regeert dit land en als Bonten de media zoekt met doemberichten weet je genoeg toch.
Nee, hele winter in lockdown voor griepje 2.0 Omikron verwacht ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Gunner het volgende:
Ik zou graag anders zeggen maar verwachten jullie echt wat beters voor het einde van de maand? OMT regeert dit land en als Bonten de media zoekt met doemberichten weet je genoeg toch.
God wat word ik hier shitziek van. Probeer eens wat ofzo, terug naar de avondlockdown bijvoorbeeld. Het is toch te treurig voor woorden dat we als enige gewoon echt muurvast zitten. Jajaja de zorg. Echt, doe iets in plaats van dezelfde riedel van vorig jaar weer te herhalen. En nee wat weet ik ook niet maar moet even mijn frustratie van me afschrijven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".
Eerst nog genoeg mensen boosteren en sectoren geen lucht geven. Daarna mag het open mits QR.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Gunner het volgende:
Kappertjes misschien. Tot 17u uiteraard.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Iets met sport zal er wel gebeuren vermoed ik. En nog wat kruimels.
Plezier ist verboten. Ben sinds 3 januari weer op werk en krijg dagelijks appjes van vrienden die het leven weer vieren in Antwerpen. Daar wel. Het virus geld alleen in Nederland, niet in Antwerpen 😂😂quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Iets met sport zal er wel gebeuren vermoed ik. En nog wat kruimels.
Ik ben vorige week ook geweest. Was echt chill zonder Nederlands gezeur en panisch gedoe terwijl het in normale tijden weinig voor zou stellen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Plezier ist verboten. Ben sinds 3 januari weer op werk en krijg dagelijks appjes van vrienden die het leven weer vieren in Antwerpen. Daar wel. Het virus geld alleen in Nederland, niet in Antwerpen 😂😂
Dat zegt ze niet. Ze zegt dat versoepelingen haar niet reëel lijken, met als reden de hoge besmettingscijfers.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:17 schreef Johannes788 het volgende:
Attje Kuiken net bij M.
We moeten maatregelen verlengen tot eind januari door besmettingen.
Niemand die vraagt, waarom??? Domme journalistiek.
Na 2 jaar is het wel welletjes NPO. Kom eens op met een wat ander geluid.
Graag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kappertjes misschien. Tot 17u uiteraard.
Besmettingen zijn niet erg als het niet lijdt tot ziekenhuis opnames.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:37 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom kan het nu niet open? Als er zoveel mensen besmet zijn is dat niet ineens weg met 2G
het blijft staatstelevisiequote:Op donderdag 6 januari 2022 19:17 schreef Johannes788 het volgende:
Attje Kuiken net bij M.
We moeten maatregelen verlengen tot eind januari door besmettingen.
Niemand die vraagt, waarom??? Domme journalistiek.
Na 2 jaar is het wel welletjes NPO. Kom eens op met een wat ander geluid.
Ik zit nu in quarantaine en kan niet thuis werken, ik trek maar een biertje openquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerste werkweek is wel zwaar.
Voelt totaal nutteloos hele dag thuis hangen, computer, tv, PlayStation en in het weekend hetzelfde.
Zou kunnen hoor, tikkie minder erg deze keer door Omikron, deze lockdown zal nutteloos blijken 👍quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Het halfuurtje in de vaccinatielocatie voelde vanochtend bijna als een uitje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerste werkweek is wel zwaar.
Voelt totaal nutteloos hele dag thuis hangen, computer, tv, PlayStation en in het weekend hetzelfde.
van Ranst zei gisteren in OP1, dat België de quarantaine duur met 50% heeft ingekortquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit nu in quarantaine en kan niet thuis werken, ik trek maar een biertje open
Ik zit nu bijna al 5 dagen thuis, morgen test ik mij terug naar de vrijheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van Ranst zei gisteren in OP1, dat België de quarantaine duur met 50% heeft ingekort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
wat een onzin weer, dat mens weet niksquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna al 5 dagen thuis, morgen test ik mij terug naar de vrijheid
zelftest, alleen neus en gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.tubantia.nl/n(...)jnen-br-br~a32c8d5b/quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mooiste club van het land man.
Haat overigens de mensen niet maar wel de manier waarop zij momenteel zoveel macht hebben.
Ik zag het voorbij komen inderdaad, pijnlijk verschil met OMT says no hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:52 schreef Gunner het volgende:
Item net op rtl over wat er wel kan in Duitsland en Frankrijk.
Schril contrast met onze doodsbange regeringsleiders
Lockdown stoppen. Nu!
Dat uit Denemarken was volgens dat de expert het wel positief in zag voor de toekomst met omicron. Maar dat is helemaal uit zijn verband gehaald online over het einde van de pandemie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef THEFXR het volgende:
ik baal er wel van dat van Ranst zegt, dat omikron niet het einde van de pandemie gaat zijn, terwijl Denemarken wel het einde aankondigt. Zijn zelfs de experts het niet eens met elkaar.
Het ging toch om medicijnen die na jaren niet bleken te werken zoals de fabrikanten beloofden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KuikenDie kan ook maar 1 plaatje afdraaien.
Makkelijk hè als je zelf niet verantwoordelijk bent voor 17 miljoen mensenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:52 schreef Gunner het volgende:
Lockdown stoppen. Nu!
Echt jaloersmakend idd. En waarom daar alles open? Simpel, daar is 2G. Nederland weigert echter 2G in te voeren, want 1,5 mln wappiesquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:52 schreef Gunner het volgende:
Lockdown stoppen. Nu!
Alsof dat 2G in de praktijk zou werkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Echt jaloersmakend idd. En waarom daar alles open? Simpel, daar is 2G. Nederland weigert echter 2G in te voeren, want 1,5 mln wappies
In genoemde landen zijn ze verantwoordelijk voor meer mensen. Wat is je punt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Makkelijk hè als je zelf niet verantwoordelijk bent voor 17 miljoen mensen
Ja dat is wel wat onduidelijk...quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
In genoemde landen zijn ze verantwoordelijk voor meer mensen. Wat is je punt eigenlijk.
We weten het allemaal. In Den Haag weten ze het ook, maar toch houden ze ( onnodig) de boel op slot. Alleen uit vrees voor gezichtsverlies...quote:Vijftien grote winkelketens sturen brandbrief naar Den Haag: ‘Alle retail moet open’
Vijftien grote, landelijke winkelketens – zoals onder meer Scapino, WE Fashion, Takko Fashion, MS Mode, Shoeby, Jeans Centre en Wibra – roepen politiek Den Haag middels een brandbrief op om alle retail in Nederland open te laten gaan. „De koek is op, het draagvlak is weg en het verlies loopt al in de miljarden”, stellen de ketens. Vicevoorzitter Paul Verhoeven van MKB Limburg zegt dat Limburgse ondernemers extra getroffen worden, omdat de provincie aan België en Duitsland grenst. „Klanten geven hun geld nu over de grens uit.”
Ik heb niet veel hoop, maar misschien verrassen ze ons volgende week.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We weten het allemaal. In Den Haag weten ze het ook, maar toch houden ze ( onnodig) de boel op slot. Alleen uit vrees voor gezichtsverlies...
Oh ik dacht om ziekenhuisopnames te voorkomen om zo zorg voor iedereen toegankelijk te houden. My bad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We weten het allemaal. In Den Haag weten ze het ook, maar toch houden ze ( onnodig) de boel op slot. Alleen uit vrees voor gezichtsverlies...
Ik heb toch al vrij veel gezien in +/- 15 jaar in de IT. Inclusief hele grote en complexe systemen. Maar 'de computer kan dit soort aantallen niet aan'. Dan vraag ik me net als zo vaak de afgelopen 2 jaar af wat voor een gaar systeem het toch wel niet moet zijn.quote:
omikron heeft dat groene vinkje vernietigtquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:06 schreef KingRadler het volgende:
Winkels open met 2G problem solved. Dit hadden ze voor de lockdown kunnen invoeren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |