Werkt beter dan sjaalquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:10 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Is in deze tijd niet zo heel erg, beter dan in de zomer
Misschien kijken ze in Portugal of de UK wel naar ons als gidsland.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Er kan echt niets. Waarom? OMT.
Mooiste club van het land man.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Haat daar ben ik niet zo van. Ik haat alleen Ajax.
Maar ik begin er ook wel zat van te worden. Nog niet eens van dat OMT zelf, maar vooral de almacht en het verschuilen er achter.
Kuikenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:17 schreef Johannes788 het volgende:
Attje Kuiken net bij M.
We moeten maatregelen verlengen tot eind januari door besmettingen.
Niemand die vraagt, waarom??? Domme journalistiek.
Na 2 jaar is het wel welletjes NPO. Kom eens op met een wat ander geluid.
Dat er inderdaad niemand eens vraagt wat er 28 januari anders is dan 14 januari. Of denkt die Attje dan dat het flink gedaald is?quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:17 schreef Johannes788 het volgende:
Attje Kuiken net bij M.
Idd. Die is nog strenger dan de Jonge.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KuikenDie kan ook maar 1 plaatje afdraaien.
Hoort er allemaal bij, kritisch zijn is asociaal tegenwoordigquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:17 schreef Johannes788 het volgende:
Attje Kuiken net bij M.
Dat heet uitstelgedrag. Ieder mens heeft er last van. Vervelende dingen niet onder ogen willen zien en voor je uit schuiven. En over 2 of 3 weken hetzelfde recept herhalen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat er inderdaad niemand eens vraagt wat er 28 januari anders is dan 14 januari. Of denkt die Attje dan dat het flink gedaald is?
Het angstfuik gaat zo nooit meer weg in de media. Geen enkel ander geluid. Bah.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Dat er inderdaad niemand eens vraagt wat er 28 januari anders is dan 14 januari. Of denkt die Attje dan dat het flink gedaald is?
Daar heb ik zelf ook wel eens last van, ik zeg al niks meer :pquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:23 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dat heet uitstelgedrag. Ieder mens heeft er last van. Vervelende dingen niet onder ogen willen zien en voor je uit schuiven. En over 2 of 3 weken hetzelfde recept herhalen.
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:22 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Allemaal natuurwetten die lockdowns inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".
Van een partij die een motie indiende omdat het "onverantwoord" was om eind april de avondklok af te schaffen en de terrassen 's middags te openen had ik niet anders verwachtquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KuikenDie kan ook maar 1 plaatje afdraaien.
Iets met sport zal er wel gebeuren vermoed ik. En nog wat kruimels.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Gunner het volgende:
Ik zou graag anders zeggen maar verwachten jullie echt wat beters voor het einde van de maand? OMT regeert dit land en als Bonten de media zoekt met doemberichten weet je genoeg toch.
Nee, hele winter in lockdown voor griepje 2.0 Omikron verwacht ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Gunner het volgende:
Ik zou graag anders zeggen maar verwachten jullie echt wat beters voor het einde van de maand? OMT regeert dit land en als Bonten de media zoekt met doemberichten weet je genoeg toch.
God wat word ik hier shitziek van. Probeer eens wat ofzo, terug naar de avondlockdown bijvoorbeeld. Het is toch te treurig voor woorden dat we als enige gewoon echt muurvast zitten. Jajaja de zorg. Echt, doe iets in plaats van dezelfde riedel van vorig jaar weer te herhalen. En nee wat weet ik ook niet maar moet even mijn frustratie van me afschrijven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".
Eerst nog genoeg mensen boosteren en sectoren geen lucht geven. Daarna mag het open mits QR.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:29 schreef Gunner het volgende:
Kappertjes misschien. Tot 17u uiteraard.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Iets met sport zal er wel gebeuren vermoed ik. En nog wat kruimels.
Plezier ist verboten. Ben sinds 3 januari weer op werk en krijg dagelijks appjes van vrienden die het leven weer vieren in Antwerpen. Daar wel. Het virus geld alleen in Nederland, niet in Antwerpen 😂😂quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:31 schreef nostra het volgende:
[..]
Iets met sport zal er wel gebeuren vermoed ik. En nog wat kruimels.
Ik ben vorige week ook geweest. Was echt chill zonder Nederlands gezeur en panisch gedoe terwijl het in normale tijden weinig voor zou stellen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:33 schreef Johannes788 het volgende:
[..]
Plezier ist verboten. Ben sinds 3 januari weer op werk en krijg dagelijks appjes van vrienden die het leven weer vieren in Antwerpen. Daar wel. Het virus geld alleen in Nederland, niet in Antwerpen 😂😂
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |