Ik zit nu in quarantaine en kan niet thuis werken, ik trek maar een biertje openquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerste werkweek is wel zwaar.
Voelt totaal nutteloos hele dag thuis hangen, computer, tv, PlayStation en in het weekend hetzelfde.
Zou kunnen hoor, tikkie minder erg deze keer door Omikron, deze lockdown zal nutteloos blijken 👍quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".
Het halfuurtje in de vaccinatielocatie voelde vanochtend bijna als een uitje.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:41 schreef Kickinalfa het volgende:
Eerste werkweek is wel zwaar.
Voelt totaal nutteloos hele dag thuis hangen, computer, tv, PlayStation en in het weekend hetzelfde.
van Ranst zei gisteren in OP1, dat België de quarantaine duur met 50% heeft ingekortquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:42 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit nu in quarantaine en kan niet thuis werken, ik trek maar een biertje open
Ik zit nu bijna al 5 dagen thuis, morgen test ik mij terug naar de vrijheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
van Ranst zei gisteren in OP1, dat België de quarantaine duur met 50% heeft ingekort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
wat een onzin weer, dat mens weet niksquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:27 schreef nostra het volgende:
[..]
Nee hoor, het is volgens Attje "minimaal tot 28 januari en misschien nog wel langer". "Dat is heel erg vervelend, maar de bittere waarheid is wel dat we hier voorlopig nog aan vastzitten".
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:46 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik zit nu bijna al 5 dagen thuis, morgen test ik mij terug naar de vrijheid
zelftest, alleen neus en gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.tubantia.nl/n(...)jnen-br-br~a32c8d5b/quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:18 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Mooiste club van het land man.
Haat overigens de mensen niet maar wel de manier waarop zij momenteel zoveel macht hebben.
Ik zag het voorbij komen inderdaad, pijnlijk verschil met OMT says no hier.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:52 schreef Gunner het volgende:
Item net op rtl over wat er wel kan in Duitsland en Frankrijk.
Schril contrast met onze doodsbange regeringsleiders
Lockdown stoppen. Nu!
Dat uit Denemarken was volgens dat de expert het wel positief in zag voor de toekomst met omicron. Maar dat is helemaal uit zijn verband gehaald online over het einde van de pandemie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:53 schreef THEFXR het volgende:
ik baal er wel van dat van Ranst zegt, dat omikron niet het einde van de pandemie gaat zijn, terwijl Denemarken wel het einde aankondigt. Zijn zelfs de experts het niet eens met elkaar.
Het ging toch om medicijnen die na jaren niet bleken te werken zoals de fabrikanten beloofden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wederom een middel dat in grote hoeveelheden over langere tijdsperiode wordt gebruikt.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:21 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
KuikenDie kan ook maar 1 plaatje afdraaien.
Makkelijk hè als je zelf niet verantwoordelijk bent voor 17 miljoen mensenquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:52 schreef Gunner het volgende:
Lockdown stoppen. Nu!
Echt jaloersmakend idd. En waarom daar alles open? Simpel, daar is 2G. Nederland weigert echter 2G in te voeren, want 1,5 mln wappiesquote:Op donderdag 6 januari 2022 19:52 schreef Gunner het volgende:
Lockdown stoppen. Nu!
Alsof dat 2G in de praktijk zou werkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef Djeez het volgende:
[..]
Echt jaloersmakend idd. En waarom daar alles open? Simpel, daar is 2G. Nederland weigert echter 2G in te voeren, want 1,5 mln wappies
In genoemde landen zijn ze verantwoordelijk voor meer mensen. Wat is je punt eigenlijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Makkelijk hè als je zelf niet verantwoordelijk bent voor 17 miljoen mensen
Ja dat is wel wat onduidelijk...quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
In genoemde landen zijn ze verantwoordelijk voor meer mensen. Wat is je punt eigenlijk.
We weten het allemaal. In Den Haag weten ze het ook, maar toch houden ze ( onnodig) de boel op slot. Alleen uit vrees voor gezichtsverlies...quote:Vijftien grote winkelketens sturen brandbrief naar Den Haag: ‘Alle retail moet open’
Vijftien grote, landelijke winkelketens – zoals onder meer Scapino, WE Fashion, Takko Fashion, MS Mode, Shoeby, Jeans Centre en Wibra – roepen politiek Den Haag middels een brandbrief op om alle retail in Nederland open te laten gaan. „De koek is op, het draagvlak is weg en het verlies loopt al in de miljarden”, stellen de ketens. Vicevoorzitter Paul Verhoeven van MKB Limburg zegt dat Limburgse ondernemers extra getroffen worden, omdat de provincie aan België en Duitsland grenst. „Klanten geven hun geld nu over de grens uit.”
Ik heb niet veel hoop, maar misschien verrassen ze ons volgende week.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We weten het allemaal. In Den Haag weten ze het ook, maar toch houden ze ( onnodig) de boel op slot. Alleen uit vrees voor gezichtsverlies...
Oh ik dacht om ziekenhuisopnames te voorkomen om zo zorg voor iedereen toegankelijk te houden. My bad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:04 schreef deedeetee het volgende:
[..]
We weten het allemaal. In Den Haag weten ze het ook, maar toch houden ze ( onnodig) de boel op slot. Alleen uit vrees voor gezichtsverlies...
Ik heb toch al vrij veel gezien in +/- 15 jaar in de IT. Inclusief hele grote en complexe systemen. Maar 'de computer kan dit soort aantallen niet aan'. Dan vraag ik me net als zo vaak de afgelopen 2 jaar af wat voor een gaar systeem het toch wel niet moet zijn.quote:
omikron heeft dat groene vinkje vernietigtquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:06 schreef KingRadler het volgende:
Winkels open met 2G problem solved. Dit hadden ze voor de lockdown kunnen invoeren.
Inderdaad fout, want zorg is al heel lang niet meer voor iedereen toegankelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ik dacht om ziekenhuisopnames te voorkomen om zo zorg voor iedereen toegankelijk te houden. My bad.
Hebben wij niet nog een paar kekke gemeentes die dit record willen gaan verbreken?quote:Europees coronarecord voor Spaanse regio: 1 op 18 inwoners besmet
De Spaanse regio Navarra is de grootste coronabrandhaard van Europa geworden. In de afgelopen twee weken is één op elke achttien inwoners positief getest op het coronavirus. Nog nooit had een regio zo veel bevestigde besmettingen.
en dat Hugo geen geld stuurde om die systemen eens te upgraden, maar wel een miljard naar fieldlabs en die gasten zitten nu allemaal in zonnige oorden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb toch al vrij veel gezien in +/- 15 jaar in de IT. Inclusief hele grote en complexe systemen. Maar 'de computer kan dit soort aantallen niet aan'. Dan vraag ik me net als zo vaak de afgelopen 2 jaar af wat voor een gaar systeem het toch wel niet moet zijn.
Gut ja dat fieldlabquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat Hugo geen geld stuurde om die systemen eens te upgraden, maar wel een miljard naar fieldlabs en die gasten zitten nu allemaal in zonnige oorden.
Dat jij makkelijk roeptoeter kan spelen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:03 schreef Gunner het volgende:
[..]
In genoemde landen zijn ze verantwoordelijk voor meer mensen. Wat is je punt eigenlijk.
Over een paar weken is dat Urked!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Hebben wij niet nog een paar kekke gemeentes die dit record willen gaan verbreken?
Ok, laten we het dan maar voor bijna niemand meer toegankelijk maken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:09 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Inderdaad fout, want zorg is al heel lang niet meer voor iedereen toegankelijk.
Nee, die onzin dat de langetermijn effecten van vaccins nog onbekend zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:58 schreef oppiedoppie het volgende:
[..]
Het ging toch om medicijnen die na jaren niet bleken te werken zoals de fabrikanten beloofden?
Het werd aangeboden aan vrouwen die zwanger wilden worden in de jaren 70. Mijn moeder heeft bedankt maar de dokter zei letterlijk 'baat het niet schaad het niet'.
Moeder van mijn vriendin heeft het wél genomen en daardoor kan mijn vriendin, en haar tweelingzus ook, geen kinderen krijgen.
Ik heb zo'n vermoeden dat het issue niet eens in het systeem zit waar ze alles naar toe sturen, hoewel dat natuurlijk wel zou kunnen maar dan nog. Ik heb veel meer data dan dit soort aantallen ja/nee testresultaten over zaken als de Azure Servicebus zien gaan. En de rapportages er op doen moet toch ook geen rocktetscience zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
en dat Hugo geen geld stuurde om die systemen eens te upgraden, maar wel een miljard naar fieldlabs en die gasten zitten nu allemaal in zonnige oorden.
NAVARRED!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:15 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Over een paar weken is dat Urked!
Moet je vooral voldoende testcapaciteit heben. In Londen was vorige week naar schatting 1 op 15 besmet...quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:10 schreef OProg het volgende:
[..]
Hebben wij niet nog een paar kekke gemeentes die dit record willen gaan verbreken?
Politici in echte landen zijn voor nog veel meer mensen verantwoordelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:00 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Makkelijk hè als je zelf niet verantwoordelijk bent voor 17 miljoen mensen
Laat maar gaan joh. Die persoon wil het alleen maar persoonlijk maken terwijl ik slechts een feitelijke observatie doe van een nieuwsbericht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:18 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Politici in echte landen zijn voor nog veel meer mensen verantwoordelijk.
Celeronnetje uit 1999, 64mb ram er in en gaan met die banaan!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:08 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik heb toch al vrij veel gezien in +/- 15 jaar in de IT. Inclusief hele grote en complexe systemen. Maar 'de computer kan dit soort aantallen niet aan'. Dan vraag ik me net als zo vaak de afgelopen 2 jaar af wat voor een gaar systeem het toch wel niet moet zijn.
Ik denk dat zo'n kerstkaart met muziek al genoeg processing power heeft om "deze aantallen" te verwerken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:20 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Celeronnetje uit 1999, 64mb ram er in en gaan met die banaan!
Ik zie maar één iemand het nu persoonlijk maken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef Gunner het volgende:
[..]
Laat maar gaan joh. Die persoon wil het alleen maar persoonlijk maken terwijl ik slechts een feitelijke observatie doe van een nieuwsbericht.
In Zuid-Afrika, het Verenigd Koninkrijk en Denemarken zijn wat mensen het niet met je eens...quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:14 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Dat jij makkelijk roeptoeter kan spelen.
Niemand weet wat omicron gaat brengen. Onze overheid bewandeld de voorzichtige weg. Helemaal prima
Niet van vaccins, maar van DIT vaccin. Dit is het eerste vaccin met mrna techniek en hoewel de kans, volgens wetenschappers, klein is dat er langetermijneffecten optreden, is die kans niet nul.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, die onzin dat de langetermijn effecten van vaccins nog onbekend zijn.
Zet maar lekker een TRquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:21 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zie maar één iemand het nu persoonlijk maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |