Komt wel dichtbij zo he!quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Toen ik vanmiddag naar huis reed over de A2 (richting den Bosch) schoot er een politie auto met flinke snelheid over vier stroken naar de afrit Nieuwegein om daar de vluchtstrook op te duiken met zwaailichten.
Dacht dat het iets te maken had met de file op die afrit maar hij schoot naar het benzine station waar ook flink veel politie stond.
Zal vast koffie drinken na de actiealleen verklaard dat niet de haast van die ene politie auto..
Degene die als laatst daar was moest op donuts trakterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zal vast koffie drinken na de actiealleen verklaard dat niet de haast van die ene politie auto..
Mwah valt wel mee, gebeurd best vaak dat ik op de weg naar huis ingehaald wordt door dikke zwarte bakken met zwaailichten. Volgens mij worden die veel meer ingezet dan je verwacht..quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:46 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo he!
Desalniettemin, ben ik heel benieuwd naar het hele verhaal. Geen idee of wij het ooit te horen gaan krijgen ivm privacy.
Hij wordt toch al een paar jaar beveiligd?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
Van den Heuvel zat in een gepantserd politievoertuig op de snelweg toen er een verdachte situatie ontstond. ,,Het leek alsof hij werd achtervolgd, dus is er alarm geslagen”, zegt een politiebron. ,,Dienst Speciale Interventies heeft een Audi van de weg gehaald.” Eén persoon is aangehouden. Volgens een andere politiebron is de arrestant iemand met criminele antecedenten op zijn naam. Ook zouden motoren op de snelweg zijn gezien, die met hoge snelheid zijn weggereden.
Dus hij zat al in een gepantserd politievoertuig toen er een verdachte situatie ontstond. Zou er daarvoor al een dreiging geweest zijn dat hij al in een politievoertuig zat? En die mafklappers zijn zo ver doorgedraaid dat ze een gepantserd politievoertuig achtervolgen en willen klemrijden?
Ben benieuwd hoe dit in elkaar zit.
Ah dus dan wordt je met een gepantserd politievoertuig vervoerd? Dat wist ik dus niet. Maar klinkt logisch. Dan zat er geen politie bij maar zijn beveiligers denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij wordt toch al een paar jaar beveiligd?
Details zullen per geval verschillen, maar John blijkbaar wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah dus dan wordt je met een gepantserd politievoertuig vervoerd? Dat wist ik dus niet. Maar klinkt logisch. Dan zat er geen politie bij maar zijn beveiligers denk ik.
Je moet wel ballen en lef hebben om zo'n gast als je hem herkent te verlinken. Kun je de rest van je leven over je schouder kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Ziet er weer gezellig uit.
Preventief afschieten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef Pedroso het volgende:
Ze kunnen hem weinig maken denk ik, evt. kunnen ze hem pakken voor wapenbezit (indien aanwezig) maar verder is er weinig te bewijzen. Die staat volgende week weer op straat.
Het is hooguit een afschrikmiddel om te laten zien dat ze niet zomaar vd Heuvel kunnen afknallen.
Ik hoop dat Peter er dit keer naast zat.quote:"Als je naam op een kogel staat, dan komt 'ie aan”
Ik zou er geen problemen mee hebben maar zonder bewijzen geen straf.quote:
Ja, door No Surrender. Daar stond hij ooit op een dodenlijst. Weet niet of dat nog zo is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop dat Peter er dit keer naast zat.
Ik dacht trouwens dat John door een motorclub werd achternagezeten; dat hij daar op een lijst stond.
Eerst schieten en dan pas sorry zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben maar zonder bewijzen geen straf.
Maar vertel, wat dan precies? Zonder daarbij een soort Mexicaanse oorlog te ontketenen, dus iets als doodseskaders is uiteraard geen optie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:25 schreef Tengano het volgende:
Dan zal Mick van Wely ook wel op een dodenlijst staan.
Dikke RS3 hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
U vraagt, de rechters draaien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocaïnestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
Mick van Wely is echt een idiootquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:25 schreef Tengano het volgende:
Dan zal Mick van Wely ook wel op een dodenlijst staan.
En wat vinden we? Lijkt 'ie op Ragnar Lothbrok?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://fok.nl/shop/doneren/
Je bent er niet mee bekend dat veel liquidaties vanaf een motor gebeuren? En dat die lui vaak niet bij een MC horen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop dat Peter er dit keer naast zat.
Ik dacht trouwens dat John door een motorclub werd achternagezeten; dat hij daar op een lijst stond. En in dit incident was er ook sprake van een aantal motoren.
Dat is gewoon Boef!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb wel eens een lijntje genomen, komt wel dichtbij zo.quote:
Nee, want ik volg dat niet zo. Maar het klinkt wel vrij logisch inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Je bent er niet mee bekend dat veel liquidaties vanaf een motor gebeuren? En dat die lui vaak niet bij een MC horen?
Inderdaad. Dan geven ze dus wel een soort visitekaartje af als dat echt zo is.... 6 juli inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef leukerdje het volgende:
Het is vandaag precies een half jaar geleden,de moordaanslag op Peter.
Of dit bewust door die gasten zo is gepland...
quote:Aanslag op Peter R. de Vries
Plaats Lange Leidsedwarsstraat, Amsterdam
Coördinaten 52° 22? NB, 4° 53? OL
datum 6 juli 2021
Tijd 19.30 uur
Wapen(s) Vuurwapen
Vandaar het explosief waarschijnlijk. Hoewel dat onlogisch klinkt als die alleen in de auto zatquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want ik volg dat niet zo. Maar het klinkt wel vrij logisch inderdaad.
Ik vraag me alleen af of ze dan wel met zo'n wapen door een gepanserd voertuig kunnen schieten? Aangenomen dat John daar in vervoerd wordt, maar dat lijkt me dan toch wel, anders maak je het de wederpartij wel heel erg gemakkelijk.
De banden lekschieten is al een begin ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze dan wel met zo'n wapen door een gepantserd voertuig kunnen schieten? Aangenomen dat John daar in vervoerd wordt, maar dat lijkt me dan toch wel, anders maak je het de wederpartij wel heel erg gemakkelijk.
Een typisch non-argument. Zo kan je er nog een heleboel meer verzinnen die net zo goed belachelijk zijn.quote:
Ja dat. Had ik nog niet eens bij stilgestaan. Royce en zijn zus die krijgen hier natuurlijk ook weer een enorme klap van, wat waarschijnlijk ook de bedoeling is. Die Dilan Yesilgöz was tot nu toe best fel op dit soort zaken. Laten we hopen dat ze er ook iets mee doet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:20 schreef praadje het volgende:
Ik vind het toch wel heel triest hoor. Voor John en zijn familie en Royce die ook al moet vrezen voor een aanslag op zijn leven. Ik hoop dat de nieuwe minister van Justitie eens goed doorpakt. Of dat die Taghi (die blijkbaar alles aanstuurt) plotseling dood in zijn cel ligt.
Kan je gewoon op doorrijden met zo'n wagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
De banden lekschieten is al een begin ....
quote:RUNFLAT
There is a difference between run-flat tires and run-flat systems. Both possibilities can be supplied by us. On a run-flat tire, the side wall is reinforced, which makes sure that the car (while the tire is deflating) can still keep driving.
In addition, a run-flat system is one of the possibilities too. In doing so a ring will be attached around the rim, with on top of that the tire itself. This ring makes it possible to keep driving when you get a flat tire. With this method a driver can escape a threatening situation, while looking for a safe location. Having the possibility to keep driving is your first safety.
A tire that's deflating can still keep running for 30 kilometers with a run flat tire and the run flat system, at a maximum speed of 80 kilometers per hour. The choice depends on the weight of the vehicle.
Door wie denk je dat-ie beveiligd wordt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah dus dan wordt je met een gepantserd politievoertuig vervoerd? Dat wist ik dus niet. Maar klinkt logisch. Dan zat er geen politie bij maar zijn beveiligers denk ik.
Ik dacht eigenlijk aan speciaal getrainde beveiliging, niet perse van de politie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Door wie denk je dat-ie beveiligd wordt?
In dit soort gevallen wordt je beveiligd door de politie. Net zoals bijv. Wilders.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan speciaal getrainde beveiliging, niet perse van de politie.
Eens de Marokkanen zijn hier heer en meester..quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocaïnestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
Thanks, dat wist ik niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:56 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
In dit soort gevallen wordt je beveiligd door de politie. Net zoals bijv. Wilders.
Heli.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef Landgeld het volgende:
Die criminelen weten toch dat John van de Heuvel 1. beveiligd wordt en 2. in een gepantserde auto rijdt?
Dan is het best wel amateuristisch om hem met een dikke audi en motoren achterna te zitten. Hij was vorige week nog skiën in Frankrijk.
Hoe is John vanmiddag vanuit de A2 naar Drieberger vervoerd? Auto of per Heli?
Bron? Dan moet die heli eerst aankomen, John moeten wachten en daarna verplaatst?quote:
Breukelen-Driebergen is nog geen 30 km, dat kunnen ze binnen een kwartier doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:16 schreef Landgeld het volgende:
Veel aannemlijker om snel door te karren naar Drieberger Zeist.
Handig ja, als er ook nog sprake is van verdachte figuren op motorsquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Breukelen-Driebergen is nog geen 30 km, dat kunnen ze binnen een kwartier doen.
En stoppen om over te stappen naar de heli is ook riskant.
Het begon best goedquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef Landgeld het volgende:
Die criminelen weten toch dat John van de Heuvel 1. beveiligd wordt en 2. in een gepantserde auto rijdt?
Dan is het best wel amateuristisch om hem met een dikke audi en motoren achterna te zitten. Hij was vorige week nog skiën in Frankrijk.
Misschien wilde die dikke audi wel gewoon wedstrijdje spelen wie het snelste is op de snelweg... wel grappig dat er dan opeens John vd heuvel in de auto zit en je 26 politieautos's en 4 heli's op je dak krijgt met je criminele achtergrondjequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:10 schreef Landgeld het volgende:
Het gebeurde allemaal al rond Amsterdam, hoe dat verder allemaal is gegaan wordt niet volledig bekend gemaakt. John is in veiligheid gebracht, de auto is gevlucht, achterhaald, klemgereden en de rest is bekend.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Precies, daarom denk ik dus dat hij niet in een Heli is vervoerd, maar per (gepantserde) auto, waar hij notabene al in zat!quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:26 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit gebeurde rondom A'dam?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:48 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Het gebeurde allemaal al rond Amsterdam, hoe dat verder allemaal is gegaan wordt niet volledig bekend gemaakt. John is in veiligheid gebracht, de auto is gevlucht, achterhaald, klemgereden en de rest is bekend.
Dat was niet het enige hè? Die Audi heeft een kenteken dat ze kunnen checken en bovendien was die kerel raar rijgedrag aan het vertonen, waaronder bumperkleven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:23 schreef SpaceOddity het volgende:
Dus dr rijd een auto achter de auto van John.
Maar omdat het hier om een Audi met een Marokkaans achtig iemands dr in is, word er groot alarm geslagen en word de hele snelweg afgesloten?![]()
Dit riekt naar etnische profilering in dit racistische land!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Precies, daarom denk ik dus dat hij niet in een Heli is vervoerd, maar per (gepantserde) auto, waar hij notabene al in zat!
Een gepantserde auto moet je meer zien als een vluchtmiddel, het is niet eindeloos veilig. De heli is geland bij de A27 ter hoogte van Meerkerk om vervolgens direct door te vliegen en te landen bij Driebergen.. Daar waar John werd ondergebracht.. Ze zijn niet geland om een Big Mac te halen of zo.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:51 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Precies, daarom denk ik dus dat hij niet in een Heli is vervoerd, maar per (gepantserde) auto, waar hij notabene al in zat!
Als er geen Marokkanen waren geweest was er vast een andere groep opgestaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:07 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Eens de Marokkanen zijn hier heer en meester..
Helaas.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:52 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe weet je dat dit gebeurde rondom A'dam?
Auto dus klemgereden rondom Breukelen? Interessant.
quote:,,Het klopt dat er vanmiddag rond Amsterdam een incident is geweest, waarbij mijn beveiligers een voorzorgsprotocol hebben gevolgd en er extra veiligheidsmaatregelen zijn getroffen”, reageert Telegraaf-verslaggever John van den Heuvel desgevraagd. ,,De politie doet onderzoek naar het incident en ik heb het volste vertrouwen dat dit op een juiste wijze gebeurt.”
Bron? Er is geen info gegeven over de gebeurtenis zelf.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat was niet het enige hè? Die Audi heeft een kenteken dat ze kunnen checken en bovendien was die kerel raar rijgedrag aan het vertonen, waaronder bumperkleven.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:56 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
[..]
Een gepantserde auto moet je meer zien als een vluchtmiddel, het is niet eindeloos veilig. De heli is geland bij de A27 ter hoogte van Meerkerk om vervolgens direct door te vliegen en te landen bij Driebergen.. Daar waar John werd ondergebracht.. Ze zijn niet geland om een Big Mac te halen of zo.
Auto afschudden en dergelijke, plannetje trekken, etc etc.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]Je geeft daarvoor aan dat de gebeurtenis zelf bij Amsterdam was.
Hij komt John dan ineens bij A27 ter hoogte van Meerkerk. Dan hadden ze beter direct naar Driebergen kunnen rijden.
Flink stuk gereden dan over de A2 richting Breda. Dan ben je praktisch bij Driebergen al.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:14 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Auto afschudden en dergelijke, plannetje trekken, etc etc.
Denk eens na, wie zou dat ding anders vervoerd hebben? Politiemensen? Naar het Hoofdkantoor van de LE?quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:25 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Flink stuk gereden dan over de A2 richting Breda. Dan ben je praktisch bij Driebergen al.
Waar staat dat hij in de Heli is vervoerd?
Laten we dan eerst de Marokkanen maar opruimen, zien we daarna wel weer verder, toch?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:56 schreef MatthijsDJ het volgende:
[..]
Als er geen Marokkanen waren geweest was er vast een andere groep opgestaan.
Probleem is gewoon onze Rotterdamse haven plus de enorme afzetmarkt die west Europa voor drugs is..
Ja, net als de heli die in de lucht hing. Kan ook geen vervoer zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Denk eens na, wie zou dat ding anders vervoerd hebben? Politiemensen? Naar het Hoofdkantoor van de LE?
Wie zegt dat beide auto's doorrijden op de A2 en de heli in de lucht is natuurlijk gewoon observatie, dat snap je.quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:55 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, net als de heli die in de lucht hing. Kan ook geen vervoer zijn.
Rond Amsterdam gebeurd het voorval
Beide auto's rijden door op de A2
Verdachte wordt vastgereden op de A2 Breukelen
Auto Johan van de Heuvel rijdt door naar Meerkerk
Meerkerk vervoer naar Driebergen per heli.
Hadden ze ook wel vanuit A2 naar Driebergen kunnen rijden. Onnodig om door te rijden naar Meerkerk.
En dat ontvluchten van Team John, gebeurt dat met nog 2 of meer extra auto's met versterking?quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:10 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Wie zegt dat beide auto's doorrijden op de A2 en de heli in de lucht is natuurlijk gewoon observatie, dat snap je.
Waarom is de PXX geland bij Meerkerk?
Scenario 2
Voorval Amsterdam
Versterking oproepen
Audi peert hem met politie-achtervolging
Team John ontvlucht de dreiging (mee blijven rijden is de minst verstandige keuze)
John gaat naar politiebureau Meerkerk en wordt opgepikt met heli en overgebracht naar Driebergen waar een complete politiemacht aanwezig is en in de nabijheid ook een uitvalbasis van de DSI.
Daar kan je wel van uitgaan ja.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:41 schreef Tengano het volgende:
[..]
En dat ontvluchten van Team John, gebeurt dat met nog 2 of meer extra auto's met versterking?
En wellicht nog een heli voor observatie vanuit de lucht en die hem vanaf Meerkerk verder vervoert?
Uit welke hoek dit mogelijk komt wordt nog nergens over gespeculeerd.quote:
Heb ik ook dagelijks last van.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat was niet het enige hè? Die Audi heeft een kenteken dat ze kunnen checken en bovendien was die kerel raar rijgedrag aan het vertonen, waaronder bumperkleven.
Zijn ook niet per definitie slim, maar gewoon gewetenloos..quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Heb ik ook dagelijks last van.
Maar goed, het is een verijdelde aanslag ofzo okee; wat ben je dan voor een domme, audi rijdende, Marokkaan als je echt kwaad gezind bent en dan zo opzichtig gaat rijden?
Kan zijn, maar jij staat waarschijnlijk niet op een dodenlijst.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 00:37 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Heb ik ook dagelijks last van.
Maar goed, het is een verijdelde aanslag ofzo okee; wat ben je dan voor een domme, audi rijdende, Marokkaan als je echt kwaad gezind bent en dan zo opzichtig gaat rijden?
Je ziet het over heel de linie dat het momenteel een enorm probleem is om goed personeel te krijgenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:06 schreef Sodemieters het volgende:
Het zou wel passen bij de organisatie van Taghi: acties worden vaak op zich goed voorbereid, maar vervolgens is de uitvoering van een complete knulligheid waar je broek van afzakt.
Die beveiligers zijn geen mbo4 beveiligers met een V'tje die je bij de supermarkt ziet staan, maar van speciale beveiligings eenheden van de politie/justitie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan speciaal getrainde beveiliging, niet perse van de politie.
Is dit nog ergens officieel bevestigd?quote:Ook zouden motoren op de snelweg zijn gezien, die met hoge snelheid zijn weggereden.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 22:34 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
Denk eens na, wie zou dat ding anders vervoerd hebben? Politiemensen? Naar het Hoofdkantoor van de LE?
Idd. Speciale dienst die dit soort beveiliging uitvoert. Gebeurt in opdracht van de Staat.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Die beveiligers zijn geen mbo4 beveiligers met een V'tje die je bij de supermarkt ziet staan, maar van speciale beveiligings eenheden van de politie/justitie.
En dat zijn niet de gewone agenten die je op straat ziet.
naar de dichtstbijzijnde politielocatiequote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:05 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Van den Heuvel zou vanwege een veiligheidsprotocol naar de dichtstbijzijnde politielocatie zijn gereden. Het gebouw van de Landelijke Eenheid van de politie werd donderdagmiddag tijdelijk extra beveiligd.
Hij is dus niet met de Heli vervoerd. Gewoon vanuit Amsterdam doorgereden naar Driebergen.
Waar haal jij die explosieven nu vandaan?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 01:06 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Kan zijn, maar jij staat waarschijnlijk niet op een dodenlijst.
En ik weet niet wat het plan was. Er was ook sprake van explosieven, dus misschien was het idee om de auto te laten stoppen, bom er op en dan keihard er vandoor met die snelle Audi.
Het zou wel passen bij de organisatie van Taghi: acties worden vaak op zich goed voorbereid, maar vervolgens is de uitvoering van een complete knulligheid waar je broek van afzakt.
Lees net op feesboek dat er ook 3 ninja's in die Audi zaten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar haal jij die explosieven nu vandaan?
Het verhaal wordt steeds wilder.
Hoe checken ze dat kenteken al rijdend?quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Dat kan over de porto, dat kan over de mobi, dat kan met ANPR, dat kan zelfs telefonisch.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:11 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoe checken ze dat kenteken al rijdend?
En John van de Heuvel en zijn ploeg kan wel met 120 km/u over de snelweg lijkt me..
Misschien was het gewoon een asociale bumperklever. Alleen deze keer bij de verkeerdequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:53 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er moet toch meer aan de hand zijn (al is het alleen maar een serieuze verdenking). Voor alleen bumperkleven mogen ze hem niet zo lang vasthouden.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:17 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien was het gewoon een asociale bumperklever. Alleen deze keer bij de verkeerde
Dat mag je toch wel hopen, anders kunnen ze beter conducteur worden oid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
De DKDB weet echt wel waar ze op moeten letten.
Die zijn getraind om naar bepaalde signalen uit te kijken.
Logisch toch.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:41 schreef StateOfMind het volgende:
De DKDB weet echt wel waar ze op moeten letten.
Die zijn getraind om naar bepaalde signalen uit te kijken.
Ja, dat was niet Meerkerk maar Driebergen vanuit Amsterdam.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:08 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
naar de dichtstbijzijnde politielocatie
Nergens. Er is weinig bekend...quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dit nog ergens officieel bevestigd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |