Goed gecamoufleerdquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verder alles goed met je ogen?![]()
![]()
![]()
Is toch geen oranje, tis sowieso moeilijk te zien
Beetje slaperig en wellicht een klein probleem met kleuronderscheidend vermogen, feit is dat daar een commandant van de DSI staat. Bij die paal dan heh.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verder alles goed met je ogen?![]()
![]()
![]()
Is toch geen oranje, tis sowieso moeilijk te zien
Nee, maar ze kunnen bijvoorbeeld wel een autootje ergens neerzetten en die laten exploderen wanneer ze met de hele bende die kant opgaan. Zo heeft Breivik zichzelf toen ook flink wat extra tijd verschaft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef Tengano het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als ze iemand uit de EBI willen bevrijden ze niet met 1 autootje vanuit Amsterdam komen.
[ afbeelding ]
En dan maar hopen dat we met de DSI niet dezelfde problematiek hebben als met onze IC capaciteit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Twiitch het volgende:
Nee, maar ze kunnen bijvoorbeeld wel een autootje ergens neerzetten en die laten exploderen wanneer ze met de hele bende die kant opgaan. Zo heeft Breivik zichzelf toen ook flink wat extra tijd verschaft.
Heeft met John van den Heuvel te maken. Bedreiging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wat daar nou gebeurd is
Ja, kreeg ook een pushmeldingquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft met John van den Heuvel te maken. Bedreiging.
Zou zomaar kunnen ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou dit niet gewoon het testen van de beveiliging van Van den Heuvel zijn geweest?
-edit- ter voorbereiding van een echte aanslag bedoel ik
Ik heb ze zien rijden. Ze haalden me met 200 in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:28 schreef speknek het volgende:
Ik stond bijna in deze file. Kon net de afslag ervoor nemen en een stukje omrijden. Komt wel dichtbij zo.
Nee. Weer extra beveiliging bij Boelevaar ......quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:39 schreef kevinrsd het volgende:
John die kan hierna natuurlijk niet meer normaal over straat..
Die RS3 van de inmiddels opgepakte verdachte is sneller dan al die andere auto’s. Erg mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Starhopper het volgende:
Foto's bij de NOS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:19 schreef Starhopper het volgende:
Die pakken ze wel op een later moment gok ik.
Ik wil ook weer niet pleiten voor doodseskaders bij de politie, maar wat zou dat even op kunnen ruimen zeg….quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocaïnestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
Dan komt groenlinks weer met hun 'ik ben een marokkaan' shirts aanzetten...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocaïnestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |