Aanslag op kantoor Landelijke Eenheid?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef hollandia02 het volgende:
Wat zou hier aan de hand zijn dan...
Door die club psychopaten van Taghi en co hoef je iig nergens meer van op te kijken vandaag de dag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef Starhopper het volgende:
DSI beveiligen Driebergen. Dat zal dus geen winkeldief geweest zijn
Misschien hebben ze de bevreidingseenheid van Taghi aangehoudenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Door die club psychopaten van Taghi en co hoef je iig nergens meer van op te kijken vandag de dag.
Zou zomaar die hoek kunnen zijn jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:08 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Door die club psychopaten van Taghi en co hoef je iig nergens meer van op te kijken vandag de dag.
Hoe weet je dat?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef Starhopper het volgende:
Is de Bewakingseenheid (BE). Dat heeft Het Parool fout.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:06 schreef Starhopper het volgende:
Klopt, eerst reden er 2 zwarte Mercedessen echt bizar hard die trajectcontrole in. Dat viel nogal op. Daarna kwamen er nog meerdere auto’s met extreem hoge snelheid, eentje ook met blauwe lichten, maar ook heel veel zonder. Uiteindelijk bij Utrecht 3 helikopters in de lucht en twee aangehouden auto’s. Was spannend.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef hollandia02 het volgende:
De actie tussen Breukelen en Maarssen zou zijn gevolgd op een achtervolging die rond 12.30 uur in Amsterdam was begonnen.
Volgens parool artikel
Stomme paroolquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is de Bewakingseenheid (BE). Dat heeft Het Parool fout.
Terreuraanslag verijdeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef Haags het volgende:
Het is slechts een gerucht maar in 1 auto zouden explosieven zijn aangetroffen.
Ja nu iedereen redelijk aan corona aan het wennen is, kunnen die jongens wel weer wat van zich laten horen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef Haags het volgende:
Bron?quote:
1000 bommen en granatenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:30 schreef Haags het volgende:
Als even verderop een bom ligt snap ik dit welquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef hollandia02 het volgende:
Ook rijden er politie-auto’s af en aan en zag Nieuwenhoven hoe een busje met gevaarlijke stoffen uit de file werd gehaald en onder politie-begeleiding de snelweg af mocht.
Misschien waren het wappies?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
De mannen die aan de kant stonden en waren aangehouden, waren geen Finnen in elk geval.
Kan zijn dat dat gewoon transport was en veiligheidshalve verwijderd moest worden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef hollandia02 het volgende:
Ook rijden er politie-auto’s af en aan en zag Nieuwenhoven hoe een busje met gevaarlijke stoffen uit de file werd gehaald en onder politie-begeleiding de snelweg af mocht.
Heeft anderhalf uur stil gestaan?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef Regilio_ het volgende:
In beide richtingen vrijgegeven nu. Loos alarm dus? Anders was het nooit zo relatief snel vrijgegeven
Mocht het echt om terroristen gaan, dan hadden de mensen in de file het avondeten wel kunnen vergeten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heeft anderhalf uur stil gestaan?
Ja, daarom, precies wat ik zeg.........quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Heeft anderhalf uur stil gestaan?
Nah, ik vermoed niet dat er een brandende balk bij betrokken is.quote:
Maar Vught is niet in de buurt van Amsterdamquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Ynnad_Er het volgende:
A2 ligt dicht bij de PI Vught. Zal wel een poging zijn verijdeld om Taghi te bevrijden.
DSI is op de achtergrond aanwezig, ploegcommandant gespot achter de Oranje BEquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:14 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Is de Bewakingseenheid (BE). Dat heeft Het Parool fout.
Dan zijn ze mooi op tijd geweest met het onderscheppen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:48 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Maar Vught is niet in de buurt van Amsterdam
Ik zit al 5 minuten te staren maar ik zie het niet. Waar zie je iemand in oranje?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:48 schreef JohnWickPic het volgende:
[..]
DSI is op de achtergrond aanwezig, ploegcommandant gespot achter de Oranje BE
[ afbeelding ]
Ik zag het ook niet. Had ook geen idee wat een BE is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit al 5 minuten te staren maar ik zie het niet. Waar zie je iemand in oranje?
Misschien dat dit afleiding was en dat ze hem ondertussen met helikopters en straaljagers aan het bevrijden zijn?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef Tengano het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als ze iemand uit de EBI willen bevrijden ze niet met 1 autootje vanuit Amsterdam komen.
[ afbeelding ]
BE is BewakingsEenheidquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:58 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik zag het ook niet. Had ook geen idee wat een BE is.
Taghi is nu al ter hoogte van Parijs hoor ik netquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:58 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Misschien dat dit afleiding was en dat ze hem ondertussen met helikopters en straaljagers aan het bevrijden zijn?
Dit lijkt mij ook apart om mee te maken 5 rode kruizen boven de weg. Je weet dat je niet door mag rijden maar wtf danquote:Raadslid in de Stichtse Vecht Jos van Nieuwenhoven is een van de honderden automobilisten die in de politiefuik reed toen hij bij Breukelen de snelweg op draaide en zich rot schrok van de vijf kruizen boven de weg. ,,Ik vond het heel raar, omdat de toerit wel gewoon open was. Toen heb ik Rijkswaterstaat maar even gebeld wat nu te doen. Zij zeiden dat ik op de vluchtstrook moest blijven staan.”
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:54 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ik zit al 5 minuten te staren maar ik zie het niet. Waar zie je iemand in oranje?
Wat een vreemd advies: "Ga maar op de vluchtstrook staan." Hoe moeten die politie-auto's er dan nog langsquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef Haags het volgende:
Raadslid in de Stichtse Vecht Jos van Nieuwenhoven is een van de honderden automobilisten die in de politiefuik reed toen hij bij Breukelen de snelweg op draaide en zich rot schrok van de vijf kruizen boven de weg. ,,Ik vond het heel raar, omdat de toerit wel gewoon open was. Toen heb ik Rijkswaterstaat maar even gebeld wat nu te doen. Zij zeiden dat ik op de vluchtstrook moest blijven staan."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze user is in mei social vrij en is in juni weer terug.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:06 schreef Tengano het volgende:
[..]
Wat een vreemd advies: "Ga maar op de vluchtstrook staan." Hoe moeten die politie-auto's er dan nog langs
Nouja het is blijkbaar allemaal goed gegaan. Maar als ik daar zou rijden zou ik ook wel zoiets hebben van; ok wtf, en nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Goed gecamoufleerdquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verder alles goed met je ogen?![]()
![]()
![]()
Is toch geen oranje, tis sowieso moeilijk te zien
Beetje slaperig en wellicht een klein probleem met kleuronderscheidend vermogen, feit is dat daar een commandant van de DSI staat. Bij die paal dan heh.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:07 schreef StephanL het volgende:
[..]
Verder alles goed met je ogen?![]()
![]()
![]()
Is toch geen oranje, tis sowieso moeilijk te zien
Nee, maar ze kunnen bijvoorbeeld wel een autootje ergens neerzetten en die laten exploderen wanneer ze met de hele bende die kant opgaan. Zo heeft Breivik zichzelf toen ook flink wat extra tijd verschaft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef Tengano het volgende:
Ik mag toch aannemen dat als ze iemand uit de EBI willen bevrijden ze niet met 1 autootje vanuit Amsterdam komen.
[ afbeelding ]
En dan maar hopen dat we met de DSI niet dezelfde problematiek hebben als met onze IC capaciteit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Twiitch het volgende:
Nee, maar ze kunnen bijvoorbeeld wel een autootje ergens neerzetten en die laten exploderen wanneer ze met de hele bende die kant opgaan. Zo heeft Breivik zichzelf toen ook flink wat extra tijd verschaft.
Heeft met John van den Heuvel te maken. Bedreiging.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ben wel nieuwsgierig wat daar nou gebeurd is
Ja, kreeg ook een pushmeldingquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Heeft met John van den Heuvel te maken. Bedreiging.
Zou zomaar kunnen ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:26 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zou dit niet gewoon het testen van de beveiliging van Van den Heuvel zijn geweest?
-edit- ter voorbereiding van een echte aanslag bedoel ik
Ik heb ze zien rijden. Ze haalden me met 200 in.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:28 schreef speknek het volgende:
Ik stond bijna in deze file. Kon net de afslag ervoor nemen en een stukje omrijden. Komt wel dichtbij zo.
Nee. Weer extra beveiliging bij Boelevaar ......quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:39 schreef kevinrsd het volgende:
John die kan hierna natuurlijk niet meer normaal over straat..
Die RS3 van de inmiddels opgepakte verdachte is sneller dan al die andere auto’s. Erg mooi.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:56 schreef Starhopper het volgende:
Foto's bij de NOS![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:19 schreef Starhopper het volgende:
Die pakken ze wel op een later moment gok ik.
Ik wil ook weer niet pleiten voor doodseskaders bij de politie, maar wat zou dat even op kunnen ruimen zeg….quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocanestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
Dan komt groenlinks weer met hun 'ik ben een marokkaan' shirts aanzetten...quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocanestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
quote:Van den Heuvel zat in een gepantserd politievoertuig op de snelweg toen er een verdachte situatie ontstond. ,,Het leek alsof hij werd achtervolgd, dus is er alarm geslagen”, zegt een politiebron. ,,Dienst Speciale Interventies heeft een Audi van de weg gehaald.” En persoon is aangehouden. Volgens een andere politiebron is de arrestant iemand met criminele antecedenten op zijn naam. Ook zouden motoren op de snelweg zijn gezien, die met hoge snelheid zijn weggereden.
Dat kon hij sowieso al niet echt meer helaasquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:39 schreef kevinrsd het volgende:
John die kan hierna natuurlijk niet meer normaal over straat..
Vd Heuvel is ook half Mocroquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:52 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Dan komt groenlinks weer met hun 'ik ben een marokkaan' shirts aanzetten...
Hahaatjes, ik heb hun ingehaaldquote:Op donderdag 6 januari 2022 16:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb ze zien rijden. Ze haalden me met 200 in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |