quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:25 schreef Tengano het volgende:
Dan zal Mick van Wely ook wel op een dodenlijst staan.
Dikke RS3 hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Ziet er weer gezellig uit.
U vraagt, de rechters draaien.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocaïnestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
Mick van Wely is echt een idiootquote:Op donderdag 6 januari 2022 18:25 schreef Tengano het volgende:
Dan zal Mick van Wely ook wel op een dodenlijst staan.
En wat vinden we? Lijkt 'ie op Ragnar Lothbrok?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:54 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[..]
https://fok.nl/shop/doneren/
Je bent er niet mee bekend dat veel liquidaties vanaf een motor gebeuren? En dat die lui vaak niet bij een MC horen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop dat Peter er dit keer naast zat.
Ik dacht trouwens dat John door een motorclub werd achternagezeten; dat hij daar op een lijst stond. En in dit incident was er ook sprake van een aantal motoren.
Dat is gewoon Boef!quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
Ik heb wel eens een lijntje genomen, komt wel dichtbij zo.quote:
Nee, want ik volg dat niet zo. Maar het klinkt wel vrij logisch inderdaad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:35 schreef mascara-klodder het volgende:
Je bent er niet mee bekend dat veel liquidaties vanaf een motor gebeuren? En dat die lui vaak niet bij een MC horen?
Inderdaad. Dan geven ze dus wel een soort visitekaartje af als dat echt zo is.... 6 juli inderdaadquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:07 schreef leukerdje het volgende:
Het is vandaag precies een half jaar geleden,de moordaanslag op Peter.
Of dit bewust door die gasten zo is gepland...
quote:Aanslag op Peter R. de Vries
Plaats Lange Leidsedwarsstraat, Amsterdam
Coördinaten 52° 22? NB, 4° 53? OL
datum 6 juli 2021
Tijd 19.30 uur
Wapen(s) Vuurwapen
Vandaar het explosief waarschijnlijk. Hoewel dat onlogisch klinkt als die alleen in de auto zatquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef Tengano het volgende:
[..]
Nee, want ik volg dat niet zo. Maar het klinkt wel vrij logisch inderdaad.
Ik vraag me alleen af of ze dan wel met zo'n wapen door een gepanserd voertuig kunnen schieten? Aangenomen dat John daar in vervoerd wordt, maar dat lijkt me dan toch wel, anders maak je het de wederpartij wel heel erg gemakkelijk.
De banden lekschieten is al een begin ....quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:13 schreef Tengano het volgende:
Ik vraag me alleen af of ze dan wel met zo'n wapen door een gepantserd voertuig kunnen schieten? Aangenomen dat John daar in vervoerd wordt, maar dat lijkt me dan toch wel, anders maak je het de wederpartij wel heel erg gemakkelijk.
Een typisch non-argument. Zo kan je er nog een heleboel meer verzinnen die net zo goed belachelijk zijn.quote:
Ja dat. Had ik nog niet eens bij stilgestaan. Royce en zijn zus die krijgen hier natuurlijk ook weer een enorme klap van, wat waarschijnlijk ook de bedoeling is. Die Dilan Yesilgöz was tot nu toe best fel op dit soort zaken. Laten we hopen dat ze er ook iets mee doet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:20 schreef praadje het volgende:
Ik vind het toch wel heel triest hoor. Voor John en zijn familie en Royce die ook al moet vrezen voor een aanslag op zijn leven. Ik hoop dat de nieuwe minister van Justitie eens goed doorpakt. Of dat die Taghi (die blijkbaar alles aanstuurt) plotseling dood in zijn cel ligt.
Kan je gewoon op doorrijden met zo'n wagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:19 schreef maily het volgende:
[..]
De banden lekschieten is al een begin ....
quote:RUNFLAT
There is a difference between run-flat tires and run-flat systems. Both possibilities can be supplied by us. On a run-flat tire, the side wall is reinforced, which makes sure that the car (while the tire is deflating) can still keep driving.
In addition, a run-flat system is one of the possibilities too. In doing so a ring will be attached around the rim, with on top of that the tire itself. This ring makes it possible to keep driving when you get a flat tire. With this method a driver can escape a threatening situation, while looking for a safe location. Having the possibility to keep driving is your first safety.
A tire that's deflating can still keep running for 30 kilometers with a run flat tire and the run flat system, at a maximum speed of 80 kilometers per hour. The choice depends on the weight of the vehicle.
Door wie denk je dat-ie beveiligd wordt?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah dus dan wordt je met een gepantserd politievoertuig vervoerd? Dat wist ik dus niet. Maar klinkt logisch. Dan zat er geen politie bij maar zijn beveiligers denk ik.
Ik dacht eigenlijk aan speciaal getrainde beveiliging, niet perse van de politie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:41 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Door wie denk je dat-ie beveiligd wordt?
In dit soort gevallen wordt je beveiligd door de politie. Net zoals bijv. Wilders.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik dacht eigenlijk aan speciaal getrainde beveiliging, niet perse van de politie.
Eens de Marokkanen zijn hier heer en meester..quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
Anders veranderen we langzaam in een Colombia of Mexico, waar elke journalist moet oppassen voor zijn leven als diegene zich bezig houd met journalistiek over misdaad.
Die kleine Marokkaantjes die vroeger in 2007 een kraakje pleegde, zijn getransformeerd in criminelen die cocaïnestromen beheren , liquidaties en overvallen/ramkraken plegen e.d..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |