Komt wel dichtbij zo he!quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Toen ik vanmiddag naar huis reed over de A2 (richting den Bosch) schoot er een politie auto met flinke snelheid over vier stroken naar de afrit Nieuwegein om daar de vluchtstrook op te duiken met zwaailichten.
Dacht dat het iets te maken had met de file op die afrit maar hij schoot naar het benzine station waar ook flink veel politie stond.
Zal vast koffie drinken na de actiealleen verklaard dat niet de haast van die ene politie auto..
Degene die als laatst daar was moest op donuts trakterenquote:Op donderdag 6 januari 2022 17:39 schreef MatthijsDJ het volgende:
Zal vast koffie drinken na de actiealleen verklaard dat niet de haast van die ene politie auto..
Mwah valt wel mee, gebeurd best vaak dat ik op de weg naar huis ingehaald wordt door dikke zwarte bakken met zwaailichten. Volgens mij worden die veel meer ingezet dan je verwacht..quote:Op donderdag 6 januari 2022 17:46 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Komt wel dichtbij zo he!
Desalniettemin, ben ik heel benieuwd naar het hele verhaal. Geen idee of wij het ooit te horen gaan krijgen ivm privacy.
Hij wordt toch al een paar jaar beveiligd?quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:00 schreef praadje het volgende:
Van den Heuvel zat in een gepantserd politievoertuig op de snelweg toen er een verdachte situatie ontstond. ,,Het leek alsof hij werd achtervolgd, dus is er alarm geslagen”, zegt een politiebron. ,,Dienst Speciale Interventies heeft een Audi van de weg gehaald.” Eén persoon is aangehouden. Volgens een andere politiebron is de arrestant iemand met criminele antecedenten op zijn naam. Ook zouden motoren op de snelweg zijn gezien, die met hoge snelheid zijn weggereden.
Dus hij zat al in een gepantserd politievoertuig toen er een verdachte situatie ontstond. Zou er daarvoor al een dreiging geweest zijn dat hij al in een politievoertuig zat? En die mafklappers zijn zo ver doorgedraaid dat ze een gepantserd politievoertuig achtervolgen en willen klemrijden?
Ben benieuwd hoe dit in elkaar zit.
Ah dus dan wordt je met een gepantserd politievoertuig vervoerd? Dat wist ik dus niet. Maar klinkt logisch. Dan zat er geen politie bij maar zijn beveiligers denk ik.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij wordt toch al een paar jaar beveiligd?
Details zullen per geval verschillen, maar John blijkbaar wel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:03 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah dus dan wordt je met een gepantserd politievoertuig vervoerd? Dat wist ik dus niet. Maar klinkt logisch. Dan zat er geen politie bij maar zijn beveiligers denk ik.
Je moet wel ballen en lef hebben om zo'n gast als je hem herkent te verlinken. Kun je de rest van je leven over je schouder kijken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:09 schreef Regilio_ het volgende:
[ twitter ]Ziet er weer gezellig uit.
Preventief afschieten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:14 schreef Pedroso het volgende:
Ze kunnen hem weinig maken denk ik, evt. kunnen ze hem pakken voor wapenbezit (indien aanwezig) maar verder is er weinig te bewijzen. Die staat volgende week weer op straat.
Het is hooguit een afschrikmiddel om te laten zien dat ze niet zomaar vd Heuvel kunnen afknallen.
Ik hoop dat Peter er dit keer naast zat.quote:"Als je naam op een kogel staat, dan komt 'ie aan”
Ik zou er geen problemen mee hebben maar zonder bewijzen geen straf.quote:
Ja, door No Surrender. Daar stond hij ooit op een dodenlijst. Weet niet of dat nog zo is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:19 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ik hoop dat Peter er dit keer naast zat.
Ik dacht trouwens dat John door een motorclub werd achternagezeten; dat hij daar op een lijst stond.
Eerst schieten en dan pas sorry zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 18:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik zou er geen problemen mee hebben maar zonder bewijzen geen straf.
Maar vertel, wat dan precies? Zonder daarbij een soort Mexicaanse oorlog te ontketenen, dus iets als doodseskaders is uiteraard geen optie.quote:Op donderdag 6 januari 2022 16:38 schreef BMW1993 het volgende:
Nederland moet echt wel wat gaan doen aan de zware criminaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |