Je weet de afgelegde route? Kan je ook vertellen waarom de PH-PXX in Meerkerk is geland om vervolgens naar Driebergen te vliegen en daar te landen?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:58 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ja, dat was niet Meerkerk maar Driebergen vanuit Amsterdam.
Meerkerk is nog echt een eind door....
Die heb ik niet gezien hoor. Alleen veel donkere auto’s en een enkele politieauto.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:37 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Is dit nog ergens officieel bevestigd?
quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:05 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien hoor. Alleen veel donkere auto’s en een enkele politieauto.
In de OP staat dat er mogelijk explosieven zijn in die autoquote:Op vrijdag 7 januari 2022 13:09 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Waar haal jij die explosieven nu vandaan?
Het verhaal wordt steeds wilder.
Precies een half jaar later na de aanslag op Peter R.quote:Verdachte rond dreigende situatie John van den Heuvel is man (36) uit Utrecht
https://nos.nl/artikel/24(...)s-man-36-uit-utrecht
Ik wel maar dan op een lugubere wijze. Triest dat de Staat dit soort problemen probeert op te lossen door defensieve handelingen in plaats van vernietigings-eenheden af te sturen op de kartels en een ieder die een vinger voor ze heeft opgestoken.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:09 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Is toch geen keven zo. Ik zie dit ook nooit eindigen voor Vd Heuvel.
Tja weet niet of vol Colombia de beste oplossing zit maar op ze minst meer richting Italië dan de naïeve Nederlandse benadering.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik wel maar dan op een lugubere wijze. Triest dat de Staat dit soort problemen probeert op te lossen door defensieve handelingen in plaats van vernietigings-eenheden af te sturen op de kartels en een ieder die een vinger voor ze heeft opgestoken.
Voor criminelen is het natuurlijk een simpele berekening: Winst gedeeld door pakkans x straf. Aangezien je aan de winst niet kan klussen kan je alleen de pakkans verhogen en de straf uitbreiden. Straffen zijn hiervoor natuurlijk veel te laag. Bizar voor woorden dat je tot een week geleden nog maar een boete van 90 euro kreeg als je coke uit de haven ging halenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:20 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Tja weet niet of vol Colombia de beste oplossing zit maar op ze minst meer richting Italië dan de naïeve Nederlandse benadering.
Hoezo? Nu zal de beveiliging juist worden opgeschroefd. Permanente beveiliging, safe houses en gepantserde auto's.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:01 schreef Caland het volgende:
Bizar wel, dan moet het aardig concreet zijn geweest. En duurt het denk ik ook niet heel lang voordat het wel lukt
Ik vraag me altijd af hoelang je dat kan volhouden. Al was zijn beveiligingssituatie al aardig streng.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:03 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Hoezo? Nu zal de beveiliging juist worden opgeschroefd. Permanente beveiliging, safe houses en gepantserde auto's.
Kijk naar Wilders. Heel je leven....quote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vraag me altijd af hoelang je dat kan volhouden. Al was zijn beveiligingssituatie al aardig streng.
Ja maar dat is ook wel een enorme autist op dat vlak. Er komt toch een tijd dat Van den Heuvel echt voor zijn gezin kiest lijkt mequote:Op vrijdag 7 januari 2022 18:57 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Kijk naar Wilders. Heel je leven....
Dit lees ik dus zo vaak he... Maar het is allemaal bezijden de waarheid.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 17:55 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Voor criminelen is het natuurlijk een simpele berekening: Winst gedeeld door pakkans x straf. Aangezien je aan de winst niet kan klussen kan je alleen de pakkans verhogen en de straf uitbreiden. Straffen zijn hiervoor natuurlijk veel te laag. Bizar voor woorden dat je tot een week geleden nog maar een boete van 90 euro kreeg als je coke uit de haven ging halen! En nu een half jaar ofzo, dat is natuurlijk ook veel te weinig. Daar schrikken die boodschappenmannetjes ook niet voor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |