SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ja, dat zei ik ook. Die kleding hangt in haar kledingkast zelfs.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Maar Kitty kwam toch niet met haar roze pak naar binnen? Ze droeg toch heel iets anders? zou ze dat dan niet kunnen aantrekken en dat ze die Roze pak dan kan gaan wassen
Inderdaad, ze kwam met een zwarte jurk. Ze zou dan ook dat roze geval kunnen wassen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef Clasientje het volgende:
Maar Kitty kwam toch niet met haar roze pak naar binnen? Ze droeg toch heel iets anders? zou ze dat dan niet kunnen aantrekken en dat ze die Roze pak dan kan gaan wassen
Je hoeft het niet nog 'n keer te herhalen wat je in de vorige topic plaatstequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:31 schreef mario390 het volgende:
man man kom ik van restaurant
draai ik stream 2 ,50 min terug en ze
hebben het weer over spiral en
masturbatie
Denk dat het roze pak op de groei is....quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:32 schreef Clasientje het volgende:
dat was al vollquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet nog 'n keer te herhalen wat je in de vorige topic plaatste
dat roze geval zal niet snel drogen en om nu daar met een zwart jurkje rond te lopen lijkt me niet handigquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kwam met een zwarte jurk. Ze zou dan ook dat roze geval kunnen wassen.
In wie zijn t-shirt kan ze slapen dan??quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:34 schreef Thorelf het volgende:
ze zou het ook in de avond kunnen wassen en in t shirt slapen! er in slapen is niet nodig
Ik heb Nouch al in meerdere oversized shirts zien lopenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
In wie zijn t-shirt kan ze slapen dan??
Misschien niet handig, maar al die dagen en nachten zonder wasbeurt zal best gaan ruiken. Er zitten ook al vlekken op.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:34 schreef just me het volgende:
[..]
dat roze geval zal niet snel drogen en om nu daar met een zwart jurkje rond te lopen lijkt me niet handig
Oke.....inderdaad. Dan vindt ze het niet zo erg denk ik om zo te lopen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Nouch al in meerdere oversized shirts zien lopen
Grace heeft wel haar koffer dus vermoed dat ze kleding uitleentquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb Nouch al in meerdere oversized shirts zien lopen
BB laat ze graag tijdens het eten opdraven blijkbaar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:40 schreef D. het volgende:
[..]
Kristof, die net aan zijn pannenkoek wilde beginnen
Korte antwoord: Neequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:43 schreef WickyChicky het volgende:
Goedemorgen allemaal, wat gemist deze ochtend?
FTFYquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Korte antwoord: Nee
Lange antwoord: Neeeeeeee
Ik meen uit dit gesprek van gister ook op te kunnen maken dat het hun eigen keuze is om het (nog) niet te zeggen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Voor zover ik weet doen ze dat zelf ... maar wellicht is in de DBK gezegd om het geheim te houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevaarlijk spel is het wel!![]()
"Wees in 't leven geen toeschouwer, wees een speler."
IG
Je loopt 3 dagen achter????quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef mario390 het volgende:
boaah dat erg, grace makt op erste
dag de koelkast op en het is
helemal leg
3 januari, de "openingsaflevering" en het is nu de 6e? Ook in Oostenrijk volgens mijquote:
Thnx voor updatequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Korte antwoord: Nee
Lange antwoord: Nee
HAHAHA Misschien wast ze het wel buiten beeld en rent gauw terug naakt het bed in snachts haha. Sorry zag het even voor me hahahquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:48 schreef Japio666 het volgende:
Klitty loopt vanaf het begin in dar roze pak. Slaapt er ook in. En dan knuffelt ze anderen…. HORROR!
ja kom met de uitzendingen nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
3 januari, de "openingsaflevering" en het is nu de 6e? Ook in Oostenrijk volgens mij
Ik kijk uitzending alleen voor wat achter SL zit. Want de uitzendingen zijn geknipt en geplakt om te laten zien wat ze willen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja kom met de uitzendingen niet
verder als ik stream volg
ja zo als laatste jaarquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ik kijk uitzending alleen voor wat achter SL zit. Want de uitzendingen zijn geknipt en geplakt om te laten zien wat ze willen.
Des te groter de schok als ze er achter komenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Kitty: "Er is gezegd dat 'jullie niet hoeven te nomineren', maar wellicht wel 20.000 anderen."
Dat er nu niemand op het idee komt dat die Nawel en Sawel vrij kort daarop binnenkwamen en er iets mee te maken zouden kunnen hebben?!
En dan nog "hebben jullie een goed beeld van de bewoners?"quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Kitty: "Er is gezegd dat 'jullie niet hoeven te nomineren', maar wellicht wel 20.000 anderen."
Dat er nu niemand op het idee komt dat die Nawel en Sawel vrij kort daarop binnenkwamen en er iets mee te maken zouden kunnen hebben?!
Is dat en plein public door BB gevraagd?!?!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:54 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
En dan nog "hebben jullie een goed beeld van de bewoners?"
Grace twijfelt. Had ze het vanmorgen over met Sercan. Ze zag iets aan Nawel met de bekendmaking.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Die zin hoorde de andere bewoners zogenaamd per ongeluk toen de twee nieuwe in de dagboekkamer zaten,quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef Lillfex het volgende:
Nee Ik heb nog geen goed beeld van de bewoners maar denk ook dat er nog niemand uitgaat deze week. Is een vermoeden.
Ziko was ook de eerste week weg.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef Lillfex het volgende:
Nee Ik heb nog geen goed beeld van de bewoners maar denk ook dat er nog niemand uitgaat deze week. Is een vermoeden.
Ja dat is waar maar nu word er expliciet gezegd het kan ook dat er geen bewoners uitgaan bij de uitleg in de life show. Ik weet het niet maar is ook maar gewoon een vermoedenquote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ziko was ook de eerste week weg.
Hoe kwam dat ook al weer. Moesten ze toen meteen nomineren. Hij was toch gelijk met Liese genomineerd?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die kon ook al niet zo goed omgaan met zijn nominatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In de keuken hebben ze het er nu ook over, dat die twee daar alles hebben kunnen zien. Waarom confronteert niemand hen daar dan mee en vraagt hen dat op de man af?quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die zin hoorde de andere bewoners zogenaamd per ongeluk toen de twee nieuwe in de dagboekkamer zaten,
Ja maar de DGK kun je hier niet mee vergelijken. Vond het veel leuker dan dit.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:03 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
In de keuken hebben ze het er nu ook over, dat die twee daar alles hebben kunnen zien. Waarom confronteert niemand hen daar dan mee en vraagt hen dat op de man af?
Stelletje watjes... in DGK was je nu al zo enorm de lul geweest...
Waren toen door de groep genomineerd omdat ze zich teveel afzonderden en bondje Daan al meteen een Belg eruit wou.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kwam dat ook al weer. Moesten ze toen meteen nomineren. Hij was toch gelijk met Liese genomineerd?
Er is ook maar eentje die er van mij per direct uit mag.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:04 schreef Yolk het volgende:
Ik vind Peter wel een sympathieke vent. Geïnteresseerd, prettig in de omgang.
Zacht en aardig uitgedrukt 😊quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:13 schreef Benny het volgende:
Kitty: "Mij is gezegd alleen sportkleding aan te doen als we gaan sporten in de gameroom. Sommigen hadden dat wel aan gedaan. Ik deed het nu niet, omdat we niet gingen sporten. Kunnen mensen wat van vinden. Maar ik doe het niet"
Kitty is vermoeiend
altijdquote:
stoeien gracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leef, alsof het je laatste dag is !!!
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:15 schreef rinardo het volgende:
[..]
altijd
[..]
stoeien graceHeftig😅 zal een van z'n laatste stoeipartijtjes zijn denk ik🙈bedankt👌toppie!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is het weleens anders geweest?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:22 schreef BB-King het volgende:
Sercan hoopt dat de kijkers mogen beslissen wie er mag blijven.
Denk juist dat je dat niet moet willen.
Ja, geluid DBK stond nog open. Kitty zei toen, BB we horen het!quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:57 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Is dat en plein public door BB gevraagd?!?!
Jawel.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:25 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik kijk nu
kwam vera niet met de ersten
bewohners in huis??
ik vraag me echt af wat zij daar loopt te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:13 schreef Benny het volgende:
Kitty: "Mij is gezegd alleen sportkleding aan te doen als we gaan sporten in de gameroom. Sommigen hadden dat wel aan gedaan. Ik deed het nu niet, omdat we niet gingen sporten. Kunnen mensen wat van vinden. Maar ik doe het niet"
Kitty is vermoeiend
Normaal gesproken niet al moest in vorige BB's weleens gekozen worden tussen 2 nieuwen door de bewoners.quote:
stream 1quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe? wanneer erst op 17.jan
beginnt
Wie weet moeten ze buiten blijven zodat de regie het huis leeg kan halen, zodat ze straksquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:31 schreef freaky40 het volgende:
Gaat er wat gebeuren of zo? Allemaal buiten.
Zo origineel zijn ze niet om dat te bedenkenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet moeten ze buiten blijven zodat de regie het huis leeg kan halen, zodat ze straks
helemaal niets hebben en ze luxe moeten verdienen met opdrachten
Dit gaat vast over Klitty?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Stargazing het volgende:
Het word tijd dat Big Brother ingrijpt want deze vrouw zorgt niet voor opschudding, gewoon frustratie waardoor mensen gewoon wegzappen en dat kan niet de bedoeling zijn volgens mij
Strak planquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:35 schreef suzi1 het volgende:
ik dacht even 100 dagen wat te doen te hebben, maar denk ook dat een nieuwe hobby beter is
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Stargazing het volgende:
Het word tijd dat Big Brother ingrijpt want deze vrouw zorgt niet voor opschudding, gewoon frustratie waardoor mensen gewoon wegzappen en dat kan niet de bedoeling zijn volgens mij
Je snapt het nog steeds niet. Laat Suzi het maar uitleggenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel de met de brasil trikots
hoe me niet vor dom
als ze niet weggestemd word volgende week vertrekt ze zelf wel binnen de maand, die houd dit echt niet lang meer vol.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef engine het volgende:
[..]
Kitty gaat voorlopig nergens heen hoor
Ik ben pas net thuis , niets gelezen ,maar dit klinkt als Klittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef Stargazing het volgende:
[..]
wie anders? maar was een vervolg op mijn vorige post dat ze nergens aan mee wil doen
Ga je nu de hele cos volschrijven met commentaar op een uitzending van een paar dagen geleden?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:37 schreef mario390 het volgende:
haha sercan en tobi gingen
erste dag zonder start douchen
Slidings maken met zo'n lichaam. Ik geef het je te doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die gaat haar slidings nog wel maken...dit is nog maar het begin..![]()
Kijk Frits,dat zijn leuke opdrachten,kun je daar niet gaan werken?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Wie weet moeten ze buiten blijven zodat de regie het huis leeg kan halen, zodat ze straks
helemaal niets hebben en ze luxe moeten verdienen met opdrachten
Zou je ondertussen moeten weten met Marioquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef Verida het volgende:
g
[..]
Ga je nu de hele cos volschrijven met commentaar op een uitzending van een paar dagen geleden?
Zeker mogelijkquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef Stargazing het volgende:
[..]
als ze niet weggestemd word volgende week vertrekt ze zelf wel binnen de maand
Ze moeten hup de sauna aandoen en de hottub . Meer plekken waar lekker geroddeld kan worden....geef ze gewoon warm water, kunnen de heren of dames met elkaar in bad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Dit gaat geen kijkcijfer kanon worden. Nu al saai en boring en dat na 3 dagen. Knap wel
Rest is op stream 2 (Videoland), buiten onder de overkappingquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Lpracing het volgende:
Waar is iedereen? Want waarom anders alleen Grace op beeld en brengen ze de anderen niet op beeld.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:44 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik meen uit dit gesprek van gister ook op te kunnen maken dat het hun eigen keuze is om het (nog) niet te zeggen.Lijkt mij ook moeilijk om in zo korte tijd al iemand te moeten nomineren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gevaarlijk spel is het wel!
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
laat ze maar 3 mud piepers jassen voor het VU-AMC krijgen ze er 25 minuten warm water bij per dagquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:39 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Kijk Frits,dat zijn leuke opdrachten,kun je daar niet gaan werken?
buiten sportenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef Lpracing het volgende:
Waar is iedereen? Want waarom anders alleen Grace op beeld en brengen ze de anderen niet op beeld.
ik heb haar wat extra tijd gegeven, just to be sure, maar ze haalt februari allesinds niet. Het ziet ernaar uit dat Sercan weg is deze week dus zal ze wel een ander slachtoffer vinden om over te zeuren. Waarschijnlijk Tobias of Dimi.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:40 schreef engine het volgende:
[..]
Zeker mogelijkhet zou mij verbazen als ze een maand vol maakt.
Merci voor de info. Aangezien ik Belg ben moet ik het dus met dat kattegejank van Grace doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Rest is op stream 2 (Videoland), buiten onder de overkapping
Ech?? Vindt haar tanden vreselijk. Zo jammer .quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Wel mooie tanden,alleen jammer van die bolletjes
Tanden heeft ze laten trekken en zijn allemaal kronen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
Die tanden zijn ook hartstikke nepquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef lonneberga het volgende:
[..]
+1. Witte tanden zijn mooi, maar dan moeten ze niet gekocht zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ech?? Vindt haar tanden vreselijk. Zo jammer .
Ik heb het over haar tanden, fillers en wenkbrauwen Mario, niet over de nominatiequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze nominieren moest?
nee geen nep
Nee, omdat bijna alles nep is aan haar.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
om dat ze nominieren moest?
nee geen nep
Dus datquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef Verida het volgende:
[..]
Die tanden zijn ook hartstikke nep
En het stoort mij dat die bolletjes niet netjes in het midden zitten
ja dat moet je wel zeggen,kann ik nietquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:48 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het over haar tanden, fillers en wenkbrauwen Mario, niet over de nominatie
* Donny Roelvink's geslepen tanden vinden dit leukquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
+1. Witte tanden zijn mooi, maar dan moeten ze niet gekocht zijn.
ja maar deze gekleurten meisjesquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:48 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, omdat bijna alles nep is aan haar.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
+1. Witte tanden zijn mooi, maar dan moeten ze niet gekocht zijn.
Tot nu springen Kitty, Peter en Seral er bovenuit maar ook Nouchine. Dimitri krijg ik nog geen hoogte van, die doet spastisch leuk. Benieuwd wat er nog bij komt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Benny het volgende:
Ik geloof serieus dat dit een leukere, actievere en spontanere groep is dan die van vorig jaar. Het is alleen nog wat lastig inkomen. Heb nog niemand zoiets van "JA! dat is mijn favoriet". Dat was vorig jaar wel anders.
wel nep dusquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
grace, nawel heeft geen nepharen
Dat. Het schiet een beetje alle kanten op.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Tot nu springen Kitty, Peter en Seral er bovenuit maar ook Nouchine. Dimitri krijg ik nog geen hoogte van, die doet spastisch leuk. Benieuwd wat er nog bij komt.
Dat heeft ze wel, heeft ze zelf gezegd dat haar haar kort is in het echt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar deze gekleurten meisjes
hebben nephaar,pruik,zo als zoey,
het onderwerp was wat er nep aan haar is. nou oa dat dus ookquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef lonneberga het volgende:
M
[..]
Maakt toch niet uit,is een mooie vrouw om te zien
Ik ga niet alles in den treure uitleggen wat ik bedoel met een posting. Dan moet je de chat maar goed in de gaten houden.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat moet je wel zeggen,kann ik niet
weten
Ook zo'n nepgebit. Op zo'n jonge leeftijd je tanden al laten verneuken. Jammer.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef Benny het volgende:
[..]
* Donny Roelvink's geslepen tanden vinden dit leuk
Heeft ook spijt als haren op zijn hoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook zo'n nepgebit. Op zo'n jonge leeftijd je tanden al laten verneuken. Jammer.
Met jou moet je engelen geduld hebben, maar dat hebben we omdat jij Mario bent. We hebben het niet alleen over haar haar Mario.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja maar deze gekleurten meisjes
hebben nephaar,pruik,zo als zoey,
Godverquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef Verida het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als ze een boobjob heeft gehad,
Precies dat.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:50 schreef zodeju het volgende:
[..]Ook dat ze zo perfect rechtstaan...juist een tandje die ietsje scheef staat ofzo maakt het persoonlijk. Wat zij heeft zijn meestal Turkse gekochte tanden.
Daar verschillen de meningen over. Ik houd meer van puur natuur en nee geen Kittyquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef lonneberga het volgende:
M
[..]
Maakt toch niet uit,is een mooie vrouw om te zien
Donny had er ook led-lampjes in laten zetten, met de afstandsbediening/app kon hij ze zo aanpassenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ook zo'n nepgebit. Op zo'n jonge leeftijd je tanden al laten verneuken. Jammer.
Goed samengevat tot nuquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
Saaier. Voorspelbaarder. En teleurstellender dan ooit.
dat bij grace weet ik wel dat ziet en blindequote:Op donderdag 6 januari 2022 14:55 schreef suzi1 het volgende:
mario, wacht nou maar gwn af. grace heeft iets van 7 verschillen pakketten vol met nephaar.
Als ik het haar van Grees zie krijg ik al jeuk op mijn hoofd.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:55 schreef suzi1 het volgende:
mario, wacht nou maar gwn af. grace heeft iets van 7 verschillen pakketten vol met nephaar.
ja ja de witte tanden misschien mooiquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met jou moet je engelen geduld hebben, maar dat hebben we omdat jij Mario bent. We hebben het niet alleen over haar haar Mario.
Ze is het type er wel voorquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:52 schreef Verida het volgende:
Het zou me ook niet verbazen als ze een boobjob heeft gehad,
nou nog weten van navel, die heeft ook neppe harenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat bij grace weet ik wel dat ziet en blinde
I knowquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:55 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over. Ik houd meer van puur natuur en nee geen Kitty
En dat heb ik dus nooit gezienquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:55 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik vind het wel leuker als vorig jaar.
Maar DGK blijft mijn favoriet dat vond ik zo geweldig.
Die gaat daar last van krijgenquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heeft ook spijt als haren op zijn hoofd.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Als ik het haar van Grees zie krijg ik al jeuk op mijn hoofd.
Ja heb een beetje hetzelfde. Leukere groep maar niemand die er voor mij bovenuit springt nog. Ook nog niemand die mij echt stoort en ook dat was vorig jaar (bij mij) wel anders.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Benny het volgende:
Ik geloof serieus dat dit een leukere, actievere en spontanere groep is dan die van vorig jaar. Het is alleen nog wat lastig inkomen. Heb nog niemand zoiets van "JA! dat is mijn favoriet". Dat was vorig jaar wel anders.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:56 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Donny had er ook led-lampjes in laten zetten, met de afstandsbediening/app kon hij ze zo aanpassen
dat het zeer deed aan je ogen
Ik hoop het, maar het is buiten ook een stuk kouder dan afgelopen dagen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef Hunter het volgende:
Zou de kamertemperatuur naar beneden zijn bijgesteld? Ze lopen met jassen en truien binnen.
Benny, adem effe in en dan weer uitquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:56 schreef Benny het volgende:
Die groene tegels in de keuken, bij de wasbak, zijn zooooo godsgruwelijk lelijk.
Wie in zijn kop heeft gehaald om dat te maken, te bedenken en/of daar te plaatsen zou zich kapot moeten schamen.
Over smaak valt niet te twisten, maar hiervan wil ik gewoon een brandende hark in mijn oog duwen.
Ze zijn actiever, aantrekkelijker en positiever. Vorig jaar werd er vanaf dag 1 gezeurd en gefluisterd/geroddeld.quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:49 schreef Benny het volgende:
Snapjuh?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:58 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb een beetje hetzelfde. Leukere groep maar niemand die er voor mij bovenuit springt nog. Ook nog niemand die mij echt stoort en ook dat was vorig jaar (bij mij) wel anders.
ja nur de glaate haren datquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou nog weten van navel, die heeft ook neppe haren
en dan is dat nu klaar
Ik vind het niet mooi Mario. Ich finde naturliche zahne schonerquote:Op donderdag 6 januari 2022 14:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja de witte tanden misschien mooi
gemakt
Inderdaad totaal niet, weet niet of het komt dat ze toch ook beter verstaanbaar zijn.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:00 schreef LonesomeFairy het volgende:
Het is dit jaar veel meer 1 groep. Niet dat BE vs NL gedoe vanaf dag 1.
Ordt ondertussen wel nieuwsgierig naarmario😅🤔😁quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Met jou moet je engelen geduld hebben, maar dat hebben we omdat jij Mario bent. We hebben het niet alleen over haar haar Mario.
BB zei tegen Nawal en Salar toe ze in het datacenter zaten:quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:56 schreef Lillfex het volgende:
Alleen Dimitri en Kristof vind ik soms wat lastig te verstaan.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef lonneberga het volgende:
Ik kan ze nu ook allemaal verstaan,was vorig jaar wel anders
Jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Nouchine heeft al een vriend toch?
sercan en salatr verstaa iik niet,quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:01 schreef lonneberga het volgende:
Ik kan ze nu ook allemaal verstaan,was vorig jaar wel anders
jaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
...nog wel...quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:03 schreef greysbones het volgende:
Ja, maar actie waarbij tegelijk wordt vreemdgegaan is beter voor dramaquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:09 schreef WickyChicky het volgende:
Zou
[..]
Zou meer actie zijn als ze (alleen) vrijgezellen erin zouden stoppen..
sowieso actiequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar actie waarbij tegelijk wordt vreemdgegaan is beter voor drama
Dat is ook weer zoquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, maar actie waarbij tegelijk wordt vreemdgegaan is beter voor drama
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:12 schreef mario390 het volgende:
nouchi ziet niks bij de douche
heruit
Actie.. Ik ken dat woord ergens van, maar weet niet meer precies waarvan... Is dat iets nieuws of zo?quote:
ja maar ik was bij wanneer dequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous ?
mario heeft vast een cap
in ieder geval niet in BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Actie.. Ik ken dat woord ergens van, maar weet niet meer precies waarvan... Is dat iets nieuws of zo?
Ah. Ja, is echt een klein hummeltjequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nouchi ziet boven niet over
de deur bij de douche
nawelquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Whuzz het volgende:
Begin grees een beetje zat te worden met haar overdreven verhalen
Dat is een trekje van haar... die zit de hele dag aan haar eigen bollenquote:
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Dimitri en Nouchine zijn aan het uitzoeken hoe de tekst van " 's Avonds bloeit de liefde op" [Nederlandse versie van Can you feel the love tonight?]" gaat.
Kitty bemoeit zich ermee: "Kennen jullie dat programma 'Ik hou van Holland"? Daarin zit een Chinese man, 'Meneer Yung' en daar lijkt jouw gezang een beetje op.
Wordt er even verderop gereageerd: "Het zijn Belgen, ik vermoed niet dat die naar Ik hou van Holland kijken"![]()
Zie alleen Grace met spullen, maar die had haar koffers al.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:20 schreef Lobmans het volgende:
Hebben ze nu hun koffers gekregen? Lijkt er even op alsof ze aan het uitpakken zijn?
Als Thomas gewoon al kan binnenlopen met een notitieboekje en meteen aangenomen word, zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
Saaier. Voorspelbaarder. En teleurstellender dan ooit.
omdat ze dan niet over moeten gaan op SL. Ik heb de neiging om Kitty op beeld "Streamblock" te noemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
ik heb geen zin in Grace of Kitty
waarom zien we hen zoveel op de stream
Streamblobquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
omdat ze dan niet over moeten gaan op SL. Ik heb de neiging om Kitty op beeld "Streamblock" te noemen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Dimitri en Nouchine zijn aan het uitzoeken hoe de tekst van " 's Avonds bloeit de liefde op" [Nederlandse versie van Can you feel the love tonight?]" gaat.
Kitty bemoeit zich ermee: "Kennen jullie dat programma 'Ik hou van Holland"? Daarin zit een Chinese man, 'Meneer Yung' en daar lijkt jouw gezang een beetje op.
Wordt er even verderop gereageerd: "Het zijn Belgen, ik vermoed niet dat die naar Ik hou van Holland kijken"![]()
Tarrel script recyclequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace en Sercan zijn spullen aan het verstoppen?
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:32 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Het roze gevaarte, the pink panzer
@mario390 : Welk restaurant ? Heb ook zin om te gaan eten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 13:25 schreef mario390 het volgende:
[quote]Op donderdag 6 januari 2022 13:25 schreef mario390 het volgende:
masturbatie
ipfilet, kan nooit lekker worden, krijg je geen echt bouillon vanquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:38 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Volgens mij doet ze een poging ja
werd niet gaanquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:39 schreef Jockari het volgende:
[..]
@:mario : Welk restaurant ? Heb ook zin om te gaan eten.
En dan ook nog eens harken erin met vorken.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:39 schreef Angelique61 het volgende:
van k
[..]
ipfilet, kan nooit lekker worden, krijg je geen echt bouillon van
Geef een ink van restaurant. Misschien gaat er 1 van d Cossers wel eens naartoe in de toekomst.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
werd niet gaan
was bij me in kärnten
heb ik geen link vanquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geef een ink van restaurant. Misschien gaat er 1 van d Cossers wel eens naartoe in de toekomst.
Je mist niets. Saaier dan saaiquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:45 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Ik probeer tijd te vinden voor de streams, maar mis blijkbaar niet veel…
Heel eerlijk zet ik de streams net weer aan en dacht dat ze nog bezig was met shampoo of zeep.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:41 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
En dan ook nog eens harken erin met vorken.
Eigenlijk hadden we dit kunnen verwachten.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef MacDeMarco het volgende:
deze big brother zou spannender worden dan de vorige![]()
En een hysterische oma die het gespuis kippesoep wil voorschotelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. een kringverjaardag .. mannen in de eetkamer in een kringetje en de vrouwen bij de kledingkasten.
(en Kitty in de keuken)
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. een kringverjaardag .. mannen in de eetkamer in een kringetje en de vrouwen bij de kledingkasten.
(en Kitty in de keuken)
Er zullen vast enkele leuke opdrachten aan gaan komen, maar het begin is al saai.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Geduld mensen, wordt echt nog wel spannend
leuk man vreemdgaan op een betaalde vakantiequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Temptation island. Nog nooit zo'n verrot programma gezien.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
bij deze meidendouch-gedoe
dat binnengaan met lange broek
als daar echt mannen naar de
stream gluren werd geen piemel
hard,
Vaak zo dat t begin saai is..quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zullen vast enkele leuke opdrachten aan gaan komen, maar het begin is al saai.
wel ideaal als je toch al uit elkaar wilde gaan en dan het spelletje meespeelt voor een gratis vakantiequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk man vreemdgaan op een betaalde vakantie
@DGK_Tegengas deze willen we terugzienquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Als je daaraan mee doet, dan weet je wat er kan gebeuren. Triest programma.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk man vreemdgaan op een betaalde vakantie
lekker noiken op tvquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wel ideaal als je toch al uit elkaar wilde gaan en dan het spelletje meespeelt voor een gratis vakantie
Ik hoop het @Mrsloveable. Maar op heden nog weinig spannends gezien. Dat rollebollen van Grace en Sercan (of hoe heet die) was al het spannendste maneuvre.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Geduld mensen, wordt echt nog wel spannend
jammer dat ze er nu ook niet zo'n type in hebben zitten. misschien een van de 3 die nog moeten komen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil, maar vorig jaar was er wel meer reuring met Theo de eerste 2 weken.
Je houd nog moed mop, maar ik vrees voor het ergste.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak zo dat t begin saai is..
Haar vertrouw ik ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bovenlip van die bleektand beweegt niet.
Precies. Nu is het een theekransje en bankhangen. Is het dan zo moeilijk om een goede RLS te maken heden ter dage.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil, maar vorig jaar was er wel meer reuring met Theo de eerste 2 weken.
Heb ik tweede kerstdag nog gespeeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
OMG .. de waarheid is nog veel erger. De mannen doen een spelletje dieren noemen waarbij de laatste letter weer de eerste van het volgende woord moet zijn.
nog 2 nieuwe en we gaan zienquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Nu is het een theekransje en bankhangen. Is het dan zo moeilijk om een goede RLS te maken heden ter dage.
Dat moet een FOKker zijn die dat bedacht heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
OMG .. de waarheid is nog veel erger. De mannen doen een spelletje dieren noemen waarbij de laatste letter weer de eerste van het volgende woord moet zijn.
wij heben gesjoeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik tweede kerstdag nog gespeeld
En dat kan best wel eens het hoogtepunt van de dag worden!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jij hebt dus ook een kutavond gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik tweede kerstdag nog gespeeld
Dat bestond al voordat FoK werd opgerichtquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:55 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat moet een FOKker zijn die dat bedacht heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |