Actie.. Ik ken dat woord ergens van, maar weet niet meer precies waarvan... Is dat iets nieuws of zo?quote:
ja maar ik was bij wanneer dequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
nous ?
mario heeft vast een cap
in ieder geval niet in BBquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Actie.. Ik ken dat woord ergens van, maar weet niet meer precies waarvan... Is dat iets nieuws of zo?
gaat het weer een beetje meneer Drogequote:
Ah. Ja, is echt een klein hummeltjequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
nouchi ziet boven niet over
de deur bij de douche
nawelquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Whuzz het volgende:
Begin grees een beetje zat te worden met haar overdreven verhalen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Dimitri en Nouchine zijn aan het uitzoeken hoe de tekst van " 's Avonds bloeit de liefde op" [Nederlandse versie van Can you feel the love tonight?]" gaat.
Kitty bemoeit zich ermee: "Kennen jullie dat programma 'Ik hou van Holland"? Daarin zit een Chinese man, 'Meneer Yung' en daar lijkt jouw gezang een beetje op.
Wordt er even verderop gereageerd: "Het zijn Belgen, ik vermoed niet dat die naar Ik hou van Holland kijken"![]()
Zie alleen Grace met spullen, maar die had haar koffers al.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:20 schreef Lobmans het volgende:
Hebben ze nu hun koffers gekregen? Lijkt er even op alsof ze aan het uitpakken zijn?
Als Thomas gewoon al kan binnenlopen met een notitieboekje en meteen aangenomen word, zegt toch genoeg?quote:Op donderdag 6 januari 2022 14:51 schreef UtopiaFreak het volgende:
Spannender. Uitdagender. En JIJ beslist meer dan ooit.
Saaier. Voorspelbaarder. En teleurstellender dan ooit.
omdat ze dan niet over moeten gaan op SL. Ik heb de neiging om Kitty op beeld "Streamblock" te noemenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:27 schreef greysbones het volgende:
ik heb geen zin in Grace of Kitty
waarom zien we hen zoveel op de stream
Streamblobquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:28 schreef Stargazing het volgende:
[..]
omdat ze dan niet over moeten gaan op SL. Ik heb de neiging om Kitty op beeld "Streamblock" te noemen
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Dimitri en Nouchine zijn aan het uitzoeken hoe de tekst van " 's Avonds bloeit de liefde op" [Nederlandse versie van Can you feel the love tonight?]" gaat.
Kitty bemoeit zich ermee: "Kennen jullie dat programma 'Ik hou van Holland"? Daarin zit een Chinese man, 'Meneer Yung' en daar lijkt jouw gezang een beetje op.
Wordt er even verderop gereageerd: "Het zijn Belgen, ik vermoed niet dat die naar Ik hou van Holland kijken"![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |