En een hysterische oma die het gespuis kippesoep wil voorschotelenquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. een kringverjaardag .. mannen in de eetkamer in een kringetje en de vrouwen bij de kledingkasten.
(en Kitty in de keuken)
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Leuk .. een kringverjaardag .. mannen in de eetkamer in een kringetje en de vrouwen bij de kledingkasten.
(en Kitty in de keuken)
Er zullen vast enkele leuke opdrachten aan gaan komen, maar het begin is al saai.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Geduld mensen, wordt echt nog wel spannend
leuk man vreemdgaan op een betaalde vakantiequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:46 schreef utopia2.0 het volgende:
Temptation island. Nog nooit zo'n verrot programma gezien.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef mario390 het volgende:
bij deze meidendouch-gedoe
dat binnengaan met lange broek
als daar echt mannen naar de
stream gluren werd geen piemel
hard,
Vaak zo dat t begin saai is..quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:49 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Er zullen vast enkele leuke opdrachten aan gaan komen, maar het begin is al saai.
wel ideaal als je toch al uit elkaar wilde gaan en dan het spelletje meespeelt voor een gratis vakantiequote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk man vreemdgaan op een betaalde vakantie
@DGK_Tegengas deze willen we terugzienquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:19 schreef Benny het volgende:
Dimitri en Nouchine zijn aan het uitzoeken hoe de tekst van " 's Avonds bloeit de liefde op" [Nederlandse versie van Can you feel the love tonight?]" gaat.
Kitty bemoeit zich ermee: "Kennen jullie dat programma 'Ik hou van Holland"? Daarin zit een Chinese man, 'Meneer Yung' en daar lijkt jouw gezang een beetje op.
Wordt er even verderop gereageerd: "Het zijn Belgen, ik vermoed niet dat die naar Ik hou van Holland kijken"![]()
Als je daaraan mee doet, dan weet je wat er kan gebeuren. Triest programma.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk man vreemdgaan op een betaalde vakantie
lekker noiken op tvquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
wel ideaal als je toch al uit elkaar wilde gaan en dan het spelletje meespeelt voor een gratis vakantie
Ik hoop het @Mrsloveable. Maar op heden nog weinig spannends gezien. Dat rollebollen van Grace en Sercan (of hoe heet die) was al het spannendste maneuvre.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef Mrsloveable het volgende:
Geduld mensen, wordt echt nog wel spannend
jammer dat ze er nu ook niet zo'n type in hebben zitten. misschien een van de 3 die nog moeten komen?quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil, maar vorig jaar was er wel meer reuring met Theo de eerste 2 weken.
Je houd nog moed mop, maar ik vrees voor het ergste.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vaak zo dat t begin saai is..
Haar vertrouw ik ook niet.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:48 schreef utopia2.0 het volgende:
Die bovenlip van die bleektand beweegt niet.
Precies. Nu is het een theekransje en bankhangen. Is het dan zo moeilijk om een goede RLS te maken heden ter dage.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja, je kunt zeggen wat je wil, maar vorig jaar was er wel meer reuring met Theo de eerste 2 weken.
Heb ik tweede kerstdag nog gespeeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
OMG .. de waarheid is nog veel erger. De mannen doen een spelletje dieren noemen waarbij de laatste letter weer de eerste van het volgende woord moet zijn.
nog 2 nieuwe en we gaan zienquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Precies. Nu is het een theekransje en bankhangen. Is het dan zo moeilijk om een goede RLS te maken heden ter dage.
Dat moet een FOKker zijn die dat bedacht heeft.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
OMG .. de waarheid is nog veel erger. De mannen doen een spelletje dieren noemen waarbij de laatste letter weer de eerste van het volgende woord moet zijn.
wij heben gesjoeldquote:Op donderdag 6 januari 2022 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik tweede kerstdag nog gespeeld
En dat kan best wel eens het hoogtepunt van de dag worden!quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Jij hebt dus ook een kutavond gehad.quote:Op donderdag 6 januari 2022 15:54 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb ik tweede kerstdag nog gespeeld
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |