abonnement Unibet Coolblue
pi_203062968
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
Valt me nog mee dat zoiets niet dagelijks gebeurt. Dit staat niet op zichzelf natuurlijk, dit is het resultaat van 20 jaar maatschappelijke problemen negeren, dedain naar de bevolking en Nederland runnen als een BV. Je zou als politicus ook eens je verantwoordelijkheid kunnen nemen, want dat is waar je verantwoordelijk voor bent, het welzijn van Nederlanders. Als je als politicus andere prioriteiten hebt, moet je ook niet opkijken dat zulke zaken vaker voorkomen. Dit voorval heeft niets met corona te maken.
Klopt dit soort mensen is al jaren geestelijk ongezond en een mogelijk een gevaar voor de samenleving
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:32:31 #152
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203063003
Ik hoop dat ze als minfin wat extra budget kan vrijmaken voor de GGZ, een paar gesloten inrichtingen erbij zou geen kwaad kunnen.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203063012
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:28 schreef BasEnAad het volgende:
Valt me nog mee dat zoiets niet dagelijks gebeurt. Dit staat niet op zichzelf natuurlijk, dit is het resultaat van 20 jaar maatschappelijke problemen negeren, dedain naar de bevolking en Nederland runnen als een BV. Je zou als politicus ook eens je verantwoordelijkheid kunnen nemen, want dat is waar je verantwoordelijk voor bent, het welzijn van Nederlanders. Als je als politicus andere prioriteiten hebt, moet je ook niet opkijken dat zulke zaken vaker voorkomen. Dit voorval heeft niets met corona te maken.
Het heeft vooral met anti-democratische sentimenten te maken die je hier ook op Fok ziet. (bedankt voor het voorbeeld) Veel mensen denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn en dat hun 'mening' de 'mening van het volk' is. Wordt een wakker zou ik zeggen. Veel mensen zijn tevreden met de regering.
pi_203063054
Dit is wel gevat van Dijkgraaf _O-

twitter
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:38:30 #155
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203063123
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:32 schreef The_End het volgende:

[..]
Het heeft vooral met anti-democratische sentimenten te maken die je hier ook op Fok ziet. (bedankt voor het voorbeeld) Veel mensen denken dat ze het middelpunt van de wereld zijn en dat hun 'mening' de 'mening van het volk' is. Wordt een wakker zou ik zeggen. Veel mensen zijn tevreden met de regering.
Haha nee, ik weiger 20 jaar afbraakbeleid te negeren en te normaliseren. Dit is gewoon wat je zaait met wanbeleid. Zolang de politiek dit niet wil inzien gaat dat ook niet opgelost worden.
pi_203063222
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:38 schreef BasEnAad het volgende:
Haha nee, ik weiger 20 jaar afbraakbeleid te negeren en te normaliseren. Dit is gewoon wat je zaait met wanbeleid. Zolang de politiek dit niet wil inzien gaat dat ook niet opgelost worden.
Bullshit. Dat is jouw mening. Als je het anders wilt, dan moet je ervoor zorgen dat jouw partij meer stemmen krijgt, maar DE MEESTE MENSEN ZIJN HET NIET MET JE EENS. Zoals ik al zei, anti democratisch. Gewoon geweld gaan gebruiken als het niet naar je zin gaat. :{w
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:44:19 #157
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203063257
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:42 schreef The_End het volgende:

[..]
Bullshit. Dat is jouw mening. Als je het anders wilt, dan moet je ervoor zorgen dat jouw partij meer stemmen krijgt, maar DE MEESTE MENSEN ZIJN HET NIET MET JE EENS. Zoals ik al zei, anti democratisch. Gewoon geweld gaan gebruiken als het niet naar je zin gaat. :{w
Geweld gebruiken is niet oke, maar als je dit in de toekomst wil voorkomen moet je naar de oorzaak kijken en niet dom voor je eigen parochie dezelfde mantra's blijven opdreunen tot ze waarheid worden.
pi_203063282
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:44 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Geweld gebruiken is niet oke, maar als je dit in de toekomst wil voorkomen moet je naar de oorzaak kijken en niet dom voor je eigen parochie dezelfde mantra's blijven opdreunen tot ze waarheid worden.
Jaja, je moet dus tegemoet komen aan de terreur van de wappies? _O- We moeten gaan doen wat IS wil, omdat ze anders geweld zullen gaan gebruiken??? WTF!?

Mensen zoals jij zijn het probleem. Je hebt het niet eens door dat je tegen democratie bent!? 8)7
  donderdag 6 januari 2022 @ 14:46:48 #159
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_203063300
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:45 schreef The_End het volgende:

[..]
Jaja, je moet dus tegemoet komen aan de terreur van de wappies? _O- We moeten gaan doen wat IS wil, omdat ze anders geweld zullen gaan gebruiken??? WTF!?

Mensen zoals jij zijn het probleem. Je hebt het niet eens door dat je tegen democratie bent!? 8)7
Kun jij wel begrijpend lezen?
pi_203063313
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:46 schreef BasEnAad het volgende:

[..]
Kun jij wel begrijpend lezen?
Kun je wel begrijpen?
pi_203063597
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 13:01 schreef Magister_Artium het volgende:

[..]
Dat verhaal is door Micha Kat de wereld in geslingerd. Hij begon met een vrije interpretatie van de voorkeur van Joris Demmink, indertijd topambtenaar op justitie. De man is homoseksueel en de vraag is of hij alleen jongens van boven de 18 naast zich heeft gehad.
Toen kwamen de basisaannames erbij:
‘iedereen met een voorkeur voor minderjarigen is omnivoor pedofiel, dus heeft hij het misschien wel met een foetus gedaan’.
‘Als je met hem hebt samengewerkt, ben je net zo smerig, ook de caissière die zijn boodschappen afrekent is dus kindermisbruiker.’
‘Als er maar een link gevonden kan hebben, al zijn hun cavia’s op dezelfde dag jarig, dan is dat het ultieme bewijs.’

Vanaf daar is hij verder gaan boetseren en werd het een weerzinwekkend verhaal met kannibalisme, geheime kelders, medeplichtigheid van de hele academische, politieke en journalistieke wereld en zwarte magie. Nou zal ik niet uitsluiten dat er vreemde figuren met vreemde voorkeuren rondlopen en dat er mensen zijn die geil worden van mishandeling, maar om nou iedereen met macht er lukraak van te beschuldigen - want X heeft macht, dus is X een pedofiel die afdaalt naar de geheime kelders om zich oraal te laten bevredigen door een embryo - is natuurlijk aperte onzin.
De laatste tijd richten ze hun pijlen op een of ander rond huis wat ergens in de buurt bij Nunspeet moet hebben gestaan, er zijn alleen al in Nederland duizenden van die mafklappers die hier blind achteraan hollen.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_203063715
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:45 schreef The_End het volgende:

[..]
Jaja, je moet dus tegemoet komen aan de terreur van de wappies? _O- We moeten gaan doen wat IS wil, omdat ze anders geweld zullen gaan gebruiken??? WTF!?

Mensen zoals jij zijn het probleem. Je hebt het niet eens door dat je tegen democratie bent!? 8)7
De oorzaak is toch de bezuiniging op de ggz....
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  Moderator donderdag 6 januari 2022 @ 15:37:03 #163
54278 crew  Tijger_m
42
pi_203064116
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:10 schreef sjorsie1982 het volgende:

[..]
De oorzaak is toch de bezuiniging op de ggz....
Dat is nogal een sprong die je daar maakt want de GGZ kan alleen mensen behandelen die daar vrijwillig in mee gaan, dwangopname is in Nederland nog zo simpel niet en vereist meer dan roepen "Die gast is gek" wat ook wel erg makkelijk is, natuurlijk.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_203064887
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 15:37 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dat is nogal een sprong die je daar maakt want de GGZ kan alleen mensen behandelen die daar vrijwillig in mee gaan, dwangopname is in Nederland nog zo simpel niet en vereist meer dan roepen "Die gast is gek" wat ook wel erg makkelijk is, natuurlijk.
Joah, ik durf zomaar te gokken dat Max niet iemand is die zelf vindt dat hij hulp nodig heeft. Evenals veel van zijn kompanen.
pi_203068585
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 22:51 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Ik heb het begrepen inderdaad. Maar dit is niet het enige incident, het is een patroon van bedreiging, intimidatie en andere drek. Moet gewoon kappen, gevaar voor de democratie.
Kaag is een takkewijf en een secreet waarmee je in het politieke bedrijf geen enkel medelijden hoeft te hebben.
Maar intimidatie in de privesfeer kan echt niet door de beugel, ik hoop dat ze dit soort figuren hard aanpakken en liever nog vroegtijdig onschadelijk maken.
"Sommige mensen hebben juist genoeg gelezen om verkeerd te citeren."
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:17:48 #166
490095 Grishenko_
Groot-Inquisiteur
pi_203070504
Schni, Schna, Wappie, Wappie Wapper Wap.
"Bent u dan echt zo iemand als u wordt voorgesteld? Is dat werkelijk mogelijk!"
Riep de vorst opeens verwijtend, uit de grond van zijn hart.
  donderdag 6 januari 2022 @ 22:42:45 #167
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_203070938
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:00 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ik heb Rutte wel eens gehoord over Building Back Better (triple B voor de geïnteresseerden). Ik kan met de beste wil van de wereld niet tegen een inspanning zijn om onze samenleving beter terug te laten komen dan hij voorheen was.
Tja mijn idee, maar blijkbaar is het iets waar we allemaal ontzettend bang voor moeten zijn, of zoiets......
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
  Moderator / Redactie FP + Sport donderdag 6 januari 2022 @ 23:33:25 #168
408813 crew  trein2000
pi_203071524
twitter

Kijk nou. Een rechtstreekse link tussen de fakkelwappie en FvD, je verwacht het niet zeg.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203076847
twitter


En met extinction rebellion.
pi_203077136
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:33 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Kijk nou. Een rechtstreekse link tussen de fakkelwappie en FvD, je verwacht het niet zeg.
Fakkels voor Democratie.
  Jaap van Dissel-award 2022 vrijdag 7 januari 2022 @ 13:00:59 #171
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203077290
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:34 schreef Tjoent het volgende:
[ twitter ]

En met extinction rebellion.
Volgens mij was dat de demo waar nog meer rechtsextremisten op af zijn gekomen om de boel te kapen. Deze zijn weggestuurd.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  vrijdag 7 januari 2022 @ 13:17:29 #172
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_203077516
Dit soort beroepsdemonstranten staan overal te blèren waar ze denken een podium te krijgen. Prima, maar zodra het doorslaat in dit soort acties gaat het gewoon te ver.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_203079600
twitter
  Moderator vrijdag 7 januari 2022 @ 15:45:03 #174
8781 crew  Frutsel
pi_203079959
quote:
'What the fakkel?'
‘Hoe kon dit ongezien gebeuren? Het liep met een sisser af, maar mevrouw Kaag zal vast niet rustig geslapen hebben die woensdagnacht’

Woensdagavond. Voor je voordeur staat een man te schreeuwen. Hij wil alleen maar even praten. Maar hij kwam schreeuwend over God, een complot en de NSB door de straat gelopen. En hij draagt een enorme brandende fakkel met zich mee.

Wat gaat er door je heen als zo iemand voor je deur staat? Gaat hij mijn huis in brand steken? Is hij gewapend? Hoeveel meer mensen staan er buiten? Hoe kom ik hier weg? Het duurde tamelijk lang eer de man werd ingerekend. Verrassend lang, want de fakkeldrager stond voor de deur van vicepremier Sigrid Kaag.

Deze Max van den Berg bracht bovendien eerder al een huisbezoekje aan Hugo de Jonge. Hoe kon dit ongezien gebeuren? Het liep met een sisser af, maar mevrouw Kaag zal vast niet rustig geslapen hebben die woensdagnacht. Op het moment van schrijven staat er nog niets, maar ook zij zal nu wel zo’n witte politiekeet voor de deur krijgen, net als De Jonge.

Uiteraard werd de sinistere stunt van dit archetype van GGZ-bezuinigingen breed afgekeurd, comme il faut. Veel schuldvingers wijzen naar Forum voor Democratie, dat met hun verzets- en tribunalenretoriek op het scheermes van de betamelijkheid balanceert. Fakkelmans is een veel geziene gast bij coronademonstraties en FvD-betogingen.

Anderzijds is dat evengoed een kip/ei-verhaal. FvD vertolkt emoties aan de mentale randen van de pandemie en dat trekt navenante figuren naar de echokamer van WEF-complotten, totalitaire retoriek en dictatoriale dreiging. Andersom zijn er ook mensen die ieder woord van Hugo de Jonge, Jaap van Dissel of Diederik Gommers als een onweerlegbare waarheid aanvaarden en iedere criticus van lockdownmaatregelen of boosternoodzaak verketteren. Sterker nog, die groep is veel groter, luider en maatschappelijk machtiger dan de tegendraadse (complot-)denkers.

Machteloos voelen we ons allemaal weleens de afgelopen Jaren Covid. Maar de gewilligen en de regelvolgers hebben de macht, de media en de moraal aan hun zijde. Dat sust de angst en dempt de onmacht. De rebellen en tegendenkers voelen zich verdrukt, het zwijgen opgelegd en gecensureerd. Hun angsten, onzekerheden en onmacht vinden veel minder begrip, geduld en acceptatie. Die gaan koffiedrinken op het Museumplein en krijgen prompt hun gelijk opgediend: pelotons ME belemmeren hun recht op demonstratie, dat volgens burgemeester Halsema onvervreemdbaar is.

Tijdens die laatste demonstratie marcheerde een groepje in het zwart geklede, onherkenbaar gemaskerde ‘antifascisten’ langs het kantoor van FvD, waar ze verfbommen en vuurwerk in het portiek gooiden. Politiemensen die het groepje begeleidden, grepen zichtbaar niet in.

Het debat mag gepolariseerd gevoerd worden, maar de rechtsstaat functioneert alleen bij gelijkwaardigheid. Zo niet, dan is het wachten op de eerste gek die zijn fakkel bij de lont houdt
pi_203080420
Hoe is 't met Max? Is-ie al voorgeleid?
pi_203080759
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 14:00 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Ik heb Rutte wel eens gehoord over Building Back Better (triple B voor de geïnteresseerden). Ik kan met de beste wil van de wereld niet tegen een inspanning zijn om onze samenleving beter terug te laten komen dan hij voorheen was.
Better voor wie dan? Jij gelooft zo'n miljardairslobbyclub zomaar? Ze gebruiken het woordje 'beter' dus dan zullen ze het wel goed bedoelen? Als je graag wil herbouwen zul je het eerst stuk moeten maken, dat zou een hoop maatregelen verklaren. Maar sowieso is het natuurlijk schandalig om een gezondheidscrisis te misbruiken om een politieke agenda door te voeren.

Daar komt nog bij dat die agenda van buitenlandse commerciele afkomst is. De banden tussen die private lobbyclub en Nederlandse bewindslieden zijn veel te nauw. Dat ze met Nederlandse ambtenaren werken kan echt niet.

Helemaal absurd is dat onze premier gewoon openlijk dikke vriendjes is met Schwab, een man met hele enge denkbeelden. Politici krijgen al kritiek omdat ze samen op de foto staan met iemand met dubieuze denkbeelden, maar deze man overtreft ze allemaal qua foute, ronduit fascistische, ideeen en heeft nog invloed ook.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203080969
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Better voor wie dan? Jij gelooft zo'n miljardairslobbyclub zomaar? Ze gebruiken het woordje 'beter' dus dan zullen ze het wel goed bedoelen? Als je graag wil herbouwen zul je het eerst stuk moeten maken, dat zou een hoop maatregelen verklaren. Maar sowieso is het natuurlijk schandalig om een gezondheidscrisis te misbruiken om een politieke agenda door te voeren.

Daar komt nog bij dat die agenda van buitenlandse commerciele afkomst is. De banden tussen die private lobbyclub en Nederlandse bewindslieden zijn veel te nauw. Dat ze met Nederlandse ambtenaren werken kan echt niet.

Helemaal absurd is dat onze premier gewoon openlijk dikke vriendjes is met Schwab, een man met hele enge denkbeelden. Politici krijgen al kritiek omdat ze samen op de foto staan met iemand met dubieuze denkbeelden, maar deze man overtreft ze allemaal qua foute, ronduit fascistische, ideeen en heeft nog invloed ook.
Het ontelbaar aantal aannames in jouw post maakt het lastig hier een serieus gesprek over te voeren.

Dat het hedendaags kapitalisme is doorgeschoten ben ik overigens direct met je eens.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:01:39 #178
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_203080974
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat ze met Nederlandse ambtenaren werken kan echt niet.
Ik ben een Nederlands ambtenaar en heb hier werkelijk waar nog nooit van gehoord. Samenwerken is op elk niveau prima natuurlijk, daar worden we echt niet minder van.

Dus is er ook beter bewijs dan dit complot gebazel?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_203081026
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:

Helemaal absurd is dat onze premier gewoon openlijk dikke vriendjes is met Schwab, een man met hele enge denkbeelden. Politici krijgen al kritiek omdat ze samen op de foto staan met iemand met dubieuze denkbeelden, maar deze man overtreft ze allemaal qua foute, ronduit fascistische, ideeen en heeft nog invloed ook.
Welke 'enge denkbeelden' zijn dat dan precies?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:10:01 #180
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203081075
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Better voor wie dan? Jij gelooft zo'n miljardairslobbyclub zomaar? Ze gebruiken het woordje 'beter' dus dan zullen ze het wel goed bedoelen? Als je graag wil herbouwen zul je het eerst stuk moeten maken, dat zou een hoop maatregelen verklaren. Maar sowieso is het natuurlijk schandalig om een gezondheidscrisis te misbruiken om een politieke agenda door te voeren.

Daar komt nog bij dat die agenda van buitenlandse commerciele afkomst is. De banden tussen die private lobbyclub en Nederlandse bewindslieden zijn veel te nauw. Dat ze met Nederlandse ambtenaren werken kan echt niet.

Helemaal absurd is dat onze premier gewoon openlijk dikke vriendjes is met Schwab, een man met hele enge denkbeelden. Politici krijgen al kritiek omdat ze samen op de foto staan met iemand met dubieuze denkbeelden, maar deze man overtreft ze allemaal qua foute, ronduit fascistische, ideeen en heeft nog invloed ook.
Na Soros hebben de aluhoedjes weer een nieuwe trend gevonden. Nu is het het WEF en ene Schwab. Volgende maand weer iets anders.

Verhuis lekker naar BNW met dit geneuzel.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:39:42 #181
3542 Gia
User under construction
pi_203081442
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Net als met de moord op Pim Fortuyn, alleen toen kwam de 'oproep' vanuit de linkse hoek.
pi_203081531
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:01 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Ik ben een Nederlands ambtenaar en heb hier werkelijk waar nog nooit van gehoord. Samenwerken is op elk niveau prima natuurlijk, daar worden we echt niet minder van.

Dus is er ook beter bewijs dan dit complot gebazel?
Het WEF is geen bij verdrag ingestelde organisatie of zo, hoezo is samenwerken op elke niveau prima natuurlijk? De staf van Kaag gaat toch ook niet samenwerken met een groot bedrijf, waarom dan wel met een club van grote bedrijven?

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Welke 'enge denkbeelden' zijn dat dan precies?
Een totalitaire technocratische samenleving. Zoek maar op, filmpjes en citaten zat. Hij doet er ook helemaal niet moeilijk over om zich als een soort Blofeld te presenteren. Ik ben niet zo'n fan van guilt by association, maar er zijn grenzen aan met wiens denkbeelden, hoe intensief en vooral niet als premier.

quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:10 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Na Soros hebben de aluhoedjes weer een nieuwe trend gevonden. Nu is het het WEF en ene Schwab. Volgende maand weer iets anders.
Banden van de regering met Soros, van media met Soros en allerlei subsidiesponzen met Soros en zijn OSF deugen ook niet. Soros is immers geen filantroop maar iemand die zijn geld gebruikt om de publieke opinie te beinvloeden zodat belastingbetalers zijn plannetjes die hij als goed voor de mensheid vindt of claimt te zijn financiert. Het is gewoon een buitenlandse kadavermiljardair die zich met zijn geld in de Nederlandse politiek, media en publieke opinie mengt.

Dat is gewoon niet goed te keuren ook al deel je zijn visie.

Bedrijfslobbies hebben al teveel kwalijke invloed. Maar dat gaat tenminste nog volgens regels, die hebben een gesprek, de politici weten waar het ze om gaat en daarna is het gesprek afgelopen. Dat is van een andere orde dan al die mistige verbanden en samenwerkingen.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:47:46 #183
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_203081536
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Mjah, vooral krokodillentranen imo... Op het moment dat ze anderen op wat voor manier dan ook de maat nemen met termen als "minderwaardig mens" en "laten bloeden zonder dat het stopt" etc.is dat natuurlijk allemaal bon ton...
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:49:21 #184
13456 AchJa
Shut up!!!
  vrijdag 7 januari 2022 @ 17:59:29 #185
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_203081687
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 15:27 schreef Gehrman het volgende:
[ twitter ]
Heeft Jesse z'n excuses al aangeboden? Max blijkt een Extinction Rebellion-figuur te zijn, in combinatie met wat geloofsidioterie. Ik neem aan dat Segers en de Jonge ook excuses maken voor te vluchtig getrokken conclusies.
Zeer stabiel genie.
pi_203081720
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

Een totalitaire technocratische samenleving. Zoek maar op, filmpjes en citaten zat. Hij doet er ook helemaal niet moeilijk over om zich als een soort Blofeld te presenteren. Ik ben niet zo'n fan van guilt by association, maar er zijn grenzen aan met wiens denkbeelden, hoe intensief en vooral niet als premier.
Graag wat concrete voorbeelden. Ben namelijk vooral benieuwd wat jij beschouwt als 'enge denkbeelden'.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:08:19 #187
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_203081819


Ook zo'n leuke oproep. Ze doen er allemaal op hun eigen manier aan mee en hebben allemaal kilo's boter op hun hoofd.
Zeer stabiel genie.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 18:48:51 #188
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_203082312
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Het WEF is geen bij verdrag ingestelde organisatie of zo, hoezo is samenwerken op elke niveau prima natuurlijk? De staf van Kaag gaat toch ook niet samenwerken met een groot bedrijf, waarom dan wel met een club van grote bedrijven?
[..]
Een totalitaire technocratische samenleving. Zoek maar op, filmpjes en citaten zat. Hij doet er ook helemaal niet moeilijk over om zich als een soort Blofeld te presenteren. Ik ben niet zo'n fan van guilt by association, maar er zijn grenzen aan met wiens denkbeelden, hoe intensief en vooral niet als premier.
[..]
Banden van de regering met Soros, van media met Soros en allerlei subsidiesponzen met Soros en zijn OSF deugen ook niet. Soros is immers geen filantroop maar iemand die zijn geld gebruikt om de publieke opinie te beinvloeden zodat belastingbetalers zijn plannetjes die hij als goed voor de mensheid vindt of claimt te zijn financiert. Het is gewoon een buitenlandse kadavermiljardair die zich met zijn geld in de Nederlandse politiek, media en publieke opinie mengt.

Dat is gewoon niet goed te keuren ook al deel je zijn visie.

Bedrijfslobbies hebben al teveel kwalijke invloed. Maar dat gaat tenminste nog volgens regels, die hebben een gesprek, de politici weten waar het ze om gaat en daarna is het gesprek afgelopen. Dat is van een andere orde dan al die mistige verbanden en samenwerkingen.
Verkeerde subforum pik. Bewaar dit soort drek lekker voor BNW. Dahaag.
pi_203082669
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Een totalitaire technocratische samenleving. Zoek maar op, filmpjes en citaten zat. Hij doet er ook helemaal niet moeilijk over om zich als een soort Blofeld te presenteren. Ik ben niet zo'n fan van guilt by association, maar er zijn grenzen aan met wiens denkbeelden, hoe intensief en vooral niet als premier.

Goed nieuws dat je dus nu ook FvD veroordeelt vanwege hun associatie met deze gek! Je gaat eindelijk vooruit!
pi_203083055
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 16:19 schreef Sodemieters het volgende:
Hoe is 't met Max? Is-ie al voorgeleid?
Om mijn eigen vraag maar even te beantwoorden; 14 dagen voorarrest, rechtszaak op 19 januari.
pi_203084861
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 18:08 schreef Donaldson het volgende:
[ afbeelding ]

Ook zo'n leuke oproep. Ze doen er allemaal op hun eigen manier aan mee en hebben allemaal kilo's boter op hun hoofd.
:')
  vrijdag 7 januari 2022 @ 21:23:40 #192
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_203085145
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Het WEF is geen bij verdrag ingestelde organisatie of zo, hoezo is samenwerken op elke niveau prima natuurlijk? De staf van Kaag gaat toch ook niet samenwerken met een groot bedrijf, waarom dan wel met een club van grote bedrijven?
Ja dat is dus geen antwoord op mijn vraag, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik zie nog steeds niet in wat er mis is met samenwerking en waarom we daar zo bang voor moeten zijn?
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_203085473
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 17:59 schreef Donaldson het volgende:

[..]
Heeft Jesse z'n excuses al aangeboden? Max blijkt een Extinction Rebellion-figuur te zijn, in combinatie met wat geloofsidioterie. Ik neem aan dat Segers en de Jonge ook excuses maken voor te vluchtig getrokken conclusies.
GroenLinks dan maar verbieden, Jesse?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_203085526
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:23 schreef karr-1 het volgende:

[..]
Ja dat is dus geen antwoord op mijn vraag, maar dat had ik ook niet verwacht. Ik zie nog steeds niet in wat er mis is met samenwerking en waarom we daar zo bang voor moeten zijn?
Omdat je samenwerkt aan hetzelfde doel of je werkt niet samen. Als onze regering aan hetzelfde doel werkt als die opgesmukte miljardairslobbyclub dan werkt onze regering niet langer voor het Nederlandse volk.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_203086107
Thierry Baudet heeft het opperhoofd van onrechttv anders gewoon uitgenodigd voor een gesprek in Den Haag.
Er is zelfs een foto van Max met Baudet.

Maargoed. Eline hoeft zelf nooit bang te zijn dat er iemand bij haar voor de deur staat, ze heeft immers geen voordeur. Het achterlijke mens heeft geen vaste woon- of verblijftplaats.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zondag 9 januari 2022 @ 19:29:35 #196
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_203114369
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 22:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
Thierry Baudet heeft het opperhoofd van onrechttv anders gewoon uitgenodigd voor een gesprek in Den Haag.
Er is zelfs een foto van Max met Baudet.
Verander de namen in Jezus Leeft en Extinction Rebellion en je blijft hetzelfde houden.

Zeer stabiel genie.
  zondag 9 januari 2022 @ 19:30:54 #197
498131 Donaldson
'tisjeboydonnie
pi_203114391
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 21:46 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Omdat je samenwerkt aan hetzelfde doel of je werkt niet samen. Als onze regering aan hetzelfde doel werkt als die opgesmukte miljardairslobbyclub dan werkt onze regering niet langer voor het Nederlandse volk.
Klopt en ook de rechterlijke macht wordt volledig door dezelfde doelen beheerst. Om die reden is een tribunaal de moeite van het onderzoeken waard.
Zeer stabiel genie.
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 18 januari 2022 @ 10:15:18 #198
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_203250049
quote:
Kaag over fakkelincident: 'Ik voelde me onveiliger dan toen ik in oorlogsgebied woonde'

DEN HAAG - D66-leider Sigrid Kaag was bang dat de man, die onlangs dreigend voor haar deur in Den Haag stond, zijn brandende fakkel naar binnen zou gooien om brand te stichten in de woning. Dat blijkt uit de aangifte die Kaag naar aanleiding daarvan deed bij de politie. De aangifte is in handen is van De Telegraaf.

De nieuwe minister van Financiën beschrijft in haar aangifte uitvoerig hoe ze die avond heeft beleefd. 'Ik had die angst, omdat ik niet weet waarom iemand op dat tijdstip met een brandende fakkel voor een woning staat.' Kaag schrok van de omvang van de fakkel waarmee Max van den B. voor haar deur stond. 'Het was geen kerststerretje om het zo maar te zeggen.'

Kaag vertelt in de aangifte dat het bezoek enorme impact heeft op haar en haar gezin en dat haar kinderen angstig zijn. 'Dit incident bewijst dat het ouderlijk huis van mijn kinderen niet veilig is voor hen, mijn man en mij.' De minister vertelt zelfs dat ze zich onveiliger voelde dan toen ze in oorlogsgebieden woonde. 'We hebben op gekke plekken gewoond. Ik heb in oorlogsgebieden gewoond, maar in Nederland hoort zoiets niet te gebeuren. Ik kan u zeggen dat ik mij in deze situatie onveiliger heb gevoeld dan toen ik in die oorlogsgebieden woonde.'

Livestream
De 29-jarige Max van den B. stond op woensdag 5 januari 's avonds op de stoep bij Kaag en haar gezin in Den Haag. Samen met medestanders werden leuzen geroepen. Ook werd door het raam van de voordeur naar binnen gefilmd. De hele actie werd live uitgezonden via een livestream.

https://www.omroepwest.nl(...)oorlogsgebied-woonde
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  donderdag 20 januari 2022 @ 15:34:59 #199
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_203285091
Hij mag trouwens zes maanden zeepjes gaan rapen
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-minister-kaag-stond
pi_203285358
Bizar zware straffen voor alles wat corona gerelateerd is.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/7s.gif[/img] Op dinsdag 11 oktober 2022 12:04 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
wat ben je toch ook een zielig figuur :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')