SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Uit haar slaapkamer vertrekken doet het ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je Kiity redelijk over de pis daarmee
Volgens mij voelt ze zich juist gevleidquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je Kiity redelijk over de pis daarmee
Hij heeft het ook over gisteren ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef BB-King het volgende:
Peter kritiek op Sercan omdat hij tijdens Kitty's ringspel vals speelde?
We zullen het meemakenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij voelt ze zich juist gevleid
Kitty 'moedert' graagquote:
Rambo met kippenborstquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Die denkt dat ie stoer is
elke dag precies zo erbij lopen moet wel een of andere geheime opdracht zijn of hij is gewoon een clownquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Dat wel maar ze wil ook graag als één zien met de jonkies.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kitty 'moedert' graag
Zo voelt ze zich ook belangrijk denk ik.
Mij juist meequote:
Dat kloptquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wel maar ze wil ook graag als één zien met de jonkies.
Dimitriquote:
"Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother-huis ook graag op zich nemen."quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
elke dag precies zo erbij lopen moet wel een of andere geheime opdracht zijn of hij is gewoon een clown
Zeker weten, had hem hoger in geschat. Juist met zijn kalmte maar hij kan echt geen mensen lezen.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother-huis ook graag op zich nemen."
Ik ook , maar ik denk meer dat het probleem ligt bij de mensen die zich er aan ergeren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vond sercan tot nu toe wel meevallen
Tot nu toe een saaie lul. Ik ben wel gecharmeerd van Tomias als bewonerquote:
Denk alleen dat ze er achter is dat ze voor nu daar meer dan blij mee mag zijn. Maar diep van binnen.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wel maar ze wil ook graag als één zien met de jonkies.
Nee precies!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, had hem hoger in geschat. Juist met zijn kalmte maar hij kan echt geen mensen lezen.
En krijgt kouwe rillingen van Nouchinequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:15 schreef BB-King het volgende:
Grace heeft Peter, Sercan en Vera graag.
Peter zou beter zwijgen, of is hij al vergeten dat hij de eerste dag alleen aan zichzelf heeft gedacht door zijn koffer van de band te halen maar dat niemand hem dat kwalijk heeft genomenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, had hem hoger in geschat. Juist met zijn kalmte maar hij kan echt geen mensen lezen.
Die heeft vast nagelspul bij zichquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Soury het volgende:
Hoe lang duurt het voor die nagels eraf donderen?
Tot nu toe vind ik het een vals loeder.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
En krijgt kouwe rillingen van Nouchine
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het een vals loeder.
Sercan en Grace hebben elkaars rug.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:15 schreef BB-King het volgende:
Grace heeft Peter, Sercan en Vera graag.
Ik heb wat gemist, het is een onderbuik gevoelquote:
Dat zou wel heel erg flauw zijn dat hij dan geen mening meer mag hebben.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Peter zou beter zwijgen, of is hij al vergeten dat hij de eerste dag alleen aan zichzelf heeft gedacht door zijn koffer van de band te halen maar dat niemand hem dat kwalijk heeft genomen
ik zeg niet dat hij geen mening mag hebben he, gewoon dat hij 2 keer nadenkt voor hij een ander aanvaltquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zou wel heel erg flauw zijn dat hij dan geen mening meer mag hebben.
Peter is een sympathieke vent denk ik. Grace weet waar te lijmen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:18 schreef puzziepie het volgende:
Grace heeft nergens last van , enige waar ze last van heeft is dat ze haar familie mist
Nog geen week in het huis
Ik vond hem sympathiek, nu wat minder.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is een sympathieke vent denk ik. Grace weet waar te lijmen.
20 min geleden toch de douchequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:20 schreef rinardo het volgende:
ja
[..]
,ja speciaal voor jou blote tieten
Grace valt erg mee, Peter is niet verkeerd maar hij zit verkeerd over bepaalde bewoners.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Peter is een sympathieke vent denk ik. Grace weet waar te lijmen.
Dat is het grappige altijd van dit soort programma 's. Ik moet het even een week of twee aankijken. De eerste indruk is niet altijd de juistequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vond hem sympathiek, nu wat minder.
Vind het meteen niet mooi meerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Voor de mensen die echt dachten dat het haar van Grace echt was: het is haske nep
Dat is eigenlijk ook wel zoquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is het grappige altijd van dit soort programma 's. Ik moet het even een week of twee aankijken. De eerste indruk is niet altijd de juiste
had zoey laatst jaar ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:23 schreef puzziepie het volgende:
Voor de mensen die echt dachten dat het haar van Grace echt was: het is haske nep
Die had pruiken . Dit is ingenaaid of ingevlochten .quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn de clown. Nick gaat sowieso terugkomen
nee, broccoli van Kitty ben je toch zat na 4 à 5 dagenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:26 schreef Hunter het volgende:
Grace nog steeds nare smaak, vind het eten smakeloos
Ja dacht ik ook al...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:26 schreef Hunter het volgende:
Corona?
Flashbacks naar Nattelie zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds iets waar ik slecht op ga
Er is er altijd wel één die "snapje"quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nog steeds iets waar ik slecht op ga
Wat zou jij maken met alleen maar broccoli?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:27 schreef just me het volgende:
[..]
nee, broccoli van Kitty ben je toch zat na 4 à 5 dagen
Er zijn ook helemaal geen kruiden, dus dan wordt het al snel smakeloosquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:26 schreef Hunter het volgende:
Corona?
Lijkt me eerder een gebrek aan kruiden. Met alleen zout kom je ook maar zo ver.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:26 schreef Hunter het volgende:
Corona?
Jaquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:27 schreef BB-King het volgende:
[..]
Flashbacks naar Nattelie zeker.
Sterkte.
Het liefst zie ik geen van de vorigeseizoenbewoners rondlopen in dit huis, weg ermee. Maar ja..quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:25 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze zijn de clown. Nick gaat sowieso terugkomen
Ze had toch zo lang honger geleden?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:28 schreef Verida het volgende:
e
[..]
Er zijn ook helemaal geen kruiden, dus dan wordt het al snel smakeloos
nog meer broccoliquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Wat zou jij maken met alleen maar broccoli?
ze mogen toch zeggen dat ze iets missenquote:
Dus dan mag ze geen smaakpapillen meer hebben? En alles maar ok vinden?quote:
Het is godverdomme 3 dagenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:29 schreef just me het volgende:
[..]
ze mogen toch zeggen dat ze iets missen
ja dacht ikquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die had pruiken . Dit is ingenaaid of ingevlochten .
Ik wil dit groepje eigenlijk wel een keertje stomdronken zien.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:30 schreef Hunter het volgende:
Peter denkt geen feestje en geen alcohol
Daar stoor ik me in ieder geval niet aanquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is godverdomme 3 dagen, blijf dan thuis
salat,soepquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn de leukstequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wil dit groepje eigenlijk wel een keertje stomdronken zien.
Ik welquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:31 schreef just me het volgende:
[..]
Daar stoor ik me er in ieder geval niet aan
\Die gozer heet toch Rolf ??quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:32 schreef Hunter het volgende:
Ze willen Davina Michel, Maan en Rob Sanchez als optreden
Broccolisoepquote:
Ja Rolf Sanchezquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
\Die gozer heet toch Rolf ??
dan niet meer kijkenquote:
Excuusquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rogerquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:33 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Marco Borsato zal het dit keer wel een keertje overslaan.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:32 schreef Hunter het volgende:
Ik kijk juist om te ergerenquote:
Die is al "Binnen"quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Marco Borsato zal het dit keer wel een keertje overslaan.
inderdaad, ze hebben geen kruiden, ze kregen enkel 2 kratten vol brocoli en kilo pakken kip, verder nietsquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:28 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat we Kristof dan naakt op de tafel zien dansenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:31 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ik wil dit groepje eigenlijk wel een keertje stomdronken zien.
Grace denkt ook in geldquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:37 schreef Hunter het volgende:
Grace vind dat BB luxe moet zijn. Het is geen Expeditie Robinson!
Zegt de man met een kofferquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een slap gelul van Peter ... van dat ene ei krijg je een goed gevoel, dus dat is beter dan je koffer.
Alsof je van die koffer niet elke dag een fijn gevoel krijgt omdat je schone kleren aan kunt en zo.
komt omdat peter zijn koffer natuurlijk al heeft. ikke ikkequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een slap gelul van Peter ... van dat ene ei krijg je een goed gevoel, dus dat is beter dan je koffer.
Alsof je van die koffer niet elke dag een fijn gevoel krijgt omdat je schone kleren aan kunt en zo.
Denk Dimi als 1equote:Op woensdag 5 januari 2022 17:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat we Kristof dan naakt op de tafel zien dansen![]()
![]()
Peter laat andere mensen ook zijn kleding dragenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:38 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
komt omdat peter zijn koffer natuurlijk al heeft. ikke ikke
En helikopteren maarquote:
quote:
hmmquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Tobias kruipt steeds dichter naar Vera
die moet nog BBQ-enquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:34 schreef BB-King het volgende:
[..]
Marco Borsato zal het dit keer wel een keertje overslaan.
Yep. Alle mannen mogen de kleding van Peter aan. En de vrouwen mogen de kleding van Grace aan. En haar make up gebruiken.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:39 schreef just me het volgende:
[..]
Peter laat andere mensen ook zijn kleding dragen
Toen ze net binnen was wenste ik haar al de deur uitquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace denkt dat Big Brother wel leuk moet blijven.
Ja voor de kijkers.
In de brief stond toch echt dat dit onder de onbeperkte basics hoordequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:34 schreef Hunter het volgende:
Ze denken dat ze hun eigen shampoo nog krijgen
Ja. Precies.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:40 schreef UtopiaFreak het volgende:
Grace denkt dat Big Brother wel leuk moet blijven.
Ja voor de kijkers.
Toen was ze echt hyper zegquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toe
[..]
Toen ze net binnen was wenste ik haar al de deur uit
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel erg BB Aussie dit .. met dat basis assortiment. Gaan we dan nu ook krijgen dat 1 of 2 deelnemers een maaltijd van KFC of de McD kunnen winnen?
En dat de andere bewoners veprlicht moeten kijken?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is wel erg BB Aussie dit .. met dat basis assortiment. Gaan we dan nu ook krijgen dat 1 of 2 deelnemers een maaltijd van KFC of de McD kunnen winnen?
Nee shampoo.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Benny het volgende:
[..]
In de brief stond toch echt dat dit onder de onbeperkte basics hoorde
Van Grace mogen ook de mannen haar kleding. Zoals Kristof nu een jurkje aan heeft van haar wat voor hem een longthirt is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Alle mannen mogen de kleding van Peter aan. En de vrouwen mogen de kleding van Grace aan. En haar make up gebruiken.
Kitty heeft pech en misschien Nouchinne ook want die hebben een maatje meer dan de mt 32 van Grace
Dat had ik ook . en het begint weer een beetje terug te komenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:41 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Toen ze net binnen was wenste ik haar al de deur uit
Als je zag hoe lang het duurde om te maken, zou het mooi zijn als ze het wat vaker moeten doen. De eerste keer is leuk, maar als je steeds je eigen shit moet maken wordt het snel vervelend werk en gaan er irritaties ontstaan... klagen... slidings...quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Benny het volgende:
[..]
In de brief stond toch echt dat dit onder de onbeperkte basics hoorde
Als KFC en de mac ook hier sponsors zijn welquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Sercan draagt ook dingen van Grace. Dat Braziliaanse shirt en nu een Afrikaanse blouse.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:41 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Yep. Alle mannen mogen de kleding van Peter aan. En de vrouwen mogen de kleding van Grace aan. En haar make up gebruiken.
Kitty heeft pech en misschien Nouchinne ook want die hebben een maatje meer dan de mt 32 van Grace
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:43 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Nee shampoo.
Niet je eigen shampoo
quote:Big Brother Reality Soap
Neem deze kist mee naar de woonkamer en lees het bericht daar voor. Vanaf nu kunnen jullie zelf aan de slag met het maken van jullie verzorgingsproducten.Jullie vinden in deze kisten de recepten voor handzeep, douchegel, shampoo en deodorant. De ingrediënten van deze recepten zijn vanaf nu onderdeel van de Never ending basics en worden aangevuld in de voorraadkamer.
WOEDE!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Als je zag hoe lang het duurde om te maken, zou het mooi zijn als ze het wat vaker moeten doen. De eerste keer is leuk, maar als je steeds je eigen shit moet maken wordt het snel vervelend werk en gaan er irritaties ontstaan... klagen... slidings...
Ze zitten er nog niet eens een week , dramaqueensquote:
Dat is de bedoeling dus !!! Kitty uit de keuken en zelf doenquote:
Ik ben benieuwd wat ze te vreten krijgen nadat ze Kitty er uit hebben gestemdquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:52 schreef Hunter het volgende:
Ondertussen staat Kitty weer alleen in de keuken voor die ondankbare honden
Ze moeten een Soury hebben daar Ruudquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat ze te vreten krijgen nadat ze Kitty er uit hebben gestemd
Ik ben woedend!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
Interactief moment voor de woensdag 17.00 uur is al ruimschoots voorbij...scam!
En gaat in een gesloten huis zitten voor maanden, laat me niet lachenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Hunter het volgende:
Grace heeft claustrophobie. Is bang dat ze in de voorraadkamer wordt opgesloten
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze moeten een Soury hebben daar Ruud
uit de gesprekken maak je wel op, dat veel vorig jaar niet hebben gekeken, maar dus ook niet de uitzendingen hebben teruggekeken toen ze wisten dat ze er in gingen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Hunter het volgende:
heeft ook moelijk met de wc camquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:55 schreef Hunter het volgende:
Sorry, dat had ik gister voorgesteldquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Maakt die Kitty van elke eten olieblokken, eerst zag ik haar met appels in de weer en nu gaat de broccoli ook al in een papje en in de olie.
Die wil iets tonen... Maar wat ??? Eén of andere vraag ergens tijdens BB ??? Zijn drukken op de rode knop ??? Geheime opdracht ???quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker roddelen over Sercanquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Koos1958 het volgende:
het was toch klaar vanmiddag bij kitty, hoor haar er weer over praten over het gedoe met serhan
Taktiek van Kitty: Pappen en nat houdenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
Maakt die Kitty van elke eten olieblokken, eerst zag ik haar met appels in de weer en nu gaat de broccoli ook al in een papje en in de olie.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:05 schreef BB-King het volgende:
Peter houdt niet van witte saus.
Dat verbaast mij.
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:02 schreef suzi1 het volgende:
"had ik geweten dat we alleen kip kregen..."
alsof ze 100 dagen kip krijgen
en dan heb ik t niet over varkentjes enzo die haram zijn
Kijken hoelang dat duurt, hoi Ruud...quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Taktiek van Kitty: Pappen en nat houden
Peter trekt zelf welquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik trek die peter niet met zijn neplach
Ja ik reageerde ook meer op Peter en zo dan op jou eigenlijkquote:
Hij trekt zichzelf maarquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef Flow3r het volgende:
Ik vind haar engquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef UtopiaFreak het volgende:
Nawal heeft geen hoofdpijn meer, (wel volgepropt met pijnstillers)
Maar Grace is wel degene die hem opdroeg dat te doen.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:53 schreef Li0nHeart het volgende:
Hahahha... Peter doen voorkomen alsof Grace als eerste d'r koffer pakte, terwijl hij echt als eerste op z'n koffer dook.
Hij heeft een man toch?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:09 schreef Flow3r het volgende:
Denk dat er niet veel te trekken valt bij die Peter
Ik kijk niet zo veel, eens even kijken wie Peter is.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef Flow3r het volgende:
trek het je niet aanquote:
Die tanden zijn nieuw toch dat kan wel een dingetje zijnquote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:08 schreef Flow3r het volgende:
Tanden zijn nieuwquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Die tanden zijn nieuw toch dat kan wel een dingetje zijn
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:32 schreef Hunter het volgende:
quote:
Ben ik erg als ik zeg dat ze er vreselijk last van krijgtquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tanden zijn nieuw![]()
En die piercing in haar tandvlees vast ook.
Vast niet in broccoliquote:
Neequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben ik erg als ik zeg dat ze er vreselijk last van krijgt
ze maakt inderdaad al 3 dagen achter elkaar op een andere manier de broccoli klaar, omdat ze probeert een beetje afwisseling in de broccoli te geven, omdat dat het enigste is wat er is te eten.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:04 schreef Chanel5 het volgende:
nee dat zijn vetbollenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een koosnaampje voor haar borsten?
Bizarquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
In Iran blijkbaar jaZo leer je nog eens wat
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:10 schreef D. het volgende:
Zijn ze aan het socializen, of zitten ze verplicht op de slaapkamer?
een tegenvaller is het. zit er denk om mooi te zijn. al vind ik hem niet mooiquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:15 schreef Jockari het volgende:
Ik vertrouw hem niet. De Mol in BB.
https://gyazo.com/c785077c00f6ca6a375fa130e84d9048
Ik heb ff gegoogeldquote:
er zit nog een slot op de hottubquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
kom BB, CV omlaag naar een graadje of 15.
duiken ze vanzelf in de hottub
Vreselijk treurig .quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb ff gegoogeld
Statussymbool in Iran: nieuwe neus
donderdag 27 februari 2020
(EK) In Iran zit bij veel mensen een verbandje op de neus: veel Iraniërs laten die met cosmetische chirurgie ‘corrigeren’. Wie door de Iraanse hoofdstad Teheran loopt, merkt al gauw iets eigenaardigs op: er lopen buitensporig veel vrouwen maar ook steeds meer mannen met een verbandje over hun neus. In de metro, in winkelcentra of gewoon op straat, steeds weer zie je mensen die kennelijk een verwonding aan hun neus hebben opgelopen. bron. kno.nl
Joh laat de ergernis grens lekker in BB daar hoort zequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef Flow3r het volgende:
Kutty weer helemaal blij in de keuken
hoop niet voor lang
een flinke mep erop gehad hebben zeker.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:19 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
steeds weer zie je mensen die kennelijk een verwonding aan hun neus hebben opgelopen. bron. kno.nl
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:15 schreef D. het volgende:
[..]
Is dat een koosnaampje voor haar borsten?
jazeker, team Kittyquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh laat de ergernis grens lekker in BB daar hoort ze
De meeste vrouwen omdat ze een klap hebben gehadquote:
Ho ho jij zit jouw post te verwijderenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:17 schreef D. het volgende:
Waarom mag de Nike-swoosh wel op de sokken, maar niet op het shirt?
Ik stelde een vraag, maar er kwam geen antwoord, al heb ik nu wel eed idee wat het antwoord isquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:21 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wat bedoel je met " Niemand ?". Seffens lijk ik op Mario met mijn antwoorden ;-)
Ook mannen die een nosejob hebben gehadquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
De meeste vrouwen omdat ze een klap hebben gehad
Deze nietquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ho ho jij zit jouw post te verwijderen
Vrouwen meppen ookquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ook mannen die een nosejob hebben gehad
Ik dacht dat anders de brommerhelm niet pastquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar dit ging puur over het mooi willen zijn.
Volgens mij mogen ze dat niet. Men had het er vanmiddag nog over dat ze er graag in wildequote:Op woensdag 5 januari 2022 18:18 schreef UtopiaFreak het volgende:
kom BB, CV omlaag naar een graadje of 15.
duiken ze vanzelf in de hottub
Welke helm?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat anders de brommerhelm niet past
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:25 schreef Clasientje het volgende:
Kitty moet sowieso blijven met haar gaan we wel veel sensatie beleven
quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:24 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik dacht dat anders de brommerhelm niet past
Daar zijn de meningen over verdeeld maar zeggen het niet in haar smoelquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
Kitty kan wel goed koken. Ze maakt elke dag iets anders met dezelfde ingrediënten. En het schijnt nog te smaken ook.
Die klaagde dus dat ze het niet lekker vindtquote:
zullen ze allemaal liegen? ik hoor toch echt, heerlijk, lekker, smaakt goed.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld maar zeggen het niet in haar smoel
Ja dat is BBquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:30 schreef rinardo het volgende:
[..]
zullen ze allemaal liegen? ik hoor toch echt, heerlijk, lekker, smaakt goed.
Nog steeds in DBKquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
Cerkan DBK *haal die sticker van je flaschke?*
[ afbeelding ]
Maar dan moet Tobias ook de NL vlag van zijn flesje afhalen natuurlijk.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:26 schreef UtopiaFreak het volgende:
Cerkan DBK *haal die sticker van je flaschke?*
[ afbeelding ]
doen wij ook nooit tijdens koken, beter toevoegen dan te zout, en veel mensen gebruiken geen zout, in zon grote groep , zou ik het ook niet doenquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
iedereen gooit er extra zout over, zal wel heel lekker zijn dan
Elke dag broccoli is vet vervelend geen kaas of vlees. Zout is er gelukkig welquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:34 schreef UtopiaFreak het volgende:
iedereen gooit er extra zout over, zal wel heel lekker zijn dan
Ze eten er ook kip bijquote:Op woensdag 5 januari 2022 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke dag broccoli is vet vervelend geen kaas of vlees. Zout is er gelukkig wel
Daar moet ook zout op.quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:36 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ze eten er ook kip bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |