SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Uit haar slaapkamer vertrekken doet het ook goedquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je Kiity redelijk over de pis daarmee
Volgens mij voelt ze zich juist gevleidquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je Kiity redelijk over de pis daarmee
Hij heeft het ook over gisteren ?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef BB-King het volgende:
Peter kritiek op Sercan omdat hij tijdens Kitty's ringspel vals speelde?
We zullen het meemakenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Volgens mij voelt ze zich juist gevleid
Kitty 'moedert' graagquote:
Rambo met kippenborstquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Die denkt dat ie stoer is
elke dag precies zo erbij lopen moet wel een of andere geheime opdracht zijn of hij is gewoon een clownquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[ afbeelding ]
Die denkt dat ie stoer is
Dat wel maar ze wil ook graag als één zien met de jonkies.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kitty 'moedert' graag
Zo voelt ze zich ook belangrijk denk ik.
Mij juist meequote:
Dat kloptquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wel maar ze wil ook graag als één zien met de jonkies.
Dimitriquote:
"Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother-huis ook graag op zich nemen."quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
elke dag precies zo erbij lopen moet wel een of andere geheime opdracht zijn of hij is gewoon een clown
Zeker weten, had hem hoger in geschat. Juist met zijn kalmte maar hij kan echt geen mensen lezen.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef Burner82 het volgende:
[..]
"Hij ziet zichzelf als de clown van de groep en zal deze rol in het Big Brother-huis ook graag op zich nemen."
Ik ook , maar ik denk meer dat het probleem ligt bij de mensen die zich er aan ergeren.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef MacDeMarco het volgende:
ik vond sercan tot nu toe wel meevallen
Tot nu toe een saaie lul. Ik ben wel gecharmeerd van Tomias als bewonerquote:
Denk alleen dat ze er achter is dat ze voor nu daar meer dan blij mee mag zijn. Maar diep van binnen.....quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wel maar ze wil ook graag als één zien met de jonkies.
Nee precies!!quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, had hem hoger in geschat. Juist met zijn kalmte maar hij kan echt geen mensen lezen.
En krijgt kouwe rillingen van Nouchinequote:Op woensdag 5 januari 2022 17:15 schreef BB-King het volgende:
Grace heeft Peter, Sercan en Vera graag.
Peter zou beter zwijgen, of is hij al vergeten dat hij de eerste dag alleen aan zichzelf heeft gedacht door zijn koffer van de band te halen maar dat niemand hem dat kwalijk heeft genomenquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zeker weten, had hem hoger in geschat. Juist met zijn kalmte maar hij kan echt geen mensen lezen.
Die heeft vast nagelspul bij zichquote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Soury het volgende:
Hoe lang duurt het voor die nagels eraf donderen?
Tot nu toe vind ik het een vals loeder.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:16 schreef Hunter het volgende:
[..]
En krijgt kouwe rillingen van Nouchine
Heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik het een vals loeder.
Sercan en Grace hebben elkaars rug.quote:Op woensdag 5 januari 2022 17:15 schreef BB-King het volgende:
Grace heeft Peter, Sercan en Vera graag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |