abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:27:57 #91
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203043493
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Niet helemaal coronagerelateerd, maar wel een beetje. Ik hoor het al de hele dag als eerste nieuwsitem op de Belgische radio, maar hier nog niks over gezien of gelezen in het nieuws. Misschien wat gemist, kan ook.

Maar er moeten dus deze maand 18.000 lege vluchten worden gemaakt door vliegtuigmaatschappijen. Omdat ze door corona dit jaar afgelopen jaar minder vluchten hebben gemaakt en anders raken ze op grond van een of andere Europese wet hun landingsrechten kwijt. Dat is toch ook van de zotte. Maar zal ongetwijfeld wel gewijzigd worden die wet, kan in deze tijd echt niet natuurlijk.
Heeft klimaatgoeroe Rob Jetten al gereageerd?
pi_203043516
quote:
Niet helemaal coronagerelateerd, maar wel een beetje. Ik hoor het al de hele dag als eerste nieuwsitem op de Belgische radio, maar hier nog niks over gezien of gelezen in het nieuws. Misschien wat gemist, kan ook.

Maar er moeten dus deze maand 18.000 lege vluchten worden gemaakt door vliegtuigmaatschappijen. Omdat ze door corona dit jaar afgelopen jaar minder vluchten hebben gemaakt en anders raken ze op grond van een of andere Europese wet hun landingsrechten kwijt. Dat is toch ook van de zotte. Maar zal ongetwijfeld wel gewijzigd worden die wet, kan in deze tijd echt niet natuurlijk.
Dat klopt wel oa. Ryanair heeft ook veel lege vluchten gemaakt om landingsrechten te houden, en omdat stilstaande vliegtuigen niet bepaald goed zijn voor het conserveren voor de airframes die gemaakt zijn om te vliegen ipv stilstaan.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_203043518
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:26 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Wat een onzin, het kabinet vertegenwoordigd de meerderheid van de kiezers en dus de maatschappij, dat JOUW ideeen geen voorrang krijgen betekent vrij weinig,
Denk dat jij dat zwaar overschat. Er is geen maatschappelijke meerderheid voor 2g/3g, lockdowns of wat dan ook. Toch wordt dat doorgedrukt. Je hebt maar 76 mensen nodig om een beslissing te nemen voor 17,5mln.

quote:
de schreeuwende minderheid is niet bepalend.
In zoveel onderwerpen tegenwoordig: :')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_203043523
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:24 schreef Tarado het volgende:

[..]
nee dat doe je toch echt zelf, jij neemt een beslissing die consequenties heeft
Nee. Ik neem een beslissing. Het kabinet is het niet eens met mijn beslissing. Het kabinet besluit consequenties te hangen aan die keuze. Dat is een wezenlijk verschil.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_203043533
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:27 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Heeft klimaatgoeroe Rob Jetten al gereageerd?
Nee joh, het is Europees beleid/wetgeving, dus dan is het goed.
pi_203043534
quote:
7s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:21 schreef vosss het volgende:

[..]
Nee hoor. Het kabinet sluit mij uit. Omdat ik een andere persoonlijke afweging en keuze heb gemaakt dan die zij voor mij wenselijk achten.

Dat op zich al is volstrekt verwerpelijk.
Mee eens, je hebt corona gehad. En je zou je medische voorkeuren niet zo moeten verantwoorden als dat het nu moet. Stel je dit eens 2 jaar terug voor. Belachelijk.
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:30:19 #97
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_203043540
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:23 schreef zoost het volgende:

[..]
Lees dit stuk, dat geeft een goed beeld, belangrijkste punt is dat we een transitie maken naar "corporate-states"

https://spectator.clingen(...)world-economic-forum
[..]
[..]

Dat is visie van Schwab en WEF kennelijk. Maar dat zegt toch niets over of het kabinet daaraan meewerkt en hun visie deelt?
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:30:38 #98
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_203043545
quote:

quote:
De Lufthansa Groep, waar onder meer Brussels Airlines deel van uitmaakt, zal tot en met einde maart 33.000 geplande vluchten annuleren, zei ceo Carsten Spohr in een interview met Frankfurter All­gemeine. Dat aantal had nog veel hoger kunnen liggen, ‘maar om onze start- en landingsrechten veilig te stellen, zullen wij deze winter 18.000 onnodige vluchten uitvoeren’. Vaak gaat het om (bijna) lege vliegtuigen, vult een woordvoerder aan. Dat zij toch vliegen, ‘schaadt het klimaat en gaat in tegen wat de Europese Commissie met haar klimaatplannen wil bereiken’.
are we infinite or am I alone
pi_203043557
quote:

[..]
Wat een onzin, het kabinet vertegenwoordigd de meerderheid van de kiezers en dus de maatschappij, dat JOUW ideeen geen voorrang krijgen betekent vrij weinig, de schreeuwende minderheid is niet bepalend.
Want de meerderheid heeft altijd gelijk, en hun ideeën zijn beter voor het land dan die van de minderheid?
pi_203043568
quote:

[..]
Wat een onzin, het kabinet vertegenwoordigd de meerderheid van de kiezers en dus de maatschappij, dat JOUW ideeen geen voorrang krijgen betekent vrij weinig, de schreeuwende minderheid is niet bepalend.
Nouja van politiek Nederland is het weinig kies om op voorhand resoluut welke samenwerking dan ook met een van de grotere partijen af te wijzen.
vosss is de naam,
pi_203043583
Lekker plateauen tot april.
pi_203043593
Grimmig sfeertje hier, de laatste dagen.

Maar ik snap het wel, iedereen is er gewoon klaar mee.

Misschien een leuk idee om als alles achter de rug is dit topic te bundelen en als boek uit te geven. Hebben we straks nog wat leuks om op terug te kijken/lezen.
pi_203043594
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:23 schreef Predator40 het volgende:

[..]
maar die keuze maak je zelf toch ? _O-
De keuze is uiteraard niet om wel/niet uitgesloten te (willen) worden.

Is het nou voor gezondheid of om niet een paria te worden in de samenleving?
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_203043598
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:30 schreef Frozen-assassin het volgende:

[..]
Dat is visie van Schwab en WEF kennelijk. Maar dat zegt toch niets over of het kabinet daaraan meewerkt en hun visie deelt?
En de zogenaamde WEF papers doen dat juist wèl.
vosss is de naam,
pi_203043604
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:33 schreef bloodymary1 het volgende:

Misschien een leuk idee om als alles achter de rug is dit topic te bundelen en als boek uit te geven. Hebben we straks nog wat leuks om op terug te kijken/lezen.
Ik stel liever ouderwets bieren voor. B:)B
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:34:56 #106
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203043615
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:32 schreef Jed1Gam het volgende:
Lekker plateauen tot april.
Scholen weer open, aantal positieve tests zal stijgen en rond 20 januari zitten de eerste experts bij Jinek om een avondklok te bepleiten.
pi_203043626
Twee maanden geleden had ik nog een discussie met een antivappie. Toen net dingen weer dicht gingen (nog tot 17.00 toen). Ik verweet haar dat als iedereen zich "gewoon" had laten vaccineren dat dat niet nodig was geweest. Dat dan alles open was gebleven.

Zou dat eigenlijk wel echt het geval zijn geweest...?
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:35:43 #108
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203043638
quote:
10s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:30 schreef Pistolero het volgende:

[..]
Want de meerderheid heeft altijd gelijk, en hun ideeën zijn beter voor het land dan die van de minderheis?
Sowieso.
Als je dat nieuwe kabinetsplan door een referendum haalt, denk ik dat er geen meerderheid is voor de plannen in de samenleving.

Niet geheel representatief, wel indicatief dat 2 polls uiteindelijk gewoon geen vertrouwen meer geven in de huidige politiek:
https://eenvandaag.avrotr(...)oor-hun-eigen-gewin/

En werkelijk bijna niemand optimistisch is over het nieuwe kabinet.
https://www.telegraaf.nl/(...)rstart-van-rutte-iii

Goed man, die vertegenwoordiging van de meerderheid.
1947-2016
pi_203043640
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Scholen weer open, aantal positieve tests zal stijgen en rond 20 januari zitten de eerste experts bij Jinek om een avondklok te bepleiten.
Ja of niet. Lekker luchtfietsen.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_203043641
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef _serial_ het volgende:

[..]
Prima idee, ik ben wel benieuwd welk gezicht er achter de namen schuil gaat ^O^
pi_203043647
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Twee maanden geleden had ik nog een discussie met een antivappie. Toen net dingen weer dicht gingen (nog tot 17.00 toen). Ik verweet haar dat als iedereen zich "gewoon" had laten vaccineren dat dat niet nodig was geweest. Dat dan alles open was gebleven.

We hadden in elk geval een veel betere uitgangsituatie gehad in de ziekenhuizen.
pi_203043653
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:33 schreef vosss het volgende:

[..]
hoe was het afgelopen zaterdag in amsterdam ?
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:36:43 #113
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_203043658
quote:

Niet zolang er vliegtuigen landen met mensen erin die uit een land komen waar amper gevaccineerd is. Maar het zou sowieso wel geholpen hebben als iedereen die het kon doen zich had laten vaccineren.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_203043668
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:33 schreef vosss het volgende:

[..]
Rutte, Ploumen, Jetten, De jonge staan allemaal op de website van het WEF. Dus hoe bedoel je, ze zijn er niet mee verbonden?
pi_203043670
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef _serial_ het volgende:

[..]
ik vermoed....dat het ergens in mei kan, of je moet door de koning uitgenodigd worden.
p.s met oud en nieuw was het ouderwets bieren, een buurman had zoveel gezopen dat hij de jaarwisseling miste lol
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_203043671
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:34 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Denk dat je het aardig samenvat. Tafels vol mensen die zich GROTE zorgen maken en dat het nog altijd niet duidelijk is wat Omikron voor invloed gaat hebben op alle cijfers en dat we daar op moeten wachten.
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:38:04 #117
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_203043687
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]
Ja of niet. Lekker luchtfietsen.
Tussen 100 en 1500 man op de IC. Lekker luchtfietsen.
pi_203043689
quote:

Alles open zeker niet. Een lockdown had denk ik wel voorkomen kunnen worden met een paar honderd man minder in de zorg.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:38:11 #119
168739 Red_85
'echt wel'
pi_203043693
quote:

Daar zit wel wat in inderdaad.
Als het over is. En we niet met allerlei legacy shit blijven zitten zoals qr codes gekoppeld aan je persoonlijke carbonbudget.
1947-2016
pi_203043701
quote:

Niet vergeten om de eerste topics uit NWS mee te pakken. Of zijn die toegevoegd aan de reeks? :P
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')