SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Nawael
BB / [Bewoner] Salar
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Twister is de bedoeling idd. Alleen ze weten niet meer precies hoe de vlakken warenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Ah ... het is merkjes afplaktape ... en nu is het Knutselen met Kristof
En lijkt inderdaad Twister te worden.
Bevooroordeeldquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nou bevooroordeeld....
Of zie ik dit bij Kitty types mijlenver vantevoren al aankomen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ben ik nou bevooroordeeld ervaren ....
Overgang en hoog in haar emotiequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik dacht eerst een wijf uit Amsterdam dat alles al had meegemaakt, lekker plat en nuchter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Ik had kitty weent weerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
@:MacDeMarco Regels
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Ik heb ook samsung, maar kan wel de streams zien. Uit welk jaar komt die van jou?quote:quote]Op dinsdag 4 januari 2022 12:33 schreef MMXMMX het volgende:
Heb een Samsung TV dus kan niet streams op TV kijken maar wel op de PC
Raar hoor dat Samsung dit niet fikst
Mensen moeten gewoon de OP lezen en geduldig wachtenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:45 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik had kitty weent weer![]()
Maar hoort erbij als het snel gaat.
volgens mij mogelijk vanaf 2015/2016? modellenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb ook samsung, maar kan wel de streams zien. Uit welk jaar komt die van jou?
Heb ik nog niet, zie ze ook nog maar sinds gisteren héquote:
Ik weet maar weet ook al hoe het jaren gaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mensen moeten gewoon de OP lezen en geduldig wachten
@:Benny kan je de TT aanpassen ?
Ik ookquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik ken er nog een uit een rls die dat ook altijd zei
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:45 schreef Flow3r het volgende:
Ze is helemaal geen jankerd, ze is juist een erg vrolijk mens
fok is bij mij zo traag dat er direct onder mijn post stond dat het gesloten was en dacht daardoor de laatste post te hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:44 schreef Mrsloveable het volgende:
@:MacDeMarco Regels
Topics kapen wordt niet gewaardeerd
Mens, kijk om je heen, waar wil je bij horen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty: Ik wil er ook bijhoren
OvergangGODINquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:48 schreef ChocoFan het volgende:
Zou bijna zeggen dat Kitty ongesteld is maar volgens mij is ze daar al te oud voor.
Ah dan heb ik niks gezegd..quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:48 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
fok is bij mij zo traag dat er direct onder mijn post stond dat het gesloten was en dacht daardoor de laatste post te hebben
verander de titel maar
Precies. Of er schijt aan hebben.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef just me het volgende:
Als je weet dat je zo erg snurkt moet je je misschien niet aanmelden
Die van mij is nieuwerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
volgens mij mogelijk vanaf 2015/2016? modellen
Sercan en Nouchine zijn tot dusver de leukste mensen. Maar die nieuwe man gaat de leukste speler zijn denk ikquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
En vera krijgt dus nu een sneer van Kitty, en christof zet ze ook even neer.
de een snurkt en de ander laat scheten en wat de rest in bed doet....quote:
quote:
Ik denk 2 jaar oud 75 inchquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb ook samsung, maar kan wel de streams zien. Uit welk jaar komt die van jou?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus kitty... als je snachts ligt te ronken als een volwassen zeeleeuw.... is het toch niet gek dat mensen je terug willen gooien in zee.
Beetje kort door de bocht, na veel heen en weer praten en Kitty rechtop in de slaapkamer bleef zitten om niet in slaap te vallen en niet van de regie op de bank mocht slapen hebben de jongens gezegd weet je wat wij gaan nog ff bij de andere zodat jij nu lekker in slaap kan vallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Het schijnt dat de jongens uit haar slaapkamer gisteravond hun beddengoed pakten en in de andere slaapkamer gingen slapen en dat zij met veel gejuich werden ontvangen.
Tja..dat voelt ook niet echt fijn.
ik heb er zo'n hekel aanquote:
Ligt heus wel ergens 'n hamer of knuppel....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef DKUp het volgende:
Vier uur slapen nou nou er zijn ergere dingen
Ja 3 uur slapen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:51 schreef DKUp het volgende:
Vier uur slapen nou nou er zijn ergere dingen
Of gewoon door een deurquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ligt heus wel ergens 'n hamer of knuppel....
Ohhhh daarom doet ze zo, ze wilt hugs van die mooie mannen.quote:
Oordoppen voor de rest had ze best mee kunnen nemen, tenzij ze inderdaad niet wist dat ze snurkte.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef chufi het volgende:
Zou Kitty niet hebben geweten dat ze snurkt? Anders had je toch ff gezocht naar middeltjes ... Of is het de FEBO er aan gelegen om juist een snurker in het huis te hebben... Vorig jaar was het Thomas
Omg maar dan alleen een lange diepe slaap he en niet een eeuwigequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:53 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Gewoon alles wat in de medicijnkast ligt in een drankje mixen
Die Brazilië-kleding is allemaal van Grace zeker?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:53 schreef DKUp het volgende:
Big Brother wordt gesponsord door Brazilië
Geef de andere oordoppen, klaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef chufi het volgende:
Zou Kitty niet hebben geweten dat ze snurkt? Anders had je toch ff gezocht naar middeltjes ... Of is het de FEBO er aan gelegen om juist een snurker in het huis te hebben... Vorig jaar was het Thomas
DGKquote:
Je weet toch of je snurkt? En wie weet zitten die doppen in haar kofferquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oordoppen voor de rest had ze best mee kunnen nemen, tenzij ze inderdaad niet wist dat ze snurkte.
Staat haar echt netjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Hoe je roze ook kunt dragen:
[ afbeelding ]
Zelfde script.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:52 schreef chufi het volgende:
Ze zegt dat deze in haar koffer zaten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oordoppen voor de rest had ze best mee kunnen nemen, tenzij ze inderdaad niet wist dat ze snurkte.
Ik zie er al drie mensen meequote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die Brazilië-kleding is allemaal van Grace zeker?
Hij wil leren koken van haar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Kitty loopt naar binnen en begint gelijk te commanderen
Had ze volgens mij ook, alleen die zaten in haar koffer…quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me wel, ze heeft 4 zoons, die zullen het vast wel eens gezegd hebben en doppen in koffer kan inderdaad maar heb haar er niet over gehoord dus vrees dat ze die niet bij zich heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef just me het volgende:
[..]
Je weet toch of je snurkt? En wie weet zitten die doppen in haar koffer
Tien volwassen mensen die niet kunnen kokenquote:
ja, zou ook zomaar kunnen als ze al tig jaar alleen woont.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Oh toch welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ze zegt dat deze in haar koffer zaten.
doe ik ook maar ik hoor mezelf wel eens snurkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, zou ook zomaar kunnen als ze al tig jaar alleen woont.
En allemaal single... Hoe dan ??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tien volwassen mensen die niet kunnen koken
Ja las het kwam alleen weer de vraag in mij op, oordoppen voor de andere of voor haar zelf. Hmmm vragen vragen vragen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Had ze volgens mij ook, alleen die zaten in haar koffer…
Er moet geneukt worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En allemaal single... Hoe dan ??
Geloof het wel ja. 1tje dan, kitty kan wel koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tien volwassen mensen die niet kunnen koken
En dat zich lullig voelen als de andere lol hebben is eigenlijk ook haar eigen schuld om zoveel aandacht te vragen voor haar probleem.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty denkt dus gelijk het slechtste van de mensen. Die is bang dat ze er gelijk uitgestemt wordt hierdoor. En daarom jankt ze nu. Daar had ze het gister al over
Thuisbezorgt generatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal 'n abo bij "TafeltjeDekje"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van klittyquote:
Ook geinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Deze is dat geloof ik?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:01 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Verzoekje om Tobias te vangen op foto.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Tobias leren elkaar wat beter kennen
Leukquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Vera en Tobias leren elkaar wat beter kennen
in huis? of buiten?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:05 schreef spapaars het volgende:
Peter zag iets wat ze angstvallig buiten beeld lieten
Waarschijnlijk Theo die over het hek wou binnen kruipen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:05 schreef spapaars het volgende:
Peter zag iets wat ze angstvallig buiten beeld lieten
quote:
Denk eerder dat Vera graag een op een met Tobias is. Wat jij als verveeld ziet is eerder adoratie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef Jockari het volgende:
Veer zit verveeld te luisteren naar geouwehoer van Tobias.
Kitty gaat bij iedereen overdreven aanpappen, want bang voor nominaties.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Kitty gaat Sercan leren koken ...... 'Hoe leuk zou het zijn als je straks voor je moeder kan koken? Dan gaan we daaraan werken'
Niet nodig, maar dat weet ze nog niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kitty gaat bij iedereen overdreven aanpappen, want bang voor nominaties.
Dacht dat Veer verveeld naar beneden keek tijdens gesprek, maar die Toob bleek daar beneden te zitten.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:08 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk eerder dat Vera graag een op een met Tobias is. Wat jij als verveeld ziet is eerder adoratie.
GoA wilde er wel bijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Dus Grace stond in d'r eentje onder een warme douche?? Wat onlogisch weer..
Aha het verhaal van de andere kant bekekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Beetje kort door de bocht, na veel heen en weer praten en Kitty rechtop in de slaapkamer bleef zitten om niet in slaap te vallen en niet van de regie op de bank mocht slapen hebben de jongens gezegd weet je wat wij gaan nog ff bij de andere zodat jij nu lekker in slaap kan vallen.
Kitty gaat voor de Jill imitatie. Zal ze doorhebben dat ze 150 jaar ouder is?quote:
dIE VERHUIZEN JUICHEND NAAR EEN ANDERE KAMER :dquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:10 schreef just me het volgende:
Kitty gaat graag met jongere mensen om, maar wat vinden de jongere mensen daarvan
hoe duidelijk kan het zijnquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
dIE VERHUIZEN JUICHEND NAAR EEN ANDERE KAMER :d
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Dat vechten jullie onder de douche maar uit
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is pech, Kitty als eerste weg. Wat een zeikwijf is dat zeg.
Schreeuw niet zoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
dIE VERHUIZEN JUICHEND NAAR EEN ANDERE KAMER :d
Nu nog wel okayquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:10 schreef just me het volgende:
Kitty gaat graag met jongere mensen om, maar wat vinden de jongere mensen daarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomst nieuwe bewoners stream 2 - 4 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dan blijft er weinig Grace over kan ik je vertellenquote:
die brief van haar aan jill was echt creepyquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Kitty gaat voor de Jill imitatie. Zal ze doorhebben dat ze 150 jaar ouder is?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is pech, Kitty als eerste weg. Wat een zeikwijf is dat zeg.
Dit is toch een grapje mag ik hopen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:11 schreef Cargamelk het volgende:
Ik denk dat ik er een paar zou vermoorden in hun slaap ... met een bijl... geen respect voor de oudere medemens.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig Grace over kan ik je vertellen
Dat is een helder antwoord. Goed onderbouwt ookquote:
Grace zit erin voor de irritatie level. Ze heeft die van jou al bereiktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan blijft er weinig Grace over kan ik je vertellen
Ik heb het wel gezien bij meiden met ingevlochten of genaaid haarquote:
Ruimte zat in de bejaardenhuizenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Kitty mist een leeftijdsgenoot daar. Peter is dat net niet, totaal ander persoon.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb het wel gezien bij meiden met ingevlochten of genaaid haar![]()
Als dat eruit was zat je gewoon in een soort van shock
Die zijn er niet meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
Ruimte zat in de bejaardenhuizen
Een leeftijdsgenoot of een type Nathaliequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Kitty mist een leeftijdsgenoot daar. Peter is dat net niet, totaal ander persoon.
Nee hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Grace zit erin voor de irritatie level. Ze heeft die van jou al bereikt
inderdaad, maar er moeten nog 3 mensen komen, dus misschien zit daar iemand voor haar bij als ze dan nog niet is weggestemdquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ze moet gewoon haar pilletjes slikken dan komt het wel goed
Die Peter kan best wel eens ontzettend mee gaan vallen. Die kijkt denk ik eerst de kat uit de boom voordat hij loskomt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Peter is 2 jaar jonger geloof ik. dan ben je toch een leeftijdsgenoot. Persoonlijkheid doet er dan toch niet toe. Vreemde opmerking van haarquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:13 schreef freaky40 het volgende:
Ik kan hem nog niet goed peilen. We gaan het zien, het is wel een flamboyant iemand dus kan wel leuk worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Peter kan best wel eens ontzettend mee gaan vallen. Die kijkt denk ik eerst de kat uit de boom voordat hij loskomt.
Peter heerlijk manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die Peter kan best wel eens ontzettend mee gaan vallen. Die kijkt denk ik eerst de kat uit de boom voordat hij loskomt.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef LaCatastrophe het volgende:
Misschien wil Andrea die leeftijdsgenoot worden die Kitty onder haar hoede neemt, die van oil in the lamb gezang oid.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga een paar uur werken, maar voor wie het gemist heeft .....![]()
Aankomst nieuwe bewoners stream 1 - 4 januari 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aankomst nieuwe bewoners stream 2 - 4 januari 2022.Ik zie alleen maar x86nogietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tis ergens een excuus natuurlijk om dan te kunnen zeggen dat ze het lastig heeft dat ze niet in de groep ligt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Pet
[..]
Peter is 2 jaar jonger geloof ik. dan ben je toch een leeftijdsgenoot. Persoonlijkheid doet er dan toch niet toe. Vreemde opmerking van haar
Mentaal schelen ze toch zo'n 20 jaar hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Pet
[..]
Peter is 2 jaar jonger geloof ik. dan ben je toch een leeftijdsgenoot. Persoonlijkheid doet er dan toch niet toe. Vreemde opmerking van haar
Komt vanzelf welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze zijn nu nog aardig tegen elkaar, ben benieuwd hoelang het duurt totdat ze elkaar de haren eruit trekken
Dit jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mentaal schelen ze toch zo'n 20 jaar hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de knikker bedoel je toch. Ja die had zich ook vreselijk vergist en dacht de leidster/bom te kunnen worden. Voelde zich later steeds slechter en slechter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een leeftijdsgenoot of een type Nathalie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heb je eten in je mond?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is dat geloof ik?
[ afbeelding ]
Wie is de tokkie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
Die tiktaktokker met 100.000 volgers mag ik niet. Doet liefjes en vrolijk maar is volgens mij een gehaaide tante.
Ja. Ik noemde haar eerder al een kaboutervrouwtje. Ook dat koppie.quote:
Ik helemaal niets met die tiktokkers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
Die tiktaktokker met 100.000 volgers mag ik niet. Doet liefjes en vrolijk maar is volgens mij een gehaaide tante.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]Doet t nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let's take the long way home, love is burning slowly
Down this country road tonight. 🎵
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heb je eten in je mond?
![]()
Die is leuk manquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Flow3r het volgende:
wie is Peter? Die ouwe nicht met zijn neplach ?
Neuh
Ik vind haar ook leuk en Tobias .quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja. Ik noemde haar eerder al een kaboutervrouwtje. Ook dat koppie.
Ze is mijn favoriet tot nu toe. En Circan...
hij lijkt alleen niet zoveel in beeld te komen dus ik weet nog niet wat ik van hem moet denkenquote:
Daar moet je zelf die codes achter zetten die DGK_Tegengas post. Is omdat bij posten van een volledige link de video's snel worden verwijderd o.i.d.quote:
Dat was Daniëlle of zo, dat was een wrak ja. Ik bedoelde die irritante (SNAPJUH?) Nathalie, die maar met Els omging omdat niemand anders haar mocht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die van de knikker bedoel je toch. Ja die had zich ook vreselijk vergist en dacht de leidster/bom te kunnen worden. Voelde zich later steeds slechter en slechter.
Peter is okee. Hij is nu ff van de leg omdat hij zich schuldig voelt omdat hij zijn koffer heeft. Hij deelt wel alles met de anderen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Flow3r het volgende:
wie is Peter? Die ouwe nicht met zijn neplach ?
Neuh
Hij mag wel wat meer op de voorgrondquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
hij lijkt alleen niet zoveel in beeld te komen dus ik weet nog niet wat ik van hem moet denken
Ow, da's dan weer jammerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:21 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De nieuwste dame die in het datacenter zat.
Welke reclame balk?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
'TWEET MEE MET #'
opdonderen met je reclame balk
Bij stream 1 heb het ookquote:
Zag hem net. Viel mij niet eens opquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Bij stream 1 heb het ook
[ afbeelding ]
Ik zou het niet weten, had al gegoogeld maar er niks over gevondenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:25 schreef TheVulture het volgende:
Zijn we er al achter wie die nieuwe BB-stem is? Ik heb sterk het vermoeden dat het Matt is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |