Die van mij is nieuwerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
volgens mij mogelijk vanaf 2015/2016? modellen
Sercan en Nouchine zijn tot dusver de leukste mensen. Maar die nieuwe man gaat de leukste speler zijn denk ikquote:
En terecht.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
En vera krijgt dus nu een sneer van Kitty, en christof zet ze ook even neer.
de een snurkt en de ander laat scheten en wat de rest in bed doet....quote:
quote:
Ik denk 2 jaar oud 75 inchquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:46 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ik heb ook samsung, maar kan wel de streams zien. Uit welk jaar komt die van jou?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Jezus kitty... als je snachts ligt te ronken als een volwassen zeeleeuw.... is het toch niet gek dat mensen je terug willen gooien in zee.
Beetje kort door de bocht, na veel heen en weer praten en Kitty rechtop in de slaapkamer bleef zitten om niet in slaap te vallen en niet van de regie op de bank mocht slapen hebben de jongens gezegd weet je wat wij gaan nog ff bij de andere zodat jij nu lekker in slaap kan vallen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]![]()
Het schijnt dat de jongens uit haar slaapkamer gisteravond hun beddengoed pakten en in de andere slaapkamer gingen slapen en dat zij met veel gejuich werden ontvangen.
Tja..dat voelt ook niet echt fijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |