doe ik ook maar ik hoor mezelf wel eens snurkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
ja, zou ook zomaar kunnen als ze al tig jaar alleen woont.
En allemaal single... Hoe dan ??quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tien volwassen mensen die niet kunnen koken
Ja las het kwam alleen weer de vraag in mij op, oordoppen voor de andere of voor haar zelf. Hmmm vragen vragen vragen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:55 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Had ze volgens mij ook, alleen die zaten in haar koffer…
Er moet geneukt worden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En allemaal single... Hoe dan ??
Geloof het wel ja. 1tje dan, kitty kan wel koken.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:56 schreef Hunter het volgende:
[..]
Tien volwassen mensen die niet kunnen koken
En dat zich lullig voelen als de andere lol hebben is eigenlijk ook haar eigen schuld om zoveel aandacht te vragen voor haar probleem.....quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:54 schreef Koos1958 het volgende:
Kitty denkt dus gelijk het slechtste van de mensen. Die is bang dat ze er gelijk uitgestemt wordt hierdoor. En daarom jankt ze nu. Daar had ze het gister al over
Thuisbezorgt generatie.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Allemaal 'n abo bij "TafeltjeDekje"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Van klittyquote:
Ook geinigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |