Mentaal schelen ze toch zo'n 20 jaar hoorquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef Koos1958 het volgende:
Pet
[..]
Peter is 2 jaar jonger geloof ik. dan ben je toch een leeftijdsgenoot. Persoonlijkheid doet er dan toch niet toe. Vreemde opmerking van haar
Komt vanzelf welquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:17 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze zijn nu nog aardig tegen elkaar, ben benieuwd hoelang het duurt totdat ze elkaar de haren eruit trekken
Dit jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:17 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Mentaal schelen ze toch zo'n 20 jaar hoor
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die van de knikker bedoel je toch. Ja die had zich ook vreselijk vergist en dacht de leidster/bom te kunnen worden. Voelde zich later steeds slechter en slechter.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:15 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Een leeftijdsgenoot of een type Nathalie
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utopia Freak @ Dailymotion ;)
Neequote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]Heb je eten in je mond?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze is dat geloof ik?
[ afbeelding ]
Wie is de tokkie?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
Die tiktaktokker met 100.000 volgers mag ik niet. Doet liefjes en vrolijk maar is volgens mij een gehaaide tante.
Ja. Ik noemde haar eerder al een kaboutervrouwtje. Ook dat koppie.quote:
Ik helemaal niets met die tiktokkers.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 13:19 schreef Rhosyn het volgende:
Die tiktaktokker met 100.000 volgers mag ik niet. Doet liefjes en vrolijk maar is volgens mij een gehaaide tante.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |