SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [Bewoner] Kristof
BB / [Bewoner] Datacenter vrouw
BB / [Bewoner] Datacenter man
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Eerste poging voor vanavond .....![]()
Gesprek over de aankomende nominaties deel 1 - 3 januari 2022.ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Ja, daar zat op een gegeven moment een timewarp in, net als vorig jaar de vaste camera boven het scherm bij de zithoek. De camera vanuit de keuken lijkt nu hetzelfde doel te dienen.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:24 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Stream 1 loopt (aardig wat) achter op stream 2?
Al besprokenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:25 schreef TheRacingElf het volgende:
Noes heeft een behoorlijke bos brandhout
dat is wel een goede jaquote:Op maandag 3 januari 2022 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Als je ze allemaal een oor wilt aannaaien, sta je midden in de nacht op en ga je 25 minuten onder de douche staan
ze komt niet boven de deur uitquote:Op maandag 3 januari 2022 23:27 schreef Schakeltopia het volgende:
@:mario390 dame gaat douche schnell schnell
Dat zou ik dus doenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:26 schreef Ceetje.. het volgende:
Als je ze allemaal een oor wilt aannaaien, sta je midden in de nacht op en ga je 25 minuten onder de douche staan
ik vind haar een leuker gezicht hebben dan Veraquote:
en dan 's morgens klagen dat het water koud isquote:
leuk meisje wel jaquote:Op maandag 3 januari 2022 23:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind haar een leuker gezicht hebben dan Vera
ja want stel je voor dat je iets zietquote:Op maandag 3 januari 2022 23:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
De camera's hangen precies ook laag.
Als je genomineerd bent zou ik dat wel een goeie vindenquote:
scherp!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
beperkt aantal minuten warm water en dan maar 1 vd 2 douches gebruiken, oke..
Samen met Veraquote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef Hatsikidee2022 het volgende:
Dus ze verbruikt nu in haar eentje warm water? Had dan met meerdere gaan douchen...
Snachts naar de wc, op dat ding klikken en weer naar bed.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
Als je genomineerd bent zou ik dat wel een goeie vinden![]()
Op andere momenten denk ik dat je geen vrienden maakt
Ja die snap ik ook niet.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:30 schreef UtopiaFreak het volgende:
beperkt aantal minuten warm water en dan maar 1 vd 2 douches gebruiken, oke..
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Sna
[..]
Snachts naar de wc, op dat ding klikken en weer naar bed.
Niemand die tbmerkt
mogelijkheid op later binnenkomende inwoners of big brother die het verklaptquote:Op maandag 3 januari 2022 23:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Sna
[..]
Snachts naar de wc, op dat ding klikken en weer naar bed.
Niemand die tbmerkt
Boeiuhquote:Op maandag 3 januari 2022 23:33 schreef UtopiaFreak het volgende:
[..]
mogelijkheid op later binnenkomende inwoners of big brother die het verklapt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitleg moet je even een DM sturen ....
.
Beter dan Dimiquote:
ja volgens mij kun je terugspoelenquote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef mario390 het volgende:
is dat weer dat man de stream en ur achter kijken kann?
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kleine aanvaring Kitty met Sercan - 3 januari 2022.Weer lekker bezig DGKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitleg moet je even een DM sturen ....
Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.
Is te kut.quote:
Vera Tobias in ieder gevalquote:
Gracequote:Op maandag 3 januari 2022 23:35 schreef odie22 het volgende:
geluid op stream 2 is niet om aan te horen
afgelooptquote:Op maandag 3 januari 2022 23:36 schreef Mickytjuh het volgende:
Ja is e
[..]
Is te kut.
Dus darten kijken
Ruk in welke zin? Bij mij doen ie het prima.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Moet er wel nog een beetje inkomen, stream 1 is ruk en niet te doen helaas ...
Geleerd van de bestequote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef D. het volgende:
[..]
Zit je nou jezelf een naam-TT te geven?
Da's echt een Haags en/of Paul actie
Ja het geluid is bij tijd en wijlen dramatischquote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
idd. Wat schelquote:Op maandag 3 januari 2022 23:35 schreef odie22 het volgende:
geluid op stream 2 is niet om aan te horen
Kan mij niet voorstellen wat een takkewerk het moet zijn. Word wel ontzettend gewaardeerd!quote:Op maandag 3 januari 2022 23:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Zo zonde, is een heel mooie meid en snapt zelf niet dat juist dat aandacht trekken haar naar beneden haalt.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Kleine aanvaring Kitty met Sercan - 3 januari 2022.Die truc met de xxxjes werkt nog ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor uitleg moet je even een DM sturen ....![]()
![]()
ja jammerquote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde, is een heel mooie meid en snapt zelf niet dat juist dat aandacht trekken haar naar beneden haalt.
Kitty bijna maar ging net goedquote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef Burner82 het volgende:
Heeft iemand Sercan al op z'n gezicht geslagen of zo?
Hapert constant, niet mogelijk om op te nemen op dit moment ...quote:Op maandag 3 januari 2022 23:38 schreef Tourniquet het volgende:
Ruk in welke zin? Bij mij doen ie het prima.
Juist door haar uiterlijk gedraagt zij zich zo. Zij is gewend om haar zin te krijgen. Denk, vooral bij de heren.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo zonde, is een heel mooie meid en snapt zelf niet dat juist dat aandacht trekken haar naar beneden haalt.
Yepquote:Op maandag 3 januari 2022 23:40 schreef 5thencounter het volgende:
Die truc met de xxxjes werkt nog ?
Oh apart, het ligt niet aan de stream iig, die is prima stabiel.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hapert constant, niet mogelijk om op te nemen op dit moment ...
Hij vraagt zich af of zijn broek niet écht te kort isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik kon het niet verstaan door slechte geluid, maar komt morgen wel met de uitzendingquote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hoorde hem net even maar was dat nu een Haags accentje .
"Tobias, 26 jaar (Den Haag, Nederland) "quote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hoorde hem net even maar was dat nu een Haags accentje .
knap sneu danquote:Op maandag 3 januari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weet zelf ook dat hij knap is
Hij mag datquote:Op maandag 3 januari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weet zelf ook dat hij knap is
De rest oordopjes geven .. opgelost..quote:Op maandag 3 januari 2022 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty: "Ik ben het probleem op dit moment!"
Issue: ze snurkt!
Wie zou jij nu nomineren?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:55 schreef odie22 het volgende:
Kitty moet blijven![]()
![]()
voor het snurken en om opdrachten te verkloten![]()
![]()
Beetje te lief voor BB wel vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
liev meisje wel die even met kitty babbelt
Zendercheckquote:Op maandag 3 januari 2022 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het geluid van de mics erg slecht
Ja, dat stoort mij ook nu al ....quote:Op maandag 3 januari 2022 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het geluid van de mics erg slecht
Hoop het niet hoor, ze lijkt mij wel tof en een verpleegster is altijd nodigquote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat zou heel goed kunnen inderdaad
Jut en Julquote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
Zijn er al namen van die 2 die apart zitten?
dan had ze niet in het huis moeten gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:00 schreef robmmad16 het volgende:
Kitty doet wel heel erg moeilijk... ze staat echt op punt van huilen...
Nee helaas, ik dacht te horen dat die man Danny werd genoemd.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
hij mag wel even krabbelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:01 schreef robmmad16 het volgende:
Dimitri heeft jeuk aan zijn piemel...
Vrouw heet mogelijk Nawel / Nawaelquote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
Lekker nachts streamenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:02 schreef spapaars het volgende:
Ze zitten weer in de vertrouwde nachtmodus, 1 actieve stream.
De dag dat wij het met elkaar eens zijn krijg je een taartjequote:
Is ook de makkelijkste prooiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De twee datacenters zijn het daar ook over eens
Weer teveel jong en daar is zij dan te ouwelijk voorquote:
Flikker ik hem wel bij freak in de bakkusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
De dag dat wij het met elkaar eens zijn krijg je een taartje
Die had gehoopt op allemaal dove deelnemersquote:
Klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer teveel jong en daar is zij dan te ouwelijk voor
Nou ik mis er niet 1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
Scrolde net even door twitter maar daar huilen ze alleen dat ze de oude bewoners missen![]()
Move on mensen
Welkom bij de veraclubquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog geen favorieten, Vera scoort wel veel punten .....
Beter slaapt ze op de bank.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht dat Kitty mijn favoriet zou worden maar ik vindt het nu al een zeikwijf: nee ik ga niet slapen. laat me nou doen wat ik wil. tjonge jonge aandachttrekkerij. eens zal ze toch moeten slapen, denk dat ze er als eerste uitvliegt.
In je CV zetten dat je fulltime vrijwilligster ben, en dan BB in gaan Foor tijt foor dersellef... is al een tegenstijdigheid die KitteKut gaat opbrekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht dat Kitty mijn favoriet zou worden maar ik vindt het nu al een zeikwijf: nee ik ga niet slapen. laat me nou doen wat ik wil. tjonge jonge aandachttrekkerij. eens zal ze toch moeten slapen, denk dat ze er als eerste uitvliegt.
Als je die achterstevoren zou afspelen zou het heel eng worden denk ik....quote:
dacht dat ze dat juist níet wouquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef greysbones het volgende:
D
[..]
ie ligt alleen in de groene slaapkamer
Neequote:
Nee, daar weten ze het bestaan nog niet van.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:17 schreef robmmad16 het volgende:
Ze hebben het over "Evelien", zou dat datacenter chick zijn?!
Jaquote:
Wat is er obvious dan?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:16 schreef freaky40 het volgende:
Toevallig dat het vanavond over snurken gaat, hoe lang zijn ze daar al...dit is te obvious.
Dat het nu pas over snurken gaat, terwijl ze er al sinds oudjaarsavond in zitten.quote:
Ik had een koffer wissel gedaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit de uitzending terug te kijken, dat gedoe met die koffers was wel een aardige twist,
had alleen iets meer gedaan met keuzes voor andere koffers door de rest van de groep.
Die keuze tussen geld voor de groep en je eigen koffer was natuurlijk voorspelbaar ....
Ik dacht, misschien hebben ze een extra badjas met naam of zo gevonden?!quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:18 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nee, daar weten ze het bestaan nog niet van.
En dat moest twerken zijnquote:
Ja, was een (vooral in deze fase) wat mislukt Prisoner's dilemma.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:19 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Zit de uitzending terug te kijken, dat gedoe met die koffers was wel een aardige twist,
had alleen iets meer gedaan met keuzes voor andere koffers door de rest van de groep.
Die keuze tussen geld voor de groep en je eigen koffer was natuurlijk voorspelbaar ....
Ja dat zei je al, maar wat is er dan obvious? Hebben ze een briefje gekregen dat ze het over snurken moesten hebben vanavond om de stream te entertainen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:20 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat het nu pas over snurken gaat, terwijl ze er al sinds oudjaarsavond in zitten.
Dat denk ik ja. Vorig jaar exact hetzelfde op de eerste dag dat de streams live waren.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:22 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Ja dat zei je al, maar wat is er dan obvious? Hebben ze een briefje gekregen dat ze het over snurken moesten hebben vanavond om de stream te entertainen?
Ze hebben het script al binnen...quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
'morgen komen die 2 bewoners'
okee...
Jaahaaa heerlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:24 schreef greysbones het volgende:
Mooi dat er snachts een beetje leven is
Jaquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaahaaa heerlijk![]()
Vind het voor zover ik het al kan zeggen een leuke groep
Told ya'll, volgens mij hebben ze de naam "Evelien" ergens gehoord of gevonden en is dat Datacenter chick. Werd net over haar gepraat als in "stel dat ze vannacht ineens naast mijn bed staat te hijgen"quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:23 schreef UtopiaFreak het volgende:
'morgen komen die 2 bewoners'
okee...
Ja dat vind ik ook. Prima begin en best een leuke groep mensenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:25 schreef Flory het volgende:
[..]
Jaahaaa heerlijk![]()
Vind het voor zover ik het al kan zeggen een leuke groep
Hoop hetquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja
Denk dat de nieuwen wel gedoe geven
Boksquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:26 schreef Flow3r het volgende:
dit is ook niks, lijkt me een superkwal![]()
[ afbeelding ]
Prima begin iddquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Prima begin en best een leuke groep mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |