Klopt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Weer teveel jong en daar is zij dan te ouwelijk voor
Nou ik mis er niet 1quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:08 schreef Flory het volgende:
Scrolde net even door twitter maar daar huilen ze alleen dat ze de oude bewoners missen![]()
Move on mensen
Welkom bij de veraclubquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nog geen favorieten, Vera scoort wel veel punten .....
Beter slaapt ze op de bank.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht dat Kitty mijn favoriet zou worden maar ik vindt het nu al een zeikwijf: nee ik ga niet slapen. laat me nou doen wat ik wil. tjonge jonge aandachttrekkerij. eens zal ze toch moeten slapen, denk dat ze er als eerste uitvliegt.
In je CV zetten dat je fulltime vrijwilligster ben, en dan BB in gaan Foor tijt foor dersellef... is al een tegenstijdigheid die KitteKut gaat opbrekenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:11 schreef Donna1000 het volgende:
Ik dacht dat Kitty mijn favoriet zou worden maar ik vindt het nu al een zeikwijf: nee ik ga niet slapen. laat me nou doen wat ik wil. tjonge jonge aandachttrekkerij. eens zal ze toch moeten slapen, denk dat ze er als eerste uitvliegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |