Oh apart, het ligt niet aan de stream iig, die is prima stabiel.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:42 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hapert constant, niet mogelijk om op te nemen op dit moment ...
Hij vraagt zich af of zijn broek niet écht te kort isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ik kon het niet verstaan door slechte geluid, maar komt morgen wel met de uitzendingquote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hoorde hem net even maar was dat nu een Haags accentje .
"Tobias, 26 jaar (Den Haag, Nederland) "quote:Op maandag 3 januari 2022 23:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, hoorde hem net even maar was dat nu een Haags accentje .
Die weet zelf ook dat hij knap isquote:
knap sneu danquote:Op maandag 3 januari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weet zelf ook dat hij knap is
Hij mag datquote:Op maandag 3 januari 2022 23:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die weet zelf ook dat hij knap is
De rest oordopjes geven .. opgelost..quote:Op maandag 3 januari 2022 23:54 schreef Tourniquet het volgende:
Kitty: "Ik ben het probleem op dit moment!"
Issue: ze snurkt!
Wie zou jij nu nomineren?quote:Op maandag 3 januari 2022 23:55 schreef odie22 het volgende:
Kitty moet blijven![]()
![]()
voor het snurken en om opdrachten te verkloten![]()
![]()
Beetje te lief voor BB wel vrees ikquote:Op maandag 3 januari 2022 23:55 schreef Schakeltopia het volgende:
liev meisje wel die even met kitty babbelt
Zendercheckquote:Op maandag 3 januari 2022 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het geluid van de mics erg slecht
Ja, dat stoort mij ook nu al ....quote:Op maandag 3 januari 2022 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik vind het geluid van de mics erg slecht
Hoop het niet hoor, ze lijkt mij wel tof en een verpleegster is altijd nodigquote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
ja dat zou heel goed kunnen inderdaad
Jut en Julquote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
Zijn er al namen van die 2 die apart zitten?
dan had ze niet in het huis moeten gaanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:00 schreef robmmad16 het volgende:
Kitty doet wel heel erg moeilijk... ze staat echt op punt van huilen...
Nee helaas, ik dacht te horen dat die man Danny werd genoemd.quote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
hij mag wel even krabbelenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:01 schreef robmmad16 het volgende:
Dimitri heeft jeuk aan zijn piemel...
Vrouw heet mogelijk Nawel / Nawaelquote:Op maandag 3 januari 2022 23:58 schreef Flory het volgende:
Lekker nachts streamenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:02 schreef spapaars het volgende:
Ze zitten weer in de vertrouwde nachtmodus, 1 actieve stream.
De dag dat wij het met elkaar eens zijn krijg je een taartjequote:
Is ook de makkelijkste prooiquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
De twee datacenters zijn het daar ook over eens
Weer teveel jong en daar is zij dan te ouwelijk voorquote:
Flikker ik hem wel bij freak in de bakkusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 00:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
De dag dat wij het met elkaar eens zijn krijg je een taartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |