SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdKan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Oeps, had jij de laatste post?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
Is het weer 2 minuten kaap
@:Benny ?
Geeft niks nog geen haastquote:Op maandag 3 januari 2022 16:08 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik wist niet dat ik de laatste post had en weet even geen titel
Nee johquote:
Bij voorkeur wel. Geef de sluiter de tijd om te openen. Duurt het te lang, dan opent iemand anders. Kapen wordt niet gewaardeerd.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:08 schreef greysbones het volgende:
Is het weer 2 minuten kaap
@:Benny ?
Ook al tieten? Vraag ik voor een vriend uiteraard.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:09 schreef mario390 het volgende:
het lopt nog geen stream
maar zijn al posts bij
SCANMAN Topic
heb nog niet gechecktquote:Op maandag 3 januari 2022 16:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ook al tieten? Vraag ik voor een vriend uiteraard.
Die is bezig haar verloren jeugd in te halenquote:
Beetje een kindvrouwtje inderdaad.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:20 schreef Hunter het volgende:
[..]
Die is bezig haar verloren jeugd in te halen
zou het dan toch een billy 2.0 zijn?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Misschien willen ze toch het wel wat meer spicy gaan laten worden. Want het was wel een brave dominee bende vorig jaar natuurlijk en teveel kumbaya.
Haar graslandje denk ik.quote:
Heeft ze ook een zweepje?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef freaky40 het volgende:
En zo is het maar net! Don't mess with the Kit meister!
[ afbeelding ]
Ik hoop vooral dat het niet weer NL VS. BE wordtquote:Op maandag 3 januari 2022 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop toch echt dat het deze keer beter wordt dan vorig jaar.
Blijf mijn bedenkingen hebben over de samenwerking met de Belgen.
Ook dat ja, je begint gelijk met twee kampen, blijken de Belgen nog beter in te zijn dan de Nederlanders, ik herinner mij ook zoiets van ER, het fanatisme en anti Hollanders van de Belgen droop er vanaf, nooit verwacht. Nee geen leuk begin.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet weer NL VS. BE wordt
Belgen en Hollandersquote:Op maandag 3 januari 2022 16:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook dat ja, je begint gelijk met twee kampen, blijken de Belgen nog beter in te zijn dan de Nederlanders, ik herinner mij ook zoiets van ER, het fanatisme en anti Hollanders van de Belgen droop er vanaf, nooit verwacht. Nee geen leuk begin.
De dag die je wist dat zou komenquote:
Ah, Kitty gaat dit seizoen de slidings makenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:33 schreef freaky40 het volgende:
En zo is het maar net! Don't mess with the Kit meister!
[ afbeelding ]
Met drie vingers in de luchtquote:Op maandag 3 januari 2022 17:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Morgen wakker worden, stampot eten en BB kijken.
Doen er ook Amerikanen mee en hoe doen ze dat dan met ondertitelen ?quote:Op maandag 3 januari 2022 16:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat het niet weer NL VS. BE wordt
Dat vraag ik me ook af. Ik gok dat Peter dat nog wel eens zou kunnen gaan doen.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:28 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik vraag mij af wie de rol van chef-kok op zich neemt.
Is toch een van de weinige manieren om je onmisbaar te maken in het huis en misschien dat mensen dan minder geneigd zijn om, vooral in de beginfase, op je te stemmen (als je goed kookt)
Nick was in ieder geval tot de finale gekomen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
wat vreselijk enig u allen weer te zien
Hey Struis dame.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
Dan liggen ze zeker al op bed.quote:
Eerst nog even in bad!quote:
dr mot veul gedoei komenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Misschien willen ze toch het wel wat meer spicy gaan laten worden. Want het was wel een brave dominee bende vorig jaar natuurlijk en teveel kumbaya.
Hé struis, lang geledenquote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr mot veul gedoei komen
relleh .zeks drank enzuks
kumbaya doen ze maar thuis
Echt wel heel leuk.Iedereen heeft er zin in.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Het is nog niet eens begonnen en nu al niet meer bij te houden
Dat zou wel veel beter zijn. Juist die eerste ontmoetingen zijn leuk om te zienquote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu komt dit van Boulevard, dus je weet niet of je dit moet geloven maar volgens hun gaan ze er vanavond pas in en zijn ze er niet op oudjaarsavond al in gegaan...tijd zal het leren of dit inderdaad klopt....https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
quote:Op maandag 3 januari 2022 17:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dr mot veul gedoei komen
relleh .zeks drank enzuks
kumbaya doen ze maar thuis
Ja inderdaad zo hoort het gewoon altijd te gaan. Je wilt gelijk die dynamiek zien. Dat kun je niet via een knip en plakshowtje zien.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:55 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat zou wel veel beter zijn. Juist die eerste ontmoetingen zijn leuk om te zien
De meesten (di hards) hebben er zin in maar het belangrijkste is wat hun er van maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:54 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt wel heel leuk.Iedereen heeft er zin in.
Ik hoop op een vredige samenlevingquote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop op rellen ,ruzie, scheldpartijen en veel voezelen
Ik hoop het van harte, en ook dat we dan vanaf de eerste minuut streams hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Nu komt dit van Boulevard, dus je weet niet of je dit moet geloven maar volgens hun gaan ze er vanavond pas in en zijn ze er niet op oudjaarsavond al in gegaan...tijd zal het leren of dit inderdaad klopt....https://www.rtlboulevard.(...)rek-big-brother-huis
Dat zou het leukste zijn, vorige keer zaten ze er al dagen in toch?quote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja inderdaad zo hoort het gewoon altijd te gaan. Je wilt gelijk die dynamiek zien. Dat kun je niet via een knip en plakshowtje zien.
Ik niet voor ons (als Belg), wel voor de infantiele spelletjes die Thomas uit zijn hoed gaat toverenquote:Op maandag 3 januari 2022 16:34 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoop toch echt dat het deze keer beter wordt dan vorig jaar.
Blijf mijn bedenkingen hebben over de samenwerking met de Belgen.
Sorry, maar ik heb NL hoog op hoor. Zoon woont daar o.a.quote:Op maandag 3 januari 2022 16:38 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ook dat ja, je begint gelijk met twee kampen, blijken de Belgen nog beter in te zijn dan de Nederlanders, ik herinner mij ook zoiets van ER, het fanatisme en anti Hollanders van de Belgen droop er vanaf, nooit verwacht. Nee geen leuk begin.
Komt vast goed Dame Chanel.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meesten (di hards) hebben er zin in maar het belangrijkste is wat hun er van maken.
Hallo, welgekomen Struis !quote:Op maandag 3 januari 2022 17:30 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Ghallon Conjo's![]()
![]()
![]()
Vanwaar komt u uit België?quote:
En een portie sex uiteraard !quote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik hoop op rellen ,ruzie, scheldpartijen en veel voezelen
Is ook RTL, dus zal wel kloppen.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind de voorpret eigenlijk altijd het leukstequote:Op maandag 3 januari 2022 17:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
De meesten (di hards) hebben er zin in maar het belangrijkste is wat hun er van maken.
Volgens mij waren ze er vorig jaar redelijk transparant over dat ze er inderdaad oudjaarsavond al zijn in gegaan.quote:
Ze zouden toch niet echt naar ons geluisterd hebbenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:07 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze er vorig jaar redelijk transparant over dat ze er inderdaad oudjaarsavond al zijn in gegaan.
Dat is saai.quote:
Laten we het hopen. Maar aangezien jij niets gespot hebt rondom het huis de afgelopen dagen dacht ik dat ze op een andere manier het huis zijn binnen gekomen, buiten het zicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:08 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ze zouden toch niet echt naar ons geluisterd hebben
quote:
Ik hoop dat ze geen tijd hebben voor puzzels oidquote:Op maandag 3 januari 2022 18:10 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
20.30 begint het . Ik ben reuze benieuwd of het nu wel leuk is.
Ja ze moeten gelijk iets met een missie doen. Niet spelletjes of puzzels doen ze maar thuis.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen tijd hebben voor puzzels oid
Zullen wij een bondje vormen en ze nomineren?quote:
Net zoals dat kansloze weerwolven verbannen hopelijk...quote:Op maandag 3 januari 2022 18:12 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze geen tijd hebben voor puzzels oid
Hopelijk kennen ze het nietquote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net zoals dat kansloze weerwolven verbannen hopelijk...
Ja, dat moet je keihard aanpakken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zei ik veel voezelen.quote:
De eerste die over weerwolven begint mag er gelijk uit wat mij betreftquote:Op maandag 3 januari 2022 18:13 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dus dat.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, dat moet je keihard aanpakken.
Bewoner1: Hey, zullen we gaan weerwolven?
BB: WIE ZEI DAT!?
Bewoner1: ... uh.. ik?
BB: Bewoner1, ga je koffer inpakken. Jij moet mijn huis NU verlaten.
Ja zoiets gelijk bam met blote voeten er door heen.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef GayGuy het volgende:
In het AD staat een interview met Thomas, hij is nu spelbedenker bij Big Brother
Ik hoop dat de volgende dingen ook verboden worden:quote:Op maandag 3 januari 2022 18:16 schreef D. het volgende:
Neem aan dat alle nieuwe bewoners vorig jaar kijkers waren, dus ze weten hoe vervelend het is om naar dat weerwolven te kijken
Fries, mijn beste.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet zelfs niet of je Hollander of Belg bent, met uw vlag.
Utopia! Tof dat je d'r bij bent!quote:
Niets over geen oudejaars, en volgens mij beweerden ze hetzelfde een jaar terug.quote:Op maandag 3 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
Duidelijk,aangenaam kennis met u te maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik ben van de Antwerpse Kempen. Buurgemeente van wijlen Nick (Ronny Retro).
Hey Whuzz, leuk je weer te zien hier.quote:
Ouwe karpervisser.quote:
Is ook wel weer zo natuurlijk, maar we willen actie en geen dooie en saaie bedoeningquote:Op maandag 3 januari 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Het is 2022, dat heeft zo'n programma toch niet nodig?
Puzzelen,bankhangen en bedliggen wil ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo natuurlijk, maar we willen actie en geen dooie en saaie bedoening
En petanken !!! Vergeet het petanken nietquote:Op maandag 3 januari 2022 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Puzzelen,bankhangen en bedliggen wil ik.
Actie is goed, laat ze maar afzienquote:Op maandag 3 januari 2022 18:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Is ook wel weer zo natuurlijk, maar we willen actie en geen dooie en saaie bedoening
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En petanken !!! Vergeet het petanken niet
Lieve help, ook dat ja.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En petanken !!! Vergeet het petanken niet
Echt, wat leuk voor hem.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef GayGuy het volgende:
In het AD staat een interview met Thomas, hij is nu spelbedenker bij Big Brother
jij kunt niet 30 minuten creatief zijn in een hottub?quote:Op maandag 3 januari 2022 18:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat de volgende dingen ook verboden worden:
- Dekentjes (vooral in combinatie met bankhangen)
- Make-up
- Fluisteren
- Langer dan 30 minuten in een hottub of sauna zitten
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Ik vond het petanken wel grappig, vooral toen de regie het leuk oppakte.
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:14 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben vereerd dat je denkt dat ik dat 30 minuten volhoudquote:Op maandag 3 januari 2022 18:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij kunt niet 30 minuten creatief zijn in een hottub?
Hier het volledige artikel:quote:Op maandag 3 januari 2022 18:17 schreef GayGuy het volgende:
nee dat was juist de vraagquote:Op maandag 3 januari 2022 18:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ben vereerd dat je denkt dat ik dat 30 minuten volhoud
Mag ik paarse hulpstukken inzetten?quote:
hij heeft wel heel veel BB's gekekenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
Thomas als spelbedenker.Ik ga nu al stuk.
Jillquote:
Hij wil zo graag.quote:
100 dagen diëten.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:28 schreef FreshFruit het volgende:
Thomas als spelbedenker.Ik ga nu al stuk.
dan moet hij Dot maar een paars ding aansmerenquote:
Ok dan! *buigt Greys over de rand van de hottub*quote:
nee ik hang aan je lippen vertelquote:Op maandag 3 januari 2022 18:30 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok dan! *buigt Greys over de rand van de hottub*
Snapjuh?
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee ik hang aan je lippen vertel
Zwaar offtopic.quote:
Ik plaag Whuzz een beetje,kan hij wel hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar er valt ontopic nog zo weinig te lullûh
Wat ga je eten?quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik plaag Whuzz een beetje,kan hij wel hebben.
2 kipfilet voor 7 euro.Biefstuk is nog goedkoper.quote:
Ik zou tussentijds via een spoednominatie worden weggestemd denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik meedoen, ik denk dat ik de eerste week er meteen zal uitliggen (als er geen relschopper is, dan de tweede week)
Ik zou te braaf zijn voor het spelletje denk ik. (en niet sociaal genoeg) Het is natuurlijk anders dan FOK!ken
wutttttttttquote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
2 kipfilet voor 7 euro.Biefstuk is nog goedkoper.
Leave toch,net gûle hjer.quote:
hallo bitte antwortquote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
wie weet of ik bij streams.be vor serien
kijken vpn hebben moet?
Jij werd dus ook gemist.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik meedoen, ik denk dat ik de eerste week er meteen zal uitliggen (als er geen relschopper is, dan de tweede week)
Ik zou te braaf zijn voor het spelletje denk ik. (en niet sociaal genoeg) Het is natuurlijk anders dan FOK!ken
Wel voor online kijken.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
kijken vpn hebben moet?
Nee, maar wel een kutje. Da's ook leuk!quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, maar wel een kutje. Da's ook leuk!
Hey Greys!quote:
Spannenderquote:Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
BB bepaald alles zegt hij.
Videolandquote:
Bier.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef DKUp het volgende:
Een beetje zeiken op mensjes in een huis en GIF’jes plaatsen…
Wat wil een mens nog meer in de COS
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Heb net een zware beslissing moeten nemen.
Het was kiezen tussen de Darts finale en de eerste aflevering van BB met de livestream daarna
Het is uiteindelijk Big Brother geworden.![]()
Grootste reden is omdat Caland in DRT / 2022 PDC World Darts Championship #188 KoertGod geen warm bad is. Hier is hij tenminste beetje warm
ja joh gewoon lekker meecossenquote:Op maandag 3 januari 2022 18:52 schreef DKUp het volgende:
Ik heb Videoland opgezegd 14-1![]()
![]()
Benieuwd of ik de opzegging ga annuleren
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
Ik heb mijn eerste plaats in DTS opgezegd.
Je stond ook echt bijna aan de top.quote:
Jullie staan sowieso wel aan de topquote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je stond ook echt bijna aan de top.
Van @engine toch?quote:
1 januari welquote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Je stond ook echt bijna aan de top.
quote:Op maandag 3 januari 2022 18:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
zijn daar ook vlaamse serien
mijn slechte beste vriendin?
Deze topperquote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jullie staan sowieso wel aan de top
Do ek leave,ondanks dat je uit Grunn komt.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jullie staan sowieso wel aan de top
Yesquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
is de goedkoopste abo genoeg om de livestream (2e stream) te volgen op videoland?
Dat van 4,99
Hier werd eerder gezegd van wel.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
is de goedkoopste abo genoeg om de livestream (2e stream) te volgen op videoland?
Dat van 4,99
Met reclame aidsquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat van 4,99
Floortje.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Flory het volgende:
@:mario390 België heeft maar 1 stream en Videoland 2 dus ik zou voor VL kiezen
Zo een die bij alles gilt.quote:
quote:
Ook in de livestreams?quote:
ja betjequote:Op maandag 3 januari 2022 18:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]![]()
Genoeg series met versta jij Vlaams?
Sorry, het woord voezelen was me onbekend. Bij ons zeggen ze vozen ;-)quote:Op maandag 3 januari 2022 18:15 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dat zei ik veel voezelen.
ja dit heb ik alquote:Op maandag 3 januari 2022 18:58 schreef Flory het volgende:
@:mario390 België heeft maar 1 stream en Videoland 2 dus ik zou voor VL kiezen
hier ook en ik woon in Gelderlandquote:Op maandag 3 januari 2022 19:03 schreef Jockari het volgende:
[..]
Sorry, het woord voezelen was me onbekend. Bij ons zeggen ze vozen ;-)
De Ridder is mooi.quote:
Denk het wel.quote:
geld dit op livestream, om de hoeveel minuten ongeveeer?quote:
Ik durf het niet te zeggen. Zonder reclame heb ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:02 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ook in de livestreams?
Of alleen tijdens de dagelijkse uitzendingen?
Want dan moet je de goedkoopste abo nemen, want of het reclame is, of een stream met de mededeling dat er een reclame aan de gang is, is lood om oud ijzer.
20:30 begint de liveshow.quote:
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog steeds preparty. We wachten totdat Thomas de schakelaar om zet
show echt live?quote:
Je kan mij alles wijsmaken.quote:
Ik vind het nu al leuk.Jij dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog steeds preparty. We wachten totdat Thomas de schakelaar om zet
ik weet het niet, ik vraag het aan je .quote:
Ik was het beu op het einde.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Ik vond het petanken wel grappig, vooral toen de regie het leuk oppakte.
Hier ook, Videoland heb ik zolang BB duurt, dus tussendoor wat andere programma's kijken, zonder reclame.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Zonder reclame heb ik.
Speciaal voor jou heb ik die 14 december al aangemaaktquote:
Geen probleem hierquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Benny het volgende:
Kleine note voor Videoland Basis: Streamen naar Chromecast is niet mogelijk
Dit in verband met beperking van het aantal apparaten waarop je Videoland tegelijkertijd kunt gebruiken, namelijk 1. En met Chromecast wordt het -somehow- gezien als 2 apparaten
Vanaf 18 januari 2022 wijzigt de prijs naar ¤8,99 per maandquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je reclame vrij wilt moet je plus abo nemen dat kost 7,99
Dat is geen Chromecastquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen probleem hierHDMI kabeltje van PC naar TV
Hangt er van af in welk land jij woont Mario.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
kijken vpn hebben moet?
Daar is een truukje voor.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Benny het volgende:
Kleine note voor Videoland Basis: Streamen naar Chromecast is niet mogelijk
Dit in verband met beperking van het aantal apparaten waarop je Videoland tegelijkertijd kunt gebruiken, namelijk 1. En met Chromecast wordt het -somehow- gezien als 2 apparaten
Alles wordt duurderquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanaf 18 januari 2022 wijzigt de prijs naar ¤8,99 per maand
Daarom dat jij niet in de selectie zit hè ! Ze willen meegaande personen zoals vorig jaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik hoop echt van nietquote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat jij niet in de selectie zit hè ! Ze willen meegaande personen zoals vorig jaar.
Als er geen BB was had ik het dit jaar stopgezet. 10,99 per maand vind ik te duur voor wat ik er anders mee doe. Maargoed... Ik heb dan ook verschillende meeliftersquote:
Via de app op Bluestacks.quote:
Zei hij vorig jaar ook. Zucht...quote:Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
BB bepaald alles zegt hij.
mee laten betalenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Als er geen BB was had ik het dit jaar stopgezet. 10,99 per maand vind ik te duur voor wat ik er anders mee doe. Maargoed... Ik heb dan ook verschillende meelifters
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef Hunter het volgende:
Boulevard: ze moeten voor alles werken. Voor hun eten, voor warme douches ...
Ik kijk eigenlijk er verder niks op.. meer Netflixquote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Als er geen BB was had ik het dit jaar stopgezet. 10,99 per maand vind ik te duur voor wat ik er anders mee doe. Maargoed... Ik heb dan ook verschillende meelifters
Mijn meelifters delen nu mij.quote:
Kijk zo zien we dat graagquote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef Hunter het volgende:
Boulevard: ze moeten voor alles werken. Voor hun eten, voor warme douches ...
Hopelijk ook gelegen heden zoals hottub en Sauna.quote:
Dat gaan een paar niet leuk vinden.quote:
Hebben ze toch lekker pechquote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaan een paar niet leuk vinden.
oostenrijkquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hangt er van af in welk land jij woont Mario.
Ik was heel BB beu op het einde. Maar dat is een beetje inherent aan het systeem. Op het einde is er nog maar een klein groepje over, die al weken met elkaar opgesloten zitten en het meeste is al wel gezegd. Dus dan wordt het al snel saai.quote:
nee inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk ook gelegen heden zoals hottub en Sauna.
Niet dat ze lief vragen dat ie aan gaat ofzo....
Bolkenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik was heel BB beu op het einde. Maar dat is een beetje inherent aan het systeem. Op het einde is er nog maar een klein groepje over, die al weken met elkaar opgesloten zitten en het meeste is al wel gezegd. Dus dan wordt het al snel saai.
Maar het is TV. Dus je kunt kijken zolang het leuk is. En als het saai wordt, dan ga ik lekker weer wat anders doen
ja bij de wel,maar ik bedoel de site dequote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan VPN nodig voor de website van GoPlay.
Vera en Dimi niet.Is een gok hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze toch lekker pechWie denk je?
Wat freon?quote:
Er zijn nog geen livestreams hé op VL pas om 22:00quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
zie alleen die geraldine en dan komt er niets
Bquote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan VPN nodig voor de website van GoPlay.
Ga voor videoland. Je betaald 4,99 per maand. Maar je hebt een vpn nodig enkel om een account aanmaken en te betalen.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:19 schreef mario390 het volgende:
de belgse zenders
play 3,4,5,6,7 heb ik op iptv
maar of ze werken
Jo binne er,it komt wol goed.quote:
Us maatsje.quote:
Ja maar nee.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:20 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er zijn nog geen livestreams hé op VL pas om 22:00
Nee nee daar kan je geen BB op kijken op streamz.be!!! en is 11,99 per maand! dus niet doen!!!!quote:Op maandag 3 januari 2022 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja bij de wel,maar ik bedoel de site de
noemt zich STREAMS.BE
Omdat er eerst de liveshow op tv komt van 20:30 tot 22:00quote:
nee nee videoland heb ik dat is geen problemquote:Op maandag 3 januari 2022 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
B
[..]
Ga voor videoland. Je betaald 4,99 per maand. Maar je hebt een vpn nodig enkel om een account aanmaken en te betalen.
Als je betaald hebt, kan je in heel de Europese unie kijken (door een wet in 2019) waarbij streamingsdiensten verplicht zijn om hun aanbod aan te bieden in heel de EU.
Bij play4 (België) is dit een TV dienst, en kan je alleen maar in BE kijken. dan heb je altijd VPN nodig
Hij heeft al lang Videoland.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:22 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
B
[..]
Ga voor videoland. Je betaald 4,99 per maand. Maar je hebt een vpn nodig enkel om een account aanmaken en te betalen.
Als je betaald hebt, kan je in heel de Europese unie kijken (door een wet in 2019) waarbij streamingsdiensten verplicht zijn om hun aanbod aan te bieden in heel de EU.
Bij play4 (België) is dit een TV dienst, en kan je alleen maar in BE kijken. dan heb je altijd VPN nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |