Zei hij vorig jaar ook. Zucht...quote:Op maandag 3 januari 2022 18:47 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
BB bepaald alles zegt hij.
mee laten betalenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Als er geen BB was had ik het dit jaar stopgezet. 10,99 per maand vind ik te duur voor wat ik er anders mee doe. Maargoed... Ik heb dan ook verschillende meelifters
quote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef Hunter het volgende:
Boulevard: ze moeten voor alles werken. Voor hun eten, voor warme douches ...
Ik kijk eigenlijk er verder niks op.. meer Netflixquote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef Benny het volgende:
[..]
Als er geen BB was had ik het dit jaar stopgezet. 10,99 per maand vind ik te duur voor wat ik er anders mee doe. Maargoed... Ik heb dan ook verschillende meelifters
Mijn meelifters delen nu mij.quote:
Kijk zo zien we dat graagquote:Op maandag 3 januari 2022 19:13 schreef Hunter het volgende:
Boulevard: ze moeten voor alles werken. Voor hun eten, voor warme douches ...
kijk zo doe je datquote:
Hopelijk ook gelegen heden zoals hottub en Sauna.quote:
Dat gaan een paar niet leuk vinden.quote:
Hebben ze toch lekker pechquote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat gaan een paar niet leuk vinden.
oostenrijkquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hangt er van af in welk land jij woont Mario.
Ik was heel BB beu op het einde. Maar dat is een beetje inherent aan het systeem. Op het einde is er nog maar een klein groepje over, die al weken met elkaar opgesloten zitten en het meeste is al wel gezegd. Dus dan wordt het al snel saai.quote:
nee inderdaadquote:Op maandag 3 januari 2022 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hopelijk ook gelegen heden zoals hottub en Sauna.
Niet dat ze lief vragen dat ie aan gaat ofzo....
Bolkenquote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik was heel BB beu op het einde. Maar dat is een beetje inherent aan het systeem. Op het einde is er nog maar een klein groepje over, die al weken met elkaar opgesloten zitten en het meeste is al wel gezegd. Dus dan wordt het al snel saai.
Maar het is TV. Dus je kunt kijken zolang het leuk is. En als het saai wordt, dan ga ik lekker weer wat anders doen
ja bij de wel,maar ik bedoel de site dequote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Jockari het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dan VPN nodig voor de website van GoPlay.
Vera en Dimi niet.Is een gok hoor.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Hebben ze toch lekker pechWie denk je?
Wat freon?quote:
Er zijn nog geen livestreams hé op VL pas om 22:00quote:Op maandag 3 januari 2022 19:18 schreef Schakeltopia het volgende:
zie alleen die geraldine en dan komt er niets
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |