Je kan mij alles wijsmaken.quote:
Ik vind het nu al leuk.Jij dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 19:06 schreef Benny het volgende:
[..]
Nog steeds preparty. We wachten totdat Thomas de schakelaar om zet
ik weet het niet, ik vraag het aan je .quote:
Ik was het beu op het einde.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:25 schreef Whuzz het volgende:
Ik vond het petanken wel grappig, vooral toen de regie het leuk oppakte.
Hier ook, Videoland heb ik zolang BB duurt, dus tussendoor wat andere programma's kijken, zonder reclame.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik durf het niet te zeggen. Zonder reclame heb ik.
Speciaal voor jou heb ik die 14 december al aangemaaktquote:
Geen probleem hierquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Benny het volgende:
Kleine note voor Videoland Basis: Streamen naar Chromecast is niet mogelijk
Dit in verband met beperking van het aantal apparaten waarop je Videoland tegelijkertijd kunt gebruiken, namelijk 1. En met Chromecast wordt het -somehow- gezien als 2 apparaten
Vanaf 18 januari 2022 wijzigt de prijs naar ¤8,99 per maandquote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
Als je reclame vrij wilt moet je plus abo nemen dat kost 7,99
Dat is geen Chromecastquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Geen probleem hierHDMI kabeltje van PC naar TV
Hangt er van af in welk land jij woont Mario.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:35 schreef mario390 het volgende:
wie weet of ik bij streams.be vor serien
kijken vpn hebben moet?
Daar is een truukje voor.quote:Op maandag 3 januari 2022 19:09 schreef Benny het volgende:
Kleine note voor Videoland Basis: Streamen naar Chromecast is niet mogelijk
Dit in verband met beperking van het aantal apparaten waarop je Videoland tegelijkertijd kunt gebruiken, namelijk 1. En met Chromecast wordt het -somehow- gezien als 2 apparaten
Alles wordt duurderquote:Op maandag 3 januari 2022 19:10 schreef Benny het volgende:
[..]
Vanaf 18 januari 2022 wijzigt de prijs naar ¤8,99 per maand
Daarom dat jij niet in de selectie zit hè ! Ze willen meegaande personen zoals vorig jaar.quote:Op maandag 3 januari 2022 18:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik meedoen, ik denk dat ik de eerste week er meteen zal uitliggen (als er geen relschopper is, dan de tweede week)
Ik zou te braaf zijn voor het spelletje denk ik. (en niet sociaal genoeg) Het is natuurlijk anders dan FOK!ken
ik hoop echt van nietquote:Op maandag 3 januari 2022 19:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Daarom dat jij niet in de selectie zit hè ! Ze willen meegaande personen zoals vorig jaar.
Als er geen BB was had ik het dit jaar stopgezet. 10,99 per maand vind ik te duur voor wat ik er anders mee doe. Maargoed... Ik heb dan ook verschillende meeliftersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |