Blijf het bijzonder vinden dat meerdere mensen die prik alleen nemen voor het vinkje. Het ging toch om de volksgezondheid?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef OProg het volgende:
[..]
Tsjah. Eerst was het zo dat Pfizer aangaf minimaal 6 maanden te wachten tot de booster. Dan ga ik me nu niet haasten 5 maanden na prik 2 terwijl ik nog tijd heb tot het verlopen van het vinkje en ik alleen maar zorg dat het volgende vinkje ook eerder verloopt.
Bepalen de mensen zelf niet waarom ze het vaccin pakken? Als iemand het puur voor dat vinkje doet dan is dat toch prima?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat meerdere mensen die prik alleen nemen voor het vinkje. Het ging toch om de volksgezondheid?
er zijn zelfs mensen die helemaal geen prik nemen, wat vind je daarvan?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Blijf het bijzonder vinden dat meerdere mensen die prik alleen nemen voor het vinkje. Het ging toch om de volksgezondheid?
Ik was vanmorgen wel energiek, ondanks vroeg opstaanquote:Op maandag 3 januari 2022 15:36 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik heb dat ook, maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat niet gewoon komt doordat ik 2 uur eerder op moest staan de de hele afgelopen week voor die prik
De thuiskappers spinnen er veel zwart garen bij.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kappers nog dicht tot half februari, levensgevaarlijk daar. Je kunt zo een schaar in je halsslagader krijgen.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Kappers nog dicht tot half februari, levensgevaarlijk daar. Je kunt zo een schaar in je halsslagader krijgen.
Eigen gedachte of daadwerkelijk bevestigd?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Straks allemaal gewonden doordat mensen struikelen over losliggende stenen, afstapjes of tegen lantaarnpalen lopen, omdat het haar voor de ogen hing. Echt levensgevaarlijk dit.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ja, maar dat zijn mensen die er al twee hebben. Die doen het al voor de volksgezondheid, maar dat betekent niet dat ze het niet verder goed kunnen/mogen plannen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Iets met langere werking lijkt me gepaster.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Effe wat coke cola tot je nemen
pep?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Iets met langere werking lijkt me gepaster.
haha, sorry hoor, maar je gaat toch niet iets in laten spuiten als je dat alleen doet om nog mee te mogen doen aan de maatschappij.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef Questular het volgende:
[..]
Bepalen de mensen zelf niet waarom ze het vaccin pakken? Als iemand het puur voor dat vinkje doet dan is dat toch prima?
Is die 90% van de mensen die gevaccineerd zijn of 90% van de bevolking die in aanmerking komt?quote:
Ik heb gisteren de booster gehaald en pas vandaag voel ik me er niet echt geweldig door. Gisteren alleen een beetje moe en hoofdpijn. Nu alsof ik de griep heb.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was vanmorgen wel energiek, ondanks vroeg opstaan![]()
Nu rillerig en heel duf.
2 weken geleden had ik hetzelfde bij de booster. Ik kakte gigantisch in rond het avonduur. Had ook steeds rillingen en ik had het koud 🤣🤣quote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ik val bijna om na mijn pfizer van vanmorgen, kak steeds verder in.
90% die daarvoor in aanmerking komt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is die 90% van de mensen die gevaccineerd zijn of 90% van de bevolking die in aanmerking komt?
Dat is ook wel een goede vraag inderdaad. In Israël heeft een miljoen mensen van de gevaccineerde mensen de derde prik niet meer genomen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Is die 90% van de mensen die gevaccineerd zijn of 90% van de bevolking die in aanmerking komt?
Het houdt maar niet op met die running gag.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef 4-elements het volgende:
Over 2 weken weten we vast meer... Het worden 2 cruciale weken... We doen dit samen... Hou vol!
Waarom niet? Als de enige bijwerking verder is dat je minder kans hebt om het te verspreiden en nog minder om in het ziekenhuis te komen, prima toch.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef mir1986 het volgende:
[..]
haha, sorry hoor, maar je gaat toch niet iets in laten spuiten als je dat alleen doet om nog mee te mogen doen aan de maatschappij.
Moderna?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de booster gehaald en pas vandaag voel ik me er niet echt geweldig door. Gisteren alleen een beetje moe en hoofdpijn. Nu alsof ik de griep heb.
Ik gok het eerste, anders moet je mensen boosteren die nog geen eerste prik gehad hebben.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Waarom niet? Je hebt ook genoeg mensen die zich niet laten vaccineren vanwege de meest wilde theorieën, dat is ook hun goed recht.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef mir1986 het volgende:
[..]
haha, sorry hoor, maar je gaat toch niet iets in laten spuiten als je dat alleen doet om nog mee te mogen doen aan de maatschappij.
Geld van de overheid krijgen en ook nog eens bijklussenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:39 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De thuiskappers spinnen er veel zwart garen bij.
Maar binnen nietquote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef DonDruiper het volgende:
Maatregelen zijn buiten proportioneel.
Ik ben begonnen met 2 prikken te halen om mijn steentje bij te dragen voor het gezamelijke doel met als bijvangst zelfs ook wat extra bescherming.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:38 schreef mir1986 het volgende:
[..]
Ik weet voldoende, lockdown wordt met 2-3 weken verlengd.quote:
Dat is bijzonder. De vaccinatiegraad voor twee prikken is nog niet eens 90%, die zit op 85,9%?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
90% die daarvoor in aanmerking komt.
Heb het idee dat de plaat van het kabinet al 2 jaar blijft hangen...quote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Het houdt maar niet op met die running gag.
De 3 weken is in elk geval weer gereduceerd tot 2
Ik gok dat ze de lockdown nog vol houden tot 2g geregeld is.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:43 schreef _serial_ het volgende:
Ik gok dat ze de lockdown nog willen volhouden tot 80% een booster gehaald heeft.
Maar spreek dat dan ook uit.
Lockdown ohne ende dusquote:Op maandag 3 januari 2022 15:43 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat is bijzonder. De vaccinatiegraad voor twee prikken is nog niet eens 90%, die zit op 85,9%?
Mond houden en belasting betalen jij.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef DonDruiper het volgende:
OMT en kabinet zitten echt zorgwekkend diep in de angst.
Dit is gewoon niet gezond. Maatregelen zijn buiten proportioneel.
Ojee, wat staat me nog te wachtenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik heb gisteren de booster gehaald en pas vandaag voel ik me er niet echt geweldig door. Gisteren alleen een beetje moe en hoofdpijn. Nu alsof ik de griep heb.
Dat ze dat maar snel regelen dan. Maar het ziet er niet naar uit dat dat hier uberhaupt door de Kamer komt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:43 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Ik gok dat ze de lockdown nog vol houden tot 2g geregeld is.
Lekker man, 3 prikken per jaar de komende jarenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef nostra het volgende:
Frankrijk naar 4 maanden geldigheid zonder booster. Al die individuele regels die per dag wijzigen.
Ik boek wel weer (zucht) een zomervakantie in eigen land. Ik heb al niet eens meer zin om met al die tyfus regels op reis te gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef nostra het volgende:
Frankrijk naar 4 maanden geldigheid zonder booster. Al die individuele regels die per dag wijzigen.
Het zit ons ook niet mee he..quote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef Johannes788 het volgende:
Nu lockdown verlengen is onverdedigbaar. Het manke bange schaapje van Europ. Dat zijn we. Nederland.
Wij feliciteren Jaap van Dissel met het kampioenschap.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Ik weet voldoende, lockdown wordt met 2-3 weken verlengd.
Allemaal gebaseerd op omicron paniek.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef nostra het volgende:
EZELTJE>>>PRIKJE.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Lekker man, 3 prikken per jaar de komende jaren
Dit jaar 3 keer naar Italië geweest. Was heerlijk en ging prima.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik boek wel weer (zucht) een zomervakantie in eigen land. Ik heb al niet eens meer zin om met al die tyfus regels op reis te gaan.
Maar er heeft wel weer iemand een leuk stukje met een kekke kop kunnen maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat AD begrijpt echt niks van de instroom en uitstroomcijfers op maandag. Noemen het zelfs mogelijk een feestdageneffect
ik vind 60% al heel veelquote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef GemMagic het volgende:
Die 90% boosters gaan ze niet halen zonder verdere dwang, dus dat wordt 2G gedurende 12 maanden per jaar.
Zullen we ze uitnodigen voor het FOK!OMT overleg? Dan komen er wellicht eens zinnige nieuwsberichten in het AD.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Dat AD begrijpt echt niks van de instroom en uitstroomcijfers op maandag. Noemen het zelfs mogelijk een feestdageneffect
Niet voor niets is het 'De krant van bang Nederland'quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Flevoland is hartstikke mooi en je kan dan zelfs een dagje uit naar Urk doen!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik boek wel weer (zucht) een zomervakantie in eigen land. Ik heb al niet eens meer zin om met al die tyfus regels op reis te gaan.
Dit is misdadig. Angst zaaien.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Morgen weer -100 en dan is het weer een lichte daling.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Echt bizar dit. Doen ze dat nou moedwillig, of snappen ze het echt niet?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naar de outlet bij Batavia.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:46 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Gewoon doen. Flevoland is hartstikke mooi en je kan dan zelfs een dagje uit naar Urk doen!
Liebe Gott im Himmel, dat is tabbloid niveau pulp.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef Oliver23 het volgende:
[ afbeelding ]
is eerder drang dan paniek denk ikquote:Op maandag 3 januari 2022 15:45 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Allemaal gebaseerd op omicron paniek.
+1 voor dit heerlijke sarcasme.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:40 schreef chratnox het volgende:
[..]
Tegenwoordig is het daar alleen nog maar belangrijk of het online scoort. Wat het online goed doet, komt ook prominent in de krant. Heb je nieuws over een serieus onderwerp maar is dat niet sexy genoeg? Dan komt het ergens achterin de krant terecht.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zullen we ze uitnodigen voor het FOK!OMT overleg? Dan komen er wellicht eens zinnige nieuwsberichten in het AD.
Dus mensen die in geen enkele risicogroep zitten moeten straks 3 keer per jaar een prik gaan halen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:44 schreef nostra het volgende:
Jep.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef DonDruiper het volgende:
Is er veel verschil dan met maart 2022 ? De lockdown is zelfs strenger.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:49 schreef DonDruiper het volgende:
Als omicron de wuhan variant zou zijn, leefden we nog net zo zoals in 2019.
Ik heb het onderhand helemaal gehad met dit beleid. Ik ga van Pro naar Wappie op deze manier.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:41 schreef DonDruiper het volgende:
1 grote poppenkast.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:50 schreef chratnox het volgende:
Haha, persco afgelopen. De Jonge doet netjes zijn mondkapje weer op, Arie Slob denkt: Joeeee, en loopt zo gewoon weer weg.
Heerlijk
Ik vrees dat we voorlopig geen kerstkoren meer gaan zien op straat.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef capricia het volgende:
Lekker man. De basisscholen open.
Wat zal er met de verspreiding van Omikron gebeuren?
Ik ook. Ik ben een gevaccineerde wappie. Zijn daar al woorden voor? Een Vappie!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb het onderhand helemaal gehad met dit beleid. Ik ga van Pro naar Wappie op deze manier.
Sowieso moet iedereen eerst langs het Fok!OMT voordat er een publicatie mag plaatsvinden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zullen we ze uitnodigen voor het FOK!OMT overleg? Dan komen er wellicht eens zinnige nieuwsberichten in het AD.
Echt? Fijn joh, om de vier maanden een prik halen. Bizar, ik hoop dat steeds meer mensen niet meer mee gaan doen aan deze poppenkast.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef zalkc het volgende:
Heeft iemand dat laatste stuk meegekregen dat de booster noodzakelijk wordt voor het CTB vanaf 1 februari
Die zal explosief toenemen, waardoor we volgens het OMT en het kabinet nog tot na de zomer in lockdown zittenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef capricia het volgende:
We gaan door naar de paashazen..en het eieren zoeken.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vrees dat we voorlopig geen kerstkoren meer gaan zien op straat.
Voor reizen was dat al bekend. Voor toegang in Nederland is het een beetje theoretische exercitie momenteelquote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef zalkc het volgende:
Heeft iemand dat laatste stuk meegekregen dat de booster noodzakelijk wordt voor het CTB vanaf 1 februari
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Al die onbeschermde kinderen dicht op elkaar. Met 0 extra aandacht voor ventilatie.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die zal explosief toenemen, waardoor we volgens het OMT en het kabinet nog tot na de zomer in lockdown zitten![]()
Eieren zoeken, en paashaas schoppen, doe je in kleine groepjesquote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan door naar de paashazen..en het eieren zoeken.
Nouja, als deze booster nu meegenomen wordt is 't geen rare gedachte te denken dat dit bij iedere booster gaat gebeuren. Naast dat je dan mee moet doen moet je ook nog op tijd de kans krijgen. Moet je voorstellen dat bij 2G je toegang ergens ineens afhankelijk is van of de overheid opschiet met vaccineren.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor reizen was dat al bekend. Voor toegang in Nederland is het een beetje theoretische exercitie momenteel
Moedwillig toch. Waardeloze clickbait chasende "journalisten". AD is net zo pauper als de telegraaf en vanaf het begin al aan het angstzaaien.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt bizar dit. Doen ze dat nou moedwillig, of snappen ze het echt niet?
Straks al die kinderen long covid of nog ergerquote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die onbeschermde kinderen dicht op elkaar. Met 0 extra aandacht voor ventilatie.
Succes gegarandeerd.
Laat maar dominant worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef capricia het volgende:
Netjes hoor, steeds meer grijpen wij de macht. Binnenkort in de talkshows.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ twitter ]
FOK OMT! komt in actie
@:serial
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
overbrugging naar wat?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef RipCity het volgende:
Oh het is geen #oppepprik maar een #overbruggingsprik nu
Overbrugginsprik, daarna volgt weer overbrugginsprik in april/meiquote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef RipCity het volgende:
Oh het is geen #oppepprik maar een #overbruggingsprik nu
Ik gok dat de besmettelijkheid van omikron latere boosters overbodig zal maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus mensen die in geen enkele risicogroep zitten moeten straks 3 keer per jaar een prik gaan halen.
En blijkbaar is het merendeel het er over eens dat dit een normale zaak is.
Pasen valt laat dit jaar, nog langer binnen zitten.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan door naar de paashazen..en het eieren zoeken.
helaas draait bijna de gehele pers op clickbait, het valt niet mee die concurrentiequote:Op maandag 3 januari 2022 15:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Moedwillig toch. Waardeloze clickbait chasende "journalisten". AD is net zo pauper als de telegraaf en vanaf het begin al aan het angstzaaien.
En dan wel gewoon via Skype/Teams etc aanschuiven. Laten zien dat je ook gewoon je zegje kan doen op afstand.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:55 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Netjes hoor, steeds meer grijpen wij de macht. Binnenkort in de talkshows.
De minister liep er ook op vooruit dat in het tweede kwartaal van dit jaar een nieuwe prikronde wordt opgezet, omdat er dan vaccinaties beschikbaar zijn die zich beter weren tegen nieuwe varianten, zoals omikron. De booster is in dat licht ‘een middel om de tijd te overbruggen'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |