Ik vrees dat we voorlopig geen kerstkoren meer gaan zien op straat.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef capricia het volgende:
Lekker man. De basisscholen open.
Wat zal er met de verspreiding van Omikron gebeuren?
Ik ook. Ik ben een gevaccineerde wappie. Zijn daar al woorden voor? Een Vappie!quote:Op maandag 3 januari 2022 15:50 schreef halfway het volgende:
[..]
Ik heb het onderhand helemaal gehad met dit beleid. Ik ga van Pro naar Wappie op deze manier.
Sowieso moet iedereen eerst langs het Fok!OMT voordat er een publicatie mag plaatsvinden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zullen we ze uitnodigen voor het FOK!OMT overleg? Dan komen er wellicht eens zinnige nieuwsberichten in het AD.
Echt? Fijn joh, om de vier maanden een prik halen. Bizar, ik hoop dat steeds meer mensen niet meer mee gaan doen aan deze poppenkast.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef zalkc het volgende:
Heeft iemand dat laatste stuk meegekregen dat de booster noodzakelijk wordt voor het CTB vanaf 1 februari
Die zal explosief toenemen, waardoor we volgens het OMT en het kabinet nog tot na de zomer in lockdown zittenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef capricia het volgende:
We gaan door naar de paashazen..en het eieren zoeken.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef zalkc het volgende:
[..]
Ik vrees dat we voorlopig geen kerstkoren meer gaan zien op straat.
Voor reizen was dat al bekend. Voor toegang in Nederland is het een beetje theoretische exercitie momenteelquote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef zalkc het volgende:
Heeft iemand dat laatste stuk meegekregen dat de booster noodzakelijk wordt voor het CTB vanaf 1 februari
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:46 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Zullen we ze uitnodigen voor het FOK!OMT overleg? Dan komen er wellicht eens zinnige nieuwsberichten in het AD.
Al die onbeschermde kinderen dicht op elkaar. Met 0 extra aandacht voor ventilatie.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Die zal explosief toenemen, waardoor we volgens het OMT en het kabinet nog tot na de zomer in lockdown zitten![]()
Eieren zoeken, en paashaas schoppen, doe je in kleine groepjesquote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan door naar de paashazen..en het eieren zoeken.
Nouja, als deze booster nu meegenomen wordt is 't geen rare gedachte te denken dat dit bij iedere booster gaat gebeuren. Naast dat je dan mee moet doen moet je ook nog op tijd de kans krijgen. Moet je voorstellen dat bij 2G je toegang ergens ineens afhankelijk is van of de overheid opschiet met vaccineren.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:53 schreef Tijn het volgende:
[..]
Voor reizen was dat al bekend. Voor toegang in Nederland is het een beetje theoretische exercitie momenteel
Moedwillig toch. Waardeloze clickbait chasende "journalisten". AD is net zo pauper als de telegraaf en vanaf het begin al aan het angstzaaien.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:47 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Echt bizar dit. Doen ze dat nou moedwillig, of snappen ze het echt niet?
Straks al die kinderen long covid of nog ergerquote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef capricia het volgende:
[..]
Al die onbeschermde kinderen dicht op elkaar. Met 0 extra aandacht voor ventilatie.
Succes gegarandeerd.
Laat maar dominant worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:51 schreef capricia het volgende:
Netjes hoor, steeds meer grijpen wij de macht. Binnenkort in de talkshows.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
[ twitter ]
FOK OMT! komt in actie
@:serial
@:Zipportal
@:Lenny_Leonard
overbrugging naar wat?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef RipCity het volgende:
Oh het is geen #oppepprik maar een #overbruggingsprik nu
Overbrugginsprik, daarna volgt weer overbrugginsprik in april/meiquote:Op maandag 3 januari 2022 15:54 schreef RipCity het volgende:
Oh het is geen #oppepprik maar een #overbruggingsprik nu
Ik gok dat de besmettelijkheid van omikron latere boosters overbodig zal maken.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Dus mensen die in geen enkele risicogroep zitten moeten straks 3 keer per jaar een prik gaan halen.
En blijkbaar is het merendeel het er over eens dat dit een normale zaak is.
Pasen valt laat dit jaar, nog langer binnen zitten.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:52 schreef capricia het volgende:
[..]
We gaan door naar de paashazen..en het eieren zoeken.
helaas draait bijna de gehele pers op clickbait, het valt niet mee die concurrentiequote:Op maandag 3 januari 2022 15:55 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Moedwillig toch. Waardeloze clickbait chasende "journalisten". AD is net zo pauper als de telegraaf en vanaf het begin al aan het angstzaaien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |