Hugo de Jonge: ''Nog steeds veel onzekerheid binnen OMT over Omikron. Over een aantal weken zullen we meer weten over deze onzekerheden''quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Einde van de week is 60% van alle 18+ geboosterd.''
Nee nee.quote:
Jij bent quotes en voorspellingen van Hugo aan het sparen zodat we die over een maand lekker op de weegschaal kunnen leggen?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
8.4 miljoen ongeveerquote:Op maandag 3 januari 2022 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo, dat is snel. Hoeveel procent is dat nu eigenlijk dan?
Bijna 18% van de bevolking, of 20% van iedereen boven de 12 volgens https://coronabeeld.nl/quote:Op maandag 3 januari 2022 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo, dat is snel. Hoeveel procent is dat nu eigenlijk dan?
Ik snap hem niet...quote:Op maandag 3 januari 2022 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een tuimelduif.
Vraag maar aan Hannibal Lecter.
Nee, dan is het Ernst.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Questular het volgende:
Nog even schijten op Hugo kinders, dadelijk kan het niet meer!
Zullen we dat echt halen? Ik heb het idee dat de opkomst lager is dan bij de eerdere twee prikken. Niet dat mensen er onwelwillend tegenover staan, maar wel veel nog 'even wachten'.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
En dagelijks het aantal geplaatste kozijnen twitteren.quote:
Ik vermoed, dat na die stijging weer een daling gaat volgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''
En eind van de week 60? Maar dan 18+. En ik moet mijn afspraak nog maken...quote:Op maandag 3 januari 2022 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijna 18% van de bevolking, of 20% van iedereen boven de 12 volgens https://coronabeeld.nl/
En de rest moet natuurlijk oppassen dat ze niet op de IC terecht komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
18
De rest kan moddervet worden.
Teringlijers.
Ja ja!quote:
Ja, net als vorig jaar. Scholen open, maar de rest langer dicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vermoed toch dat dit een ruilmiddel zal zijn voor een langere lockdown voor alles wat volwassenen (eventueel) raakt.
Zoals DE HOEREN bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Waarom richt het OMT-overleg zich vandaag alleen op de scholen blijkbaar en wordt niet meteen alles onder de loep genomen?
lijkt me prima als ouder.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar. Scholen open, maar de rest langer dicht.
Ik ben vooral blij voor de jeugd die weer naar school kan. En dan graag het schooljaar verder zonder gedoe door.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Heb er precies niets aan, maar blij voor de ouders.
Tsjah. Eerst was het zo dat Pfizer aangaf minimaal 6 maanden te wachten tot de booster. Dan ga ik me nu niet haasten 5 maanden na prik 2 terwijl ik nog tijd heb tot het verlopen van het vinkje en ik alleen maar zorg dat het volgende vinkje ook eerder verloopt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zullen we dat echt halen? Ik heb het idee dat de opkomst lager was is dan bij de eerdere twee prikken. Niet dat mensen er onwelwillend tegenover staan, maar wel veel nog 'even wachten'.
Meesteres misschien, close enough?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, een prostituee kan je toch ook zien als een soort lerares?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |