Ja ja!quote:
Ja, net als vorig jaar. Scholen open, maar de rest langer dicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vermoed toch dat dit een ruilmiddel zal zijn voor een langere lockdown voor alles wat volwassenen (eventueel) raakt.
Zoals DE HOEREN bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Waarom richt het OMT-overleg zich vandaag alleen op de scholen blijkbaar en wordt niet meteen alles onder de loep genomen?
lijkt me prima als ouder.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar. Scholen open, maar de rest langer dicht.
Ik ben vooral blij voor de jeugd die weer naar school kan. En dan graag het schooljaar verder zonder gedoe door.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Heb er precies niets aan, maar blij voor de ouders.
Tsjah. Eerst was het zo dat Pfizer aangaf minimaal 6 maanden te wachten tot de booster. Dan ga ik me nu niet haasten 5 maanden na prik 2 terwijl ik nog tijd heb tot het verlopen van het vinkje en ik alleen maar zorg dat het volgende vinkje ook eerder verloopt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zullen we dat echt halen? Ik heb het idee dat de opkomst lager was is dan bij de eerdere twee prikken. Niet dat mensen er onwelwillend tegenover staan, maar wel veel nog 'even wachten'.
Meesteres misschien, close enough?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, een prostituee kan je toch ook zien als een soort lerares?
was wel de te verwachten eerste stap dus goed dat die gezet isquote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Heb er precies niets aan, maar blij voor de ouders.
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef zalkc het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verse OMT modellen (en dan niet Koopmans in badpak)
Dit is gewoon een compromis. Bepaalde belangengroepen willen de scholen open, andere belangengroepen willen ze dicht en dan krijg je dus iets in het midden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens. geen onderscheid. Op MBO en HBO waren al meer maatregelen dan VO en PO van kracht.
Snap niet dat ineens een probleem is.
Valt onder hoger, volwassenen, onderwijsquote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef byah het volgende:
Hoe zit het met beroepsmatig onderwijs, cursus e.d.?
Heb je tien minuten geleden ook gevraagd? Vraag het je onderwijsinstellingquote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef byah het volgende:
Hoe zit het met beroepsmatig onderwijs, cursus e.d.?
Effe wat coke cola tot je nemenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ik val bijna om na mijn pfizer van vanmorgen, kak steeds verder in.
Weet je dat zeker? Een cursus MS Word ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
Valt onder hoger, volwassenen, onderwijs
Ik heb dat ook, maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat niet gewoon komt doordat ik 2 uur eerder op moest staan de de hele afgelopen week voor die prikquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ik val bijna om na mijn pfizer van vanmorgen, kak steeds verder in.
Er is voorlopig gezegd dat dit zo blijft tot het weegmoment, hopelijk gaan ze dan wel normaal open met dezelfde beperkingen als voor de lockdown (thuistesten, mondkapjes) - langer lijkt mij eerlijk gezegd ook niet wenselijkquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
Persoonlijk wel blij uiteraard, al had mbo/hbo/wo ook gewoon weer open gemoeten. Dit kan zich ook weer tijden gaan rekken nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |