SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
De kers op de taart voor Slob. Hij sluit zijn laatste ministeriële taken af met nog wat extra puinhoop op het spoor van vernieling.Put these foolish ambitions to rest.![]()
Scholen open
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Gemixte gevoelens hier. Opening van po en vo heel belangrijk. Maar zeker het mbo had ook gemoeten.zie email 27 oktober![]()
Ik ben blij dat we geen groepen wegzetten op basis van leeftijd.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:22 schreef Oliver23 het volgende:
De jeugd mag dus ook weer in de avond sporten
Oh, wacht..."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Waar komt deze persco ineens vandaan?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Tot het weegmoment in elk geval.quote:wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
We kijken naar de landen om eens heen met betrekking tot Omicron volgens Hugo.
Einde lockdown dus, lekker gewerkt jongens.![]()
![]()
De leugen regeert.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Einde lockdown dus, lekker gewerkt jongens.zie email 27 oktober![]()
Angrybirdquote:Op maandag 3 januari 2022 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Hugo doet me altijd aan een soort vogel denken. Maar weet zo niet welke soort.![]()
Haha opvallend idd. Waar de horeca gewoon open is.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:25 schreef Pistolero het volgende:
Einde lockdown dus, lekker gewerkt jongens.Where law ends, tyrrany begins.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Hugo doet me altijd aan een soort vogel denken. Maar weet zo niet welke soort.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
https://www.theguardian.c(...)nd-nhs-data-suggestsquote:Lockdown hobbies led to thousands of injuries in England, NHS data suggests
Popular lockdown pursuits such as cooking, DIY and buying pets led to thousands of people needing hospital care for injuries, figures suggest.
Analysis of hospital admissions in England by the PA Media news agency showed that thousands were treated for injuries sustained as a result of activities that surged in popularity as people were confined to their homes.
The data from NHS Digital for 2020-21 showed that more than 5,600 people attended hospital after coming into contact with a powered hand-tool, and more than 2,700 were admitted after an accident with a non-powered hand-tool such as a hammer or a saw.
Figures also showed that 349 people were admitted after injuring themselves with lawnmowers. More than 5,300 people were admitted after falling from playground equipment, with the average age of patients being nine and a half years.
However, some parents and grandparents were involved as well, with dozens of people over the age of 30 admitted after falling from playground equipment, including eight people over the age of 90.
Data showed that 962 people were treated in hospital for injuries sustained while climbing trees.
Lockdowns also triggered a “pet baby boom” with data from the Pet Food Manufacturers’ Association in March showing that 3.2m households in the UK had acquired a pet since the start of the pandemic.
These new animals did not always bring joy, however, as 7,386 people were admitted to English hospitals after being bitten or struck by a dog, along with 47 people suffering a rat bite, and 60 people who had come into contact with a venomous spider. Four people were admitted after coming into contact with a scorpion.
Many people turned their hand to improving their cooking skills, and admissions data showed that 2,243 needed to be admitted after coming into contact with hot drinks, food, fats and cooking oils.
Although many were grateful for the sunny weather in the first lockdown, 153 people were admitted to hospital with sunburn.
The figures only include people who were admitted to hospital, and many more injuries would have been dealt with by A&E doctors and GPs. The figures for most accidents and injuries were lower than in previous years as people generally spent more time indoors.are we infinite or am I alone![]()
Lekker, de scholen weer open."People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"![]()
Eens. geen onderscheid. Op MBO en HBO waren al meer maatregelen dan VO en PO van kracht.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:25 schreef trein2000 het volgende:
Gemixte gevoelens hier. Opening van po en vo heel belangrijk. Maar zeker het mbo had ook gemoeten.
Snap niet dat ineens een probleem is.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''![]()
Alleen voor 50+quote:Op maandag 3 januari 2022 15:25 schreef Oriente het volgende:
Wat lees ik? Gaan de sportscholen open?
Ik kijk niet naar de persco![]()
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Trein poste toen het topic al gesloten was, vol door de stootblokken geramd.![]()
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ga lekker tinyhouses regelen Hugoquote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''![]()
Dat is net z'n uitspraak als alle landen in Europa zullen in lockdown gaan.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Volgens mij mag dat, om dezelfde reden dat kantoorwerk ook mag.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:22 schreef byah het volgende:
Hoe zit het met beroepsmatige cursussen etc?![]()
Weet hij ook de lotto cijfers van deze maand?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''Zuiger van het FOK!-OMT![]()
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''
Lockdown de rest van de winter.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Sommige mensen geloven waarzeggers met een glazen bol.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Een teringlijsterquote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee, die niet. Meer met een kleiner snaveltje.![]()
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Haha, nee, die niet. Meer met een kleiner snaveltje.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!![]()
Wat is de leeftijdsgrens voor buiten sporten tot 20u?“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
![]()
Dit is dan wel weer erg netjes, 1.7 miljoen prikken gepland deze week.
Vorige week waren het er uit mijn hoofd 1.3 miljoen.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Alleen buiten dus? Zuchtquote:Op maandag 3 januari 2022 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is de leeftijdsgrens voor buiten sporten tot 20u?![]()
18-quote:Op maandag 3 januari 2022 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is de leeftijdsgrens voor buiten sporten tot 20u?wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
18quote:Op maandag 3 januari 2022 15:27 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is de leeftijdsgrens voor buiten sporten tot 20u?
De rest kan moddervet worden.
Teringlijers.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Ze varen de hele tijd op de modellen van het OMT, dat is nu niet opeens anders.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:27 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sommige mensen geloven waarzeggers met een glazen bol.![]()
Staat ook elke dag een aardige rij.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef _serial_ het volgende:
[ twitter ]
Dit is dan wel weer erg netjes, 1.7 miljoen prikken gepland deze week.
Vorige week waren het er uit mijn hoofd 1.3 miljoen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Zo, dat is snel. Hoeveel procent is dat nu eigenlijk dan?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Einde van de week is 60% van alle 18+ geboosterd.''![]()
Doe maarquote:Op maandag 3 januari 2022 15:27 schreef D_A het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Lockdown de rest van de winter.![]()
![]()
Een tuimelduif.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:24 schreef bloodymary1 het volgende:
Hugo doet me altijd aan een soort vogel denken. Maar weet zo niet welke soort.
Vraag maar aan Hannibal Lecter.'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016![]()
Ik twijfelquote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Einde van de week is 60% van alle 18+ geboosterd.''
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Hugo de Jonge: ''Nog steeds veel onzekerheid binnen OMT over Omikron. Over een aantal weken zullen we meer weten over deze onzekerheden''quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
Nee nee.quote:[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Geen leeftijdsdiscriminatie binnen de groep 'jongeren'
Gewoon tot 26 jaar
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Jij bent quotes en voorspellingen van Hugo aan het sparen zodat we die over een maand lekker op de weegschaal kunnen leggen?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
![]()
8.4 miljoen ongeveerquote:Op maandag 3 januari 2022 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo, dat is snel. Hoeveel procent is dat nu eigenlijk dan?
Met deze week 1.75 miljoen erbij kom ik op 5.2 miljoen uit, misschien moet ik de 1.5 van afgelopen week nog meenemen dan kom je in de buurt op 6.7miljoenJahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Bijna 18% van de bevolking, of 20% van iedereen boven de 12 volgens https://coronabeeld.nl/quote:Op maandag 3 januari 2022 15:29 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Zo, dat is snel. Hoeveel procent is dat nu eigenlijk dan?![]()
Ik snap hem niet...quote:Op maandag 3 januari 2022 15:29 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Een tuimelduif.
Vraag maar aan Hannibal Lecter.![]()
![]()
Nee, dan is het Ernst.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Questular het volgende:
Nog even schijten op Hugo kinders, dadelijk kan het niet meer!![]()
Zullen we dat echt halen? Ik heb het idee dat de opkomst lager is dan bij de eerdere twee prikken. Niet dat mensen er onwelwillend tegenover staan, maar wel veel nog 'even wachten'.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef Oliver23 het volgende:
En dagelijks het aantal geplaatste kozijnen twitteren.quote:'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Ik vermoed, dat na die stijging weer een daling gaat volgen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef Oliver23 het volgende:
Hugo de Jonge: ''Ziekenhuiscijfers zullen nog eventjes dalen en komen daarna op een plateau terecht. Daarna zullen ze stijgen''
Wie wil me aanraken?![]()
En eind van de week 60? Maar dan 18+. En ik moet mijn afspraak nog maken...quote:Op maandag 3 januari 2022 15:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bijna 18% van de bevolking, of 20% van iedereen boven de 12 volgens https://coronabeeld.nl/![]()
En de rest moet natuurlijk oppassen dat ze niet op de IC terecht komen.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:28 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
18
De rest kan moddervet worden.
Teringlijers.![]()
Ik vermoed toch dat dit een ruilmiddel zal zijn voor een langere lockdown voor alles wat volwassenen (eventueel) raakt.“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”![]()
Ja ja!quote:
Nee ok, winkels mogen wel open hoor. Zolang op afstand werken maar sterk geadviseerd blijft deze winter![]()
![]()
Ja, net als vorig jaar. Scholen open, maar de rest langer dicht.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Jor_Dii het volgende:
Ik vermoed toch dat dit een ruilmiddel zal zijn voor een langere lockdown voor alles wat volwassenen (eventueel) raakt.![]()
Zoals DE HOEREN bijvoorbeeld.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:11 schreef Caland het volgende:
Waarom richt het OMT-overleg zich vandaag alleen op de scholen blijkbaar en wordt niet meteen alles onder de loep genomen?![]()
lijkt me prima als ouder.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ja, net als vorig jaar. Scholen open, maar de rest langer dicht.![]()
Ik ben vooral blij voor de jeugd die weer naar school kan. En dan graag het schooljaar verder zonder gedoe door.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Heb er precies niets aan, maar blij voor de ouders.And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
![]()
Ben wel benieuwd naar de verse OMT modellen (en dan niet Koopmans in badpak)Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
Moest nog even aan een post van @Wirelessmouse denken over het blijven hangen in de “kan niet” mode. Dat gaat nog wel ff blijven als ik dat zo even tussen de regels doorlees.Where law ends, tyrrany begins.![]()
Wat ik zo om me heen hoor wil niet eens 60% geboosterd worden.quote:
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
Tsjah. Eerst was het zo dat Pfizer aangaf minimaal 6 maanden te wachten tot de booster. Dan ga ik me nu niet haasten 5 maanden na prik 2 terwijl ik nog tijd heb tot het verlopen van het vinkje en ik alleen maar zorg dat het volgende vinkje ook eerder verloopt.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:31 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Zullen we dat echt halen? Ik heb het idee dat de opkomst lager was is dan bij de eerdere twee prikken. Niet dat mensen er onwelwillend tegenover staan, maar wel veel nog 'even wachten'."Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life![]()
Meesteres misschien, close enough?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Precies, een prostituee kan je toch ook zien als een soort lerares?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
was wel de te verwachten eerste stap dus goed dat die gezet isquote:Op maandag 3 januari 2022 15:32 schreef Simmertje het volgende:
Heb er precies niets aan, maar blij voor de ouders.![]()
Ik val bijna om na mijn pfizer van vanmorgen, kak steeds verder in.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way![]()
quote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef zalkc het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verse OMT modellen (en dan niet Koopmans in badpak)![]()
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
1947-2016![]()
Dit is gewoon een compromis. Bepaalde belangengroepen willen de scholen open, andere belangengroepen willen ze dicht en dan krijg je dus iets in het midden.quote:Op maandag 3 januari 2022 15:26 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Eens. geen onderscheid. Op MBO en HBO waren al meer maatregelen dan VO en PO van kracht.
Snap niet dat ineens een probleem is.
Persoonlijk wel blij uiteraard, al had mbo/hbo/wo ook gewoon weer open gemoeten. Dit kan zich ook weer tijden gaan rekken nu.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)![]()
Valt onder hoger, volwassenen, onderwijsquote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef byah het volgende:
Hoe zit het met beroepsmatig onderwijs, cursus e.d.?Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...![]()
HeHeb je tien minuten geleden ook gevraagd? Vraag het je onderwijsinstellingquote:Op maandag 3 januari 2022 15:34 schreef byah het volgende:
Hoe zit het met beroepsmatig onderwijs, cursus e.d.?Where law ends, tyrrany begins.![]()
Effe wat coke cola tot je nemenquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ik val bijna om na mijn pfizer van vanmorgen, kak steeds verder in.![]()
![]()
Weet je dat zeker? Een cursus MS Word ofzo?quote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef zalkc het volgende:
[..]
Valt onder hoger, volwassenen, onderwijs![]()
Ik heb dat ook, maar ik ben er nog niet helemaal uit of dat niet gewoon komt doordat ik 2 uur eerder op moest staan de de hele afgelopen week voor die prikquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Arizona het volgende:
Ik val bijna om na mijn pfizer van vanmorgen, kak steeds verder in.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Er is voorlopig gezegd dat dit zo blijft tot het weegmoment, hopelijk gaan ze dan wel normaal open met dezelfde beperkingen als voor de lockdown (thuistesten, mondkapjes) - langer lijkt mij eerlijk gezegd ook niet wenselijkquote:Op maandag 3 januari 2022 15:35 schreef Janneke141 het volgende:
Persoonlijk wel blij uiteraard, al had mbo/hbo/wo ook gewoon weer open gemoeten. Dit kan zich ook weer tijden gaan rekken nu.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: