abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203300098
Wat een vervelende situatie Kabuf!

Jongens, wat is zwanger zijn vermoeiend met een zieke aanhankelijke peuter erbij :O al ruim een week nu, hij mag nu echt wel eens beter worden.

Dinsdag naar het ziekenhuis. Ik zou al alleen gaan maar krijg nu ook bericht dat begeleiders niet welkom zijn.

Bijna 30 weken. De tijd gaat zo hard joh :o we hebben nog zo weinig voorbereid (gaan er ook wel van uit dat we eigenlijk alles al hebben), zijn nog geen steek verder qua naam en hebben ook nog geen geboortekaartje
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:12:53 #202
208890 June.
Seriously?
pi_203301271
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef B.ertha het volgende:

Jongens, wat is zwanger zijn vermoeiend met een zieke aanhankelijke peuter erbij :O al ruim een week nu, hij mag nu echt wel eens beter worden.

Dinsdag naar het ziekenhuis. Ik zou al alleen gaan maar krijg nu ook bericht dat begeleiders niet welkom zijn.

Bijna 30 weken. De tijd gaat zo hard joh :o we hebben nog zo weinig voorbereid (gaan er ook wel van uit dat we eigenlijk alles al hebben), zijn nog geen steek verder qua naam en hebben ook nog geen geboortekaartje
Echt pittig, ja.. Kan je man/vriend nog beetje bijspringen?

Hier ook nog weinig voor de baby, want 2e jongen en veel hebben we al. Toch moeten moeten we nu wel een beetje een begin gaan maken, vooral aan de kamer waar straks de oudste naartoe gaat. Mijn bekken is na een paar uur veel fysieks doen echt even op, dan moet ik gaan liggen..

Denk niet dat het veel beter gaat worden komende weken dus misschien wel beter om nu wat te gaan doen.
Shine bright like a diamond.
pi_203301711
quote:

Pfoe, dat is idd heel zwaar. Heb je hulp? Hopelijk is hij toch snel beter nu.

Een tweede jongen klinkt dan best makkelijk. Wij hadden op zich ook wel veel dat opnieuw gebruikt kan worden en ze zal het toch moeten doen met een blauwige muur (teal). Ik moet alleen nog veel kleding op vinted gaan zetten (maar daar word ik telkens een beetje emotioneel van). Voor de rest hebben we een aantal dingen gekocht die ons op basis van de vorige ervaringen wel handig leken :)

Wij hebben met 33.5 week ook nog geen naam die 100% vaststaat of een geboortekaartje :X
Mijn vriend wordt er redelijk moe van. Na maanden is hij helemaal om voor mijn favoriete naam en nu ga ik twijfelen :')
pi_203302115
Ja, mijn man helpt goed mee hoor, maar het blijft pittig. En manlief is ook niet helemaal fit, die hikt tegen migraine aan
pi_203311662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef B.ertha het volgende:
Ja, mijn man helpt goed mee hoor, maar het blijft pittig. En manlief is ook niet helemaal fit, die hikt tegen migraine aan
Al met al dus pittig voor het hele gezin. Nog iemand in de sociale cirkel die wat verlichting zou kunnen bieden? (Schoon)familie? Vrienden?
pi_203311857
quote:

Zo ging het bij ons bij de tweede ook _O- " oh joh alles staat klaar in dozen op zolder, kwestie van uitpakken" we hebben pas vorige week (wk39 :') ) het kamertje afgemaakt. Kaartje hebben we uitgezocht maar staat nog niet helemaal kant en klaar klaar (nog niet helemaal de tekst bepaald ect). Maar het komt wel goed, ben er nu zoveel rustiger onder :D vind het wel relaxed.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203311873
Vandaag mn UD :')

pi_203311952
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag mn UD :')

[ afbeelding ]
Oeh.. spannend. Voel je al iets?
pi_203312170
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Oeh.. spannend. Voel je al iets?
Er gebeurt weinig :') gisteren was het wat onrustig (drukke baby, erg zwaar gevoel down under, maar geen kramp oid), maar nu is het weer helemaal rustig.

Ik ontdekte net dat vandaag ook ons relatiejubileum is (voor het eerst in 11 jaar straaaal vergeten :@ ) dus ik probeer last minute nog even wat leuks te regelen voor vandaag :D
pi_203316932
Was wel een mooi cadeau geweest, maar wie weet vanavond nog :P.

Hier vandaag 39 weken en wij eten straks toevallig pannenkoeken, was daar ook niet zo’n bakerpraatje van met het opwekken van de bevalling? :') :Y)
pi_203317374
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:28 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Was wel een mooi cadeau geweest, maar wie weet vanavond nog :P.

Hier vandaag 39 weken en wij eten straks toevallig pannenkoeken, was daar ook niet zo’n bakerpraatje van met het opwekken van de bevalling? :') :Y)
N=1 voor de pannenkoeken, bevalling van de jongste is enkele uren na de pannenkoeken begonnen ^O^ :Y) :%
pi_203318714
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:09 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
N=1 voor de pannenkoeken, bevalling van de jongste is enkele uren na de pannenkoeken begonnen ^O^ :Y) :%
Het is nu nog rustig, wie weet straks! :P
pi_203318745
Ah shit, had ik nou maar pannenkoeken gegeten :') :D
pi_203319162
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah shit, had ik nou maar pannenkoeken gegeten :') :D
Het kan toch nog?

:Y)

:%
pi_203319290
Hopelijk werken de pannenkoeken :Y)

Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
pi_203320354
Ik kom hier héél voorzichtig om het hoekje kijken en probeer alvast wat mee te lezen 😊

Nog wel eng en spannend enzo…

Maar die misselijkheid geeft een rustiger gevoel dan wanneer die wegblijft 😬 dan voelt het alsof t niet goed zit. Van mij mag t nog wel een paar weken zo blijven ook al vraagt het weer t andere uiterste van mij.
pi_203322466
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef B.ertha het volgende:

Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
Ja herken ik ook, een keer of 8 gehad deze zwangerschap. Duurde een uurtje en was dan ook weer over hier. Ik vond het telkens maar een vaag iets :')

Welkom mini!
pi_203323378
Maagzuur kan doorstralen naar tussen de schouderbladen. In combi met de rest van de omschrijving denk ik daar als eerste aan maar zou het wel even melden bij de verloskundige.

Maagzuur is een bitch trouwens. Bij zwangerschap van L ook de enige echte zwangerschapsklacht geweest en ook nu liggen de rennies alweer in het nachtkastje. Gelukkig alleen last van bij het inslapen en nog maar af en toe een avond maar dat gaat vast weer vaker worden.
pi_203323643
Ik leef op rennies, sowieso voor het slapen en soms ook tijdens de nacht. En gedurende de dag meestal ook wel minstens twee.

Ik ben halverwege het tweede megapak (90 stuks ofzo :') ) inmiddels

Moet zeggen dat ik ook niet echt op eten/drinken let, dat zou best kunnen schelen :P
pi_203324222
Toen ik meerdere rennies per nacht nodig had om een beetje te kunnen slapen kreeg ik gelukkig van de verloskundige de tip dat omeprazol veilig is tijdens de zwangerschap en toen kon ik weer nachten doorslapen.
pi_203324766
Overigens raak je van veel Rennies verstopt ontdekte ik :') dus wellicht is omeprazol prettiger (al moet ik daar altijd een tijdje van "ontwennen" en wordt het maagzuur na het stoppen eerst een tijdje erger voordat het weg gaat.)
pi_203325604
Verstopt raken klinkt niet als een heel goed plan zo aan het einde.
Ik heb de vorige keer niet hoeven afbouwen want na de bevalling waren de maagzuurklachten plotsklaps over. Dusse bevallen helpt ook ;)
  zondag 23 januari 2022 @ 07:20:51 #223
208890 June.
Seriously?
pi_203327304
Ik heb voor mijn zwangerschap al af en toe omeprazol dus nu zeker ook. Eerste zwangerschap moest ik rennies proberen van verloskundige, maar na 5 tabletten nog geen verbetering gelukkig wél omeprazol. Wat een verademing. Dat brandende is zo naar, helemaal als het de slokdarm inkomt.

Nu neem ik 2-3x per week een omeprazol en heb nagenoeg nergens last meer van :o Kan zelfs chocola en citrusvruchten eten haha.
pi_203327730
Sinds de beeb is ingedaald een aantal weken geleden is mn maagzuur een stuk minder *O* dus geen verstoppingen hier :P
pi_203327942
quote:

Klinkt als tekstboek zuurbranden. Als je het s nachts hebt kun je proberen of je dmv kussens iets meer rechtop kunt slapen. Of hoofdeinde schuin zetten
pi_203328444
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik kom hier héél voorzichtig om het hoekje kijken en probeer alvast wat mee te lezen 😊

Nog wel eng en spannend enzo…

Maar die misselijkheid geeft een rustiger gevoel dan wanneer die wegblijft 😬 dan voelt het alsof t niet goed zit. Van mij mag t nog wel een paar weken zo blijven ook al vraagt het weer t andere uiterste van mij.
Herkenbaar wel dit. Ik zit elke keer te hopen op symptomen want die vind ik zo geruststellend. :')
pi_203329026
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 10:24 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Herkenbaar wel dit. Ik zit elke keer te hopen op symptomen want die vind ik zo geruststellend. :')
Fijn dat ik niet alleen ben ;)

En na ieder toiletbezoek doe ik ook toiletpapiertjesonderzoek 🙈

Merk wel dat als ik iets actiever ben op een dag de klachten wat toenemen dan wanneer ik een volledige rustdag heb op de bank met series oid.

De weken kruipen echt voorbij he?

Volgens mij lopen wij aardig gelijk op.
pi_203329320
quote:

Ik herken t ook wel gedeeltelijk.
Het voelt bij mij soms alsof ik een baksteen in mijn maag heb liggen…
Kan soms best zeer doen. En dan is liggen ook het enige wat helpt of een boer idd.

Het komt ook steeds na het eten weer terug.

Hopelijk trekt t snel wat weg bij je.
pi_203329646
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 11:15 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Fijn dat ik niet alleen ben ;)

En na ieder toiletbezoek doe ik ook toiletpapiertjesonderzoek 🙈

Merk wel dat als ik iets actiever ben op een dag de klachten wat toenemen dan wanneer ik een volledige rustdag heb op de bank met series oid.

De weken kruipen echt voorbij he?

Volgens mij lopen wij aardig gelijk op.
Ik had de vorige keer een missed abortion zonder ooit 1 druppel spontaan bloed, dus ik merk dat ik voor bloed eigenlijk niet zo bang ben. Maar de afwezigheid ervan geeft ook niet meer de geruststelling die ik toen wel had.

Symptomen heb ik consequent ‘s avonds meer dan ‘s ochtends op het moment, misschien dat het inderdaad te maken heeft met hoe actief ik ben geweest. Maargoed, ik tik ook morgen pas de 5 weken aan dus het is helemaal niet raar dat ik nauwelijks klachten heb. Alleen die onrust die dat oplevert is wel sip.

Ja aan de ene kant gaat het best snel, aan de andere kant is nog 3 weken tot een echo best lang. :+
pi_203329794
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 12:04 schreef Vaiana het volgende:

[..]
Ik had de vorige keer een missed abortion zonder ooit 1 druppel spontaan bloed, dus ik merk dat ik voor bloed eigenlijk niet zo bang ben. Maar de afwezigheid ervan geeft ook niet meer de geruststelling die ik toen wel had.

Symptomen heb ik consequent ‘s avonds meer dan ‘s ochtends op het moment, misschien dat het inderdaad te maken heeft met hoe actief ik ben geweest. Maargoed, ik tik ook morgen pas de 5 weken aan dus het is helemaal niet raar dat ik nauwelijks klachten heb. Alleen die onrust die dat oplevert is wel sip.

Ja aan de ene kant gaat het best snel, aan de andere kant is nog 3 weken tot een echo best lang. :+
Oh ja dat snap ik. Ja na een miskraam is geen enkele zwangerschap meer onbezorgd ;(

Ik ben morgen ook 5 weken. Gerekend vanuit de 5 daagse cryo die ik teruggeplaatst heb gekregen.

Haha oh nee ik kijk echt de tijd weg 😬
Blij dat ik maandag weer kan werken. Dan gaan de dagen sowieso iets sneller.
pi_203333203
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 12:16 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Oh ja dat snap ik. Ja na een miskraam is geen enkele zwangerschap meer onbezorgd ;(

Ik ben morgen ook 5 weken. Gerekend vanuit de 5 daagse cryo die ik teruggeplaatst heb gekregen.

Haha oh nee ik kijk echt de tijd weg 😬
Blij dat ik maandag weer kan werken. Dan gaan de dagen sowieso iets sneller.
Oeh dan gaan we echt heel erg gelijk op, haha.

Ja aan de ene kant vind ik het minder spannend dan de vorige keer omdat ik nu ervaren heb dat ik daar ook doorheen kom, en ik nu zeker weet dat wij samen zwanger kunnen worden. Aan de andere kant is het totaal niet onbezorgd idd, en zit ik dus echt met smart te wachten op meer symptomen. :')

Ja werken helpt een hoop, dan gaat de tijd zoveel sneller!
pi_203333819
Benieuwd of iemand dit herkent.

Ik heb echt pijn bij mijn maag, net onder het middenrif ofzo. Voelt echt naar en onprettig.
Ik lig nu op de bank maar het trekt niet weg.
Is dit herkenbaar?
Alsof er een baksteen dwarszit. Ben licht misselijk en laat redelijk wat boertjes. Maar die pijn…
Als ik wat drink gaat het even kort weg maar na een paar seconde komt t weer net zo hard terug.
  zondag 23 januari 2022 @ 16:36:42 #233
426379 elamanilo
elämänilo
pi_203334245
De eerste prille weken had ik ook alleen nog echt hele lichte symptomen, vanaf week 6 werd het duidelijker. En dan ook vooral ‘avondmisselijkheid’ ipv ochtendmisselijkheid. Ik voelde me vooral weeiig rond het avondeten en had nergens trek in dan!

Rennies, ik had geen maagzuur, maar zo’n behoefte aan een bepaalde structuur in m’n mond (ik likte zelfs aan de muren) dat ik daarom toch rennies at (die hebben nog de beste structuur die ik kon vinden). Ik heb er nooit constipatie van gehad, terwijl ik, zeker bij de tweeling, echt behoorlijke hoeveelheden weg af… 🙈
  zondag 23 januari 2022 @ 16:38:33 #234
426379 elamanilo
elämänilo
pi_203334298
Mini, echt pijn herken ik niet per se, maar ik herinner me wel een soort strak of trekkend gevoel rondom m’n middenrif/maag.
pi_203334538
Ah godver -O- de kleuter heeft waarschijnlijk corona.. dat gaat vast veel gedoe opleveren met kraamzorg ect :%

Dinsdag was er een plekje voor een test, dan ben ik inmiddels 40.3 wk

Dit is zo zo zo onhandig qua timing :'(
pi_203334618
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah godver -O- de kleuter heeft waarschijnlijk corona.. dat gaat vast veel gedoe opleveren met kraamzorg ect :%

Ohhh nee van alle momenten dat de kleuter het kan krijgen! Wat rot zeg. ;(

quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef elamanilo het volgende:
De eerste prille weken had ik ook alleen nog echt hele lichte symptomen, vanaf week 6 werd het duidelijker. En dan ook vooral ‘avondmisselijkheid’ ipv ochtendmisselijkheid. Ik voelde me vooral weeiig rond het avondeten en had nergens trek in dan!

Rennies, ik had geen maagzuur, maar zo’n behoefte aan een bepaalde structuur in m’n mond (ik likte zelfs aan de muren) dat ik daarom toch rennies at (die hebben nog de beste structuur die ik kon vinden). Ik heb er nooit constipatie van gehad, terwijl ik, zeker bij de tweeling, echt behoorlijke hoeveelheden weg af… 🙈
Aan de muren likken. :D

Ik kan me van de vorige zwangerschap vaag herinneren dat de klachten daar ook niet heel lang onderweg waren voordat het mis ging, plus toen wist ik pas een paar dagen na mijn NOD dat het raak was ipv zoals nu 4 dagen ervoor. Dus ik probeer maar te waarderen dat ik nu nog geen klachten heb, ipv me er druk om maken. :+
pi_203334849
quote:

Ahh wat vervelend! Hoe voel jij je zelf? Gaat dat nog veel gedoe geven met je bevalling an sich, mocht je positief testen?

Vervelend van die buikpijn mini! Ik herken het niet.
Mijn zwangerschap tot nu toe loopt eigenlijk precies zo als mijn vorige, op (af en toe extreme) vermoeidheid na klachtvrij. Maagzuur had ik ook extreem last van afgelopen zwangerschap (volgens mij slikte ik daar lansoprazol voor), maar dat begon pas later. Dus nu op en top genieten van geen brandend maagzuur :D.
pi_203334883
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Ahh wat vervelend! Hoe voel jij je zelf? Gaat dat nog veel gedoe geven met je bevalling an sich, mocht je positief testen?

Vervelend van die buikpijn mini! Ik herken het niet.
Mijn zwangerschap tot nu toe loopt eigenlijk precies zo als mijn vorige, op (af en toe extreme) vermoeidheid na klachtvrij. Maagzuur had ik ook extreem last van afgelopen zwangerschap (volgens mij slikte ik daar lansoprazol voor), maar dat begon pas later. Dus nu op en top genieten van geen brandend maagzuur :D.
Partner en ik hebben nergens last van en zijn ook geboosterd dus hoeven in principe niet eens in quarantaine. Als ik positief test zijn we wel gewoon welkom in het ziekenhuis maar moet het personeel in volle bescherming. En daarna minimale kraamzorg thuis.
pi_203335608
quote:

Oh wat een rotte timing…
pi_203335979
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Partner en ik hebben nergens last van en zijn ook geboosterd dus hoeven in principe niet eens in quarantaine. Als ik positief test zijn we wel gewoon welkom in het ziekenhuis maar moet het personeel in volle bescherming. En daarna minimale kraamzorg thuis.
Voornamelijk rot mbt de kraamzorg dan inderdaad.. hopen op het beste dan maar!
pi_203336062
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Smart_ass het volgende:

[..]
Voornamelijk rot mbt de kraamzorg dan inderdaad.. hopen op het beste dan maar!
En mbt de oppas voor de kleuter bedenk ik me net :X we hadden een heel logeerplan voor tijdens de bevalling mja even kijken of dat nog kan.. :{
pi_203336251
Ja super vervelende timing vooral zeg, als het nou een paar weekjes eerder was geweest!
pi_203337443
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2022 16:16 schreef MiNi1981 het volgende:
Benieuwd of iemand dit herkent.

Ik heb echt pijn bij mijn maag, net onder het middenrif ofzo. Voelt echt naar en onprettig.
Ik lig nu op de bank maar het trekt niet weg.
Is dit herkenbaar?
Alsof er een baksteen dwarszit. Ben licht misselijk en laat redelijk wat boertjes. Maar die pijn…
Als ik wat drink gaat het even kort weg maar na een paar seconde komt t weer net zo hard terug.
Ik! Heb tot ongeveer 16 weken hele erge last van m'n maag gehad.
Het deed echt hele erge zeer en m'n maag was constant opgezet, precies daar onder t middenrif.
Waarschijnlijk toch maagzuur geweest wat niet omhoog kwam maar wel voor veel pijn zorgde in de maag.
Ik heb me toen geholpen met omeprazol, zonder was soms echt geen doen.

Oh nee LDG wat een kut timing ;(
Niks aan te doen helaas, het vliegt nu van alle kanten om de oren.
pi_203338135
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef Flav het volgende:

[..]
Ik! Heb tot ongeveer 16 weken hele erge last van m'n maag gehad.
Het deed echt hele erge zeer en m'n maag was constant opgezet, precies daar onder t middenrif.
Waarschijnlijk toch maagzuur geweest wat niet omhoog kwam maar wel voor veel pijn zorgde in de maag.
Ik heb me toen geholpen met omeprazol, zonder was soms echt geen doen.

Oh nee LDG wat een kut timing ;(
Niks aan te doen helaas, het vliegt nu van alle kanten om de oren.
Dank voor je verhaal. Ik ben bij de huisartsenpost geweest want deed echt te veel pijn.
Heb nu ook Omeprazol gekregen. Even voor 3 dagen aankijken. En als het terugkomt kan ik via de eigen huisarts kijken hoe verder.
Deze huisarts zei idd ook dat t wrs toch iets met maagzuur zal zijn.
pi_203341081
Ik heb vorige week getest en inmiddels de NOD overleefd, dus ik kom ook voorzichtig aanschuiven. O+

Merk dat ik wel vreselijk zenuwachtig ben of het allemaal wel goed zit. Ik had ook twee keer een bruin sliertje bij het afvegen, maar de testen lopen nog op en ik voel me beroerd, dus het zal misschien niet zo erg zijn? Maar word wel heel onzeker van de kleinste dingen. :')

Ik ga straks het ziekenhuis bellen om te bespreken hoe nu verder (ben met een letrozol cyclus zwanger geworden).
  maandag 24 januari 2022 @ 08:21:06 #246
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203341148
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week getest en inmiddels de NOD overleefd, dus ik kom ook voorzichtig aanschuiven. O+

Merk dat ik wel vreselijk zenuwachtig ben of het allemaal wel goed zit. Ik had ook twee keer een bruin sliertje bij het afvegen, maar de testen lopen nog op en ik voel me beroerd, dus het zal misschien niet zo erg zijn? Maar word wel heel onzeker van de kleinste dingen. :')

Ik ga straks het ziekenhuis bellen om te bespreken hoe nu verder (ben met een letrozol cyclus zwanger geworden).
Echt zo leuk O+

Bruin sliertje hoeft niets te betekenen. Kan nog van de innesteling zijn. Had zelf met 6 weken bloedverlies, omdat ik me zorgen maakte mocht ik voor echo maar er was niks aan de hand. Als je je zorgen maakt kan je het altijd bespreken met verloskundige of de gynaecoloog waar je onder behandeling bent (geweest).
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  maandag 24 januari 2022 @ 08:40:38 #247
208890 June.
Seriously?
pi_203341256
quote:

Ja ik weet hoe je je voelt. Ik heb de eerste week rond NOD en daarna enorm veel bloedverlies gehad (zeg maar menstruatie hoeveelheden). En ook dat is goed gekomen, had een week geleden een mooie 20 weken echo O+
pi_203341372
Bedankt voor de geruststellende woorden. O+

Het ziekenhuis zei ook dat het waarschijnlijk geen probleem is, bij zulke kleine hoeveelheden misschien gewoon een bloedvaatje geknapt.
Op 16 februari staat de eerste echo gepland *O*
pi_203341531
quote:

Welkom *O* O+
pi_203341539
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 21:07 schreef MiNi1981 het volgende:

[..]
Dank voor je verhaal. Ik ben bij de huisartsenpost geweest want deed echt te veel pijn.
Heb nu ook Omeprazol gekregen. Even voor 3 dagen aankijken. En als het terugkomt kan ik via de eigen huisarts kijken hoe verder.
Deze huisarts zei idd ook dat t wrs toch iets met maagzuur zal zijn.
Goed dat je het even hebt laten checken, merk je al verschil met de medicatie?
pi_203341798
Welkom Lokasenna!

Balen ldg, ik hoop dat ze toch negatief test. Wat een timing.

Succes iedereen met die eerste weken. Ik vond die ook vreselijk langzaam gaan en een eerder miskraam maakt het er niet makkelijker op. Wel of geen bloed wil niet altijd wat zeggen, ik heb het drie keer heel verschillend gehad:
ZW 1: alleen bloed in het begin (kan ook door IVF medicatie komen) -> MA
ZW 2: meerdere keren bloed, dat het bij 9,5 weken zelfs over mijn benen stroomde -> baby
ZW 3: geen bloed, misschien 1 druppel bruin bij afvegen ondanks dat er op de eerste echo's bloed te zien was (en waar ik heel zenuwachtig om ben geweest, maar bij 13 weken was het verdwenen) -> morgen 34 weken.
pi_203341860
Ik zit echt de tijd vooruit te kijken naar dagen/weken met meer symptomen. :') Heb vanochtend de laatste test die ik nog in huis had gedaan en daar is de teststreep iig minstens net zo donker als de controlestreep, so that's something.

Welkom Loka. O+ We kunnen iig mooi samen stressen voor onze echo's, want daar zit maar 1 dag tussen. :+
pi_203342172
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:43 schreef Vaiana het volgende:
Ik zit echt de tijd vooruit te kijken naar dagen/weken met meer symptomen. :') Heb vanochtend de laatste test die ik nog in huis had gedaan en daar is de teststreep iig minstens net zo donker als de controlestreep, so that's something.

Welkom Loka. O+ We kunnen iig mooi samen stressen voor onze echo's, want daar zit maar 1 dag tussen. :+
Kunnen we elkaar een beetje de komende weken door slepen :D
Wachten is te moeilijk :P

Ik had gerekend op pas later symptomen, maar voel me al een paar dagen steeds beroerder :')
Ik voel me een soort wagenziek, zeurende buikkrampen, rommelende darmen en licht in mijn hoofd bij het overeind komen.
pi_203342195
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Kunnen we elkaar een beetje de komende weken door slepen :D
Wachten is te moeilijk :P

Ik had gerekend op pas later symptomen, maar voel me al een paar dagen steeds beroerder :')
Ik voel me een soort wagenziek, zeurende buikkrampen, rommelende darmen en licht in mijn hoofd bij het overeind komen.
Buikkrampen en moeilijke darmen had ik vorige week ook idd. Nu lijkt alles weer wat meer gestabiliseerd te zijn. Al had ik zondag wel bij mijn schoonouders dat het avondeten vrij belabberd viel, dus er gebeurt heus wel iets. :D _O-

Nog maar 3 weken wachten. :+
pi_203342379
quote:

Welkom en gefeliciteerd! Lopen we met zn 3en gelijk op @Vaiana.

Ellendig he die onzekerheid en het lange wachten. Hopelijk mag je snel voor een echo gaan. Snel is in deze wachtweken natuurlijk relatief… ik kijk de tijd vooruit naar 10 feb maar het schiet niet echt op :P
pi_203342398
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Goed dat je het even hebt laten checken, merk je al verschil met de medicatie?
Nee… het is iets minder pijnlijk maar nog steeds erg onprettig…
Iets wat liggend helpt wel wat maar ook niet genoeg.
Doet gewoon pijn met eten en drinken.
Mag straks nog even naar mijn eigen huisarts. Wil ook niet in de avond ermee gaan zitten.

Lief dat je het vraagt.
pi_203357261
Vanochtend intake in het ziekenhuis gehad. Helemaal goedgekeurd en even snel binnen spieken met 3D functie O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203357806
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:23 schreef B.ertha het volgende:
Vanochtend intake in het ziekenhuis gehad. Helemaal goedgekeurd en even snel binnen spieken met 3D functie O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mnoh. O+ Dat neusje,en dan een glimlachje eronder. Zo zoet!
pi_203358131
Mocht er iemand op zoek zijn, ik zie net in de folder van de lidl dat er daar tens apparaten in de aanbieding zijn (25¤) die kun je gebruiken tijdens het opvangen van je weeën.

(Overigens kun je ze soms ook vergoed krijgen door je zorgverzekering, daar kun je ook even naar kijken).

Ik heb er een tijdens mn eerste bevalling gebruikt, vond het wel nice, geeft een soort afleiding/regie.
pi_203358313
Ik ga weer de andere kant opschuiven ;(
pi_203358470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:42 schreef MiNi1981 het volgende:
Ah nee, wat verdrietig ;( :* sterkte en hopelijk weer tot ziens hier.
pi_203358478
quote:
Oh nee. :'( Wat ontzettend klote. ;(
Sterkte. :*
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:08:06 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203358647
quote:
Ah wat kut ;( Sterkte :*
|| justdiggit.org ||
pi_203358822
quote:
:{ wat verschrikkelijk..
Veel sterkte mini :*
pi_203358841
Nee toch ;(
pi_203358894
Sterkte mini ;(
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:33:34 #267
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203358919
quote:
Wat klote :*
pi_203359652
Oh nee mini, wat vreselijk verdrietig en oneerlijk weer ;(

Heel erg veel sterkte :*
pi_203359678
Wat vreselijk naar en oneerlijk.
Heel veel sterkte Mini.
pi_203381316
@littledrummergirl hoe gaat het met de coronaperikelen?
pi_203381667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:33 schreef B.ertha het volgende:
@:littledrummergirl hoe gaat het met de coronaperikelen?
Vriend en kleuter zijn positief -O- ,ik niet. Vriend is er erg ziek van (hoge koorts en erg moe, ondanks vax en booster). Dus ik ben thuis voor beiden aan het zorgen en aan het hopen dat baby nog even binnen blijft, in ieder geval tot vriend beter genoeg is om bij de bevalling te kunnen zijn. Hij mag er wel bij als hij besmet is, maar hij is nu echt te ziek om de deur uit te gaan. Dus hopen dat de mannen snel opknappen en dat ik nog even kan uitzingen tot de geplande inleiding :X
pi_203383994
Damn, dat is echt zuur. En dat jij dan op je laatste benen nog voor twee man moet zorgen..
:{
pi_203384629
Wat waardeloos, zeker op het einde. Dat ze maar snel beter worden en jij gespaard blijft.

Ik heb verlof *O*
Hopelijk wordt peuter niet ziek want ik wil nestelen en wasjes doen. Oh ja en slapen :Z
pi_203387603
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Wat waardeloos, zeker op het einde. Dat ze maar snel beter worden en jij gespaard blijft.

Ik heb verlof *O*
Hopelijk wordt peuter niet ziek want ik wil nestelen en wasjes doen. Oh ja en slapen :Z
*O* Verlof lijkt me echt heerlijk. O+

Mijn lijf heeft volgens mij de aan-knop van mijn hormonen/klachten gevonden. :') Moest vanochtend bijna huilen van een instagram filmpje, had nergens zin in (behalve iets pizza-achtigs) qua lunch en ben al een uur lang wat weeïg/misselijk. :+
pi_203387717
Ik meet net 38 graden bij de peuter. Is dit nu die fokwet? :')

Ik had morgen een heel andere verjaardag gepland dan dit. Happy fokking birthday. Meh
pi_203387737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik meet net 38 graden bij de peuter. Is dit nu die fokwet? :')

Ik had morgen een heel andere verjaardag gepland dan dit. Happy fokking birthday. Meh
Neeeeeeee. Wat kut. :(
pi_203389355
Nou eehm, de baby bleef niet meer zitten :+ gisteravond rond elf uur popten mijn vliezen. En om vijf uur was onze kleine man er O+.

Vriend kon gelukkig wel mee maar is ook erg ziek geweest in het ziekenhuis. Heeft het gelukkig wel enigszins bewust meegemaakt allemaal O+ (maar is nu wel echt een wrak ;( )

Anyway, we zijn sinds vanochtend alweer lekker thuis. Kleine Tob.i.a.s is een tevreden pruttelend kleintje die lekker eet en slaapt. O+

Zoveel makkelijker en natuurlijker zo'n tweede :o love it.
pi_203389514
Gefeliciteerd LDG! *O*
Hopelijk knapt je vriend snel op zodat jullie samen kunnen genieten van jullie kleintje.
pi_203389516
:o Nouja zeg! Fijn dat vriend erbij kon zijn, hopelijk knapt hij snel op. :*
En gefeliciteerd! Leuke naam ook. O+
pi_203389552
LDG gefeliciteerd! Fantastische naam ook O+
pi_203389632
Gefeliciteerd! Hele mooie naam.
pi_203389635
Gefeliciteerd LDG! Hopelijk kunnen je andere mannen snel meegenieten!
pi_203389642
Gefeliciteerd ldg! Dat is vlot gegaan.

Hele mooie naam, stond op onze shortlist voor een jongen.

Oh en jouw laatste zin is heel fijn om te lezen :)
pi_203389666
Gefeliciteerd!!

In deze situatie kan ik me zo voostellen dat het extra fijn is dat het de 2e is en niet de eerste. Klinkt tenminste goed dat het makkelijker en natuurlijker is.
pi_203389705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Nou eehm, de baby bleef niet meer zitten :+ gisteravond rond elf uur popten mijn vliezen. En om vijf uur was onze kleine man er O+.

Vriend kon gelukkig wel mee maar is ook erg ziek geweest in het ziekenhuis. Heeft het gelukkig wel enigszins bewust meegemaakt allemaal O+ (maar is nu wel echt een wrak ;( )

Anyway, we zijn sinds vanochtend alweer lekker thuis. Kleine Tob.i.a.s is een tevreden pruttelend kleintje die lekker eet en slaapt. O+

Gefeliciteerd, wat een leuke naam. O+
pi_203389815
Gefeliciteerd!! Ik zocht even terug en je post was ook echt van tien voor elf :D

Nu lekker genieten O+
pi_203390038
Dankjulliewel O+
pi_203390041
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik zocht even terug en je post was ook echt van tien voor elf :D

Nu lekker genieten O+
Haha little did i know :') :D
pi_203390431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:

Gefeliciteerd! En online shoptherapie is dus echt gevaarlijk :P :D
pi_203390754
Gefeliciteerd!! O+ Wat vlot gegaan ook! Wel wat minder dat je man zo ziek was.. nu genieten! En hele mooie naam inderdaad, stond ook op mijn lijstje :D.
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:02:57 #291
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203391075
Gefeliciteerd ldg! *O* Wat een leuke naam! O+
|| justdiggit.org ||
  donderdag 27 januari 2022 @ 19:05:51 #292
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203391860
Gefeliciteerd LDG! En fijn dat het achter de rug is , dan hoef je je over de bevalling geen zorgen met te maken. Hoe gaat het nu met de kraamzorg?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_203391874
Gefeliciteerd LDG! Leuke naam O+
pi_203391957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd LDG! En fijn dat het achter de rug is , dan hoef je je over de bevalling geen zorgen met te maken. Hoe gaat het nu met de kraamzorg?
Thnx :)

Kraamzorg is heel beperkt, drie uurtjes op een dag en echt alleen zorg voor mij en de kleine.

Vandaag waren ze al bijna niet gekomen omdat degene die zou komen covid had _O- nu is er even iemand gekomen voor een uurtje om te helpen opstarten, was op zich wel prima :)
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:08:11 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_203393261
Gefeliciteerd! Hoe had je het nu met kleuter gedaan? Kon hij lekker blijven slapen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_203394289
Gefeliciteerd LDG! O+
pi_203394937
Gefeliciteerd LDG. En wat fijn dat een 2e zoveel natuurlijker voelt. Ik hoop dat dat hier tzt ook zo is O+
pi_203397579
quote:

Van harte meis!
pi_203398914
Gefeliciteerd, ldg! Hopelijk zijn je vriend en andere zoon ook snel opgeknapt. Geniet van je gezin!
pi_203399106
quote:

Van harte LDG, Man en kapitein! <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')