Herkenbaar wel dit. Ik zit elke keer te hopen op symptomen want die vind ik zo geruststellend.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 20:12 schreef MiNi1981 het volgende:
Ik kom hier héél voorzichtig om het hoekje kijken en probeer alvast wat mee te lezen 😊
Nog wel eng en spannend enzo…
Maar die misselijkheid geeft een rustiger gevoel dan wanneer die wegblijft 😬 dan voelt het alsof t niet goed zit. Van mij mag t nog wel een paar weken zo blijven ook al vraagt het weer t andere uiterste van mij.
Fijn dat ik niet alleen benquote:Op zondag 23 januari 2022 10:24 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Herkenbaar wel dit. Ik zit elke keer te hopen op symptomen want die vind ik zo geruststellend.
Ik herken t ook wel gedeeltelijk.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef B.ertha het volgende:
Hopelijk werken de pannenkoeken
Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
Ik had de vorige keer een missed abortion zonder ooit 1 druppel spontaan bloed, dus ik merk dat ik voor bloed eigenlijk niet zo bang ben. Maar de afwezigheid ervan geeft ook niet meer de geruststelling die ik toen wel had.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:15 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Fijn dat ik niet alleen ben![]()
En na ieder toiletbezoek doe ik ook toiletpapiertjesonderzoek 🙈
Merk wel dat als ik iets actiever ben op een dag de klachten wat toenemen dan wanneer ik een volledige rustdag heb op de bank met series oid.
De weken kruipen echt voorbij he?
Volgens mij lopen wij aardig gelijk op.
Oh ja dat snap ik. Ja na een miskraam is geen enkele zwangerschap meer onbezorgdquote:Op zondag 23 januari 2022 12:04 schreef Vaiana het volgende:
[..]
Ik had de vorige keer een missed abortion zonder ooit 1 druppel spontaan bloed, dus ik merk dat ik voor bloed eigenlijk niet zo bang ben. Maar de afwezigheid ervan geeft ook niet meer de geruststelling die ik toen wel had.
Symptomen heb ik consequent ‘s avonds meer dan ‘s ochtends op het moment, misschien dat het inderdaad te maken heeft met hoe actief ik ben geweest. Maargoed, ik tik ook morgen pas de 5 weken aan dus het is helemaal niet raar dat ik nauwelijks klachten heb. Alleen die onrust die dat oplevert is wel sip.
Ja aan de ene kant gaat het best snel, aan de andere kant is nog 3 weken tot een echo best lang.
Oeh dan gaan we echt heel erg gelijk op, haha.quote:Op zondag 23 januari 2022 12:16 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Oh ja dat snap ik. Ja na een miskraam is geen enkele zwangerschap meer onbezorgd![]()
Ik ben morgen ook 5 weken. Gerekend vanuit de 5 daagse cryo die ik teruggeplaatst heb gekregen.
Haha oh nee ik kijk echt de tijd weg 😬
Blij dat ik maandag weer kan werken. Dan gaan de dagen sowieso iets sneller.
Ohhh nee van alle momenten dat de kleuter het kan krijgen! Wat rot zeg.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah godverde kleuter heeft waarschijnlijk corona.. dat gaat vast veel gedoe opleveren met kraamzorg ect
![]()
Dinsdag was er een plekje voor een test, dan ben ik inmiddels 40.3 wk
Dit is zo zo zo onhandig qua timing
Aan de muren likken.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:36 schreef elamanilo het volgende:
De eerste prille weken had ik ook alleen nog echt hele lichte symptomen, vanaf week 6 werd het duidelijker. En dan ook vooral ‘avondmisselijkheid’ ipv ochtendmisselijkheid. Ik voelde me vooral weeiig rond het avondeten en had nergens trek in dan!
Rennies, ik had geen maagzuur, maar zo’n behoefte aan een bepaalde structuur in m’n mond (ik likte zelfs aan de muren) dat ik daarom toch rennies at (die hebben nog de beste structuur die ik kon vinden). Ik heb er nooit constipatie van gehad, terwijl ik, zeker bij de tweeling, echt behoorlijke hoeveelheden weg af… 🙈
Ahh wat vervelend! Hoe voel jij je zelf? Gaat dat nog veel gedoe geven met je bevalling an sich, mocht je positief testen?quote:Op zondag 23 januari 2022 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah godverde kleuter heeft waarschijnlijk corona.. dat gaat vast veel gedoe opleveren met kraamzorg ect
![]()
Partner en ik hebben nergens last van en zijn ook geboosterd dus hoeven in principe niet eens in quarantaine. Als ik positief test zijn we wel gewoon welkom in het ziekenhuis maar moet het personeel in volle bescherming. En daarna minimale kraamzorg thuis.quote:Op zondag 23 januari 2022 17:14 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ahh wat vervelend! Hoe voel jij je zelf? Gaat dat nog veel gedoe geven met je bevalling an sich, mocht je positief testen?
Vervelend van die buikpijn mini! Ik herken het niet.
Mijn zwangerschap tot nu toe loopt eigenlijk precies zo als mijn vorige, op (af en toe extreme) vermoeidheid na klachtvrij. Maagzuur had ik ook extreem last van afgelopen zwangerschap (volgens mij slikte ik daar lansoprazol voor), maar dat begon pas later. Dus nu op en top genieten van geen brandend maagzuur.
Oh wat een rotte timing…quote:Op zondag 23 januari 2022 16:52 schreef littledrummergirl het volgende:
![]()
Voornamelijk rot mbt de kraamzorg dan inderdaad.. hopen op het beste dan maar!quote:Op zondag 23 januari 2022 17:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Partner en ik hebben nergens last van en zijn ook geboosterd dus hoeven in principe niet eens in quarantaine. Als ik positief test zijn we wel gewoon welkom in het ziekenhuis maar moet het personeel in volle bescherming. En daarna minimale kraamzorg thuis.
En mbt de oppas voor de kleuter bedenk ik me netquote:Op zondag 23 januari 2022 18:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Voornamelijk rot mbt de kraamzorg dan inderdaad.. hopen op het beste dan maar!
Ik! Heb tot ongeveer 16 weken hele erge last van m'n maag gehad.quote:Op zondag 23 januari 2022 16:16 schreef MiNi1981 het volgende:
Benieuwd of iemand dit herkent.
Ik heb echt pijn bij mijn maag, net onder het middenrif ofzo. Voelt echt naar en onprettig.
Ik lig nu op de bank maar het trekt niet weg.
Is dit herkenbaar?
Alsof er een baksteen dwarszit. Ben licht misselijk en laat redelijk wat boertjes. Maar die pijn…
Als ik wat drink gaat het even kort weg maar na een paar seconde komt t weer net zo hard terug.
Dank voor je verhaal. Ik ben bij de huisartsenpost geweest want deed echt te veel pijn.quote:Op zondag 23 januari 2022 20:18 schreef Flav het volgende:
[..]
Ik! Heb tot ongeveer 16 weken hele erge last van m'n maag gehad.
Het deed echt hele erge zeer en m'n maag was constant opgezet, precies daar onder t middenrif.
Waarschijnlijk toch maagzuur geweest wat niet omhoog kwam maar wel voor veel pijn zorgde in de maag.
Ik heb me toen geholpen met omeprazol, zonder was soms echt geen doen.
Oh nee LDG wat een kut timing![]()
Niks aan te doen helaas, het vliegt nu van alle kanten om de oren.
Echt zo leukquote:Op maandag 24 januari 2022 08:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week getest en inmiddels de NOD overleefd, dus ik kom ook voorzichtig aanschuiven.
Merk dat ik wel vreselijk zenuwachtig ben of het allemaal wel goed zit. Ik had ook twee keer een bruin sliertje bij het afvegen, maar de testen lopen nog op en ik voel me beroerd, dus het zal misschien niet zo erg zijn? Maar word wel heel onzeker van de kleinste dingen.
Ik ga straks het ziekenhuis bellen om te bespreken hoe nu verder (ben met een letrozol cyclus zwanger geworden).
Ja ik weet hoe je je voelt. Ik heb de eerste week rond NOD en daarna enorm veel bloedverlies gehad (zeg maar menstruatie hoeveelheden). En ook dat is goed gekomen, had een week geleden een mooie 20 weken echoquote:Op maandag 24 januari 2022 08:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week getest en inmiddels de NOD overleefd, dus ik kom ook voorzichtig aanschuiven.
Merk dat ik wel vreselijk zenuwachtig ben of het allemaal wel goed zit. Ik had ook twee keer een bruin sliertje bij het afvegen, maar de testen lopen nog op en ik voel me beroerd, dus het zal misschien niet zo erg zijn? Maar word wel heel onzeker van de kleinste dingen.
Ik ga straks het ziekenhuis bellen om te bespreken hoe nu verder (ben met een letrozol cyclus zwanger geworden).
Welkomquote:Op maandag 24 januari 2022 08:10 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat je het even hebt laten checken, merk je al verschil met de medicatie?quote:Op zondag 23 januari 2022 21:07 schreef MiNi1981 het volgende:
[..]
Dank voor je verhaal. Ik ben bij de huisartsenpost geweest want deed echt te veel pijn.
Heb nu ook Omeprazol gekregen. Even voor 3 dagen aankijken. En als het terugkomt kan ik via de eigen huisarts kijken hoe verder.
Deze huisarts zei idd ook dat t wrs toch iets met maagzuur zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |