abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203300098
Wat een vervelende situatie Kabuf!

Jongens, wat is zwanger zijn vermoeiend met een zieke aanhankelijke peuter erbij :O al ruim een week nu, hij mag nu echt wel eens beter worden.

Dinsdag naar het ziekenhuis. Ik zou al alleen gaan maar krijg nu ook bericht dat begeleiders niet welkom zijn.

Bijna 30 weken. De tijd gaat zo hard joh :o we hebben nog zo weinig voorbereid (gaan er ook wel van uit dat we eigenlijk alles al hebben), zijn nog geen steek verder qua naam en hebben ook nog geen geboortekaartje
  vrijdag 21 januari 2022 @ 15:12:53 #202
208890 June.
Seriously?
pi_203301271
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef B.ertha het volgende:

Jongens, wat is zwanger zijn vermoeiend met een zieke aanhankelijke peuter erbij :O al ruim een week nu, hij mag nu echt wel eens beter worden.

Dinsdag naar het ziekenhuis. Ik zou al alleen gaan maar krijg nu ook bericht dat begeleiders niet welkom zijn.

Bijna 30 weken. De tijd gaat zo hard joh :o we hebben nog zo weinig voorbereid (gaan er ook wel van uit dat we eigenlijk alles al hebben), zijn nog geen steek verder qua naam en hebben ook nog geen geboortekaartje
Echt pittig, ja.. Kan je man/vriend nog beetje bijspringen?

Hier ook nog weinig voor de baby, want 2e jongen en veel hebben we al. Toch moeten moeten we nu wel een beetje een begin gaan maken, vooral aan de kamer waar straks de oudste naartoe gaat. Mijn bekken is na een paar uur veel fysieks doen echt even op, dan moet ik gaan liggen..

Denk niet dat het veel beter gaat worden komende weken dus misschien wel beter om nu wat te gaan doen.
Shine bright like a diamond.
pi_203301711
quote:

Pfoe, dat is idd heel zwaar. Heb je hulp? Hopelijk is hij toch snel beter nu.

Een tweede jongen klinkt dan best makkelijk. Wij hadden op zich ook wel veel dat opnieuw gebruikt kan worden en ze zal het toch moeten doen met een blauwige muur (teal). Ik moet alleen nog veel kleding op vinted gaan zetten (maar daar word ik telkens een beetje emotioneel van). Voor de rest hebben we een aantal dingen gekocht die ons op basis van de vorige ervaringen wel handig leken :)

Wij hebben met 33.5 week ook nog geen naam die 100% vaststaat of een geboortekaartje :X
Mijn vriend wordt er redelijk moe van. Na maanden is hij helemaal om voor mijn favoriete naam en nu ga ik twijfelen :')
pi_203302115
Ja, mijn man helpt goed mee hoor, maar het blijft pittig. En manlief is ook niet helemaal fit, die hikt tegen migraine aan
pi_203311662
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef B.ertha het volgende:
Ja, mijn man helpt goed mee hoor, maar het blijft pittig. En manlief is ook niet helemaal fit, die hikt tegen migraine aan
Al met al dus pittig voor het hele gezin. Nog iemand in de sociale cirkel die wat verlichting zou kunnen bieden? (Schoon)familie? Vrienden?
pi_203311857
quote:

Zo ging het bij ons bij de tweede ook _O- " oh joh alles staat klaar in dozen op zolder, kwestie van uitpakken" we hebben pas vorige week (wk39 :') ) het kamertje afgemaakt. Kaartje hebben we uitgezocht maar staat nog niet helemaal kant en klaar klaar (nog niet helemaal de tekst bepaald ect). Maar het komt wel goed, ben er nu zoveel rustiger onder :D vind het wel relaxed.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203311873
Vandaag mn UD :')

pi_203311952
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag mn UD :')

[ afbeelding ]
Oeh.. spannend. Voel je al iets?
pi_203312170
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Zusje123 het volgende:

[..]
Oeh.. spannend. Voel je al iets?
Er gebeurt weinig :') gisteren was het wat onrustig (drukke baby, erg zwaar gevoel down under, maar geen kramp oid), maar nu is het weer helemaal rustig.

Ik ontdekte net dat vandaag ook ons relatiejubileum is (voor het eerst in 11 jaar straaaal vergeten :@ ) dus ik probeer last minute nog even wat leuks te regelen voor vandaag :D
pi_203316932
Was wel een mooi cadeau geweest, maar wie weet vanavond nog :P.

Hier vandaag 39 weken en wij eten straks toevallig pannenkoeken, was daar ook niet zo’n bakerpraatje van met het opwekken van de bevalling? :') :Y)
pi_203317374
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 16:28 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Was wel een mooi cadeau geweest, maar wie weet vanavond nog :P.

Hier vandaag 39 weken en wij eten straks toevallig pannenkoeken, was daar ook niet zo’n bakerpraatje van met het opwekken van de bevalling? :') :Y)
N=1 voor de pannenkoeken, bevalling van de jongste is enkele uren na de pannenkoeken begonnen ^O^ :Y) :%
pi_203318714
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 17:09 schreef Mrs.Peel het volgende:

[..]
N=1 voor de pannenkoeken, bevalling van de jongste is enkele uren na de pannenkoeken begonnen ^O^ :Y) :%
Het is nu nog rustig, wie weet straks! :P
pi_203318745
Ah shit, had ik nou maar pannenkoeken gegeten :') :D
pi_203319162
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah shit, had ik nou maar pannenkoeken gegeten :') :D
Het kan toch nog?

:Y)

:%
pi_203319290
Hopelijk werken de pannenkoeken :Y)

Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
pi_203320354
Ik kom hier héél voorzichtig om het hoekje kijken en probeer alvast wat mee te lezen 😊

Nog wel eng en spannend enzo…

Maar die misselijkheid geeft een rustiger gevoel dan wanneer die wegblijft 😬 dan voelt het alsof t niet goed zit. Van mij mag t nog wel een paar weken zo blijven ook al vraagt het weer t andere uiterste van mij.
pi_203322466
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef B.ertha het volgende:

Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
Ja herken ik ook, een keer of 8 gehad deze zwangerschap. Duurde een uurtje en was dan ook weer over hier. Ik vond het telkens maar een vaag iets :')

Welkom mini!
pi_203323378
Maagzuur kan doorstralen naar tussen de schouderbladen. In combi met de rest van de omschrijving denk ik daar als eerste aan maar zou het wel even melden bij de verloskundige.

Maagzuur is een bitch trouwens. Bij zwangerschap van L ook de enige echte zwangerschapsklacht geweest en ook nu liggen de rennies alweer in het nachtkastje. Gelukkig alleen last van bij het inslapen en nog maar af en toe een avond maar dat gaat vast weer vaker worden.
pi_203323643
Ik leef op rennies, sowieso voor het slapen en soms ook tijdens de nacht. En gedurende de dag meestal ook wel minstens twee.

Ik ben halverwege het tweede megapak (90 stuks ofzo :') ) inmiddels

Moet zeggen dat ik ook niet echt op eten/drinken let, dat zou best kunnen schelen :P
pi_203324222
Toen ik meerdere rennies per nacht nodig had om een beetje te kunnen slapen kreeg ik gelukkig van de verloskundige de tip dat omeprazol veilig is tijdens de zwangerschap en toen kon ik weer nachten doorslapen.
pi_203324766
Overigens raak je van veel Rennies verstopt ontdekte ik :') dus wellicht is omeprazol prettiger (al moet ik daar altijd een tijdje van "ontwennen" en wordt het maagzuur na het stoppen eerst een tijdje erger voordat het weg gaat.)
pi_203325604
Verstopt raken klinkt niet als een heel goed plan zo aan het einde.
Ik heb de vorige keer niet hoeven afbouwen want na de bevalling waren de maagzuurklachten plotsklaps over. Dusse bevallen helpt ook ;)
  zondag 23 januari 2022 @ 07:20:51 #223
208890 June.
Seriously?
pi_203327304
Ik heb voor mijn zwangerschap al af en toe omeprazol dus nu zeker ook. Eerste zwangerschap moest ik rennies proberen van verloskundige, maar na 5 tabletten nog geen verbetering gelukkig wél omeprazol. Wat een verademing. Dat brandende is zo naar, helemaal als het de slokdarm inkomt.

Nu neem ik 2-3x per week een omeprazol en heb nagenoeg nergens last meer van :o Kan zelfs chocola en citrusvruchten eten haha.
Shine bright like a diamond.
pi_203327730
Sinds de beeb is ingedaald een aantal weken geleden is mn maagzuur een stuk minder *O* dus geen verstoppingen hier :P
pi_203327942
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef B.ertha het volgende:

Klinkt als tekstboek zuurbranden. Als je het s nachts hebt kun je proberen of je dmv kussens iets meer rechtop kunt slapen. Of hoofdeinde schuin zetten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')