Echt pittig, ja.. Kan je man/vriend nog beetje bijspringen?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Wat een vervelende situatie Kabuf!
Jongens, wat is zwanger zijn vermoeiend met een zieke aanhankelijke peuter erbijal ruim een week nu, hij mag nu echt wel eens beter worden.
Dinsdag naar het ziekenhuis. Ik zou al alleen gaan maar krijg nu ook bericht dat begeleiders niet welkom zijn.
Bijna 30 weken. De tijd gaat zo hard johwe hebben nog zo weinig voorbereid (gaan er ook wel van uit dat we eigenlijk alles al hebben), zijn nog geen steek verder qua naam en hebben ook nog geen geboortekaartje
Pfoe, dat is idd heel zwaar. Heb je hulp? Hopelijk is hij toch snel beter nu.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Jongens, wat is zwanger zijn vermoeiend met een zieke aanhankelijke peuter erbijal ruim een week nu, hij mag nu echt wel eens beter worden.
Dinsdag naar het ziekenhuis. Ik zou al alleen gaan maar krijg nu ook bericht dat begeleiders niet welkom zijn.
Bijna 30 weken. De tijd gaat zo hard johwe hebben nog zo weinig voorbereid (gaan er ook wel van uit dat we eigenlijk alles al hebben), zijn nog geen steek verder qua naam en hebben ook nog geen geboortekaartje
Al met al dus pittig voor het hele gezin. Nog iemand in de sociale cirkel die wat verlichting zou kunnen bieden? (Schoon)familie? Vrienden?quote:Op vrijdag 21 januari 2022 16:05 schreef B.ertha het volgende:
Ja, mijn man helpt goed mee hoor, maar het blijft pittig. En manlief is ook niet helemaal fit, die hikt tegen migraine aan
Zo ging het bij ons bij de tweede ookquote:Op vrijdag 21 januari 2022 13:51 schreef B.ertha het volgende:
Oeh.. spannend. Voel je al iets?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:18 schreef littledrummergirl het volgende:
Vandaag mn UD![]()
[ afbeelding ]
Er gebeurt weinigquote:Op zaterdag 22 januari 2022 09:25 schreef Zusje123 het volgende:
[..]
Oeh.. spannend. Voel je al iets?
N=1 voor de pannenkoeken, bevalling van de jongste is enkele uren na de pannenkoeken begonnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 16:28 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Was wel een mooi cadeau geweest, maar wie weet vanavond nog.
Hier vandaag 39 weken en wij eten straks toevallig pannenkoeken, was daar ook niet zo’n bakerpraatje van met het opwekken van de bevalling?![]()
Het is nu nog rustig, wie weet straks!quote:Op zaterdag 22 januari 2022 17:09 schreef Mrs.Peel het volgende:
[..]
N=1 voor de pannenkoeken, bevalling van de jongste is enkele uren na de pannenkoeken begonnen![]()
![]()
Het kan toch nog?quote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:51 schreef littledrummergirl het volgende:
Ah shit, had ik nou maar pannenkoeken gegeten![]()
Ja herken ik ook, een keer of 8 gehad deze zwangerschap. Duurde een uurtje en was dan ook weer over hier. Ik vond het telkens maar een vaag ietsquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef B.ertha het volgende:
Hopelijk werken de pannenkoeken
Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
Klinkt als tekstboek zuurbranden. Als je het s nachts hebt kun je proberen of je dmv kussens iets meer rechtop kunt slapen. Of hoofdeinde schuin zettenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 19:20 schreef B.ertha het volgende:
Hopelijk werken de pannenkoeken
Herkennen jullie dit? Ik heb soms zeurende rugpijn tussen mijn schouderbladen maar dat valt vaak samen met maagpijn / lucht in mijn maag. Liggen of heel netjes rechtop zitten verlicht het een beetje, soms helpt een boer wat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |