abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203341798
Welkom Lokasenna!

Balen ldg, ik hoop dat ze toch negatief test. Wat een timing.

Succes iedereen met die eerste weken. Ik vond die ook vreselijk langzaam gaan en een eerder miskraam maakt het er niet makkelijker op. Wel of geen bloed wil niet altijd wat zeggen, ik heb het drie keer heel verschillend gehad:
ZW 1: alleen bloed in het begin (kan ook door IVF medicatie komen) -> MA
ZW 2: meerdere keren bloed, dat het bij 9,5 weken zelfs over mijn benen stroomde -> baby
ZW 3: geen bloed, misschien 1 druppel bruin bij afvegen ondanks dat er op de eerste echo's bloed te zien was (en waar ik heel zenuwachtig om ben geweest, maar bij 13 weken was het verdwenen) -> morgen 34 weken.
pi_203341860
Ik zit echt de tijd vooruit te kijken naar dagen/weken met meer symptomen. :') Heb vanochtend de laatste test die ik nog in huis had gedaan en daar is de teststreep iig minstens net zo donker als de controlestreep, so that's something.

Welkom Loka. O+ We kunnen iig mooi samen stressen voor onze echo's, want daar zit maar 1 dag tussen. :+
pi_203342172
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:43 schreef Vaiana het volgende:
Ik zit echt de tijd vooruit te kijken naar dagen/weken met meer symptomen. :') Heb vanochtend de laatste test die ik nog in huis had gedaan en daar is de teststreep iig minstens net zo donker als de controlestreep, so that's something.

Welkom Loka. O+ We kunnen iig mooi samen stressen voor onze echo's, want daar zit maar 1 dag tussen. :+
Kunnen we elkaar een beetje de komende weken door slepen :D
Wachten is te moeilijk :P

Ik had gerekend op pas later symptomen, maar voel me al een paar dagen steeds beroerder :')
Ik voel me een soort wagenziek, zeurende buikkrampen, rommelende darmen en licht in mijn hoofd bij het overeind komen.
pi_203342195
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:16 schreef Lokasenna het volgende:

[..]
Kunnen we elkaar een beetje de komende weken door slepen :D
Wachten is te moeilijk :P

Ik had gerekend op pas later symptomen, maar voel me al een paar dagen steeds beroerder :')
Ik voel me een soort wagenziek, zeurende buikkrampen, rommelende darmen en licht in mijn hoofd bij het overeind komen.
Buikkrampen en moeilijke darmen had ik vorige week ook idd. Nu lijkt alles weer wat meer gestabiliseerd te zijn. Al had ik zondag wel bij mijn schoonouders dat het avondeten vrij belabberd viel, dus er gebeurt heus wel iets. :D _O-

Nog maar 3 weken wachten. :+
pi_203342379
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 08:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week getest en inmiddels de NOD overleefd, dus ik kom ook voorzichtig aanschuiven. O+

Merk dat ik wel vreselijk zenuwachtig ben of het allemaal wel goed zit. Ik had ook twee keer een bruin sliertje bij het afvegen, maar de testen lopen nog op en ik voel me beroerd, dus het zal misschien niet zo erg zijn? Maar word wel heel onzeker van de kleinste dingen. :')

Ik ga straks het ziekenhuis bellen om te bespreken hoe nu verder (ben met een letrozol cyclus zwanger geworden).
Welkom en gefeliciteerd! Lopen we met zn 3en gelijk op @Vaiana.

Ellendig he die onzekerheid en het lange wachten. Hopelijk mag je snel voor een echo gaan. Snel is in deze wachtweken natuurlijk relatief… ik kijk de tijd vooruit naar 10 feb maar het schiet niet echt op :P
pi_203342398
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:

[..]
Goed dat je het even hebt laten checken, merk je al verschil met de medicatie?
Nee… het is iets minder pijnlijk maar nog steeds erg onprettig…
Iets wat liggend helpt wel wat maar ook niet genoeg.
Doet gewoon pijn met eten en drinken.
Mag straks nog even naar mijn eigen huisarts. Wil ook niet in de avond ermee gaan zitten.

Lief dat je het vraagt.
pi_203357261
Vanochtend intake in het ziekenhuis gehad. Helemaal goedgekeurd en even snel binnen spieken met 3D functie O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_203357806
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 12:23 schreef B.ertha het volgende:
Vanochtend intake in het ziekenhuis gehad. Helemaal goedgekeurd en even snel binnen spieken met 3D functie O+ O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mnoh. O+ Dat neusje,en dan een glimlachje eronder. Zo zoet!
pi_203358131
Mocht er iemand op zoek zijn, ik zie net in de folder van de lidl dat er daar tens apparaten in de aanbieding zijn (25¤) die kun je gebruiken tijdens het opvangen van je weeën.

(Overigens kun je ze soms ook vergoed krijgen door je zorgverzekering, daar kun je ook even naar kijken).

Ik heb er een tijdens mn eerste bevalling gebruikt, vond het wel nice, geeft een soort afleiding/regie.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203358313
Ik ga weer de andere kant opschuiven ;(
pi_203358470
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 januari 2022 13:42 schreef MiNi1981 het volgende:
Ah nee, wat verdrietig ;( :* sterkte en hopelijk weer tot ziens hier.
pi_203358478
quote:
Oh nee. :'( Wat ontzettend klote. ;(
Sterkte. :*
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:08:06 #263
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203358647
quote:
Ah wat kut ;( Sterkte :*
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
pi_203358822
quote:
:{ wat verschrikkelijk..
Veel sterkte mini :*
pi_203358841
Nee toch ;(
pi_203358894
Sterkte mini ;(
  dinsdag 25 januari 2022 @ 14:33:34 #267
403520 Sway-
La vie est belle
pi_203358919
quote:
Wat klote :*
pi_203359652
Oh nee mini, wat vreselijk verdrietig en oneerlijk weer ;(

Heel erg veel sterkte :*
pi_203359678
Wat vreselijk naar en oneerlijk.
Heel veel sterkte Mini.
pi_203381316
@littledrummergirl hoe gaat het met de coronaperikelen?
pi_203381667
quote:
0s.gif Op woensdag 26 januari 2022 22:33 schreef B.ertha het volgende:
@:littledrummergirl hoe gaat het met de coronaperikelen?
Vriend en kleuter zijn positief -O- ,ik niet. Vriend is er erg ziek van (hoge koorts en erg moe, ondanks vax en booster). Dus ik ben thuis voor beiden aan het zorgen en aan het hopen dat baby nog even binnen blijft, in ieder geval tot vriend beter genoeg is om bij de bevalling te kunnen zijn. Hij mag er wel bij als hij besmet is, maar hij is nu echt te ziek om de deur uit te gaan. Dus hopen dat de mannen snel opknappen en dat ik nog even kan uitzingen tot de geplande inleiding :X
pi_203383994
Damn, dat is echt zuur. En dat jij dan op je laatste benen nog voor twee man moet zorgen..
:{
pi_203384629
Wat waardeloos, zeker op het einde. Dat ze maar snel beter worden en jij gespaard blijft.

Ik heb verlof *O*
Hopelijk wordt peuter niet ziek want ik wil nestelen en wasjes doen. Oh ja en slapen :Z
pi_203387603
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 09:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Wat waardeloos, zeker op het einde. Dat ze maar snel beter worden en jij gespaard blijft.

Ik heb verlof *O*
Hopelijk wordt peuter niet ziek want ik wil nestelen en wasjes doen. Oh ja en slapen :Z
*O* Verlof lijkt me echt heerlijk. O+

Mijn lijf heeft volgens mij de aan-knop van mijn hormonen/klachten gevonden. :') Moest vanochtend bijna huilen van een instagram filmpje, had nergens zin in (behalve iets pizza-achtigs) qua lunch en ben al een uur lang wat weeïg/misselijk. :+
pi_203387717
Ik meet net 38 graden bij de peuter. Is dit nu die fokwet? :')

Ik had morgen een heel andere verjaardag gepland dan dit. Happy fokking birthday. Meh
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')