Kunnen we elkaar een beetje de komende weken door slepenquote:Op maandag 24 januari 2022 09:43 schreef Vaiana het volgende:
Ik zit echt de tijd vooruit te kijken naar dagen/weken met meer symptomen.Heb vanochtend de laatste test die ik nog in huis had gedaan en daar is de teststreep iig minstens net zo donker als de controlestreep, so that's something.
Welkom Loka.We kunnen iig mooi samen stressen voor onze echo's, want daar zit maar 1 dag tussen.
Buikkrampen en moeilijke darmen had ik vorige week ook idd. Nu lijkt alles weer wat meer gestabiliseerd te zijn. Al had ik zondag wel bij mijn schoonouders dat het avondeten vrij belabberd viel, dus er gebeurt heus wel iets.quote:Op maandag 24 januari 2022 10:16 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Kunnen we elkaar een beetje de komende weken door slepen
Wachten is te moeilijk
Ik had gerekend op pas later symptomen, maar voel me al een paar dagen steeds beroerder
Ik voel me een soort wagenziek, zeurende buikkrampen, rommelende darmen en licht in mijn hoofd bij het overeind komen.
Welkom en gefeliciteerd! Lopen we met zn 3en gelijk op @Vaiana.quote:Op maandag 24 januari 2022 08:10 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vorige week getest en inmiddels de NOD overleefd, dus ik kom ook voorzichtig aanschuiven.
Merk dat ik wel vreselijk zenuwachtig ben of het allemaal wel goed zit. Ik had ook twee keer een bruin sliertje bij het afvegen, maar de testen lopen nog op en ik voel me beroerd, dus het zal misschien niet zo erg zijn? Maar word wel heel onzeker van de kleinste dingen.
Ik ga straks het ziekenhuis bellen om te bespreken hoe nu verder (ben met een letrozol cyclus zwanger geworden).
Nee… het is iets minder pijnlijk maar nog steeds erg onprettig…quote:Op maandag 24 januari 2022 09:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
Goed dat je het even hebt laten checken, merk je al verschil met de medicatie?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2022 12:23 schreef B.ertha het volgende:
Vanochtend intake in het ziekenhuis gehad. Helemaal goedgekeurd en even snel binnen spieken met 3D functie![]()
Mnoh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat neusje,en dan een glimlachje eronder. Zo zoet!
Ah nee, wat verdrietigquote:
Vriend en kleuter zijn positiefquote:Op woensdag 26 januari 2022 22:33 schreef B.ertha het volgende:
@:littledrummergirl hoe gaat het met de coronaperikelen?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 09:49 schreef Bottoms_up het volgende:
Wat waardeloos, zeker op het einde. Dat ze maar snel beter worden en jij gespaard blijft.
Ik heb verlof
Hopelijk wordt peuter niet ziek want ik wil nestelen en wasjes doen. Oh ja en slapen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |