abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203387737
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik meet net 38 graden bij de peuter. Is dit nu die fokwet? :')

Ik had morgen een heel andere verjaardag gepland dan dit. Happy fokking birthday. Meh
Neeeeeeee. Wat kut. :(
pi_203389355
Nou eehm, de baby bleef niet meer zitten :+ gisteravond rond elf uur popten mijn vliezen. En om vijf uur was onze kleine man er O+.

Vriend kon gelukkig wel mee maar is ook erg ziek geweest in het ziekenhuis. Heeft het gelukkig wel enigszins bewust meegemaakt allemaal O+ (maar is nu wel echt een wrak ;( )

Anyway, we zijn sinds vanochtend alweer lekker thuis. Kleine Tob.i.a.s is een tevreden pruttelend kleintje die lekker eet en slaapt. O+

Zoveel makkelijker en natuurlijker zo'n tweede :o love it.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_203389514
Gefeliciteerd LDG! *O*
Hopelijk knapt je vriend snel op zodat jullie samen kunnen genieten van jullie kleintje.
pi_203389516
:o Nouja zeg! Fijn dat vriend erbij kon zijn, hopelijk knapt hij snel op. :*
En gefeliciteerd! Leuke naam ook. O+
pi_203389552
LDG gefeliciteerd! Fantastische naam ook O+
pi_203389632
Gefeliciteerd! Hele mooie naam.
pi_203389635
Gefeliciteerd LDG! Hopelijk kunnen je andere mannen snel meegenieten!
pi_203389642
Gefeliciteerd ldg! Dat is vlot gegaan.

Hele mooie naam, stond op onze shortlist voor een jongen.

Oh en jouw laatste zin is heel fijn om te lezen :)
pi_203389666
Gefeliciteerd!!

In deze situatie kan ik me zo voostellen dat het extra fijn is dat het de 2e is en niet de eerste. Klinkt tenminste goed dat het makkelijker en natuurlijker is.
pi_203389705
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Nou eehm, de baby bleef niet meer zitten :+ gisteravond rond elf uur popten mijn vliezen. En om vijf uur was onze kleine man er O+.

Vriend kon gelukkig wel mee maar is ook erg ziek geweest in het ziekenhuis. Heeft het gelukkig wel enigszins bewust meegemaakt allemaal O+ (maar is nu wel echt een wrak ;( )

Anyway, we zijn sinds vanochtend alweer lekker thuis. Kleine Tob.i.a.s is een tevreden pruttelend kleintje die lekker eet en slaapt. O+

Gefeliciteerd, wat een leuke naam. O+
pi_203389815
Gefeliciteerd!! Ik zocht even terug en je post was ook echt van tien voor elf :D

Nu lekker genieten O+
pi_203390038
Dankjulliewel O+
pi_203390041
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik zocht even terug en je post was ook echt van tien voor elf :D

Nu lekker genieten O+
Haha little did i know :') :D
pi_203390431
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:

Gefeliciteerd! En online shoptherapie is dus echt gevaarlijk :P :D
pi_203390754
Gefeliciteerd!! O+ Wat vlot gegaan ook! Wel wat minder dat je man zo ziek was.. nu genieten! En hele mooie naam inderdaad, stond ook op mijn lijstje :D.
  donderdag 27 januari 2022 @ 18:02:57 #291
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_203391075
Gefeliciteerd ldg! *O* Wat een leuke naam! O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  donderdag 27 januari 2022 @ 19:05:51 #292
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_203391860
Gefeliciteerd LDG! En fijn dat het achter de rug is , dan hoef je je over de bevalling geen zorgen met te maken. Hoe gaat het nu met de kraamzorg?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_203391874
Gefeliciteerd LDG! Leuke naam O+
pi_203391957
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd LDG! En fijn dat het achter de rug is , dan hoef je je over de bevalling geen zorgen met te maken. Hoe gaat het nu met de kraamzorg?
Thnx :)

Kraamzorg is heel beperkt, drie uurtjes op een dag en echt alleen zorg voor mij en de kleine.

Vandaag waren ze al bijna niet gekomen omdat degene die zou komen covid had _O- nu is er even iemand gekomen voor een uurtje om te helpen opstarten, was op zich wel prima :)
  donderdag 27 januari 2022 @ 20:08:11 #295
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_203393261
Gefeliciteerd! Hoe had je het nu met kleuter gedaan? Kon hij lekker blijven slapen?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
pi_203394289
Gefeliciteerd LDG! O+
pi_203394937
Gefeliciteerd LDG. En wat fijn dat een 2e zoveel natuurlijker voelt. Ik hoop dat dat hier tzt ook zo is O+
Shine bright like a diamond.
pi_203397579
quote:

Van harte meis!
pi_203398914
Gefeliciteerd, ldg! Hopelijk zijn je vriend en andere zoon ook snel opgeknapt. Geniet van je gezin!
pi_203399106
quote:

Van harte LDG, Man en kapitein! <3
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')