Neeeeeeee. Wat kut.quote:Op donderdag 27 januari 2022 13:28 schreef Bottoms_up het volgende:
Ik meet net 38 graden bij de peuter. Is dit nu die fokwet?![]()
Ik had morgen een heel andere verjaardag gepland dan dit. Happy fokking birthday. Meh
Gefeliciteerd, wat een leuke naam.quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Nou eehm, de baby bleef niet meer zittengisteravond rond elf uur popten mijn vliezen. En om vijf uur was onze kleine man er
.
Vriend kon gelukkig wel mee maar is ook erg ziek geweest in het ziekenhuis. Heeft het gelukkig wel enigszins bewust meegemaakt allemaal(maar is nu wel echt een wrak
)
Anyway, we zijn sinds vanochtend alweer lekker thuis. Kleine Tob.i.a.s is een tevreden pruttelend kleintje die lekker eet en slaapt.![]()
Zoveel makkelijker en natuurlijker zo'n tweedelove it.
Haha little did i knowquote:Op donderdag 27 januari 2022 16:17 schreef B.ertha het volgende:
Gefeliciteerd!! Ik zocht even terug en je post was ook echt van tien voor elf
Nu lekker genieten
Gefeliciteerd! En online shoptherapie is dus echt gevaarlijkquote:Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
Nou eehm, de baby bleef niet meer zittengisteravond rond elf uur popten mijn vliezen. En om vijf uur was onze kleine man er
.
Vriend kon gelukkig wel mee maar is ook erg ziek geweest in het ziekenhuis. Heeft het gelukkig wel enigszins bewust meegemaakt allemaal(maar is nu wel echt een wrak
)
Anyway, we zijn sinds vanochtend alweer lekker thuis. Kleine Tob.i.a.s is een tevreden pruttelend kleintje die lekker eet en slaapt.![]()
Thnxquote:Op donderdag 27 januari 2022 19:05 schreef Lemijn het volgende:
Gefeliciteerd LDG! En fijn dat het achter de rug is , dan hoef je je over de bevalling geen zorgen met te maken. Hoe gaat het nu met de kraamzorg?
Van harte meis!quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
.
)
Van harte LDG, Man en kapitein! <3quote:Op donderdag 27 januari 2022 15:46 schreef littledrummergirl het volgende:
.
)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |