Heb zelf zowel negatieve als positieve ervaringen met de politie, maar ik zal nooit vergeten hoe snel en adequaat er gereageerd werd toen ik 112 belde nadat iemand een pistool in m'n oog duwde.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:52 schreef Wantie het volgende:
[..]
Moa, vaak genoeg politie op mijn dak gehad omdat we te luidruchtig waren op een feestje...
Of wellicht bij jij juist een slachtoffer van propaganda en desinformatie?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:55 schreef ludovico het volgende:
[..]
Men is traditioneel en de staat heeft zijn propaganda goed op orde.
Het doek valt wel een beetje sinds ze zijn doorgedraaid in dit extremisme omtrent covid.
Er is verschil tussen een mening en zaken gewoon fout portretteren of anders zien dan ze zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat jij geen kromme zaken recht draait is een mening. En wereldbeelden vreemd vinden omdat die niet in jou nauwe straatje past is ook wat raar?
Maar iedereen met kritiek op jou zit altijd fout. Wat je nu post kan niet kloppen dus?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef ludovico het volgende:
[..]
Er is verschil tussen een mening en zaken gewoon fout portretteren of anders zien dan ze zijn.
En dat bedoel ik met fundamenteel anders.
Als het slechts een ander wereldbeeld is heb ik er respect voor. Als je in een andere wereld leeft vind ik je ronduit gevaarlijk worden. Het komt niet meer overeen met mijn normen en waarden. Of dat nou bewust gedaan wordt of onbewust dat weet ik allemaal niet en ik heb ook geen idee of er psychologen zijn die hier iets inzichtelijks over te melden hebben.
Dat is dus het punt. Die mensen zijn zo vaak gewoon hypocriet. Als ze bananen recht lullen zal dat wel gewoon een uiting zijn van hun eigen hypocrisie. Ze zijn blind. Maar ze maken je het soms, zoals bij dit, wel heel duidelijk hoe hypocriet ze zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Je bent misschien een beetje lomp maar ik ben het met je eens. Al die lui die dit goedpraten komen vaak uit de spuitershoek, deugmensjes, ze vinden bij voorbaat de zogenaamde wappies allemaal vuig volk, die het aan zichzelf te danken hebben want de demo was verboden dus eigen schuld.
Hoor hoor... deze van even geleden
[ twitter ]
Heb je hier een betere bron voor dan Twitter?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:14 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
79.000 mensen met bijwerkingen, ze krijgen een vergoeding. Hoeveel mensen zijn er overleden in Australië en zouden er zoveel sterven zonder vaccinatie? Echt bizar 👎
Geen idee wat deze groep mankeert. Ze hebben een sadistisch trekje ontwikkelt mn naar ongevaccineerden, hun empathisch vermogen is verdwenen, een gezonde denkwijze is het iig niet. Misschien komt het door die spuitjesquote:Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat is dus het punt. Die mensen zijn zo vaak gewoon hypocriet. Als ze bananen recht lullen zal dat wel gewoon een uiting zijn van hun eigen hypocrisie. Ze zijn blind. Maar ze maken je het soms, zoals bij dit, wel heel duidelijk hoe hypocriet ze zijn.
Sterkt mij weer in mijn overtuigingen. Discussies met deze mensen hou je niet om hen te overtuigen, maar om de gematigde mensen wat ratio bij te geven.
Lange tirade en verder niet relevant voor de situatie in Nederland. Tja geen covid patiënten tegen komen in het ziekenhuis komt omdat die strikt gescheiden worden gehouden.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:38 schreef Dibble het volgende:
Afgelopen twee jaar is er zoveel gememoryholed. Niet te geloven. Die filmpjes uit China begin 2020 waar iedereen in een massahysterie door belande met mensen die op straat neervallen, spastisch op de grond liggen te bibberen en zogenaamd trucks die van en af ziekenhuizen reden in Italië. Nergens worden deze meer besproken. Mensen die dood in America schreeuwden en gebouwen in de US in de as werden gelegd en door de media daar EN hier het hand boven de hoofd werd gehouden want Trump mocht absoluut niet herkozen worden
. Pfizer medewerkers die letterlijk voor de camera zeiden dat ze voor een kwaadaardig bedrijf werken en hun kinderen nooit de spuit zullen laten geven. Hele straten vol met lijk zakken op diverse plekken op de wereld en mensen die dachten dat dit erger dan de pest zou zijn
Dit hele gedoe is letterlijk de grootste bullshit ooit en als je dat niet inziet ben je fucking dom. Ziekenhuizen bij mij in de buurt zijn nagenoeg leeg ( ja ben er geweest ). Zorgmedewerkers die de hemel in worden geprezen hebben geen reet te doen en zitten de hele dag uit hun neus te vreten. Lege wachtkamers :’) lege gangen. Die COVID tenten die opgezet waren voor de ziekenhuizen ook leeg
zien de hele wereld achter de US z’n reet achterloopt hartstikke relevant.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:43 schreef Megumi het volgende:
[..]
Lange tirade en verder niet relevant voor de situatie in Nederland. Tja geen covid patiënten tegen komen in het ziekenhuis komt omdat die strikt gescheiden worden gehouden.
Eerder is het probleem juist dat dit dus niet meer het geval is. Vandaar de oplopende spanningen tussen de diverse supermachten in de wereld. Voorlopig trekt de VS zich terug juist. En wil zich meer richten op China als een potentiële vijand als het om militaire en economische invloed gaat. De tijd dat de VS als supermacht het grotendeels voor het zeggen had in de wereld is nu wel voorbij. Het is juist dat veel landen hun reet naar China richten.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:48 schreef Dibble het volgende:
Ge
[..]
zien de hele wereld achter de US z’n reet achterloopt hartstikke relevant.
Eerder kan je zeggen dat de Chinezen de boel eerst onder tafel wilde houden wat Corona aangaat. En Trump laten we zegen een buitengewone man?quote:Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef Isdatzo het volgende:
Ja precies! Corona is een democratisch-Chinese hoax om Trump uit het Witte Huis te zetten!
Veeg me op.
Klopt, daar hoor je niemand meer over, maar zo werd de angst erin gepompt. Toen spraken ze nog over doden maar nu gaat het om de besmettingen waar het gros niets van merkt laat staan doodziek door wordt en zo'n spuit totaal overbodig is.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:38 schreef Dibble het volgende:
Afgelopen twee jaar is er zoveel gememoryholed. Niet te geloven. Die filmpjes uit China begin 2020 waar iedereen in een massahysterie door belande met mensen die op straat neervallen, spastisch op de grond liggen te bibberen en zogenaamd trucks die van en af ziekenhuizen reden in Italië. Nergens worden deze meer besproken. Mensen die dood aan America schreeuwden en gebouwen in de US in de as werden gelegd en door de media daar EN hier het hand boven de hoofd werd gehouden want Trump mocht absoluut niet herkozen worden
. Pfizer medewerkers die letterlijk voor de camera zeiden dat ze voor een kwaadaardig bedrijf werken en hun kinderen nooit de spuit zullen laten geven. Hele straten vol met lijk zakken op diverse plekken op de wereld en mensen die dachten dat dit erger dan de pest zou zijn
Dit hele gedoe is letterlijk de grootste bullshit ooit en als je dat niet inziet ben je fucking dom. Ziekenhuizen bij mij in de buurt zijn nagenoeg leeg ( ja ben er geweest ). Zorgmedewerkers die de hemel in worden geprezen hebben geen reet te doen en zitten de hele dag uit hun neus te vreten. Lege wachtkamers :’) lege gangen. Die COVID tenten die opgezet waren voor de ziekenhuizen ook leeg
Afgeladen ziekenhuizen zodat ‘hulpverleners’ over de hele wereld de tijd en energie vonden danspasjes met tientallen tegelijk uit te voeren onder werktijd te zien op TikTok
Democraten in de VS die opriepen om random Chinezen op straat te knuffelen omdat anders racisme en het virus is niet zo gevaarlijk. Paar maanden later on mail in ballots schreeuwen
![]()
Ja, we leven in een unieke tijd.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Klopt, daar hoor je niemand meer over, maar zo werd de angst erin gepompt. Toen spraken ze nog over doden maar nu gaat het om de besmettingen waar het gros niets van merkt laat staan doodziek door wordt en zo'n spuit totaal overbodig is.
Ik weet nog in het begin van het circus mensen hun boodschapjes afspoelden of een poosje in quarantaine zetten. Rutte die steeds herhaalde tijdens persconferenties ''was je handen stuk'', idioot advies men ging massaal aan de desinfecterende middelen verre van gezond. Of niet meer mogen zingen samen want het virus en dan nog de nutteloze avondklok. Zoveel waanzin in nog geen 2 jaar tijd dat je het gros al niet meer voor de geest kan halen.
Ik ben absoluut geen social justice strijder en dat genoemde woord doet mij weinig, ook al zou ik in principe alle reden hebben mij aangesproken te voelen.quote:
De narratieven van instanties zoals bijvoorbeeld de WHO, het ECDC, het CDC, het RIVM en verscheidene politici, die braaf worden nagepapegaaid door het gros van de journalisten in de MSM. En daar spring jij voor op heetgebakerde wijze in de bres. Stel je toch voor dat er iemand daar niet in zou geloven, dan omarm je per definitie misinformatie. En dat moet uiteraard worden bestreden.quote:Op maandag 3 januari 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, vertel eens: op welke narratieven vertrouw ik blind?
Ik zit oprecht in deze discussie. En nu?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:43 schreef ludovico het volgende:
[..]
Die selectiviteit om anders aan te nemen is op basis van observeerbaar gedrag ridicuul selectief.
Dermate ridicuul dat je echt jezelf even moet afvragen of jij wel oprecht in deze discussie zit.
Gisteren al gedeeldquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |