abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 januari 2022 @ 10:35:24 #101
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203006349
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:32 schreef Megumi het volgende:

[..]
Hmm duidelijk mag zijn dat het vuren door de politie gelukkig achterwege is gebleven.
Dat wapens is een grote leugen. Letterlijk geen bewijs voor. Mensen waren daar vreedzaam. Opmerkelijk dat een dag erna alles de wereld in wordt geslingerd de politie hun optreden goed te praten. Op de NOS ook, bericht begint met ‘DE VERBODEN DEMONSTRATIE’ lol.
*Hosselcopter*
pi_203006365
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dat wapens is een grote leugen. Letterlijk geen bewijs voor. Mensen waren daar vreedzaam. Opmerkelijk dat een dag erna alles de wereld in wordt geslingerd de politie hun optreden goed te praten. Op de NOS ook, bericht begint met ‘DE VERBODEN DEMONSTRATIE’ lol.
De demonstratie was ook verboden.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:37:33 #103
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203006383
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef mootie het volgende:

[..]
Alleen op het Museumplein.
*Hosselcopter*
pi_203006401
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:36 schreef mootie het volgende:

[..]
Dit. Vanwege dreigend geweld, ook nog.
pi_203006408
quote:

[..]
Hoe kan dat sowieso verboden worden. Moet je dan werkelijk steeds een kort geding aanvragen bij de rechter om machtsmisbruik van Halsema in te korten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 januari 2022 @ 10:39:54 #106
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203006414
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Geweld tegen wie of wat ? De mensen zagen er zo gewelddadig uit joh. :') 90% waren letterlijk boomers en studentjes. Jullie scheppen een vertekend beeld hier. Om geweld tegen burgers goed te praten.
*Hosselcopter*
  maandag 3 januari 2022 @ 10:40:03 #107
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006415
quote:

[..]
In diverse media staat te lezen dat er mensen zijn opgepakt vanwege het bezit van verboden wapens. Kan me niet voorstellen dat die allemaal liegen. En tja ik ben in mijn leven ook wel eens bij verboden demonstraties geweest. En dat je dan met een blauw oog en dergelijke thuis komt is dan een logisch gevolg daarvan. Of zelfs even naar het ziekenhuis moet.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203006424
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Lol..

Denk nou ff aan stap 2.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  maandag 3 januari 2022 @ 10:40:41 #109
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203006425
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef Dibble het volgende:

[..]
Zoals? Zie geen ramen sneuvelen, fietsen de gracht in gepleurd worden of mensen aangevallen. Welke agressie bedoel je nou?
"Demonstranten" die de agenten aanvallen.
Huilen dan.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:41:08 #110
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006432
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef Dibble het volgende:

[..]
In Amerika hebben ze hele steden in de as gelegd. Toen was het wel gerechtvaardigd?
Daar twijfel ik sterk aan. En verder is dat ook niet relevant. Woon daar niet gelukkig in de VS.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203006439
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef Dibble het volgende:

[..]
Geweld tegen wie of wat ? De mensen zagen er zo gewelddadig uit joh. :') 90% waren letterlijk boomers en studentjes. Jullie scheppen een vertekend beeld hier. Om geweld tegen burgers goed te praten.
Er geweldadig 'uit zien' is niet echt een goed criterium vind ik.

Geweld goedpraten? Nee hoor, wees gerust mijn kind
pi_203006440
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef Dibble het volgende:

[..]
Zoals? Zie geen ramen sneuvelen, fietsen de gracht in gepleurd worden of mensen aangevallen. Welke agressie bedoel je nou?
Afgezien van dat. Met 10k mensen die naar de kroeg gaan is er ook wat baldadigheid. Mag je allemaal oppakken etc maar de hele groep over een kam scheren is wel gestoord.
pi_203006464
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
Er geweldadig 'uit zien' is niet echt een goed criterium vind ik.

Geweld goedpraten? Nee hoor, wees gerust mijn kind
Die selectiviteit om anders aan te nemen is op basis van observeerbaar gedrag ridicuul selectief.

Dermate ridicuul dat je echt jezelf even moet afvragen of jij wel oprecht in deze discussie zit.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:44:04 #114
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006470
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef ludovico het volgende:

[..]
Afgezien van dat. Met 10k mensen die naar de kroeg gaan is er ook wat baldadigheid. Mag je allemaal oppakken etc maar de hele groep over een kam scheren is wel gestoord.
Maar onnodig geweld tegen politie en hulpdiensten wat je ook meer ziet is normaal?
  maandag 3 januari 2022 @ 10:45:21 #115
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203006491
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Ik heb een familielid die jarenlang bij de politie heeft gezeten en blij is dat hij niet meer in dienst is hoorde ik laatst van hem. De mentaliteit van het korps is veranderd volgens hem, dit schijnt jarenlang achter de schermen af te spelen, oa. door mismanagement waardoor veel agenten die jaren in dienst waren hun biezen hebben gepakt hierdoor een jonge garde overblijft die nog maar weinig sociaal inlevingsvermogen of ervaring hebben met een totaal andere instelling dan de oom agent die we kennen uit de goede oude tijd.
Vriendjespolitiek, drugsgebruik, onder de tafel afspraken, shitty hiërarchie en corruptie. De mocromaffia is er niets bij.
*Hosselcopter*
  maandag 3 januari 2022 @ 10:45:48 #116
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006505
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:43 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dat heb ik nergens gezien. Op Twitter wel voldoende beelden die het tegendeel bewijzen. Je loopt hier desinformatie te kondigen. Ik denk letterlijk dat je een fucking mol bent van en bepaalde reacties probeert uit te lokken. Een gevaarlijk type. Tevens ben je een faggot.
Twitter waar elke idioot wat uit de context genomen filmpjes kan posten is geen betrouwbare bron natuurlijk. En iemand voor homo uitschelden gaat daar verder niet aan veranderen.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:47:22 #117
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203006530
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Dibble het volgende:

[..]
Vriendjespolitiek, drugsgebruik, onder de tafel afspraken, shitty hiërarchie en corruptie. De mocromaffia is er niets bij.
Klopt helemaal.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:47:39 #118
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006533
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Dibble het volgende:

[..]
Dat er problemen zijn klopt. Maar overdrijven is ook een kunst. De waarheid is dat de meeste politie mensen en hulpverleners hun best doen in zeer lastige omstandigheden. Maar daar zijn geen filmpjes van op schijtboek en twitter.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:50:56 #119
189978 controlaltdelete
pi_203006569
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat er problemen zijn klopt. Maar overdrijven is ook een kunst. De waarheid is dat de meeste politie mensen en hulpverleners hun best doen in zeer lastige omstandigheden. Maar daar zijn geen filmpjes van op schijtboek en twitter.
Hier in mijn buurtje heeft zich wel eens eea afgespeeld. Als dan de politie werd gebeld kwamen ze of niet, of heel laat want geen prioriteit. In het weekend kon je het helemaal op je buik schrijven.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_203006573
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef ludovico het volgende:

[..]
Hoe kan dat sowieso verboden worden. Moet je dan werkelijk steeds een kort geding aanvragen bij de rechter om machtsmisbruik van Halsema in te korten?
Iedereen weet toch dat je bij een demonstratie een vergunning oid moet aanvragen en dat de burgemeester demonstraties kan verbieden...
zeer vocale Trump hater - VEM2012
  maandag 3 januari 2022 @ 10:51:54 #121
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006584
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Hier in mijn buurtje heeft zich wel eens eea afgespeeld. Als dan de politie werd gebeld kwamen ze of niet, of heel laat want geen prioriteit. In het weekend kon je het helemaal op je buik schrijven.
Ja maar dat ligt niet aan de politie man of vrouw. Daarvoor moet je bij de VVD en het CDA zijn.
pi_203006587
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:47 schreef Megumi het volgende:

[..]
En wat denk je zelf. Dat hun positie verbetert met deze beelden van Amsterdam? En tweemaal in Den Haag vorig jaar?

Tuurlijk niet. Maar de leiding van het corps houdt een hand boven het hoofd van die criminelen in politiepak.

Als de tone at the top verkeerd is is dat een van de redenen waarom het personeel ook frauduleus kan gaan doen. Ze verzieken het moraal letterlijk van de agenten.

Er wat tegen doen of opstaan tegen je eigen peers is je eigen doodsteek. De politie is in verval is mijn opvatting. Niet vanwege de goede meerderheid maar vanwege de dominante criminelen in de organisatie. De kanker moet nodig weggesneden worden.
pi_203006590
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Moa, vaak genoeg politie op mijn dak gehad omdat we te luidruchtig waren op een feestje...
  maandag 3 januari 2022 @ 10:53:50 #124
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006615
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:51 schreef ludovico het volgende:

[..]
En wat denk je zelf. Dat hun positie verbetert met deze beelden van Amsterdam? En tweemaal in Den Haag vorig jaar?

Tuurlijk niet. Maar de leiding van het corps houdt een hand boven het hoofd van die criminelen in politiepak.

Als de tone at the top verkeerd is is dat een van de redenen waarom het personeel ook frauduleus kan gaan doen. Ze verzieken het moraal letterlijk van de agenten.

Er wat tegen doen of opstaan tegen je eigen peers is je eigen doodsteek. De politie is in verval is mijn opvatting. Niet vanwege de goede meerderheid maar vanwege de dominante criminelen in de organisatie. De kanker moet nodig weggesneden worden.
Ik denk eerder dat er verval is omdat mensen dat zelf willen. Er komt niet voor niet een kabinet Rutte zoveel.
pi_203006637
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:53 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat er verval is omdat mensen dat zelf willen. Er komt niet voor niet een kabinet Rutte zoveel.
Men is traditioneel en de staat heeft zijn propaganda goed op orde.

Het doek valt wel een beetje sinds ze zijn doorgedraaid in dit extremisme omtrent covid.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:56:30 #126
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203006651
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Moa, vaak genoeg politie op mijn dak gehad omdat we te luidruchtig waren op een feestje...
Heb zelf zowel negatieve als positieve ervaringen met de politie, maar ik zal nooit vergeten hoe snel en adequaat er gereageerd werd toen ik 112 belde nadat iemand een pistool in m'n oog duwde.
Huilen dan.
  maandag 3 januari 2022 @ 10:56:57 #127
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006659
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:55 schreef ludovico het volgende:

[..]
Men is traditioneel en de staat heeft zijn propaganda goed op orde.

Het doek valt wel een beetje sinds ze zijn doorgedraaid in dit extremisme omtrent covid.
Of wellicht bij jij juist een slachtoffer van propaganda en desinformatie?
pi_203006760
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:00 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat jij geen kromme zaken recht draait is een mening. En wereldbeelden vreemd vinden omdat die niet in jou nauwe straatje past is ook wat raar?
Er is verschil tussen een mening en zaken gewoon fout portretteren of anders zien dan ze zijn.

En dat bedoel ik met fundamenteel anders.

Als het slechts een ander wereldbeeld is heb ik er respect voor. Als je in een andere wereld leeft vind ik je ronduit gevaarlijk worden. Het komt niet meer overeen met mijn normen en waarden. Of dat nou bewust gedaan wordt of onbewust dat weet ik allemaal niet en ik heb ook geen idee of er psychologen zijn die hier iets inzichtelijks over te melden hebben.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:10:04 #129
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006783
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef ludovico het volgende:

[..]
Er is verschil tussen een mening en zaken gewoon fout portretteren of anders zien dan ze zijn.

En dat bedoel ik met fundamenteel anders.

Als het slechts een ander wereldbeeld is heb ik er respect voor. Als je in een andere wereld leeft vind ik je ronduit gevaarlijk worden. Het komt niet meer overeen met mijn normen en waarden. Of dat nou bewust gedaan wordt of onbewust dat weet ik allemaal niet en ik heb ook geen idee of er psychologen zijn die hier iets inzichtelijks over te melden hebben.
Maar iedereen met kritiek op jou zit altijd fout. Wat je nu post kan niet kloppen dus?
pi_203006793
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Je bent misschien een beetje lomp maar ik ben het met je eens. Al die lui die dit goedpraten komen vaak uit de spuitershoek, deugmensjes, ze vinden bij voorbaat de zogenaamde wappies allemaal vuig volk, die het aan zichzelf te danken hebben want de demo was verboden dus eigen schuld.

Hoor hoor... deze van even geleden

[ twitter ]

:{w
Dat is dus het punt. Die mensen zijn zo vaak gewoon hypocriet. Als ze bananen recht lullen zal dat wel gewoon een uiting zijn van hun eigen hypocrisie. Ze zijn blind. Maar ze maken je het soms, zoals bij dit, wel heel duidelijk hoe hypocriet ze zijn.

Sterkt mij weer in mijn overtuigingen. Discussies met deze mensen hou je niet om hen te overtuigen, maar om de gematigde mensen wat ratio bij te geven.
pi_203006835
twitter

79.000 mensen met bijwerkingen, ze krijgen een vergoeding. Hoeveel mensen zijn er overleden in Australië en zouden er zoveel sterven zonder vaccinatie? Echt bizar 👎
  maandag 3 januari 2022 @ 11:17:32 #132
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203006877
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:14 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]

79.000 mensen met bijwerkingen, ze krijgen een vergoeding. Hoeveel mensen zijn er overleden in Australië en zouden er zoveel sterven zonder vaccinatie? Echt bizar 👎
Heb je hier een betere bron voor dan Twitter?
  maandag 3 januari 2022 @ 11:26:44 #133
189978 controlaltdelete
pi_203006964
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:10 schreef ludovico het volgende:

[..]
Dat is dus het punt. Die mensen zijn zo vaak gewoon hypocriet. Als ze bananen recht lullen zal dat wel gewoon een uiting zijn van hun eigen hypocrisie. Ze zijn blind. Maar ze maken je het soms, zoals bij dit, wel heel duidelijk hoe hypocriet ze zijn.

Sterkt mij weer in mijn overtuigingen. Discussies met deze mensen hou je niet om hen te overtuigen, maar om de gematigde mensen wat ratio bij te geven.
Geen idee wat deze groep mankeert. Ze hebben een sadistisch trekje ontwikkelt mn naar ongevaccineerden, hun empathisch vermogen is verdwenen, een gezonde denkwijze is het iig niet. Misschien komt het door die spuitjes :{ .
  maandag 3 januari 2022 @ 11:38:23 #134
189978 controlaltdelete
pi_203007081
Daar hoef je echt geen psycholoog voor te zijn. Je hoeft maar naar het demotopic te gaan op NWS en daar zitten ze bloeddorstig bijelkaar aan de beelden gekluisterd. Op social media las ik vandaag nog veel meer vreselijke dingen.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:38:55 #135
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203007088
Afgelopen twee jaar is er zoveel gememoryholed. Niet te geloven. Die filmpjes uit China begin 2020 waar iedereen in een massahysterie door belande met mensen die op straat neervallen, spastisch op de grond liggen te bibberen en zogenaamd trucks die van en af ziekenhuizen reden in Italië. Nergens worden deze meer besproken :') . Mensen die dood aan America schreeuwden en gebouwen in de US in de as werden gelegd en door de media daar EN hier het hand boven de hoofd werd gehouden want Trump mocht absoluut niet herkozen worden :') . Pfizer medewerkers die letterlijk voor de camera zeiden dat ze voor een kwaadaardig bedrijf werken en hun kinderen nooit de spuit zullen laten geven. Hele straten vol met lijk zakken op diverse plekken op de wereld en mensen die dachten dat dit erger dan de pest zou zijn :') Dit hele gedoe is letterlijk de grootste bullshit ooit en als je dat niet inziet ben je fucking dom. Ziekenhuizen bij mij in de buurt zijn nagenoeg leeg ( ja ben er geweest ). Zorgmedewerkers die de hemel in worden geprezen hebben geen reet te doen en zitten de hele dag uit hun neus te vreten. Lege wachtkamers :’) lege gangen. Die COVID tenten die opgezet waren voor de ziekenhuizen ook leeg :') Afgeladen ziekenhuizen zodat ‘hulpverleners’ over de hele wereld de tijd en energie vonden danspasjes met tientallen tegelijk uit te voeren onder werktijd te zien op TikTok :') Democraten in de VS die opriepen om random Chinezen op straat te knuffelen omdat anders racisme en het virus is niet zo gevaarlijk. Paar maanden later on mail in ballots schreeuwen :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Dibble op 03-01-2022 11:44:46 ]
*Hosselcopter*
  maandag 3 januari 2022 @ 11:43:11 #136
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203007122
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:38 schreef Dibble het volgende:
Afgelopen twee jaar is er zoveel gememoryholed. Niet te geloven. Die filmpjes uit China begin 2020 waar iedereen in een massahysterie door belande met mensen die op straat neervallen, spastisch op de grond liggen te bibberen en zogenaamd trucks die van en af ziekenhuizen reden in Italië. Nergens worden deze meer besproken :') . Mensen die dood in America schreeuwden en gebouwen in de US in de as werden gelegd en door de media daar EN hier het hand boven de hoofd werd gehouden want Trump mocht absoluut niet herkozen worden :') . Pfizer medewerkers die letterlijk voor de camera zeiden dat ze voor een kwaadaardig bedrijf werken en hun kinderen nooit de spuit zullen laten geven. Hele straten vol met lijk zakken op diverse plekken op de wereld en mensen die dachten dat dit erger dan de pest zou zijn :') Dit hele gedoe is letterlijk de grootste bullshit ooit en als je dat niet inziet ben je fucking dom. Ziekenhuizen bij mij in de buurt zijn nagenoeg leeg ( ja ben er geweest ). Zorgmedewerkers die de hemel in worden geprezen hebben geen reet te doen en zitten de hele dag uit hun neus te vreten. Lege wachtkamers :’) lege gangen. Die COVID tenten die opgezet waren voor de ziekenhuizen ook leeg :')
Lange tirade en verder niet relevant voor de situatie in Nederland. Tja geen covid patiënten tegen komen in het ziekenhuis komt omdat die strikt gescheiden worden gehouden.
  maandag 3 januari 2022 @ 11:48:55 #137
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_203007181
Ge
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:43 schreef Megumi het volgende:

[..]
Lange tirade en verder niet relevant voor de situatie in Nederland. Tja geen covid patiënten tegen komen in het ziekenhuis komt omdat die strikt gescheiden worden gehouden.
zien de hele wereld achter de US z’n reet achterloopt hartstikke relevant.
*Hosselcopter*
  maandag 3 januari 2022 @ 11:53:40 #138
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203007241
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:48 schreef Dibble het volgende:
Ge
[..]
zien de hele wereld achter de US z’n reet achterloopt hartstikke relevant.
Eerder is het probleem juist dat dit dus niet meer het geval is. Vandaar de oplopende spanningen tussen de diverse supermachten in de wereld. Voorlopig trekt de VS zich terug juist. En wil zich meer richten op China als een potentiële vijand als het om militaire en economische invloed gaat. De tijd dat de VS als supermacht het grotendeels voor het zeggen had in de wereld is nu wel voorbij. Het is juist dat veel landen hun reet naar China richten.
Maar dat China een supermacht is van formaat nu. En de Russiche Federatie zo ook eigen plannen heeft zal je niet ontgaan moeten zijn zeker als je op twitter zit?

[ Bericht 3% gewijzigd door Megumi op 03-01-2022 12:00:42 ]
  maandag 3 januari 2022 @ 12:00:05 #139
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203007336
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:46 schreef Isdatzo het volgende:

Ja precies! Corona is een democratisch-Chinese hoax om Trump uit het Witte Huis te zetten!

:(

Veeg me op.
Eerder kan je zeggen dat de Chinezen de boel eerst onder tafel wilde houden wat Corona aangaat. En Trump laten we zegen een buitengewone man? :')
  maandag 3 januari 2022 @ 12:06:03 #140
189978 controlaltdelete
pi_203007446
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:38 schreef Dibble het volgende:
Afgelopen twee jaar is er zoveel gememoryholed. Niet te geloven. Die filmpjes uit China begin 2020 waar iedereen in een massahysterie door belande met mensen die op straat neervallen, spastisch op de grond liggen te bibberen en zogenaamd trucks die van en af ziekenhuizen reden in Italië. Nergens worden deze meer besproken :') . Mensen die dood aan America schreeuwden en gebouwen in de US in de as werden gelegd en door de media daar EN hier het hand boven de hoofd werd gehouden want Trump mocht absoluut niet herkozen worden :') . Pfizer medewerkers die letterlijk voor de camera zeiden dat ze voor een kwaadaardig bedrijf werken en hun kinderen nooit de spuit zullen laten geven. Hele straten vol met lijk zakken op diverse plekken op de wereld en mensen die dachten dat dit erger dan de pest zou zijn :') Dit hele gedoe is letterlijk de grootste bullshit ooit en als je dat niet inziet ben je fucking dom. Ziekenhuizen bij mij in de buurt zijn nagenoeg leeg ( ja ben er geweest ). Zorgmedewerkers die de hemel in worden geprezen hebben geen reet te doen en zitten de hele dag uit hun neus te vreten. Lege wachtkamers :’) lege gangen. Die COVID tenten die opgezet waren voor de ziekenhuizen ook leeg :') Afgeladen ziekenhuizen zodat ‘hulpverleners’ over de hele wereld de tijd en energie vonden danspasjes met tientallen tegelijk uit te voeren onder werktijd te zien op TikTok :') Democraten in de VS die opriepen om random Chinezen op straat te knuffelen omdat anders racisme en het virus is niet zo gevaarlijk. Paar maanden later on mail in ballots schreeuwen :')
Klopt, daar hoor je niemand meer over, maar zo werd de angst erin gepompt. Toen spraken ze nog over doden maar nu gaat het om de besmettingen waar het gros niets van merkt laat staan doodziek door wordt en zo'n spuit totaal overbodig is.

Ik weet nog in het begin van het circus mensen hun boodschapjes afspoelden of een poosje in quarantaine zetten. Rutte die steeds herhaalde tijdens persconferenties ''was je handen stuk'', idioot advies men ging massaal aan de desinfecterende middelen verre van gezond. Of niet meer mogen zingen samen want het virus en dan nog de nutteloze avondklok. Zoveel waanzin in nog geen 2 jaar tijd dat je het gros al niet meer voor de geest kan halen.
  maandag 3 januari 2022 @ 12:08:05 #141
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_203007475
Typisch, altijd dezelfde die ontkennen dat de politie gisteren gewoon flink te ver is gegaan.
pi_203007495
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:06 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Klopt, daar hoor je niemand meer over, maar zo werd de angst erin gepompt. Toen spraken ze nog over doden maar nu gaat het om de besmettingen waar het gros niets van merkt laat staan doodziek door wordt en zo'n spuit totaal overbodig is.

Ik weet nog in het begin van het circus mensen hun boodschapjes afspoelden of een poosje in quarantaine zetten. Rutte die steeds herhaalde tijdens persconferenties ''was je handen stuk'', idioot advies men ging massaal aan de desinfecterende middelen verre van gezond. Of niet meer mogen zingen samen want het virus en dan nog de nutteloze avondklok. Zoveel waanzin in nog geen 2 jaar tijd dat je het gros al niet meer voor de geest kan halen.
Ja, we leven in een unieke tijd.
Een tijd waarin ook veel mensen hun eigen realiteit hebben opgeworpen omdat ze de eigenlijke realiteit niet meer kunnen bevatten...
  maandag 3 januari 2022 @ 12:13:07 #143
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203007552
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Projectie jouwerzijds?
Ik ben absoluut geen social justice strijder en dat genoemde woord doet mij weinig, ook al zou ik in principe alle reden hebben mij aangesproken te voelen.
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
Nou, vertel eens: op welke narratieven vertrouw ik blind?
De narratieven van instanties zoals bijvoorbeeld de WHO, het ECDC, het CDC, het RIVM en verscheidene politici, die braaf worden nagepapegaaid door het gros van de journalisten in de MSM. En daar spring jij voor op heetgebakerde wijze in de bres. Stel je toch voor dat er iemand daar niet in zou geloven, dan omarm je per definitie misinformatie. En dat moet uiteraard worden bestreden.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 3 januari 2022 @ 12:16:34 #144
189978 controlaltdelete
pi_203007597
twitter

Oh?
pi_203007645
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 10:43 schreef ludovico het volgende:

[..]
Die selectiviteit om anders aan te nemen is op basis van observeerbaar gedrag ridicuul selectief.

Dermate ridicuul dat je echt jezelf even moet afvragen of jij wel oprecht in deze discussie zit.
Ik zit oprecht in deze discussie. En nu?
pi_203007648
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Oh?
Gisteren al gedeeld *O*
Maar aangezien iedereen hier zijn gelijk wil halen sneeuwen een aantal berichten onder
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
  maandag 3 januari 2022 @ 12:22:26 #147
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203007682
instagram
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203007695
Tis heel simpel
Een aantal is hier met een andere mening
En een aantal niet.
Ipv het constant elkaar de vliegen af doen vangen om te bewijzen dat je de slimste denkt te zijn..
laat een ander ook een andere mening hebben
We zitten hier in bnw
Als je heel graag het Corona overheidsnarratief wilt aanhangen zit je hier niet op de juiste plek.
Hier mag iedereen een mening hebben
Maar wel met respect
En niet dat eindeloze gebitch
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
  maandag 3 januari 2022 @ 12:24:50 #149
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_203007720
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:16 schreef controlaltdelete het volgende:
[ twitter ]

Oh?
dit kan nooit waar zijn want het vaccin is 100% veilig.
Huig
pi_203007727
Gewoon kappen met dit oeverloze gesneer naar elkaar
Een losse opmerking
stilte wordt onrust
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')