Dat wapens is een grote leugen. Letterlijk geen bewijs voor. Mensen waren daar vreedzaam. Opmerkelijk dat een dag erna alles de wereld in wordt geslingerd de politie hun optreden goed te praten. Op de NOS ook, bericht begint met ‘DE VERBODEN DEMONSTRATIE’ lol.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:32 schreef Megumi het volgende:
[..]
Hmm duidelijk mag zijn dat het vuren door de politie gelukkig achterwege is gebleven.
De demonstratie was ook verboden.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dat wapens is een grote leugen. Letterlijk geen bewijs voor. Mensen waren daar vreedzaam. Opmerkelijk dat een dag erna alles de wereld in wordt geslingerd de politie hun optreden goed te praten. Op de NOS ook, bericht begint met ‘DE VERBODEN DEMONSTRATIE’ lol.
Hoe kan dat sowieso verboden worden. Moet je dan werkelijk steeds een kort geding aanvragen bij de rechter om machtsmisbruik van Halsema in te korten?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dat wapens is een grote leugen. Letterlijk geen bewijs voor. Mensen waren daar vreedzaam. Opmerkelijk dat een dag erna alles de wereld in wordt geslingerd de politie hun optreden goed te praten. Op de NOS ook, bericht begint met ‘DE VERBODEN DEMONSTRATIE’ lol.
Geweld tegen wie of wat ? De mensen zagen er zo gewelddadig uit joh.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit. Vanwege dreigend geweld, ook nog.
In diverse media staat te lezen dat er mensen zijn opgepakt vanwege het bezit van verboden wapens. Kan me niet voorstellen dat die allemaal liegen. En tja ik ben in mijn leven ook wel eens bij verboden demonstraties geweest. En dat je dan met een blauw oog en dergelijke thuis komt is dan een logisch gevolg daarvan. Of zelfs even naar het ziekenhuis moet.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:35 schreef Dibble het volgende:
[..]
Lol..quote:Op maandag 3 januari 2022 10:38 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Dit. Vanwege dreigend geweld, ook nog.
"Demonstranten" die de agenten aanvallen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zoals? Zie geen ramen sneuvelen, fietsen de gracht in gepleurd worden of mensen aangevallen. Welke agressie bedoel je nou?
Daar twijfel ik sterk aan. En verder is dat ook niet relevant. Woon daar niet gelukkig in de VS.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:37 schreef Dibble het volgende:
[..]
In Amerika hebben ze hele steden in de as gelegd. Toen was het wel gerechtvaardigd?
Er geweldadig 'uit zien' is niet echt een goed criterium vind ik.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
Geweld tegen wie of wat ? De mensen zagen er zo gewelddadig uit joh.90% waren letterlijk boomers en studentjes. Jullie scheppen een vertekend beeld hier. Om geweld tegen burgers goed te praten.
Afgezien van dat. Met 10k mensen die naar de kroeg gaan is er ook wat baldadigheid. Mag je allemaal oppakken etc maar de hele groep over een kam scheren is wel gestoord.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef Dibble het volgende:
[..]
Zoals? Zie geen ramen sneuvelen, fietsen de gracht in gepleurd worden of mensen aangevallen. Welke agressie bedoel je nou?
Die selectiviteit om anders aan te nemen is op basis van observeerbaar gedrag ridicuul selectief.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef Catatafishh het volgende:
[..]
Er geweldadig 'uit zien' is niet echt een goed criterium vind ik.
Geweld goedpraten? Nee hoor, wees gerust mijn kind
Maar onnodig geweld tegen politie en hulpdiensten wat je ook meer ziet is normaal?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef ludovico het volgende:
[..]
Afgezien van dat. Met 10k mensen die naar de kroeg gaan is er ook wat baldadigheid. Mag je allemaal oppakken etc maar de hele groep over een kam scheren is wel gestoord.
Vriendjespolitiek, drugsgebruik, onder de tafel afspraken, shitty hiërarchie en corruptie. De mocromaffia is er niets bij.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:41 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Ik heb een familielid die jarenlang bij de politie heeft gezeten en blij is dat hij niet meer in dienst is hoorde ik laatst van hem. De mentaliteit van het korps is veranderd volgens hem, dit schijnt jarenlang achter de schermen af te spelen, oa. door mismanagement waardoor veel agenten die jaren in dienst waren hun biezen hebben gepakt hierdoor een jonge garde overblijft die nog maar weinig sociaal inlevingsvermogen of ervaring hebben met een totaal andere instelling dan de oom agent die we kennen uit de goede oude tijd.
Twitter waar elke idioot wat uit de context genomen filmpjes kan posten is geen betrouwbare bron natuurlijk. En iemand voor homo uitschelden gaat daar verder niet aan veranderen.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:43 schreef Dibble het volgende:
[..]
Dat heb ik nergens gezien. Op Twitter wel voldoende beelden die het tegendeel bewijzen. Je loopt hier desinformatie te kondigen. Ik denk letterlijk dat je een fucking mol bent van en bepaalde reacties probeert uit te lokken. Een gevaarlijk type. Tevens ben je een faggot.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek, drugsgebruik, onder de tafel afspraken, shitty hiërarchie en corruptie. De mocromaffia is er niets bij.
Dat er problemen zijn klopt. Maar overdrijven is ook een kunst. De waarheid is dat de meeste politie mensen en hulpverleners hun best doen in zeer lastige omstandigheden. Maar daar zijn geen filmpjes van op schijtboek en twitter.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:45 schreef Dibble het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek, drugsgebruik, onder de tafel afspraken, shitty hiërarchie en corruptie. De mocromaffia is er niets bij.
Hier in mijn buurtje heeft zich wel eens eea afgespeeld. Als dan de politie werd gebeld kwamen ze of niet, of heel laat want geen prioriteit. In het weekend kon je het helemaal op je buik schrijven.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat er problemen zijn klopt. Maar overdrijven is ook een kunst. De waarheid is dat de meeste politie mensen en hulpverleners hun best doen in zeer lastige omstandigheden. Maar daar zijn geen filmpjes van op schijtboek en twitter.
Iedereen weet toch dat je bij een demonstratie een vergunning oid moet aanvragen en dat de burgemeester demonstraties kan verbieden...quote:Op maandag 3 januari 2022 10:39 schreef ludovico het volgende:
[..]
Hoe kan dat sowieso verboden worden. Moet je dan werkelijk steeds een kort geding aanvragen bij de rechter om machtsmisbruik van Halsema in te korten?
Ja maar dat ligt niet aan de politie man of vrouw. Daarvoor moet je bij de VVD en het CDA zijn.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier in mijn buurtje heeft zich wel eens eea afgespeeld. Als dan de politie werd gebeld kwamen ze of niet, of heel laat want geen prioriteit. In het weekend kon je het helemaal op je buik schrijven.
En wat denk je zelf. Dat hun positie verbetert met deze beelden van Amsterdam? En tweemaal in Den Haag vorig jaar?quote:Op maandag 3 januari 2022 10:47 schreef Megumi het volgende:
[..]
Dat er problemen zijn klopt. Maar overdrijven is ook een kunst. De waarheid is dat de meeste politie mensen en hulpverleners hun best doen in zeer lastige omstandigheden. Maar daar zijn geen filmpjes van op schijtboek en twitter.
Moa, vaak genoeg politie op mijn dak gehad omdat we te luidruchtig waren op een feestje...quote:Op maandag 3 januari 2022 10:50 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Hier in mijn buurtje heeft zich wel eens eea afgespeeld. Als dan de politie werd gebeld kwamen ze of niet, of heel laat want geen prioriteit. In het weekend kon je het helemaal op je buik schrijven.
Ik denk eerder dat er verval is omdat mensen dat zelf willen. Er komt niet voor niet een kabinet Rutte zoveel.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:51 schreef ludovico het volgende:
[..]
En wat denk je zelf. Dat hun positie verbetert met deze beelden van Amsterdam? En tweemaal in Den Haag vorig jaar?
Tuurlijk niet. Maar de leiding van het corps houdt een hand boven het hoofd van die criminelen in politiepak.
Als de tone at the top verkeerd is is dat een van de redenen waarom het personeel ook frauduleus kan gaan doen. Ze verzieken het moraal letterlijk van de agenten.
Er wat tegen doen of opstaan tegen je eigen peers is je eigen doodsteek. De politie is in verval is mijn opvatting. Niet vanwege de goede meerderheid maar vanwege de dominante criminelen in de organisatie. De kanker moet nodig weggesneden worden.
Men is traditioneel en de staat heeft zijn propaganda goed op orde.quote:Op maandag 3 januari 2022 10:53 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat er verval is omdat mensen dat zelf willen. Er komt niet voor niet een kabinet Rutte zoveel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |