abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203008877
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:38 schreef controlaltdelete het volgende:
Daar hoef je echt geen psycholoog voor te zijn. Je hoeft maar naar het demotopic te gaan op NWS en daar zitten ze bloeddorstig bijelkaar aan de beelden gekluisterd. Op social media las ik vandaag nog veel meer vreselijke dingen.
Nee maar een fundamenteel ander wereldbeeld hebben, dat is toch raar.

Alsof het maar een mening is of het goed is wat de KKK doet zegmaar. Gewoon, echt van die stellingen die gewoon ronduit fout zijn, die worden wel ff fluďde gemaakt.

Gemiddelde klans-man zou toch ook wel gewoon beseffen dat wat ze deden ronduit kwaadaardig was? Of hoe werkt dat? Psychologisch? Tis toch ongekend allemaal.

We hebben door de geschiedenis allerhande extremiteiten gezien.
Dus dat voorbeeld eerder, mbt dat ik beter begrijp dat de holocaust heeft kunnen plaatsvinden, heeft gewoon te maken met dat pure kwaad waar de mens blijkbaar heel snel toe in staat is.

Mensen hebben wel vaker gezegd dat het een schilletje is, die menselijke goedheid... Och och, niet goed voor mijn opinie van mijn medemens dit.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203008909
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:38 schreef Dibble het volgende:
Afgelopen twee jaar is er zoveel gememoryholed. Niet te geloven. Die filmpjes uit China begin 2020 waar iedereen in een massahysterie door belande met mensen die op straat neervallen, spastisch op de grond liggen te bibberen en zogenaamd trucks die van en af ziekenhuizen reden in Italië. Nergens worden deze meer besproken :') . Mensen die dood aan America schreeuwden en gebouwen in de US in de as werden gelegd en door de media daar EN hier het hand boven de hoofd werd gehouden want Trump mocht absoluut niet herkozen worden :') . Pfizer medewerkers die letterlijk voor de camera zeiden dat ze voor een kwaadaardig bedrijf werken en hun kinderen nooit de spuit zullen laten geven. Hele straten vol met lijk zakken op diverse plekken op de wereld en mensen die dachten dat dit erger dan de pest zou zijn :') Dit hele gedoe is letterlijk de grootste bullshit ooit en als je dat niet inziet ben je fucking dom. Ziekenhuizen bij mij in de buurt zijn nagenoeg leeg ( ja ben er geweest ). Zorgmedewerkers die de hemel in worden geprezen hebben geen reet te doen en zitten de hele dag uit hun neus te vreten. Lege wachtkamers :’) lege gangen. Die COVID tenten die opgezet waren voor de ziekenhuizen ook leeg :') Afgeladen ziekenhuizen zodat ‘hulpverleners’ over de hele wereld de tijd en energie vonden danspasjes met tientallen tegelijk uit te voeren onder werktijd te zien op TikTok :') Democraten in de VS die opriepen om random Chinezen op straat te knuffelen omdat anders racisme en het virus is niet zo gevaarlijk. Paar maanden later on mail in ballots schreeuwen :')
Het is vooral bijzonder dat links (excl sp) alle ratio mist om zijn eigen hypocrisie in te zien.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203008940
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 11:48 schreef Dibble het volgende:
Ge
[..]
zien de hele wereld achter de US z’n reet achterloopt hartstikke relevant.
Als de beurs optimistisch is stijgt de dollar, al is die relatief pessimistisch zakt de dollar, dikke inflatie nu in de VS en de dollar wordt sterker t.o.v. de Euro, wat is dat? Macro economisch klopt er geen kut van allemaal, de Dollar is echt al tergend lang enorm overgewaardeerd.

China zit ondertussen zandkasteeltjes te bouwen van dollars, de enige reden dat de dollar niet in waarde daalt is omdat die niet uitgegeven lijkt te worden. Tenminste, voorbij de financiële sector... Door de echt grote spelers (China).
pi_203009029
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:08 schreef ludovico het volgende:

[..]
Het is vooral bijzonder dat links (excl sp) alle ratio mist om zijn eigen hypocrisie in te zien.
Terwijl we een rechtse regering hebben 8-)
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_203009066
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:
De narratieven van instanties zoals bijvoorbeeld de WHO, het ECDC, het CDC, het RIVM en verscheidene politici, die braaf worden nagepapegaaid door het gros van de journalisten in de MSM. En daar spring jij voor op heetgebakerde wijze in de bres. Stel je toch voor dat er iemand daar niet in zou geloven, dan omarm je per definitie misinformatie. En dat moet uiteraard worden bestreden.
Je moet het ook niet eens benoemen eigenlijk waar het vandaan komt... Het is gewoon een bepaald ideaal wat doorsijpelt en dat vormt eigenlijk de basis.... Hij dénkt dat ze daar zo denken / het sociaal gewenste antwoord "de feiten" zo zijn.
Alleen een main-stream autoriteit zou hem op andere gedachte kunnen brengen.
pi_203009152
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef Megumi het volgende:

[..]
Ik zou Willem Engel naakt en kaalgeschoren met pek en veren rond zijn snikel een verplicht uur op het Museumplein willen laten stil staan als het sneeuwt. :') Maar in de rechtstaat waarin we leven is dit en dat is maar goed ook niet toegestaan.
Excessief geweld is ook niet toegestaan hč, instanties straffen helaas niet.
Juridische gang van zaken is beter maar als al die wegen vanwege staatscorruptie doodlopen zullen we toch de rechtsstaat als volk zelf moeten beschermen.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:28:00 #182
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203009156
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:17 schreef Wantie het volgende:

[..]
Terwijl we een rechtse regering hebben 8-)
Een rechtse regering? Hahaha.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 3 januari 2022 @ 14:28:28 #183
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009158
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:20 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je moet het ook niet eens benoemen eigenlijk waar het vandaan komt...
Uit de trollfabrieken van Poetin natuurlijk. Het RIVM en de al jaren bestaande media zijn redelijk betrouwbaar gebleken.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_203009162
quote:
Keb al wat doekoe gedoneerd voor den goede zaak.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:29:00 #185
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_203009170
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 12:13 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben absoluut geen social justice strijder en dat genoemde woord doet mij weinig, ook al zou ik in principe alle reden hebben mij aangesproken te voelen.
[..]
De narratieven van instanties zoals bijvoorbeeld de WHO, het ECDC, het CDC, het RIVM en verscheidene politici, die braaf worden nagepapegaaid door het gros van de journalisten in de MSM. En daar spring jij voor op heetgebakerde wijze in de bres. Stel je toch voor dat er iemand daar niet in zou geloven, dan omarm je per definitie misinformatie. En dat moet uiteraard worden bestreden.
Heb je een concreet voorbeeld van zo'n narratief of blijft het - zoals bij jou gewoonlijk - bij een hoop wollige woordjes?
Huilen dan.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:29:31 #186
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009175
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:28 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een rechtse regering? Hahaha.
Joepie Mark Rutte gaat het dus niet worden volgens jou. *O*
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidő sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:30:22 #187
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009184
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:28 schreef ludovico het volgende:

[..]
Keb al wat doekoe gedoneerd voor den goede zaak.
Afschrift graag?
  maandag 3 januari 2022 @ 14:31:18 #188
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203009197
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:29 schreef Megumi het volgende:

[..]
Joepie Mark Rutte gaat het dus niet worden. *O*
Mark Rutte is niet de regering.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_203009199
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:30 schreef Megumi het volgende:

[..]
Afschrift graag?
https://www.gofundme.com/(...)pdate-supporters-v5b

Donation will be received by: Elke Lenting
Donation amount: ¤10.00
Tip to: GoFundMe
Tip amount: ¤0.50
Total amount: ¤10.50
Your donation will appear on your statement as GoFndMe* #TEAMBARTMAE

Increase your impact
  maandag 3 januari 2022 @ 14:32:31 #190
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009215
quote:
Dat is geen afschrift maar een website. Van een persoon die verder niets met de VN te maken heeft.
pi_203009239
https://maeslaw.nl/ons-team

Ze hebben rechtsonderin een "legal dog"
  maandag 3 januari 2022 @ 14:34:56 #192
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009245
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:31 schreef ludovico het volgende:

[..]
https://www.gofundme.com/(...)pdate-supporters-v5b

Donation will be received by: Elke Lenting
Donation amount: ¤10.00
Tip to: GoFundMe
Tip amount: ¤0.50
Total amount: ¤10.50
Your donation will appear on your statement as GoFndMe* #TEAMBARTMAE

Increase your impact
Ik denk dat Elke Lenting wellicht binnen kort gaat verhuizen?
  maandag 3 januari 2022 @ 14:35:12 #193
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_203009247
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:32 schreef Megumi het volgende:

[..]
Dat is geen afschrift maar een website. Van een persoon die verder niets met de VN te maken heeft.
Waarom moet hij zijn hele hebben en houden op tafel leggen om te bewijzen dat hij gedoneerd heeft? Ik zie niet in waarom hij daarover zou liegen. Maar ja zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:35:37 #194
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_203009253
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 13:59 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Een krant afrekenen op zo'n bericht slaat natuurlijk nergens op. Je trekt het dan gigantisch buiten de context: dat ging namelijk over proefpersoononderzoek waarbij niemand die het vaccin toegediend had gekregen overleed na besmetting met de Wuhan-variant, in tegenstelling tot mensen uit de controlegroep. Dus ja, op basis van dat onderzoek kan je prima stellen dat vaccinatie vrijwel volledig tegen overlijden aan de Wuhan-variant beschermt. In hoeverre die bescherming afneemt met de tijd en hoe effectief het vaccin is tegen andere varianten kan je op dat moment niet voorspellen natuurlijk.
De meesten hier op BNW hebben de "effectiviteit" wel degelijk voorspeld. Dus zo "natuurlijk" is het niet.

Maar het was een wetenschappelijk verantwoorde testtrial. Dus mag je die leugens gewoon opvoeren.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_203009258
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:32 schreef Megumi het volgende:

[..]
Den goede zaak is breder gedefinieerd dan iets aan de VN gerelateerd.

En ik ga geen persoonsgegevens op den world wide web neerplempen, de AIVD moet het maar met illegaal verkregen bewijsmateriaal bolwerken.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:36:58 #196
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009271
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:05 schreef ludovico het volgende:

[..]
Nee maar een fundamenteel ander wereldbeeld hebben, dat is toch raar.
Als dat wereldbeeld niet strookt met de die van jou. Zou je er dan netjes bij moeten posten.
pi_203009283
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:36 schreef Megumi het volgende:

[..]
Als dat wereldbeeld niet strookt met de die van jou. Zou je er dan netjes bij moeten psoten.
Je mist het sleutelwoord "fundamenteel" steeds, prima dat je niet begrijpt wat ik daarmee bedoel maar ik heb het toch echt al een paar keer behandeld, kan je daarover stoppen? Je interpreteert het verkeerd.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:39:16 #198
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009299
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Den goede zaak is breder gedefinieerd dan iets aan de VN gerelateerd.

En ik ga geen persoonsgegevens op den world wide web neerplempen, de AIVD moet het maar met illegaal verkregen bewijsmateriaal bolwerken.
Je rekeningnummer en dergelijke kun je gewoon weg lakken. Ik denk zou je de AIVD bellen hebben ze daar nog tips voor je ook over. :') Of anders de belastingdienst.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:41:04 #199
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_203009328
quote:
7s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Heb je een concreet voorbeeld van zo'n narratief of blijft het - zoals bij jou gewoonlijk - bij een hoop wollige woordjes?
Leuke poging tot doen alsof je neus bloedt. Neem bijvoorbeeld het gewenste narratief omtrent vaccineren. Jij bent daar zéér orthodox in en hebt letterlijk aangegeven dat je specifiek hier actief bent om vermeende misinformatie omtrent de vaccins te bestrijden. Immers, stel je voor dat wanneer de deze "misinformatie" niet weerlegd wordt, mensen die meelezen misschien nog gaan denken dat er wat in zou zitten.
  maandag 3 januari 2022 @ 14:41:15 #200
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_203009333
quote:
0s.gif Op maandag 3 januari 2022 14:38 schreef ludovico het volgende:

[..]
Je mist het sleutelwoord "fundamenteel" steeds, prima dat je niet begrijpt wat ik daarmee bedoel maar ik heb het toch echt al een paar keer behandeld, kan je daarover stoppen? Je interpreteert het verkeerd.
Nee een wereldbeeld kan nooit fundamenteel zijn. Want dat betekent dat alles altijd het zelfde blijft. Jij interpreteert het juist verkeerd. En je zit vast wellicht in een enkel wereldbeeld en staat niet open voor nieuwe dingen? Weer beschuldig je iemand van gedrag wat je duidelijk zelf vertoont wellicht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')