abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_203043833
M
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:10 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Mogelijk ontucht toch?

Bekend was bij haar vriendinnen dat ze een "relatie" had met de verdachte. Dat gegeven alleen al is voldoende reden voor een verdenking van ontucht, aangenomen dat de "relatie" er niet uit bestond dat ze samen legpuzzels maakten.

Ook de buren bevestigen dat ze het slachtoffer verschillende keren bij de woning van de verdachte hadden gezien, wat het vermoeden van een "relatie" zou kunnen ondersteunen. Dit vermoeden in combinatie met de niet-natuurlijke dood is ook voldoende voor de aanhouding en de beperking.

Dit alles betekent nog helemaal niet dat de verdachte ook schuldig is. Het is nog niet bewezen dat er inderdaad sprake was van een "relatie". Het feit dat vriendinnen dit denken, is geen bewijs.
Maar zels als er wel een sexuele relatie was en zelfs als dit met instemming van de 14 jarige is word dit voor de wet gezien als ontucht
pi_203043851
quote:
0s.gif Op zondag 2 januari 2022 22:49 schreef jakosi het volgende:

[..]
Vermoorden is imo niet noodzakelijk juridische moord. Kan ook doodslag of noodweer zijn (of zelfs dood door schuld/mishandeling met de dood tot gevolg) Je zou denk ik moeten zeggen 'om het leven gebracht'.

Maar hoe dan ook, verschrikkelijk.
Noodweer lijkt me heel sterk, dat is vaak maar 1 klap/stomp en dan ren je weg, bij wijze van spreken.
pi_203043949
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Nee ze is door een misdrijf om het leven gebracht ...
De verdachte is beschuldigd van ontucht...
Dat kan mogenlijk los van elkaar staan.
Maar een relatie van iemand van 32 met iemand van 14 word ook gezien als ontucht zelfs als dit met medewerking van de minderjarige is
Moet er dan nog iets van bewezen worden of hij seksueel contact met haar heeft gehad? Of is het voldoende met het feit dat ze regelmatig bij hem kwam?
  woensdag 5 januari 2022 @ 11:59:38 #204
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203044072
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Moet er dan nog iets van bewezen worden of hij seksueel contact met haar heeft gehad? Of is het voldoende met het feit dat ze regelmatig bij hem kwam?
Waarschijnlijk kwestie van beide telefoons uitpluizen.
pi_203044102
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 07:13 schreef NoXia het volgende:

[..]
Zie je me boeie? :wtf:
Beetje vreemde tekst maar gemaakt in een periode van extreme emoties. Waarschijnlijk passend bij het meisje.
  Spellchecker woensdag 5 januari 2022 @ 12:19:12 #206
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203044406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 08:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
De insinuaties van Sjoukje hier zijn echt heel eng.

Ik zou hem bij onderzoek betrekken, beetje verlekkerd op zoek naar profiel van dader. Je ziet wel vaker dat de dader dichtbij in buurt blijft.

On a serious note: Het zou goed zijn als moderatie hier wat scherper op zit. Het is te genant voor woorden.
Zet een TR als het je niet bevalt. ;)
pi_203044522
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 09:11 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Onzin. Logisch redeneren, dat is het enige wat ik doe hier.
Nee, je uit in diverse topics vooral je eigen seksuele fantasieën en poneert dit als 'waarheid' of als daadwerkelijke ervaring (wat ik betwijfel).

Het is veelal offtopic en nog vaker ongepast en ik word er persoonlijk misselijk van en sla inmiddels bepaalde topics over vanwege je vele vieze posts.

Ik onderschrijf dan ook de post van een andere user. Ik hoop dat de mods er wat scherper op gaan letten.
pi_203044562
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:19 schreef maily het volgende:

[..]
Zet een TR als het je niet bevalt. ;)
En dat dagelijks herhaaldelijk doen?

Kom op, mods zien dit zelf toch ook wel of moet echt eerst een andere user een melding maken voordat iets als ongepast wordt gezien?
  Spellchecker woensdag 5 januari 2022 @ 12:28:06 #209
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_203044572
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:27 schreef FYazz het volgende:

[..]
En dat dagelijks herhaaldelijk doen?

Kom op, mods zien dit zelf toch ook wel of moet echt eerst een andere user een melding maken voordat iets als ongepast wordt gezien?
Niet alle mods lezen alles mee ;)
pi_203044623
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:28 schreef maily het volgende:

[..]
Niet alle mods lezen alles mee ;)
In dit topic is al geveegd door een mod en dus ook meegelezen ;)
pi_203044651
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:26 schreef FYazz het volgende:

[..]
Nee, je uit in diverse topics vooral je eigen seksuele fantasieën en poneert dit als 'waarheid' of als daadwerkelijke ervaring (wat ik betwijfel).

Het is veelal offtopic en nog vaker ongepast en ik word er persoonlijk misselijk van en sla inmiddels bepaalde topics over vanwege je vele vieze posts.

Ik onderschrijf dan ook de post van een andere user. Ik hoop dat de mods er wat scherper op gaan letten.
Doe normaal. Ik uit hier nooit enige seksuele fantasie. Hou op met die laster.
pi_203044712
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:32 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Doe normaal. Ik uit hier nooit enige seksuele fantasie. Hou op met die laster.
Is geen laster. Kijk anders je eigen notes en verwijderde posts even na ...
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:37:11 #213
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_203044738
Het zal me niks verbazen als die user ook een turnschool heeft :r
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_203044830
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:35 schreef FYazz het volgende:

[..]
Is geen laster. Kijk anders je eigen notes en verwijderde posts even na ...
Ik heb alles hier nog even nagelopen, maar ik heb niet één post kunnen ontdekken waarin ook maar in de verste verte iets staat over een seksuele fantasie. Je zal me met iemand anders verwarren.
  woensdag 5 januari 2022 @ 12:51:27 #215
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203044977
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:43 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik heb alles hier nog even nagelopen, maar ik heb niet één post kunnen ontdekken waarin ook maar in de verste verte iets staat over een seksuele fantasie. Je zal me met iemand anders verwarren.
Zal vast om deze post gaan (gok ik):

pi_203045003
quote:
4s.gif Op woensdag 5 januari 2022 12:51 schreef NoXia het volgende:

[..]
Zal vast om deze post gaan (gok ik):

[ afbeelding ]
Dat is geen fantasie maar geheel naar waarheid.
pi_203045262
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:18 schreef Perrin het volgende:

[..]
Vermoedelijk was ze van plan de trein te pakken maar kwam ze erachter dat de laatste trein naar Alphen al vertrokken was?
Ik dacht dat ze in Hazerswoude-Rijndijk woonde. Dan heeft een fietstocht naar Alphen toch geen nut als je naar Leiden wil? Haar woonplaats ligt ruwweg halverwege tussen Leiden en Alphen. Er zijn geen andere treinstations tussen Alphen en Leiden.
pi_203045332
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2022 10:25 schreef Kupelu het volgende:

[..]
Een vriend van mij is helaas ooit onschuldig 2 weken in beperking geplaatst. Hij was verdacht van moord, had er niets mee te maken, had het slachtoffer zelfs nog nooit gezien. Hij kreeg nog net: excuses.

Het zal niet vaak gebeuren, maar een enkele keer is het verhaal toch anders.
Gerechterlijke dwaling komt helaas vaker voor. Zie bijvoorbeeld de Puttense moordzaak. Die twee mannen hebben zelfs vele jaren in detentie gezeten voor een moord waarvan achteraf werd bewezen dat deze door een geheel andere dader was gepleegd.
pi_203045455
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:09 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Gerechterlijke dwaling komt helaas vaker voor. Zie bijvoorbeeld de Puttense moordzaak. Die twee mannen hebben zelfs vele jaren in detentie gezeten voor een moord waarvan achteraf werd bewezen dat deze door een geheel andere dader was gepleegd.
Dat bedoelde ik.

Daarom schreef ik eerder: misschien is Ollie wel onschuldig aan moord. De ontucht is een ander verhaal. Meerderjarigen moeten gewoon met hun tengels van minderjarigen afblijven. Punt.

Esmee is een tragisch slachtoffer. Wat er ook gebeurt is, dat had nooit mogen gebeuren.
  woensdag 5 januari 2022 @ 13:22:44 #220
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_203045543
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:05 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Ik dacht dat ze in Hazerswoude-Rijndijk woonde. Dan heeft een fietstocht naar Alphen toch geen nut als je naar Leiden wil? Haar woonplaats ligt ruwweg halverwege tussen Leiden en Alphen. Er zijn geen andere treinstations tussen Alphen en Leiden.
Naar station Alphen is vanuit Hazerswoude-Rijndijk 3km.. naar Leiden Lammenschans 12km. Scheelt toch weer 9 km fietsen.

Hazerswoude-Rijndijk ligt veel dichter bij Alphen a/d Rijn dan Hazerswoude-Dorp (waar je het misschien mee verwart)..
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_203045576
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 13:22 schreef Perrin het volgende:

[..]
Naar station Alphen is vanuit Hazerswoude-Rijndijk 3km.. naar Leiden Lammenschans 12km. Scheelt toch weer 9 km fietsen.
O, zou kunnen. Zo goed ken ik die locatie niet. Het hangt er vanaf waar ze precies woonde.
pi_203048448
Nee
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Hazerswoude-Rijndijk ligt veel dichter bij Alphen a/d Rijn dan Hazerswoude-Dorp (waar je het misschien mee verwart)..
Hoor ik verwar het niet
Ik heb familie in hazerswoude rijndijk toevallig die altijd op de fiets maar leiden gingen, vandaar dat ik zeg goed te doen
pi_203048492
Ne
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:52 schreef QWARQTAARTJE het volgende:

[..]
Nee ontucht heeft te maken met sexuele handelingen, volgens mij zelfs intiem zoenen
pi_203048517
Haal
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:59 schreef NoXia het volgende:

[..]
Waarschijnlijk kwestie van beide telefoons uitpluizen.
Haalt niet uit zelfs bij instemming van de minderjarige blijft het ontucht
pi_203051009
quote:

[..]

[ afbeelding ]

Deze kaart klopt niet volgens mij. Dat dorpje heet toch niet voor niets Hazerswoude-rijndijk? Het ligt op de dijk van de Rijn, niet midden in een weilandengebied ergens.
  woensdag 5 januari 2022 @ 18:40:33 #226
38496 Perrin
pi_203051179
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Deze kaart klopt niet volgens mij. Dat dorpje heet toch niet voor niets Hazerswoude-rijndijk? Het ligt op de dijk van de Rijn, niet midden in een weilandengebied ergens.
Ja Google Maps heeft de marker niet bepaald in de dorpskern liggen, wat noordwestelijker vlak onder Koudekerk aan de Rijn, wat aan de Oude Rijn ligt idd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Perrin op 07-01-2022 11:51:17 ]
pi_203051189
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:28 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Correct..ik fiets er zo nu en dan doorheen en het ligt aan de Oude Rijn waar de N209 begint
pi_203052872
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 11:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Nee ze is door een misdrijf om het leven gebracht ...
De verdachte is beschuldigd van ontucht...
Dat kan mogenlijk los van elkaar staan.
Maar een relatie van iemand van 32 met iemand van 14 word ook gezien als ontucht zelfs als dit met medewerking van de minderjarige is
Hij wordt verdacht van moord of doodslag en hij wordt ook verdacht van ontucht.
pi_203054141
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef RapaNui het volgende:

[..]
Joh heeft geen zin om te reageren. Boel users in dit topic waar hun fantasie behoorlijk van op hol is geslagen :X
  woensdag 5 januari 2022 @ 23:43:29 #230
410477 Fietsertje70
als vlinders wespen worden :-)
pi_203056605
De fiets is gevonden.

https://sleutelstad.nl/20(...)-in-van-riebeeckhof/

(Oh was al gepost)
pi_203056834
Een meisje dat nog maar net (november) 14 is geworden, die soms al wordt vergeleken met seksende puber.
Krap 2 maanden geleden was dit kind nog maar 13.
pi_203057202
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 20:13 schreef RapaNui het volgende:

[..]
Ik zal de laatste zijn die een dader zal verdedigen..
Maar vrijdag lichaam gevonden en ze weren nu al dat hij haar omgebracht heeft?
Dat kan als hij bekend zou hebben, maar dan is hij geen verdachte meer maar dader,
Dan zou hij ook de missende puzzelstukjes in kunnen vullen o.a waarom der fiets ergens anders stond
pi_203057215
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 00:20 schreef Majoraan het volgende:
Een meisje dat nog maar net (november) 14 is geworden, die soms al wordt vergeleken met seksende puber.
Dat heeft ze zelf gedaan denk ik, door een relatie aan te gaan met een 32 jarige man
pi_203057220
quote:
Meisjes van 13/14 zijn tegenwoordig geen meisjes van 13/14 meer
pi_203057223
Wat ik mis , of misschien niet heb mee gekregen
Wat zou ze die dag gaan doen?
Is niemand die kan vertellen waarom ze in Leiden was?
Wasrom ze daar 's avonds was
Waarom heer ouders pas om middernacht de vermissing aangeven..
Hoort een meisje van 14 niet dan allang thuis te zijn?
  donderdag 6 januari 2022 @ 06:18:17 #237
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203057478
quote:
Op die leeftijd sloegen mijn hormonen al aardig op hol, wellicht dat jij een laatbloeier bent :)
  donderdag 6 januari 2022 @ 06:22:37 #238
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_203057482
Weird.

quote:
De elektrische fiets van de vrijdag om het leven gebrachte Esmee Kortekaas is vanavond gevonden in de Van Riebeeckhof in Leiden Noord. “Dankzij de vele tips is de fiets van Esmee vanavond op straat aangetroffen”, zo laat de politie weten.
Maar de fiets is toch binnen een complex aangetroffen en later verplaatst naar buiten? :{

Filmpje: https://www.instagram.com/tv/CYXUZtsFQz-/

Edit:
quote:
De politie heeft woensdagavond de elektrische fiets van de gedode Esmee Kortekaas gevonden. De elektrische fiets stond voor een woning in de Van Riebeeckhof in Leiden. Die straat ligt in een buurt op ruime afstand van de plaats waar Esmee werd gevonden.
Is dat de woning van Ollie Van de G?

[ Bericht 8% gewijzigd door NoXia op 06-01-2022 06:54:25 ]
  donderdag 6 januari 2022 @ 09:00:48 #239
38496 Perrin
pi_203058334
quote:
3s.gif Op donderdag 6 januari 2022 06:22 schreef NoXia het volgende:

Lijkt me sterk, dan hadden ze die fiets wel sneller gevonden?
pi_203058374
Ik vermoed dat de fiets binnen is gezet (veilig gesteld door de politie?) nadat die eerder door iemand op straat was gespot.

De elektrische fiets van de overleden Esmee uit Hazerswoude-Rijndijk is gevonden. De politie laat weten dat de tweewieler 'dankzij de vele tips' woensdagavond in de Van Riebeeckhof in Leiden is aangetroffen. 'Heeft iemand gezien wie de fiets daar geplaatst heeft?', is nog wel een vraag die de politie heeft.

https://www.omroepwest.nl(...)uggevonden-in-leiden
  donderdag 6 januari 2022 @ 09:25:43 #241
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203058593
Die fiets kan ook gepikt zijn door een gewone fietsendief, die hem nu weer ergens anders gedumpt had. Hoop dat als dat het geval is de dief anoniem aan de politie doorgeeft waar die fiets origineel stond.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_203059288
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 02:21 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Meisjes van 13/14 zijn tegenwoordig geen meisjes van 13/14 meer
?????
pi_203070613
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2022 02:23 schreef b_engeltje het volgende:
Wat ik mis , of misschien niet heb mee gekregen
Wat zou ze die dag gaan doen?
Is niemand die kan vertellen waarom ze in Leiden was?
Wasrom ze daar 's avonds was
Waarom heer ouders pas om middernacht de vermissing aangeven..
Hoort een meisje van 14 niet dan allang thuis te zijn?

Ze deed groepsspringen en paardrijden, beide in Leiden. Daarnaast was ze die dag gezien in een winkelcentrum waar alleen de AH, Lidl, Etos, Kruidvat en Polenwinkel Słoneczko open waren.
pi_203070633
Ik heb me trouwens wel verwonderd om die sociale media links die geenstijl heeft vrijgegeven. Zijn mensen zo dom dat ze écht denken dat iemand die in de cel zit zich gekwetst kan voelen om wat zij op Facebook zetten?
pi_203070773
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 09:07 schreef RapaNui het volgende:
Ik vermoed dat de fiets binnen is gezet (veilig gesteld door de politie?) nadat die eerder door iemand op straat was gespot.

De elektrische fiets van de overleden Esmee uit Hazerswoude-Rijndijk is gevonden. De politie laat weten dat de tweewieler 'dankzij de vele tips' woensdagavond in de Van Riebeeckhof in Leiden is aangetroffen. 'Heeft iemand gezien wie de fiets daar geplaatst heeft?', is nog wel een vraag die de politie heeft.

https://www.omroepwest.nl(...)uggevonden-in-leiden
Dat is makkelijk medeplichtigen vinden zeg hey... Manmanman.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203070805
quote:
3s.gif Op donderdag 6 januari 2022 06:22 schreef NoXia het volgende:
Weird.
[..]
Maar de fiets is toch binnen een complex aangetroffen en later verplaatst naar buiten? :{

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Filmpje: https://www.instagram.com/tv/CYXUZtsFQz-/

Edit:
[..]
Ruime afstand.. Beetje understatement...

Dat is geen loopafstand meer en fietsen duurt ook een minuut of 15-20 tussen die plekken.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_203071564
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:24 schreef 09 het volgende:
Ik heb me trouwens wel verwonderd om die sociale media links die geenstijl heeft vrijgegeven. Zijn mensen zo dom dat ze écht denken dat iemand die in de cel zit zich gekwetst kan voelen om wat zij op Facebook zetten?
Waarom zou dat niet kunnen?
pi_203071584
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:23 schreef 09 het volgende:

[..]
Ze deed groepsspringen en paardrijden, beide in Leiden. Daarnaast was ze die dag gezien in een winkelcentrum waar alleen de AH, Lidl, Etos, Kruidvat en Polenwinkel Słoneczko open waren.
Ok maar die sluiten om 08:00
Mis je je kind niet bij het avond eten, krijg je als 14 jarige geen ..om 22:00 moet je thuis zijn?

Of de belangrijke regel die ouders mij mee gaven , maakt niet uit hoe of wat maar ik wil altijd weten waar je bent...
pi_203071593
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]
Ruime afstand.. Beetje understatement...

Dat is geen loopafstand meer en fietsen duurt ook een minuut of 15-20 tussen die plekken.
Verplaats door degene die het onderzoek leiden
pi_203071596
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Alsof je in de cel zomaar ff internetminuten krijgt… laat staan dat Ootje dan op Facebook gaat zitten kijken ipv whatsapp of het coronanieuws
pi_203071603
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:41 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Omdat Ollie geen FB in zijn celletje heeft en derhalve die berichten niet kan lezen?

Zuchttttt....
pi_203071611
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Mis je je kind niet bij het avond eten, krijg je als 14 jarige geen ..om 22:00 moet je thuis zijn?

Of de belangrijke regel die ouders mij mee gaven , maakt niet uit hoe of wat maar ik wil altijd weten waar je bent...
Heb je een punt mee. Helaas vrees ik dat jouw gedachte ouderwets is. Genoeg hangjeugd in de omgeving helaas. Die ouders denken miss dat hun kinderen zijn logeren of zo
pi_203072384
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:46 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Omdat Ollie geen FB in zijn celletje heeft en derhalve die berichten niet kan lezen?

Zuchttttt....
Gewone gedetineerde hebben wel degelijk internet (uurtjes)
Of bel(minuten)
En ook tv.
Hoe denk je anders dat ze die aanslagen vanuit de cel kunnen beramen (gisteren nog op tv bij die poging van aanslag op john van de heuvel, dat advocaten juist van het gebruik van internet en mobiele contacten van gedetineerde af willen!!)
Weet niet hoe dat met deze ollie geregeld is, meestal mogen verdachten alleen contact met hun advokaat... die dan ook weer internet heeft (in ieder geval thuis)

[ Bericht 12% gewijzigd door b_engeltje op 07-01-2022 06:08:46 ]
pi_203072394
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:47 schreef 09 het volgende:

[..]
Heb je een punt mee. Helaas vrees ik dat jouw gedachte ouderwets is. Genoeg hangjeugd in de omgeving helaas. Die ouders denken miss dat hun kinderen zijn logeren of zo
Misschien ouderwets

Maar ik zie het meer als slechte gematigde ouderschap, je wil toch weten waar je kind uithangt, ik zou geen rust in me kont hebben hoor

Ik heb zelf geen kinderen
Maar ik heb me nichtje geleerd door dat internet daten
Ook al wil je niet dat je ouders het weten, app mij dan en mocht je gevraagd worden in een auto te stappen maak een foto van de persoon en kenteken van de auto
Misschien over bezorgd
Zelf heb ik altijd me gps van me mobiel aanstaan, mocht er wat gebeuren kunen ze in iedergeval tot laatse signaal speuren waar ik was enzo
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 januari 2022 @ 09:10:10 #255
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203073541
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 06:05 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Misschien ouderwets

Maar ik zie het meer als slechte gematigde ouderschap, je wil toch weten waar je kind uithangt, ik zou geen rust in me kont hebben hoor

Ook al wil je niet dat je ouders het weten, app mij dan en mocht je gevraagd worden in een auto te stappen maak een foto van de persoon en kenteken van de auto
Misschien over bezorgd
Zelf heb ik altijd me gps van me mobiel aanstaan, mocht er wat gebeuren kunen ze in iedergeval tot laatse signaal speuren waar ik was enzo
Nou, nou. Je weet bij lange na nog niet eens hoe die avond is verlopen, wanneer het tijdstip van overlijden was, wat er afgesproken was etc.

Goed dat je al wel precies weet dat er sprake is van slecht ouderschap en ze niet hoefden te weten waar hun kind was.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_203073700
Vaak kun je je kind niet eens direct als vermist opgeven. Je moet altijd even wachten, omdat het kind ineens een paar uur later kan opduiken en de tijd was vergeten.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 09:29:05 #257
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_203073807
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:47 schreef 09 het volgende:

[..]
Nee hoor. Laten weten waar je bent is juist niet ouderwets maar modern.

Vroeger had je geen mobieltje of smartphone. Als ik toen weg van huis was, was ik gewoon weg.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_203074256
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 06:05 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Misschien ouderwets

Misschien over bezorgd
Dat van gps heb ik ook (google maps)
Onverwacht bleek dat heel handig toen ik in mijn studententijd een akkefietje had en aangifte ging doen…
En meeste mensen zetten hun porum toch op facebook en zo dus privacy vind ik dan geen argument
pi_203074642
quote:
17s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]
Nou, nou. Je weet bij lange na nog niet eens hoe die avond is verlopen, wanneer het tijdstip van overlijden was, wat er afgesproken was etc.

Goed dat je al wel precies weet dat er sprake is van slecht ouderschap en ze niet hoefden te weten waar hun kind was.
Ik had het niet specifiek over deze ouders, wat ik ook zeg "kinderen" willen vaak niet dat ouders alles weten

Maar dat je kind niet aanschuift bij het avond eten dat je niet weet waar ze mee bezig zijn al is het van de zijlijn ...bij ouders in het algemeen vind ik gematigde ouderschap ja
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie vrijdag 7 januari 2022 @ 10:34:36 #260
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_203074912
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Ik had het niet specifiek over deze ouders, wat ik ook zeg "kinderen" willen vaak niet dat ouders alles weten

Maar dat je kind niet aanschuift bij het avond eten dat je niet weet waar ze mee bezig zijn al is het van de zijlijn ...bij ouders in het algemeen vind ik gematigde ouderschap ja
Ik vind het nogal generaliserend. Je kan precies niks zeggen over zulke situaties. Het ene kind is het andere niet. En al helemaal niet in een situatie als deze.

Om even heel specifiek in te gaan op een van je opmerkingen (al was het een voorbeeld van je): dat je kind niet aanschuift bij het avondeten is zo gek niet. Ergens naar een vriend(in) gegaan en niet over nagedacht om dat te melden, laat staan te melden dat je er blijft eten. Daar sta je als kind lang niet altijd bij stil. En dat is voor de ene ouder gelijk alarm en bij de ander minder vaak: wellicht omdat ze in een dorp wonen en hun kind vaker om de haverklap onverwacht bij vriendjes in het dorp langsgaat (waar iedereen elkaar ‘kent’) en daar blijft eten.

Ik noem maar wat, hoor. Mijn punt blijft: geen situatie is hetzelfde en het is ook enigszins afhankelijk van je kind zelf. Daar zit ook verschil in. En de omgeving, etc etc. Het is te makkelijk om te roepen dat het maar slecht ouderschap is als je niet meteen weet waar je kind is rond avondeten en dat dat meteen betekent dat je ‘niet weet waar ze mee bezig zijn’. Misschien onderschat je ook wel hoe makkelijk het voor kinderen (m.n. tieners) is om dingen geheim te houden voor je ouders. Niet omdat zij slecht ouderschap bedrijven maar omdat het gewoon makkelijk is. Tieners zijn vindingrijk en het is een utopie om te denken dat je altijd maar van de zijlijn weet mee te krijgen wat er speelt.

En dan heb ik het nog niet eens over het feit dat het niet meekrijgen van de ene zaak niet meteen betekent dat je álle zaken niet meekrijgt.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
pi_203075122
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Nee hoor. Laten weten waar je bent is juist niet ouderwets maar modern.

Vroeger had je geen mobieltje of smartphone. Als ik toen weg van huis was, was ik gewoon weg.
Ik vraag me af of ze haar mobiel ( nog) bij zich had. Heb er nog niets over gelezen.
Dat zou mogelijk wat meer/ veel duidelijkheid geven.
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:35:07 #262
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_203075891
quote:
0s.gif Op donderdag 6 januari 2022 23:44 schreef b_engeltje het volgende:

[..]

Rond middernacht is ze als vermist opgegeven.
Dat is niet het allereerste wat je doet, je gaat eerst proberen het kind zelf te bereiken, belt vrienden na e.d. Gaat misschien zelf eerst rondkijken. En daarna pas de politie.

Stel dat er was afgesproken om 20.00 thuis te zijn, dan is om middernacht als vermist opgeven helemaal niet zo raar, dat is redelijk vlot gehandeld.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_203076029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ja Google Maps heeft de marker niet bepaald in de dorpskern liggen, wat noordwestelijker vlak onder Koudekerk aan de Oude Rijn idd.
Koudekerk aan de Oude Rijn?

Mn geboortedorp heet geewoon Koudekerk aan den Rijn :+
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  vrijdag 7 januari 2022 @ 11:51:35 #264
38496 Perrin
pi_203076110
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Fixed :P
pi_203076275
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]

Het was toch hazerswoude waar ze sinds kort met haar moeder woonde?
pi_203078524
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef 09 het volgende:

[..]
Het was toch hazerswoude waar ze sinds kort met haar moeder woonde?
Yes, zijn 2 hazerswoudes: Rijndijk en Dorp. Rijndijk ligt inderdaad echt aan de Rijn en niet zoals op dat plaatje (dat is al bijna Boskoop)
pi_203078629
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:

[..]
Yes, zijn 2 hazerswoudes: Rijndijk en Dorp. Rijndijk ligt inderdaad echt aan de Rijn en niet zoals op dat plaatje (dat is al bijna Boskoop)
Ja klopt en het begint al bij die dierenbegraafplaats achter dat winkelcentrum in zoeterwoude RIINDIJK toch?
pi_203078777
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 14:34 schreef 09 het volgende:

[..]
Ja klopt en het begint al bij die dierenbegraafplaats achter dat winkelcentrum in zoeterwoude RIINDIJK toch?
Yes dat is Groenendijk, wat minder bevolkt. Meesten wonen echt tegenover Koudekerk.
En is best fietsbaar allemaal van Leiden naar Hazerswoude en vice versa

Heb verder niets hier over gelezen hoor dus ik doe niet mee met het Fok recherche team maar las toevallig ff Koudekerk :p
  vrijdag 7 januari 2022 @ 20:32:54 #269
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203084240
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2022 06:00 schreef b_engeltje het volgende:

[..]
Gewone gedetineerde hebben wel degelijk internet (uurtjes)
Of bel(minuten)
En ook tv.
Hoe denk je anders dat ze die aanslagen vanuit de cel kunnen beramen (gisteren nog op tv bij die poging van aanslag op john van de heuvel, dat advocaten juist van het gebruik van internet en mobiele contacten van gedetineerde af willen!!)
Weet niet hoe dat met deze ollie geregeld is, meestal mogen verdachten alleen contact met hun advokaat... die dan ook weer internet heeft (in ieder geval thuis)
Voorarrest tijdens een onderzoek is wat anders. Dan mag je geen contact hebben met de buitenwereld. Internet lijkt me dus uitgesloten.

Hazerswoude rijndijk naar leiden is prima te fietsen. Wel een stukje, maar zeker met een elektrische fiets heel goed te doen. 25 a 30 minuten denk ik.
Zou het zelf een 14 jarige alleen niet in het donker doen. Maar je weet niet wat de plannen waren. Als ik Esmee was geweest had ik waarschijnlijk sowieso een lulverhaal opgehangen over bij een vriendin slapen. Wellicht zijn de ouders er pas later achter gekomen dat het verhaal niet klopte, en is het balletje toen pas gaan rollen.
En ik denk sowieso ook niet dat dit het moment is om het ouderschap van die mensen in twijfel te trekken.

Denk in ieder geval niet dat ze tegen haar ouders gezegd heeft dat ze een heimelijke romantische (en wellicht abusievelijke) relatie had met haar turnleraar, en dat ze daar even een bezoekje ging brengen voor de gezelligheid.

Ik kom geregeld op alle plekken. Waar ze woonde. Waar ze gevonden is. Waar haar fiets gevonden is. Ik kende het meisje niet. Maar iedere keer als ik in de buurt ben gaan mijn haren overeind staan en grijpt het me bij de strot. Van Riebeeckhof is niet een al te fris buurtje (goedkope anti-kraak woningen geloof ik)... Fietsendiefstal lijkt me niet onwaarschijnlijk, helemaal niet als ze hem bv. niet op slot heeft gezet omdat ze verzwakt was en buiten bewustzijn raakte.

Hoop dat er snel duidelijkheid komt voor de betrokkenen ;(
pi_203084526
Riebeeckhof is tussen de Merenwijk en Noord/Kooi in. Vreselijke omgeving. Ken meerdere mensen zonder geld die toen ze het konden naar Zuid(west) zijn gevlucht
pi_203091746
Nu in het AD een live blog van de begrafenis van Esmee. Das toch best ziek.
pi_203091819
Nog niets bekend over de doodsoorzaak zeker?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:09:06 #273
40566 Ericr
Livewrong
pi_203091908
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Waarom is dat ziek dan?
pi_203091913
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:09 schreef Ericr het volgende:

[..]
Waarom is dat ziek dan?
Zo’n begrafenis is toch privé?
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:17:44 #275
40566 Ericr
Livewrong
pi_203091983
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Zo’n begrafenis is toch privé?
De familie zal er mee ingestemd hebben. Begrijpen de impact en zo kunnen meer mensen het volgen dan nu mogelijk is.
pi_203092188
quote:
je zou ook op de fiets ernaar toe kunnen gaan want ze hebben tot in detail de gegevens vrijgegeven
nou ja je moet er wel op fietsafstand wonen
  zaterdag 8 januari 2022 @ 12:54:57 #277
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203092516
quote:
Tja dat heeft ook 2 kanten.

Ik zou er zelf niet aan moeten denken. Ik vind het feit dat er mensen op mn begrafenis die ik langer dan een jaar niet gezien heb zouden komen al kut en hypocriet, want ik wil helemaal niet dat mn echte dierbaren en naasten voor die mensen moeten gaan betalen. En verder vind ik het allemaal maar kitsch en droef sentiment wat in een business gegoten is zodat zakkenvullers hun rekening kunnen spekken.
Maar dat is ook een uitzonderlijke mening.

Ik kan me best wel voorstellen dat de ouders er heel veel steun uithalen dat zoveel mogelijk mensen begrip en berouw kunnen tonen, en dat dit een heel mooi eerbetoon is aan zoveel mogelijk mensen. Ook getuige het feit van die koets etc. wat ook niet goedkoop is. Kennelijk is dit eerbetoon voor hun heel belangrijk en willen ze daarmee ook een zo groot mogelijk publiek bedienen.

Toen mijn stiefvader onverwachts overleed - die een bekende in de buurt was - werd er ook een vrij grootse actie voor hem gecoordineerd door vele (buurt)kennissen. Van hem had het -net als mij- niet gehoeven. Maar mijn moeder heeft daar veel steun aan gehad. Mijn moeder was ook zo iemand die het fijn vond dat er zoveel mogelijk mensen een eer konden tonen aan haar man, om te herinneren hoe geliefd die was. En haar konden steunen.
pi_203092680
quote:
Daaraan kun je de sociale klasse waaruit ze afkomstig was afleiden.
pi_203092706
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
nou dit vind ik wel treurig om te zeggen, al begrijp ik wat je bedoeld en heb je miss gelijk.
ze zat miss wel op een OPDC/vmbo met extra veel LWOO maar paardrijden en groepsspringen lijken me niet echt trash hobby's
pi_203092721
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 12:54 schreef Saboo het volgende:

[..]
Tja dat heeft ook 2 kanten.

Ik zou er zelf niet aan moeten denken. Ik vind het feit dat er mensen op mn begrafenis die ik langer dan een jaar niet gezien heb zouden komen al kut en hypocriet, want ik wil helemaal niet dat mn echte dierbaren en naasten voor die mensen moeten gaan betalen.
lol same. sws begrafenissen. straks staan allemaal mensen waar je geen fuck mee had of waar je zelfs ruzie mee had voor je graf. als ik me wil laten begraven doe ik het wel lekker anoniem ver weg ergens in het buitenland.
pi_203092839
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef 09 het volgende:

[..]
nou dit vind ik wel treurig om te zeggen, al begrijp ik wat je bedoeld en heb je miss gelijk.
ze zat miss wel op een OPDC/vmbo met extra veel LWOO maar paardrijden en groepsspringen lijken me niet echt trash hobby's
In de betere kringen vinden uitvaarten doorgaans in relatieve stilte plaats.
pi_203092848
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
dat is wel waar
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:29:18 #283
40566 Ericr
Livewrong
pi_203092953
Een meisje van 14 wordt begraven en hier gaat het om afkomst en media aandacht. Niet heel boeiend toch of er aandacht is of niet. Als de familie troost kan putten uit die aandacht en medeleven is dat alleen maar goed. Ze brengen niet oma van 90 weg maar een meisje dat nog een heel leven voor haar had.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 13:38:12 #284
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203093082
quote:
Wat een bullshit. Ik wilde tegenargumenten gaan noemen.
Maar nee. EricR vat het te goed samen.
pi_203093261
quote:

[..]
Ja, precies net zo'n sociale klasse als lady Di en Pim Fortuin bijvoorbeeld..
En er zijn andere meisjes die vermoord zijn in dit land, op dezelfde manier geëerd en naar hun laatste rustplaats gebracht.
Laat de mensen die hier behoefte aan hebben, het op hun manier doen. Je bent niet verplicht het te volgen. Het is al erg genoeg dat ze hun dierbare moeten missen. De impact en het meeleven is groot.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:17:55 #286
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_203093542
quote:

[..]
Wat een complete nonsens weer. Dat kind is al van de wereld af gegrepen voordat ze überhaupt in de bloei van haar leven stond.
Vooral bij haar leeftijdsgenoten veroorzaakt zo’n gebeurtenis een shock. Maar ook raakt een overlijden van een 14-jarige die ook nog eens aan een onnatuurlijke dood is gestorven een veel grotere kring mensen.

Dat er bij deze begrafenis is besloten het niet in kleine kring te laten plaatsvinden begrijp ik dan ook wel.

Het is ook niet zo dat de begrafenis an sich het enige eerbetoon is aan de overledene..
Ze zal nog heel lang achter de schermen op allerlei manieren, in kleine kring geëerd worden.
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:24:53 #287
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_203093655
quote:

[..]
“Zie je me boeien “ dat zegt alweer genoeg toch?
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:30:50 #288
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_203093751
Er is een verschil tussen 'niet in besloten kring' en een live-blog op een landelijke krant.

Ik snap heel goed dat een hele brede kring mensen die haar kennen afscheid van haar willen nemen en dat daar erehagen etc. voor gevormd worden. Dat is echt niet uitzonderlijk bij uitvaarten, vaak worden dat soort dingen idd van te voren geregeld, al dan niet aangekondigd via de rouwadvertentie.
Livestreams bij uitvaarten zijn ook een gemeengoed, die linkjes worden vaak ook breed verspreid.

Maar dat blijft toch iets anders dan een landelijke krant die er van minuut tot minuut verslag van doet met behulp van drones etc. Dat doet mij toch meer denken aan uitvaarten van mensen van het koninklijk huis en celebrities etc.

Maar goed... wie daar behoefte aan heeft moet vooral kijken hoor. :Y
pi_203093914
De journalist die aan de woordvoerder van de familie vraagt hoe t met de familie gaat :|W

Wat denk je wat hij gaat zeggen ? 'het gaat super met ze' of zo :N

Niet weten wanneer je beter niks moet vragen :N
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:43:22 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_203093960
quote:

[..]
In welke fantasieland leef jij eigenlijk? Is haast een gave, steeds met debiele opmerkingen en vergelijkingen komen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 8 januari 2022 @ 14:55:15 #291
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_203094144
quote:
Het AD is dan ook een verschrikkelijk naar vies vuil voor sensatiezuchtig gedrocht :r walgelijk gewoon! :r
pi_203094153
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef RedFever007 het volgende:

[..]
Het AD is dan ook een verschrikkelijk naar vies vuil voor sensatiezuchtig gedrocht :r walgelijk gewoon! :r
Is leuk voor mensen die elkaar taggen op facebook en verder niet
pi_203094158
Trouwens, Esmee wilde bij de bereden politie (te paard) :D wel grappig dat ze dan ook nog een tweede hobby had waar ze zo goed in was dat ze bij de selectie zat
pi_203094231
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 13:54 schreef wizzer het volgende:

[..]
Ja, precies net zo'n sociale klasse als lady Di en Pim Fortuin bijvoorbeeld..
En er zijn andere meisjes die vermoord zijn in dit land, op dezelfde manier geëerd en naar hun laatste rustplaats gebracht.
Laat de mensen die hier behoefte aan hebben, het op hun manier doen. Je bent niet verplicht het te volgen. Het is al erg genoeg dat ze hun dierbare moeten missen. De impact en het meeleven is groot.
Diana en Fortuyn waren publieke figuren, in welk geval een publiek afscheid logisch is.
pi_203094389
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
In welke fantasieland leef jij eigenlijk? Is haast een gave, steeds met debiele opmerkingen en vergelijkingen komen.
Sorry hoor, maar ik heb toevallig beroepshalve veel ervaring in de uitvaartbranche.
  zaterdag 8 januari 2022 @ 15:42:57 #296
179307 Saboo
Hoi ik zit op fok
pi_203094905
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Sorry hoor, maar ik heb toevallig beroepshalve veel ervaring in de uitvaartbranche.
Ja dus. Zelfs als dat zo is en er daadwerkelijk een trend is waarbij hoogopgeleide mensen een bescheidenere uitvaart hebben dan laagopgeleide.

Ik heb een paard gehad toen ik studeerde. Dat paard kostte mij per maand meer dan mijn (redelijk royale) studentenkamer en boodschappen. Derhalve waren mijn stalgenootjes ook doorgaans ook allemaal blanke studerende blonde meisjes met rijke ouders.

Dus op basis van de informatie die we hebben zou je net zo goed kunnen zeggen dat ze uit een zeer goed milieu kwam als een tokkiemilieu (als het waar is wat jij zegt). Geen idee. En uiteindelijk doet het er niet eens toe.

Echt hoor. Mijn vader zei vroeger altijd " als je je verveelt moet je gewoon tegen mensen in gaan. Dan heb je altijd de hele avond een goed gesprek". Daar doe jij me altijd aandenken met je insinuaties. En hoewel ik je reacties soms best amusant vind, vind ik ze met dit onderwerp echt zeer ongepast en schadelijk.

Stel je voor dat die ouders ooit gaan google'en op de naam van hun dochter om te kijken of ze nog iets over hun dochter kunnen vinden. Of omdat ze krantenartikelen op willen zoeken en ze komen dit topic tegen waarin ze al matig tot slecht ouderschap wordt verweten (we hebben werkelijk idee wat er heeft plaatsgevonden en wat de ouders wel of niet gedaan hebben. Laat staan of ze goede of slechte ouders zijn.), geimpliceerd is dat ze tokkies zouden zijn... En weet ik veel wat.
Echt, houd op.

Als zij hun pijn willen delen met de rest van Nederland omdat zij daar troost uithalen en het willen streamen. Laat ze. Ik moet er niet aan denken. Maar wat ik leuk vind is echt 0,000 relevant in deze discussie.
pi_203095562
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Saboo het volgende:

[..]
Ja dus. Zelfs als dat zo is en er daadwerkelijk een trend is waarbij hoogopgeleide mensen een bescheidenere uitvaart hebben dan laagopgeleide.

Ik heb een paard gehad toen ik studeerde. Dat paard kostte mij per maand meer dan mijn (redelijk royale) studentenkamer en boodschappen. Derhalve waren mijn stalgenootjes ook doorgaans ook allemaal blanke studerende blonde meisjes met rijke ouders.

Dus op basis van de informatie die we hebben zou je net zo goed kunnen zeggen dat ze uit een zeer goed milieu kwam als een tokkiemilieu (als het waar is wat jij zegt). Geen idee. En uiteindelijk doet het er niet eens toe.

Echt hoor. Mijn vader zei vroeger altijd " als je je verveelt moet je gewoon tegen mensen in gaan. Dan heb je altijd de hele avond een goed gesprek". Daar doe jij me altijd aandenken met je insinuaties. En hoewel ik je reacties soms best amusant vind, vind ik ze met dit onderwerp echt zeer ongepast en schadelijk.

Stel je voor dat die ouders ooit gaan google'en op de naam van hun dochter om te kijken of ze nog iets over hun dochter kunnen vinden. Of omdat ze krantenartikelen op willen zoeken en ze komen dit topic tegen waarin ze al matig tot slecht ouderschap wordt verweten (we hebben werkelijk idee wat er heeft plaatsgevonden en wat de ouders wel of niet gedaan hebben. Laat staan of ze goede of slechte ouders zijn.), geimpliceerd is dat ze tokkies zouden zijn... En weet ik veel wat.
Echt, houd op.

Als zij hun pijn willen delen met de rest van Nederland omdat zij daar troost uithalen en het willen streamen. Laat ze. Ik moet er niet aan denken. Maar wat ik leuk vind is echt 0,000 relevant in deze discussie.
Mijn dag is weer goed.

Wat betreft jouw kritiek in dit geval: die begrijp ik. Vandaar dat ik ook met grote terughoudendheid en omzichtigheid dit detail slechts even heb aangestipt.
pi_203096106
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 15:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Diana en Fortuyn waren publieke figuren, in welk geval een publiek afscheid logisch is.
Een vermoord meisje niet dan?
pi_203108089
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 januari 2022 11:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Nog niets bekend over de doodsoorzaak zeker?
Nog niet publiekelijk... de familie/vrienden weten het wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')