Omdat Ollie geen FB in zijn celletje heeft en derhalve die berichten niet kan lezen?quote:
Heb je een punt mee. Helaas vrees ik dat jouw gedachte ouderwets is. Genoeg hangjeugd in de omgeving helaas. Die ouders denken miss dat hun kinderen zijn logeren of zoquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok maar die sluiten om 08:00
Mis je je kind niet bij het avond eten, krijg je als 14 jarige geen ..om 22:00 moet je thuis zijn?
Of de belangrijke regel die ouders mij mee gaven , maakt niet uit hoe of wat maar ik wil altijd weten waar je bent...
Gewone gedetineerde hebben wel degelijk internet (uurtjes)quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:46 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Omdat Ollie geen FB in zijn celletje heeft en derhalve die berichten niet kan lezen?
Zuchttttt....
Misschien ouderwetsquote:Op donderdag 6 januari 2022 23:47 schreef 09 het volgende:
[..]
Heb je een punt mee. Helaas vrees ik dat jouw gedachte ouderwets is. Genoeg hangjeugd in de omgeving helaas. Die ouders denken miss dat hun kinderen zijn logeren of zo
Nou, nou. Je weet bij lange na nog niet eens hoe die avond is verlopen, wanneer het tijdstip van overlijden was, wat er afgesproken was etc.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien ouderwets
Maar ik zie het meer als slechte gematigde ouderschap, je wil toch weten waar je kind uithangt, ik zou geen rust in me kont hebben hoor
Ik heb zelf geen kinderen
Maar ik heb me nichtje geleerd door dat internet daten
Ook al wil je niet dat je ouders het weten, app mij dan en mocht je gevraagd worden in een auto te stappen maak een foto van de persoon en kenteken van de auto
Misschien over bezorgd
Zelf heb ik altijd me gps van me mobiel aanstaan, mocht er wat gebeuren kunen ze in iedergeval tot laatse signaal speuren waar ik was enzo
Nee hoor. Laten weten waar je bent is juist niet ouderwets maar modern.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:47 schreef 09 het volgende:
[..]
Heb je een punt mee. Helaas vrees ik dat jouw gedachte ouderwets is. Genoeg hangjeugd in de omgeving helaas. Die ouders denken miss dat hun kinderen zijn logeren of zo
Dat van gps heb ik ook (google maps)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:05 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Misschien ouderwets
Maar ik zie het meer als slechte gematigde ouderschap, je wil toch weten waar je kind uithangt, ik zou geen rust in me kont hebben hoor
Ik heb zelf geen kinderen
Maar ik heb me nichtje geleerd door dat internet daten
Ook al wil je niet dat je ouders het weten, app mij dan en mocht je gevraagd worden in een auto te stappen maak een foto van de persoon en kenteken van de auto
Misschien over bezorgd
Zelf heb ik altijd me gps van me mobiel aanstaan, mocht er wat gebeuren kunen ze in iedergeval tot laatse signaal speuren waar ik was enzo
Ik had het niet specifiek over deze ouders, wat ik ook zeg "kinderen" willen vaak niet dat ouders alles wetenquote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:10 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Nou, nou. Je weet bij lange na nog niet eens hoe die avond is verlopen, wanneer het tijdstip van overlijden was, wat er afgesproken was etc.
Goed dat je al wel precies weet dat er sprake is van slecht ouderschap en ze niet hoefden te weten waar hun kind was.
Ik vind het nogal generaliserend. Je kan precies niks zeggen over zulke situaties. Het ene kind is het andere niet. En al helemaal niet in een situatie als deze.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 10:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik had het niet specifiek over deze ouders, wat ik ook zeg "kinderen" willen vaak niet dat ouders alles weten
Maar dat je kind niet aanschuift bij het avond eten dat je niet weet waar ze mee bezig zijn al is het van de zijlijn ...bij ouders in het algemeen vind ik gematigde ouderschap ja
Ik vraag me af of ze haar mobiel ( nog) bij zich had. Heb er nog niets over gelezen.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 09:29 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Nee hoor. Laten weten waar je bent is juist niet ouderwets maar modern.
Vroeger had je geen mobieltje of smartphone. Als ik toen weg van huis was, was ik gewoon weg.
Rond middernacht is ze als vermist opgegeven.quote:Op donderdag 6 januari 2022 23:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ok maar die sluiten om 08:00
Mis je je kind niet bij het avond eten, krijg je als 14 jarige geen ..om 22:00 moet je thuis zijn?
Of de belangrijke regel die ouders mij mee gaven , maakt niet uit hoe of wat maar ik wil altijd weten waar je bent...
Koudekerk aan de Oude Rijn?quote:Op woensdag 5 januari 2022 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Ja Google Maps heeft de marker niet bepaald in de dorpskern liggen, wat noordwestelijker vlak onder Koudekerk aan de Oude Rijn idd.
Fixedquote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Koudekerk aan de Oude Rijn?
Mn geboortedorp heet geewoon Koudekerk aan den Rijn
Het was toch hazerswoude waar ze sinds kort met haar moeder woonde?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 11:45 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Koudekerk aan de Oude Rijn?
Mn geboortedorp heet geewoon Koudekerk aan den Rijn
Yes, zijn 2 hazerswoudes: Rijndijk en Dorp. Rijndijk ligt inderdaad echt aan de Rijn en niet zoals op dat plaatje (dat is al bijna Boskoop)quote:Op vrijdag 7 januari 2022 12:01 schreef 09 het volgende:
[..]
Het was toch hazerswoude waar ze sinds kort met haar moeder woonde?
Ja klopt en het begint al bij die dierenbegraafplaats achter dat winkelcentrum in zoeterwoude RIINDIJK toch?quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:27 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Yes, zijn 2 hazerswoudes: Rijndijk en Dorp. Rijndijk ligt inderdaad echt aan de Rijn en niet zoals op dat plaatje (dat is al bijna Boskoop)
Yes dat is Groenendijk, wat minder bevolkt. Meesten wonen echt tegenover Koudekerk.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 14:34 schreef 09 het volgende:
[..]
Ja klopt en het begint al bij die dierenbegraafplaats achter dat winkelcentrum in zoeterwoude RIINDIJK toch?
Voorarrest tijdens een onderzoek is wat anders. Dan mag je geen contact hebben met de buitenwereld. Internet lijkt me dus uitgesloten.quote:Op vrijdag 7 januari 2022 06:00 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Gewone gedetineerde hebben wel degelijk internet (uurtjes)
Of bel(minuten)
En ook tv.
Hoe denk je anders dat ze die aanslagen vanuit de cel kunnen beramen (gisteren nog op tv bij die poging van aanslag op john van de heuvel, dat advocaten juist van het gebruik van internet en mobiele contacten van gedetineerde af willen!!)
Weet niet hoe dat met deze ollie geregeld is, meestal mogen verdachten alleen contact met hun advokaat... die dan ook weer internet heeft (in ieder geval thuis)
Waarom is dat ziek dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Nu in het AD een live blog van de begrafenis van Esmee. Das toch best ziek.
De familie zal er mee ingestemd hebben. Begrijpen de impact en zo kunnen meer mensen het volgen dan nu mogelijk is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zo’n begrafenis is toch privé?
je zou ook op de fiets ernaar toe kunnen gaan want ze hebben tot in detail de gegevens vrijgegevenquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Tja dat heeft ook 2 kanten.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Daaraan kun je de sociale klasse waaruit ze afkomstig was afleiden.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
nou dit vind ik wel treurig om te zeggen, al begrijp ik wat je bedoeld en heb je miss gelijk.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Daaraan kun je de sociale klasse waaruit ze afkomstig was afleiden.
lol same. sws begrafenissen. straks staan allemaal mensen waar je geen fuck mee had of waar je zelfs ruzie mee had voor je graf. als ik me wil laten begraven doe ik het wel lekker anoniem ver weg ergens in het buitenland.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 12:54 schreef Saboo het volgende:
[..]
Tja dat heeft ook 2 kanten.
Ik zou er zelf niet aan moeten denken. Ik vind het feit dat er mensen op mn begrafenis die ik langer dan een jaar niet gezien heb zouden komen al kut en hypocriet, want ik wil helemaal niet dat mn echte dierbaren en naasten voor die mensen moeten gaan betalen.
In de betere kringen vinden uitvaarten doorgaans in relatieve stilte plaats.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:08 schreef 09 het volgende:
[..]
nou dit vind ik wel treurig om te zeggen, al begrijp ik wat je bedoeld en heb je miss gelijk.
ze zat miss wel op een OPDC/vmbo met extra veel LWOO maar paardrijden en groepsspringen lijken me niet echt trash hobby's
dat is wel waarquote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
In de betere kringen vinden uitvaarten doorgaans in relatieve stilte plaats.
Wat een bullshit. Ik wilde tegenargumenten gaan noemen.quote:Daaraan kun je de sociale klasse waaruit ze afkomstig was afleiden.
Ja, precies net zo'n sociale klasse als lady Di en Pim Fortuin bijvoorbeeld..quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Wat een complete nonsens weer. Dat kind is al van de wereld af gegrepen voordat ze überhaupt in de bloei van haar leven stond.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:07 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
“Zie je me boeien “ dat zegt alweer genoeg toch?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
In welke fantasieland leef jij eigenlijk? Is haast een gave, steeds met debiele opmerkingen en vergelijkingen komen.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:19 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Het AD is dan ook een verschrikkelijk naar vies vuil voor sensatiezuchtig gedrochtquote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:53 schreef ootjekatootje het volgende:
Is leuk voor mensen die elkaar taggen op facebook en verder nietquote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:55 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Het AD is dan ook een verschrikkelijk naar vies vuil voor sensatiezuchtig gedrochtwalgelijk gewoon!
Diana en Fortuyn waren publieke figuren, in welk geval een publiek afscheid logisch is.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 13:54 schreef wizzer het volgende:
[..]
Ja, precies net zo'n sociale klasse als lady Di en Pim Fortuin bijvoorbeeld..
En er zijn andere meisjes die vermoord zijn in dit land, op dezelfde manier geëerd en naar hun laatste rustplaats gebracht.
Laat de mensen die hier behoefte aan hebben, het op hun manier doen. Je bent niet verplicht het te volgen. Het is al erg genoeg dat ze hun dierbare moeten missen. De impact en het meeleven is groot.
Sorry hoor, maar ik heb toevallig beroepshalve veel ervaring in de uitvaartbranche.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 14:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
In welke fantasieland leef jij eigenlijk? Is haast een gave, steeds met debiele opmerkingen en vergelijkingen komen.
Ja dus. Zelfs als dat zo is en er daadwerkelijk een trend is waarbij hoogopgeleide mensen een bescheidenere uitvaart hebben dan laagopgeleide.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb toevallig beroepshalve veel ervaring in de uitvaartbranche.
Mijn dag is weer goed.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:42 schreef Saboo het volgende:
[..]
Ja dus. Zelfs als dat zo is en er daadwerkelijk een trend is waarbij hoogopgeleide mensen een bescheidenere uitvaart hebben dan laagopgeleide.
Ik heb een paard gehad toen ik studeerde. Dat paard kostte mij per maand meer dan mijn (redelijk royale) studentenkamer en boodschappen. Derhalve waren mijn stalgenootjes ook doorgaans ook allemaal blanke studerende blonde meisjes met rijke ouders.
Dus op basis van de informatie die we hebben zou je net zo goed kunnen zeggen dat ze uit een zeer goed milieu kwam als een tokkiemilieu (als het waar is wat jij zegt). Geen idee. En uiteindelijk doet het er niet eens toe.
Echt hoor. Mijn vader zei vroeger altijd " als je je verveelt moet je gewoon tegen mensen in gaan. Dan heb je altijd de hele avond een goed gesprek". Daar doe jij me altijd aandenken met je insinuaties. En hoewel ik je reacties soms best amusant vind, vind ik ze met dit onderwerp echt zeer ongepast en schadelijk.
Stel je voor dat die ouders ooit gaan google'en op de naam van hun dochter om te kijken of ze nog iets over hun dochter kunnen vinden. Of omdat ze krantenartikelen op willen zoeken en ze komen dit topic tegen waarin ze al matig tot slecht ouderschap wordt verweten (we hebben werkelijk idee wat er heeft plaatsgevonden en wat de ouders wel of niet gedaan hebben. Laat staan of ze goede of slechte ouders zijn.), geimpliceerd is dat ze tokkies zouden zijn... En weet ik veel wat.
Echt, houd op.
Als zij hun pijn willen delen met de rest van Nederland omdat zij daar troost uithalen en het willen streamen. Laat ze. Ik moet er niet aan denken. Maar wat ik leuk vind is echt 0,000 relevant in deze discussie.
Een vermoord meisje niet dan?quote:Op zaterdag 8 januari 2022 15:02 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Diana en Fortuyn waren publieke figuren, in welk geval een publiek afscheid logisch is.
Nog niet publiekelijk... de familie/vrienden weten het wel.quote:Op zaterdag 8 januari 2022 11:59 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Nog niets bekend over de doodsoorzaak zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |