Have funquote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Abo gekregen van @:starhopper
Genot en bedankt
Goede reden om je account op anoniem te gooien.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Genot en bedankt
Ik zal er over nadenken Scrummie met je vijfde accountquote:Op zondag 2 januari 2022 15:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Goede reden om je account op anoniem te gooien.
Fakenews.quote:Op zondag 2 januari 2022 15:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zal er over nadenken Scrummie met je vijfde account
Salade, gebakken aardappeltjes en chipolataworstjes.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe soep en broodjes.
Mondje en kontje verkocht.quote:Op zondag 2 januari 2022 14:36 schreef Caland het volgende:
Genot en bedankt
Worteltjes en visquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Macaroni want gister niet gemaakt.quote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
avgquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heerlijk.quote:
Uitsmijterquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Biefstukpuntjes met champignonsquote:Op zondag 2 januari 2022 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
ik zag net een topicsreeks langskomen waar mensen een soort van live commentaar geven en eigenlijk gaan juichen als dit gedoe gaande isquote:
@maxi-mus hier wordt geroddeldquote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een topicsreeks langskomen waar mensen een soort van live commentaar geven en eigenlijk gaan juichen als dit gedoe gaande is
er zaten ook users uit dit topic bij
Joh, moet kunnen. Beetje juichen voor Antifa enzo. Lekker man.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik zag net een topicsreeks langskomen waar mensen een soort van live commentaar geven en eigenlijk gaan juichen als dit gedoe gaande is
er zaten ook users uit dit topic bij
de meest treurige trend is wel juichen om politiegeweldquote:Op zondag 2 januari 2022 18:58 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Joh, moet kunnen. Beetje juichen voor Antifa enzo. Lekker man.
Eens.quote:Op zondag 2 januari 2022 18:59 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de meest treurige trend is wel juichen om politiegeweld
het gaat nog wel even wat gekker worden ben ik bangquote:Op zondag 2 januari 2022 19:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eens.
Tijd voor een komeet. @:Maxi-mus
Ik ga daar maar niet meer teveel over nadenken.quote:Op zondag 2 januari 2022 19:05 schreef aTypisch het volgende:
[..]
het gaat nog wel even wat gekker worden ben ik bang
stukje klimaat lockdown straks
geen slecht ideequote:Op zondag 2 januari 2022 19:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik ga daar maar niet meer teveel over nadenken.
Ik denk dat het dan niet zoveel uitmaakt wie daar zitquote:Op zondag 2 januari 2022 19:19 schreef 3rr0r het volgende:
Hopelijk vallen de Russen binnenkort niet aan, Ollongren op DefensieGeforceerd gedoe, dat per se een vrouw op die post willen hebben.
Oh, waren er weer rellen?quote:
Is dit na het Trinity killer seizoen het beste wat je hebt gezien van Dexter?quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E09
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik haat Dexter.quote:Op zondag 2 januari 2022 22:55 schreef GGMM het volgende:
Dexter: New Blood
S01E09
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco
Ik heb het nog nooit gezien. Ik negeer de reviews van Renee ook altijd als het over Dexter gaat. Heb wel wat beters te doen dan die reviews te lezen.quote:
Dan steekt @GGMM zoveel tijd en energie in een gedegen review en dan geef jij hem een klap in het gezichtquote:Op maandag 3 januari 2022 08:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gezien. Ik negeer de reviews van Renee ook altijd als het over Dexter gaat. Heb wel wat beters te doen dan die reviews te lezen.
Echte vrienden zijn eerlijk. Ook als het een keer niet zo leuk is.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan steekt @:GGMM zoveel tijd en energie in een gedegen review en dan geef jij hem een klap in het gezicht
Eens maat. Iedereen wordt uiteindelijk beter van een bak waarheid in z’n smoel.quote:Op maandag 3 januari 2022 08:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Echte vrienden zijn eerlijk. Ook als het een keer niet zo leuk is.
Post @Zipportal hier alweer inmiddels?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
1 note gepakt. Geen warm bad daar.
@:zipportal
Vindt ome COR dat de kinderen wel of niet weer naar school mogen?quote:Op maandag 3 januari 2022 12:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Terug uit COR
1 note gepakt. Geen warm bad daar.
@:zipportal
GERNOTquote:Jumbo gaat samenwerken met Gorillas: ‘If you can't beat them join them’
Supermarktketen Jumbo gaat samenwerken met flitsbezorgbedrijf Gorillas. In de steden waar de flitsbezorgdienst actief is, kunnen klanten nog komend kwartaal hun Jumbo-boodschappen binnen tien minuten thuis laten bezorgen.
Slechts een selectie producten. Zak chips en Cola Zero zeker. Oh wacht, juist hun huismerk meen ik.quote:
@KingRolandquote:Op maandag 3 januari 2022 12:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slechts een selectie producten. Zak chips en Cola Zero zeker.
Selectie is nu al vrij uitgebreid voor zo'n dienst, dat kan dus alleen maar beter worden.quote:Op maandag 3 januari 2022 12:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slechts een selectie producten. Zak chips en Cola Zero zeker.
Middag en bedankt Donquote:Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag!
Allemaal de beste wensen voor 2022.
Jij ook de beste wensen Don!quote:Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag!
Jij ook grootmeester Don.quote:Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag!
Denk je dat Snakebite vanavond gaat winnen?quote:
Ik weet niet wat dat is Nielsiequote:Op maandag 3 januari 2022 17:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Denk je dat Snakebite vanavond gaat winnen?
Jij ook maatquote:Op maandag 3 januari 2022 14:23 schreef DonRaja het volgende:
Goedemiddag!
Laatste tijd een beetje aan het tobben zoals dat heet.quote:
Krijg je wel genoeg vitamine D binnen?quote:Op maandag 3 januari 2022 20:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Laatste tijd een beetje aan het tobben zoals dat heet.
Zeker. Slik op doktersadvies. Recept.quote:Op maandag 3 januari 2022 21:02 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Krijg je wel genoeg vitamine D binnen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:06 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Fok! = dood
@:Tong80
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij heeft je wel even hard aangepakt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:16 schreef onlogisch het volgende:
Overigens 19 meldingen gehad waarvan 7 van @:Tagliano , allemaal weggeklikt
Dan zal ik het wel verdiend hebbenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:21 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij heeft je wel even hard aangepakt.
Doe ff norm ofzoquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:32 schreef RamboDirk het volgende:
@:coco misschien kunnen we tussen de kerkdienst @:kingroland en de begrafenis op het kerkhof een laatste potje haxball doen?
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als je rouwt om fok wil ik dat toch benoemen als meltdown.
Ik herken mij hier niet in.quote:Een kernsmelting of meltdown is een ongeluk met een kernreactor waarbij de kern van de reactor oververhit raakt en brandstofelementen smelten. Dit gebeurt wanneer de reactorkern niet voldoende gekoeld wordt, een zogenaamd loss-of-coolant accident.
Je klinkt ineens dusdanig verstandig dat ik je genezen verklaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien kan @:Littlerabbit als psycholoog fokkers ( @:scrummie ) bijstaan die het lastig vinden dat fok! begraven wordt.
Waar gaat dit over.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:46 schreef RamboDirk het volgende:
Misschien kan @:Littlerabbit als psycholoog fokkers ( @:scrummie ) bijstaan die het lastig vinden dat fok! begraven wordt.
Iig niet naar de fles grijpenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:23 schreef RamboDirk het volgende:
Ik ben benieuwd of @:tong80 het droog houdt op de begrafenis van fok!
Zure bom ?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:24 schreef RamboDirk het volgende:
Wat gaan we eten op de begrafenis van Fok! ? @:Drizzt_doUrden
Geen honger. Dus fruitmiddag. Mango, banaan, kiwi en sinaasappel.quote:
Lekker, geniet ervanquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen honger. Dus fruitmiddag. Mango, banaan, kiwi en sinaasappel.
Ik heb impulsief een Switch met alles eraan gekocht terwijl ik helemaal niet van games houdt dus wellicht ga ik je om tips vragen. Wees gewaarschuwd!quote:
Dat gevoel had ik een paar weken geleden met een ps5. Schijnt dat ding gewoon nergens te koop te zijn.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb impulsief een Switch met alles eraan gekocht terwijl ik helemaal niet van games houdt dus wellicht ga ik je om tips vragen. Wees gewaarschuwd!
Mijn goede voornemen is om niet meer kinderachtig te doen over d/t-foutjesquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb impulsief een Switch met alles eraan gekocht terwijl ik helemaal niet van games houdt dus wellicht ga ik je om tips vragen. Wees gewaarschuwd!
Er zijn ook nauwelijks games voor. Ik had die PS5 op de dag van release, nauwelijks gebruikt.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik een paar weken geleden met een ps5. Schijnt dat ding gewoon nergens te koop te zijn.
Wat zijn dat voor prutsers bij sony. Nu wel weer blij mee trouwens, waarschijnlijk stond dat ding na een maandje gamen weer ergens stof te vangen.
4 stuks fruit is anders flink veel voor iemand die geen honger heeft.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen honger. Dus fruitmiddag. Mango, banaan, kiwi en sinaasappel.
Het hapt gemakkelijk weg. En mondjesmaat.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
4 stuks fruit is anders flink veel voor iemand die geen honger heeft.
Chips tekort. ASML naar ¤1000 @aTypischquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat gevoel had ik een paar weken geleden met een ps5. Schijnt dat ding gewoon nergens te koop te zijn.
Wat zijn dat voor prutsers bij sony. Nu wel weer blij mee trouwens, waarschijnlijk stond dat ding na een maandje gamen weer ergens stof te vangen.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:25 schreef 3rr0r het volgende:
@:RamboDirk kan zo begrafenisondernemer worden, wat een planning.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
Ik breng dit nummer in voor de begrafenis van Fok! Ik denk dat Niek dit soort muziek wel kan waarderen. @:Muskusboktor57
Zou hier wel terecht zijn hoor dus laat je gaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om niet meer kinderachtig te doen over d/t-foutjes
Leuk maat, veel plezier ermeeWelke games heb je erbij gekocht?
Doe normaal met je partner.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
De matchende jas voor je partner was op in de ANWB shop?
Dankzij of beter gezegd, jij bent schuldig dat ik mijn eerste posts in COR heb gelezen. Ik ben hier niet blij mee.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
Mensen snappen mijn FOK!meme niet in COR
Caland in COR / Corona COVID-19 SARS-CoV-2 #2490 Lockdown tot Sint-Juttemis
CORRED
Dikverdiende like gegeven. Ze reageren er goed op.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
CORRED
Oei succes vriendquote:Op dinsdag 4 januari 2022 12:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn goede voornemen is om niet meer kinderachtig te doen over d/t-foutjes
Leuk maat, veel plezier ermeeWelke games heb je erbij gekocht?
Ik schrik ervan dat je post niet verwijderd is.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 15:26 schreef Caland het volgende:
CORRED
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Kun je voortaan even wachten op de aankondiging c.q. vraag van @Drizzt? Je bent toch verdomme @Charlotte3 niet.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 17:04 schreef tong80 het volgende:
Gehaktbal, puree en bloemkool in kaassaus.
quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]Is dit een vrouw? @RamboDirkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De mods doen daar NIKS.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 16:47 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik schrik ervan dat je post niet verwijderd is.
Nieuw beleid?
Skedgodquote:
Hard aan het werk he, het geld moet ergens vandaan komen. Hoe ist met jou?quote:
Is dit een positief iets?quote:https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op dinsdag 4 januari 2022 17:58 schreef Sked het volgende:
[..]
Jij zou als eerste een uitnodiging voor mijn begrafenis hebben ontvangen.
Niet iedereen wil daarvoor werkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hard aan het werk he, het geld moet ergens vandaan komen. Hoe ist met jou?
Uiteraard.quote:
Wat is je gevoel over Vitesse dit seizoen?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:18 schreef Sked het volgende:
[..]
Niet iedereen wil daarvoor werkenGaat best prima hier, geen zorgen aan de kop.
[..]
Uiteraard.
tijdens een potje vissen is er waarschijnlijk nog meer gaandequote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef GGMM het volgende:
Oh onlogisch is er en er staat een TR open.
[ afbeelding ]
@maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Tjacka het volgende:
overigens had @:maxi-mus gisteren flinke kritiek op meneer @:onlogisch in het dartsforum
ik had het inderdaad voor onlogisch opgenomen
quote:Op maandag 3 januari 2022 23:05 schreef Caland het volgende:
[..]
Aldus @:maxi-mus die om 10u vanmorgen door zijn werk uit bed werd gebeld
Nee daar kunnen we op rekenen als de Duitsers binnenvallen
@Mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @:Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakkenquote:Op dinsdag 4 januari 2022 18:54 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat is je gevoel over Vitesse dit seizoen?
Hey Sked ouwe reusquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakken
nouja caland is ook niet echt een helder licht natuurlijkquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
@:maxi-mus is allang op zijn plek gezet door user @:Caland dus die zal wel uitkijken de komende dagen.
[..]
wie ben jij?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Sked het volgende:
[..]
De meeste potjes voelden als een lijdensweg, maar ik heb er alle vertrouwen in dat we minstens twee prijzen pakken
Ik zet tegenwoordig zelfs geen wekker meerquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
@:mansjester die in dat topic eerder naar bed wil omdat hij "al" 8:45 moet opstaan.
Raar volk dat drt.
Oh dus hier is hijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Hey Sked ouwe reus
Wat leuk dat in jouw afwezigheid je pa op FOK! zit
Gun het je. Ik slaap helemaal niet meer nu ik vakantie heb dat is pas top.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:21 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zet tegenwoordig zelfs geen wekker meer
Ik moet zeggen dat ik sindsdien een stuk beter slaap en wel op vrijwel exact dezelfde tijden.
Sorry dat ik dit aan jou vertel trouwens
Ik had 19 mentions. Alle 19 weggekliktquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:09 schreef Tjacka het volgende:
overigens had @:maxi-mus gisteren flinke kritiek op meneer @:onlogisch in het dartsforum
ik had het inderdaad voor onlogisch opgenomen
Een rasforumbeest dat mentions wegklikt. Leuk geprobeerd.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik had 19 mentions. Alle 19 weggeklikt
Ze staan allebei op mijn lijst dit jaar.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Een rasforumbeest dat mentions wegklikt. Leuk geprobeerd.
[ afbeelding ]
staat the queen er weer op?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan allebei op mijn lijst dit jaar.
Erg teleurgesteld dat je dit jaar geen bijdrage levert
Gaap. Iedereen noemt toch wel dezelfden en de leuk is er ook wel van af.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze staan allebei op mijn lijst dit jaar.
Erg teleurgesteld dat je dit jaar geen bijdrage levert
Het vakantiegeld van de FA's eindelijk kunnen uitbetalen.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft dannygod eigenlijk met het geld gedaan dat werd opgehaald een tijdje terug?
ik heb toen een abootje afgesloten en die negeerfunctie beviel wel
Ghislaine erop?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. De nieuwe Zsa Zsa Gabor.
@:El-stinho
Naar de hoeren gegaan, heeft je moeder je geen extra zakgeld gegeven die week?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:39 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft dannygod eigenlijk met het geld gedaan dat werd opgehaald een tijdje terug?
ik heb toen een abootje afgesloten en die negeerfunctie beviel wel
wie ben jijquote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Naar de hoeren gegaan, heeft je moeder je geen extra zakgeld gegeven die week?
Het schijnt dat dit het equivalent van Badder en HoplaHopla is.quote:
Ik vind deze post niet zo grappig laat staan scherp gevonden.quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Naar de hoeren gegaan, heeft je moeder je geen extra zakgeld gegeven die week?
Had je die ouwe taart nog op je lijstje die net doodging voordat ze 100 werd?quote:Op dinsdag 4 januari 2022 19:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Uiteraard. De nieuwe Zsa Zsa Gabor.
@:El-stinho
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |